Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρούπολη και Συγγρού θέλει να στρώσει νέες ράγες!

7 σχόλια

Παρέα στην Πανεπιστημίου φιλοδοξούν να κάνουν το Ελληνικό αλλά και η Λεωφόρος Συγγρού στα υπό ανάπλαση σημεία στον χάρτη της Αττικής με το τραμ να δηλώνει δυναμικό "παρών".

Μετά τις μελέτες για επέκταση του μέσω του πρώην αεροδρομίου όπου έχει και το αμαξοστάσιο του, στο σταθμό μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ αλλά και τις πρόσφατες εξαγγελίες να θέλει να στρώσει ράγες σε Πανεπιστημίου και Πατησίων, έρχεται και η σειρά της Λεωφόρου Συγγρού. Μάλιστα, η φήμη θα χαροποιήσει ιδιαίτερα τους "ενναλακτικούς θαυμαστές του μέσου", όπου εξ αρχής είχαν δηλώσει πως η επέκταση στα νότια προάστια θα έπρεπε να γίνει μέσω της Συγγρού και οχι της Νέας Σμύρνης.

Αν και δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά, τα σχέδια και μια φωτογραφία που ακολουθεί (οχι η από πάνω, είναι τροποποιημένη από εμάς αλλά και πάλι στην αυθεντική μπορείτε να δείτε μια επίπεδη σκια τραμ 2D εδώ) δείχνουν τραμ να κατηφορίζει στη Συγγρού. Μάλιστα, είναι το πιο λογικό να γίνει, ώστε να "δέσει" με την δεντροφύτευση στο διάζωμα που θα δημιουργηθεί στη λεωφόρο. Η επέκταση είναι εύκολη από το τμήμα μεταξύ των στάσεων ΦΙΞ και ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ. Οι στάσεις που προβλέπονται είναι οι: Καλλιρόης, Πάντειο, Αγ.Σώστης, Αιγαίου, Δημητρακοπούλου, Αγ.Φωτεινής, Σκρα, Αμφιθέας, Ωνάσειο.

Ακολουθούν αντίστοιχα τα σχέδια του διάσημου αρχιτέκτονα κ.Ασεμπίγιο για το Ελληνικό αλλά και το όνειρο του ΕΜΠ και του ΟΡΣΑ για την Λεωφόρο Συγγρού.

Ελληνικό

Ελεύθεροι χώροι οι οποίοι θα καλύπτουν το 72% του εμβαδού στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, οικοδομήσιμη έκταση που θα φτάνει το 12% και υποδομές οδικού δικτύου στο 15% συνθέτουν την εικόνα που οραματίζεται ο καταλανός αρχιτέκτων και πολεοδόμος Χοσέ Ασεμπίγιο για το μεγάλο μητροπολιτικό πάρκο της Αθήνας.

Ο κ. Ασεμπίγιο παρουσίασε την Τρίτη στο διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικό ΑΕ _ η εταιρεία που έχει τη διοίκηση, διαχείριση και εκμετάλλευση του Ελληνικού _ και τον πρόεδρό της, καθηγητή Πολεοδομικού Σχεδιασμού στο Πανεπιστήμιο του Harvard Σπύρο Πολλάλη, τη στρατηγική του για τον χώρο. Σύμφωνα με τον ισπανό αρχιτέκτονα, δεν αρκεί ένα πάρκο πρασίνου στο Ελληνικό. Οι ελεύθεροι χώροι, όπως είπε, πρέπει να συνδυαστούν και με άλλες δραστηριότητες.Ειδικότερα, προτείνει να δημιουργηθούν οι ελεύθεροι χώροι (πάρκο) στο κεντρικό τμήμα του Ελληνικού οι οποίοι στο σύνολό τους θα καταλαμβάνουν 2.600 στρέμματα από τα συνολικά 6.264 στρέμματα (μαζί με το παράκτιο μέτωπο) της έκτασης. Οι οικιστικοί όγκοι θα ενώνονται μεταξύ τους με νησίδες πρασίνου οι οποίες θα καταλήγουν στην παραλία.
Εισηγείται επίσης, την κατασκευή 980.000 τ.μ. για χώρους στάθμευσης, 6.200 - 6.500 κατοικίες, γραφεία και άλλα κτίρια με συντελεστή δόμισης 0,3 έως 0,5. «Αυτές οι οικιστικές περιοχές θα μπορέσουν να στεγάσουν περίπου 15.000 κατοίκους», τόνισε ο ίδιος.

Στο Ελληνικό, το οποίο, όπως τόνισε για μία ακόμα φορά ο ισπανός αρχιτέκτων, είναι ο μεγαλύτερος προς αξιοποίηση χώρος στην Ευρώπης, θα μπορούσε να μεταφερθεί το 3% με 4 % των υπηρεσιών του κράτους ώστε να δημιουργηθεί εκεί ένα οικονομικό και κυβερνητικό κέντρο. Αυτό μπορεί να χωροθετηθεί γύρω από το κτίριο του διάσημου αρχιτέκτονα Εέρο Σααρίνεν, το οποίο είναι σήμερα εγκαταλελειμμένο. Η συνολική έκταση για το «κυβερνητικό πεδίο» υπολογίζεται σε 390.000 τ.μ. Εκεί θα μπορούσαν να μεταφερθούν και τα κεντρικά γραφεία κάποιων μεγάλων εταιρειών ή τραπεζών.

Επιπλέον, ο κ. Ασεμπίγιο εισηγείται τη δημιουργία πανεπιστημιούπολης 160.000 τ.μ., Media Park, θερμοκηπίου, πάρκου φωτοβολταϊκών, ξενοδοχείου καθώς και ενός μικρού εμπορικού κέντρου (115.000 τ.μ.). Η αναφορά στο εμπορικό κέντρο προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου Γλυφάδας, Κ. Κόκορη, ο οποίος βρισκόταν στην παρουσίαση. Οπως επεσήμανε ο ίδιος, η αγορά της Γλυφάδας διαθέτει 4.000 καταστήματα και δεν χρειάζεται εμπορικό κέντρο στην περιοχή. Από την πλευρά του ο ισπανός αρχιτέκτων δήλωσε ότι σύμβουλοι της κυβέρνησης τού είπαν να εντάξει και εμπορικό κέντρο στα σχέδιά του και ότι, αν είναι έτσι όπως τα λέει ο δήμαρχος, τότε θα πρέπει να ακυρωθεί η δημιουργία του.Επιμένει ωστόσο στην κατασκευή ενός μεγάλου συνεδριακού κέντρου (χωρητικότητας 50.000 ατόμων) την οποία θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική καθώς θα προσελκύσει συνεδριακό τουρισμό και θα φέρει έσοδα για το πάρκο.

Κοντά στον παλιό Πύργο Ελέγχου και στο προτεινόμενο Πανεπιστήμιο ο κ. Ασεμπίγιο «σχεδιάζει» τη δημιουργία ενός χώρου περιπάτου ενώ στο τέρμιναλ του παλαιού αεροδρομίου προτείνει την ίδρυση ενός μουσείου.

Κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης ο κ. Ασεμπίγιο εισηγείται δόμηση 50.000 τ.μ. για νοσοκομείο (15.000 τ.μ.), αγορά (10.000 τ.μ.) και άλλες χρήσεις. «Στο Ελληνικό πρέπει να γίνει ένα μητροπολιτικό μοντέλο το οποίο θα λειτουργήσει ως κοινωνικο-οικονομικός καταλύτης για την περιοχή της Αθήνας», είπε κατά την παρουσίαση της πρότασής του (πρόκειται για το πέμπτο σχέδιο που έχει παρουσιαστεί τα τελευταία χρόνια για το Ελληνικό).

Σχετικά με τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις, οι οποίες βρίσκονται εντός του παλαιού αεροδρομίου, ο κ. Ασεμπίγιο τόνισε ότι βρίσκονται στον χώρο όπου έχει χωροθετηθεί το πάρκο (οι ελεύθεροι χώροι) και αποτελεί απόφαση της κυβέρνησης αν θα τις γκρεμίσει ή θα τις διατηρήσει.

Τέλος, απαντώντας σε δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου δήλωσε ότι δεν έχει σχεδιάσει ποτέ στη ζωή του καζίνο. Διευκρίνισε μάλιστα ότι η εταιρεία Barcelona Strategic Urban Systems η οποία έχει αναλάβει τη μελέτη δεν του ανήκει, απλώς εργάζεται εκεί.

Η πρόταση Ασεμπίγιο, σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας Χάρη Παμπούκη δεν είναι δεσμευτική για την κυβέρνηση. Οπως ανέφερε στο περιθώριο της παρουσίασης, έρχεται να συμπληρώσει τα κενά που υπήρχαν, «είναι όμως απαραίτητη για το τελικό σχέδιο». «Εως το τέλος του καλοκαιριού θα προχωρήσουμε σε μια μη δεσμευτική πρόσκληση διεθνούς ενδιαφέροντος. Υποθέτω ότι θα εμφανιστούν και οι Καταριανοί. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η φάση της αξιολόγησης. Το Ελληνικό θα είναι ένα μοντέλο για το πώς θα γίνει η αξιοποίηση της υπόλοιπης ακίνητης περιουσίας», επεσήμανε ο κ. Παμπούκης.

Από την πλευρά του ο κ. Πολλάλης τόνισε ότι «δεν θέλουμε άλλες πολυκατοικίες και τσιμέντο στην περιοχή. Θέλουμε το Ελληνικό να αποτελέσει μια μηχανή ανάπτυξης. Αυτή τη στιγμή κοιτάμε όλες τις προτάσεις που έχουν γίνει για το πρώην αεροδρόμιο και θα δώσουμε την καλύτερη εθνικά λύση. Πρόκειται για το πιο σημαντικό οικόπεδο σε όλη την Ευρώπη και πρέπει να το χειριστούμε με μεγάλη υπευθυνότητα. Πρέπει το έργο να είναι περιβαλλοντικά σωστό».

Λεωφόρος Συγγρού


Με δύο λωρίδες για τα ΙΧ, μία για τα μέσα μαζικής μεταφοράς και χώρο για τους πεζούς και τους ποδηλάτες οραματίζονται τη λεωφόρο Συγγρού μελετητές των Αρχιτεκτονικών Σχολών του Παρισιού, του Στρασβούργου και του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ).

Οι προτάσεις τους, οι οποίες προέκυψαν από τις προκαταρκτικές εργασίες θα συζητηθούν το βράδυ της Πέμπτης σε συνάντηση εργασίας η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Αρχιτεκτονική Σχολή του ΕΜΠ.

Η Συγγρού συνιστά έναν από τους δύο μοναδικούς ευθύγραμμους άξονες που κληροδότησε στην Αθήνα ο 19ος αιώνας. Είναι η λεωφόρος που οδηγεί προς τη θάλασσα και ολοκληρώθηκε στον μεσοπόλεμο επί πρωθυπουργίας Βενιζέλου.

Ωστόσο, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΡΣΑ, καθηγητής κ. Ι. Πολύζος, αν και παροχετεύει μεγάλες κυκλοφοριακές ροές προς το θαλάσσιο μέτωπο, η δική της σχέση με αυτό έχει διαρραγεί από μια υπερκατασκευή ανισόπεδων κόμβων στη συμβολή της με τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.

Οι μελετητές προτείνουν την κατάργησή τους και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας με αποτέλεσμα την «απελευθέρωση» ενός δημόσιου χώρου πολλαπλών χρήσεων έκτασης περίπου 5.000 τ.μ. ο οποίος θα λειτουργεί συμπληρωματικά με τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσονται στο χώρο του Δέλτα και του παλιού Ιπποδρόμου.

Παρέμβαση, όπως επεσήμανε ο καθηγητής στην Αρχιτεκτονική Σχολή Παρί Λα Βιλέτ κ. Ι. Τσιώμης σε συνέντευξη Τύπου, απαιτείται και στον ανισόπεδο κόμβο της Δαβάκη.

«Πρέπει να αποκατασταθεί η σύνδεση των εκατέρωθεν περιοχών κατοικίας στη συμβολή της Συγγρού με τον πολεοδομικό και εμπορικό άξονα της Δαβάκη ο οποίος συνδέει τις κεντρικές πλατείες των δήμων Νέας Σμύρνης και Καλλιθέας καθώς και τους σταθμούς τραμ Νέας Σμύρνης και ηλεκτρικού Καλλιθέας», είπε ο καθηγητής.

Ο ανισόπεδος κόμβος της Δαβάκη, σύμφωνα με τον καθηγητής Αρχιτεκτονικής στο ΕΜΠ κ. Π. Τουρνικιώτη, προτείνεται να καταργηθεί και η ρύθμιση της κυκλοφορίας να γίνεται μέσω φωτεινής σηματοδότησης. Επιπλέον, η προκαταρκτική μελέτη που έχει γίνει συνιστά στο τμήμα από Καλλιρρόης έως Φάληρο, να έχει η Συγγρού τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας για ΙΧ (δύο ανά κατεύθυνση) και δύο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Για το τμήμα της Συγγρού μεταξύ Ολυμπιείου και κόμβου Καλλιρρόης, οι μελετητές εισηγούνται τον περιορισμό των λωρίδων κυκλοφορίας σε μία ανά κατεύθυνση για ΙΧ και τη διατήρηση των λεωφορειόδρομων.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Πολύζος, κυκλοφοριακά η παρέμβαση «είναι απόλυτα συμβατή με την προοπτική ουσιαστικής απομείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου της Βασιλ. Αμαλίας στο πλαίσιο της κυκλοφοριακής ανασύνταξης του κέντρου της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου και προτεραιότητα στον πεζό». Στόχος είναι να μειωθεί η ταχύτητα των αυτοκινήτων στη Συγγρού ακόμη και στα 50 χιλιόμετρα την ώρα.

ΠΗΓΗ: Το Βήμα

7 σχόλια:

  • 10 Ιουνίου 2011 στις 12:27 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΚΆΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ. ΦΤΙΑΞΤΕ ΠΡΩΤΑ 10 ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΑΙ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΚΟ; ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΤΡΑΜ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΕΩΦΟΡΙΟ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΥΣΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ;

  • 10 Ιουνίου 2011 στις 4:50 μ.μ.
    JON :

    Καλα λες Ανωνυμε 1 για τη Λ. Συγγρου! :) Να πω οτι ειχαμε πολλους μεγαλους αυτοκινητοδρομους, παει στο καλο! Ασε που θα αυξηθει η κυκλοφοριακη συμφορηση απο και προς Καλλιθεα, κλπ. Αναρωτιεμαι, το τραμ που ειναι να μπει στον σταθμο Αργυρουπολης, θα μπει με σκοπο να εξυπηρετει την Κατω Γλυφαδα και τις γυρω περιοχες; Οταν με το καλο παραδοθει η επεκταση Αγιος Δημητριος - Ελληνικο της Γραμμης 2 του Μετρο, η Κατω Γλυφαδα θα μπορει πλεον να εξυπηρετειται ΑΝΕΤΑ τουλαχιστον απο ηδη 2 υφισταμενες λεωφωριακες (Α3, Β3), αλλα και απο πολλες αλλες ακομα που θα πηγαινουν στον σταθμο Μετρο Ελληνικο. Η αποσταση μεταξυ Κατω Γλυφαδας και νεου σταθμου Ελληνικου μετρημενη ειναι μολις 4 χιλιομετρα. Ο χρονος που χρειαζεται το λεωφορειο απ'τον σταθμο Ελληνικο ως την Κατω Γλυφαδα (στο τερμα των λεωφοριακων αυτων γραμμων) ειναι γυρω στα 10 λεπτα με μετριες κυκλοφοριακες συνθηκες. Σχετικα γρηγορα δηλαδη. Με λιγα λογια, υπαρχει ευκολη ετοιμη λυση με τα λεωφορεια στο συγκεκριμενο τμημα με την παραδοση αυτης της επεκτασης της Γραμμης 2 του Μετρο. Θα μπει που θα μπει και το συστημα τηλεματικης στα λεωφορεια.

  • 10 Ιουνίου 2011 στις 4:59 μ.μ.

    Σημασία έχει να εξοικονομήσουμε λεωφορεία όπου μπορούμε. Η Γλυφάδα πρέπει να μείνει μόνο με το τραμ που θα κάνει τα δρομολόγια ΒΟΥΛΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΒΟΥΛΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ (το ΒΟΥΛΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ να καταργηθεί και να μείνει μόνο το ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ). Με την ανταπόκριση στο μετρό, οι επιβάτες θα μπορούν να φτάσουν στο Σύνταγμα από τη Γλυφάδα σε λιγότερο απο 30 λεπτά.

  • 11 Ιουνίου 2011 στις 3:18 π.μ.
    JON :

    Σιγουρα, δε λεω. Πρεπει να εξοικονομηθουνε οπωσδηποτε λεωφορεια. Θα γινει ομως κι αυτο. Πιο συγκεκριμενα, οταν ανοιξει η επεκταση της Γραμμης 2 προς το Ελληνικο, τουλαχιστον οι λεωφοριακες γραμμες Α3, Β3, και 171 λογικα θα τροποποιηθουν. Το σωστο πιστευω πως ειναι να γινουν οι τροποποιησεις ως εξης: Η λεωφοριακη γραμμη 171 απο σταθμο Αγ. Δημητριο που ειναι η αφετηρια του σημερα ν'αλλαξει και να παει στον νεο σταθμο μετρο Ελληνικο, η Β3 που εχει αφετηρια στην Ακαδημιας που ειναι σημερα να παει κι αυτη στον σταθμο Ελληνικο. Η γραμμη Α3 απ'την αλλη, απο Ακαδημιας, ισως θα ηταν καλυτερα να παει η αφετηρια στον σταθμο Αγ. Δημητριο, η αλλιως να γινει κυκλικη "ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ) (Μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ." Τωρα, γιατι αυτη η γραμμη να μην κανει αφετηρια στον σταθμο Ελληνικο οπως οι αλλες 2 που ανεφερα. Επειδη ωστε να μπορεσει να καλυπτει το τμημα της Λ. Βουλιαγμενης απο την Λ. Αλιμου μεχρι τον σταθμο μετρο Ελληνικο λογω οτι δεν υπαρχει αλλη λεωφοριακη γραμμη εκτος απ'την Χ97 αεροδρομιου που να καλυπτει αυτο το συγκεκριμενο τμημα. Θα που θ'ανοιξει η επεκταση του Μετρο και στην Ανθουπολη, Χαιδαρι, πιο μετα στον Πειραια, αργοτερα στο Ιλιον, η Γραμμη 4 θα παραδοθει επισης. Δηλαδη, σταδιακα θ'αρχισουν να τροποποιουνται και να μειωνονται οι λεωφοριακες γραμμες προς χαρην του Μετρο.


    Γιαννης

  • 11 Ιουνίου 2011 στις 2:02 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Προς τον ανώνυμο #1:
    Πριν μιλήσεις πάρε διάβασε αυτό και ξεστραβώσου: http://mmmathinon.blogspot.com/2011/06/blog-post_1328.html

    Έλεος ποια έχετε καταστρέψει την πόλη με τα φετΙΧ σας ....

  • 11 Ιουνίου 2011 στις 3:40 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 1

    ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΞΕΙ ΜΕΝ ΤΟ Ι.Χ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ; Η ΘΗΣΕΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ=ΣΥΓΓΡΟΥ, ΘΗΣΕΩΣ ΤΡΑΜ. ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ ΣΕΝΆΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΚΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΌΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΕΤΙΧ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΜ και μίσος για τα ΙΧ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΙΧ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΟΤΙ ΣΤΑΘΜΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΜΜΜ χρειάζεσαι πάνω απο 2 ώρες, ενώ με ΙΧ σε 40 λεπτά είσαι στην δουλεία σου; ΔΟΥΛΕΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΟΙ ΦΕΤΙΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ; (ΕΓΩ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΡΟ.) ΕΝ κατάκλειδι όποια μεταβολή που δεν εξασφαλίζει μαζί με την αύξηση των χώρων περιπάτου την πραγματική διευκόληνση των μεταφορών την θεωρω οπισθοδρόμηση

  • 18 Αυγούστου 2011 στις 12:53 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Ανωνυμε 6 θα μας τρελανεις τελειως ποια διαδρομη μες την Αθηνα με ΜΜΜ διαρκει 2 ωρες?
    Διεκδικησε βρε βουρλο πρωτα καλυτερες συγκοινωνιες υποδομικα και τεχνικα πανω στην πολη και οχι συγκοινωνιες της συμφορας!
    Και υστερα μιλα για το δηθεν 40λεπτο...
    Εχεις πεσει ποτε σε κινηση? Ε τοτε το 40λεπτο θα γινει 80λεπτο...με το ΙΧ, και γι αυτο ευθυνεστε εσεις που το ρημαδι δεν λετε να το αφησετε!Αλλα σε λιγο καιρο με την βενζινη στα 2,5 - 3 ευρω θα παρακαλατε να πατε στην δουλεια σας με ΜΜΜ!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget