ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(42)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλα...
- ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ...
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πάρκο 760 στρεμμάτων στον Φαληρικό ...
- ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για το...
- ΑΜΕΛ: Άσκηση πυρόσβεσης στον σταθμό ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
- ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κ...
- Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό ...
- ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤ...
- 25 Μαρτίου 2010-2011: 1 χρόνος λειτουργίας του ιστ...
- ΟΑΣΑ: 25 Μαρτίου 2011: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγ...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Σοκαριστικές δηλώσεις βουλευτή ελλάσον...
- ΕΜΠ: ΓΙΑΤΙ ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας στην...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τα πόδια, το τραμ και το ποδήλατο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και...
- ΑΜΕΛ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εναντίον ΠΛΗΡΩΝΩ
- ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολτα...
- ΕΘΕΛ: Συνεχίζουμε αμείωτα τις πολιτικές που μας βο...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα στο τροχιοδρομικό δίκτυο μεταξύ Μο...
- ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφο...
- ΟΑΣΑ: Απόφαση δημιουργίας λεωφορειολωρίδων αντίστρ...
- Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ πλην...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμ...
- ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πο...
- Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ρύπανση μας κόβει τουλάχιστον 2 χρόν...
- ΕΘΕΛ: Τροποποιήσεις και αναστολή δρομολογίων λόγω ...
- ΟΑΣΘ: Το νομικό μπούμερανγκ "ερρίφθη"!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
- ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας ...
- ΟΑΣΑ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίησης Αυτόματου Συσ...
- ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Ενός λεπτού σιγή για τους αδικοχαμένο...
- ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων κ...
- ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσει...
- ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επι...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε πο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Μυστική ακύρωση συμβάσεως προαστιακού ~ Το...
- ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοί...
- ΕΘΕΛ: Κλοπή εσπράξεων και εισιτηρίων
- Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδ...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τρίτη 29 Μαρτίου 2011
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
Στον αέρα τινάζεται η αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών (όπως ήταν και αναμενόμενο), σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών. Οι ζημιές των συγκοινωνιακών εταιρειών αυξήθηκαν περαιτέρω σε σχέση με τον Ιανουάριο 2010 (κυρίως λόγω της μείωσης επιδοτήσεων από το κράτος -ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όταν ήδη χρωστά τις επιδοτήσεις ετών για τις οποίες οι πολίτες έχουν φορολογηθεί, αλλά τα λεφτά μάλλον "χάθηκαν" στον δρόμο προς τις συγκοινωνίες) με την ΤΡΑΜ να πρωταγωνιστεί με τεράστια αύξηση στα έξοδα τρίτων.
Η μοναδική εταιρεία που επαναφέρθηκε στην κερδοφορία (μετά τη λήξη/μη ανανέωση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου 270 εργαζομένων) είναι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΑΜΕΛ) η οποία από την ίδρυση της ήταν κερδοφόρα.
Κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν αναμενόταν κάτι τέτοιο και κανείς δεν μπορεί να πει ότι το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα πετύχει με τις παρούσες συνθήκες. Και αυτό γιατί:
-Η σπατάλη σε υπέρογκους μισθούς των Διοικητικών Συμβουλίων και των προκλητικών ανέσεων (εταιρικά πολυτελή αμάξια με σοφέρ για μεταφορά του Διευθύνοντος Συμβούλου) συνεχίζονται αμείωτα
-Η ανάθεση εργασιών σε ιδιωτικές εταιρείες που μπορούν να πραγματοποιηθούν πολύ πιο φθηνά με ίδιο δυναμικό ή με συνεργασία με τις υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου ΟΑΣΑ συνεχίζεται με αυξανόμενο ρυθμό και μάλιστα με υπερτιμολογήσεις ώστε να ληφθούν οι απαραίτητες μιζούλες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η ιστοσελίδα ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΡΑΜ αστρονομικής αξίας 1.600 ευρώ για να φιλοξενηθεί η συνεργασία με τη Λυρική Σκηνή (μπορούσε να γίνει μέσα από την ιστοσελίδα της ΤΡΑΜ ή με ένα ιστολόγιο αλλά ακόμη και με ξεχωριστή ιστοσελίδα δεν θα κόστιζε 1.600 ευρώ!), τα σεμινάρια μισθοδοσίας της ΤΡΑΜ σε ιδιωτική εταιρεία αξίας 9.225 ευρώ, όταν θα μπορούσε να γίνει με μηδαμινό κόστος με σεμινάρια από τους εργαζομένους της ΑΜΕΛ, οι οποίοι θα έπαιρναν ένα μπόνους που σε καμία περίπτωση δεν θα έφτανε το ύψος των σχεδόν 9.225 ευρώ (δείτε εδώ) αλλά και της φυτοτεχνικής συντήρησης των χώρων με πράσινο της ΑΜΕΛ όπου ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρεία με αστρονονικά κόστη, όταν αρκετοί από τους προαναφερόμενους συμβασιούχους ήταν κηπουροί και θα μπορούσαν να μονιμοποιηθούν και η εργασία της φυτοτεχνικής συντήρησης να γίνεται με ίδιο δυναμικό. Άγνωστο είναι το γεγονός για τις φυτοτεχνικές συντηρήσεις της ΤΡΑΜ, ενώ αρκετοί πάλι από τους πραναφερόμενους συμβασιούχους της ΑΜΕΛ εργάζονταν στο τμήμα ελέγχου κομίστρου - όλοι θα έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οι έλεγχοι στην ΑΜΕΛ έχουν σχεδόν καταργηθεί! Τα παραπάνω δείχνουν την έλλειψη εποπτείας από το υπουργείο υποδομών αλλά και της επικινδυνότητας της ακατάλληλης διοίκησης για την βιωσιμότητα των εταιρειών. Μερικοί υποψιάζονται και εσκεμμένη προσπάθεια αποτυχιάς της αναδιάρθρωσης μέσω της επικίνδυνης διοίκησης για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών.
-Τα δρομολόγια μειώνονται με αποτέλεσμα την δυσαρέσκεια των επιβατών και την στροφή τους σε άλλα μέσα μετακίνησης (απώλεια δυνητικών εσόδων)
-Η αύξηση του εισιτηρίου κατά 40% πυροδότησε το γνωστό κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ το οποίο συνεχώς αυξάνεται, ενώ η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου υποδομών για την κάλυψη το νομικού μπούμερανγκ μένει "κουλή", όσο οι ελεγκτές δεν συνοδεύονται από αστυνομικές δυνάμεις για την προσαγωγή στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση του λαθρεπιβάτη και την επιβολή προστίμου
-Οι ελεγκτές είναι ιδιαίτερα απρόθυμοι να ελέγξουν τους πάντες, να κόψουν πρόστιμα και να πείσουν τους λαθρεπιβάτες να τους δώσουν τα στοιχεία τους, καθώς δεν έχουν ενημερωθεί για τις λεπτομερείς υποχρεώσεις του επαγγέλματος τους, τις επιπτώσεις όταν κάνουν τα "στραβά μάτια" στην εταιρεία που δουλεύουν και για τη νέα νομοθεσία
-Εκτός της απροθυμίας τους, φαίνεται ότι και η θέση η οποία έχουν τους δυσαρεστεί πολύ (όντως, δεν είναι και η καλύτερη δουλειά)
-Συγκεκριμένες ομάδες της κοινωνίας μας φαίνεται να έχουν ανοσία στους ελεγκτές, καθώς αυτοί είτε δεν θα τους ελέγξουν είτε αν το κάνουν δεν θα επιβάλουν πρόστιμο. Αυτές οι ομάδες είναι συμπολίτες μας με ιδιαίτερα αυξημένη λιπώδη ή μυϊκή μάζα, αγριόφατσες, παρανοϊκοί, επαίτες, μετανάστες, ηλικιωμένοι με μαγκούρες, γυναίκες με πλάστη, κτλ.
Δυστυχώς, είναι έκδηλο ότι τα αρμόδια υπουργεία ρεμβάζουν νυσταλέα και αναίσθητα με την εφαρμογή προεξοφλημένα αποτυχημένων πολιτικών από την έλλειψη γνώσεων, εμπειρίας και κοινής λογικής, οι συγκοινωνιακές εταιρείες στελεχώνονται από αναποτελεσματική, ασύμφορη, ακατάλληλη και επικίνδυνη διοίκηση και οι εργαζόμενοι δεν διαθέτουν την απαραίτητη παρακίνηση και προθυμία για την διεκπεραίωση των εργασιών τους, κυρίως λόγω της έλλειψης δικαιοσύνης και μηχανισμού ελέγχου-ανατροφοδότησης (feedback) στα ιεραρχικά επίπεδα της εταιρείας.
Η μοναδική εταιρεία που επαναφέρθηκε στην κερδοφορία (μετά τη λήξη/μη ανανέωση των συμβάσεων ορισμένου χρόνου 270 εργαζομένων) είναι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΑΜΕΛ) η οποία από την ίδρυση της ήταν κερδοφόρα.
Κανείς δεν μπορεί να πει ότι δεν αναμενόταν κάτι τέτοιο και κανείς δεν μπορεί να πει ότι το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα πετύχει με τις παρούσες συνθήκες. Και αυτό γιατί:
-Η σπατάλη σε υπέρογκους μισθούς των Διοικητικών Συμβουλίων και των προκλητικών ανέσεων (εταιρικά πολυτελή αμάξια με σοφέρ για μεταφορά του Διευθύνοντος Συμβούλου) συνεχίζονται αμείωτα
-Η ανάθεση εργασιών σε ιδιωτικές εταιρείες που μπορούν να πραγματοποιηθούν πολύ πιο φθηνά με ίδιο δυναμικό ή με συνεργασία με τις υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου ΟΑΣΑ συνεχίζεται με αυξανόμενο ρυθμό και μάλιστα με υπερτιμολογήσεις ώστε να ληφθούν οι απαραίτητες μιζούλες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η ιστοσελίδα ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΡΑΜ αστρονομικής αξίας 1.600 ευρώ για να φιλοξενηθεί η συνεργασία με τη Λυρική Σκηνή (μπορούσε να γίνει μέσα από την ιστοσελίδα της ΤΡΑΜ ή με ένα ιστολόγιο αλλά ακόμη και με ξεχωριστή ιστοσελίδα δεν θα κόστιζε 1.600 ευρώ!), τα σεμινάρια μισθοδοσίας της ΤΡΑΜ σε ιδιωτική εταιρεία αξίας 9.225 ευρώ, όταν θα μπορούσε να γίνει με μηδαμινό κόστος με σεμινάρια από τους εργαζομένους της ΑΜΕΛ, οι οποίοι θα έπαιρναν ένα μπόνους που σε καμία περίπτωση δεν θα έφτανε το ύψος των σχεδόν 9.225 ευρώ (δείτε εδώ) αλλά και της φυτοτεχνικής συντήρησης των χώρων με πράσινο της ΑΜΕΛ όπου ανατέθηκε σε ιδιωτική εταιρεία με αστρονονικά κόστη, όταν αρκετοί από τους προαναφερόμενους συμβασιούχους ήταν κηπουροί και θα μπορούσαν να μονιμοποιηθούν και η εργασία της φυτοτεχνικής συντήρησης να γίνεται με ίδιο δυναμικό. Άγνωστο είναι το γεγονός για τις φυτοτεχνικές συντηρήσεις της ΤΡΑΜ, ενώ αρκετοί πάλι από τους πραναφερόμενους συμβασιούχους της ΑΜΕΛ εργάζονταν στο τμήμα ελέγχου κομίστρου - όλοι θα έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οι έλεγχοι στην ΑΜΕΛ έχουν σχεδόν καταργηθεί! Τα παραπάνω δείχνουν την έλλειψη εποπτείας από το υπουργείο υποδομών αλλά και της επικινδυνότητας της ακατάλληλης διοίκησης για την βιωσιμότητα των εταιρειών. Μερικοί υποψιάζονται και εσκεμμένη προσπάθεια αποτυχιάς της αναδιάρθρωσης μέσω της επικίνδυνης διοίκησης για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών.
-Τα δρομολόγια μειώνονται με αποτέλεσμα την δυσαρέσκεια των επιβατών και την στροφή τους σε άλλα μέσα μετακίνησης (απώλεια δυνητικών εσόδων)
-Η αύξηση του εισιτηρίου κατά 40% πυροδότησε το γνωστό κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ το οποίο συνεχώς αυξάνεται, ενώ η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου υποδομών για την κάλυψη το νομικού μπούμερανγκ μένει "κουλή", όσο οι ελεγκτές δεν συνοδεύονται από αστυνομικές δυνάμεις για την προσαγωγή στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση του λαθρεπιβάτη και την επιβολή προστίμου
-Οι ελεγκτές είναι ιδιαίτερα απρόθυμοι να ελέγξουν τους πάντες, να κόψουν πρόστιμα και να πείσουν τους λαθρεπιβάτες να τους δώσουν τα στοιχεία τους, καθώς δεν έχουν ενημερωθεί για τις λεπτομερείς υποχρεώσεις του επαγγέλματος τους, τις επιπτώσεις όταν κάνουν τα "στραβά μάτια" στην εταιρεία που δουλεύουν και για τη νέα νομοθεσία
-Εκτός της απροθυμίας τους, φαίνεται ότι και η θέση η οποία έχουν τους δυσαρεστεί πολύ (όντως, δεν είναι και η καλύτερη δουλειά)
-Συγκεκριμένες ομάδες της κοινωνίας μας φαίνεται να έχουν ανοσία στους ελεγκτές, καθώς αυτοί είτε δεν θα τους ελέγξουν είτε αν το κάνουν δεν θα επιβάλουν πρόστιμο. Αυτές οι ομάδες είναι συμπολίτες μας με ιδιαίτερα αυξημένη λιπώδη ή μυϊκή μάζα, αγριόφατσες, παρανοϊκοί, επαίτες, μετανάστες, ηλικιωμένοι με μαγκούρες, γυναίκες με πλάστη, κτλ.
Δυστυχώς, είναι έκδηλο ότι τα αρμόδια υπουργεία ρεμβάζουν νυσταλέα και αναίσθητα με την εφαρμογή προεξοφλημένα αποτυχημένων πολιτικών από την έλλειψη γνώσεων, εμπειρίας και κοινής λογικής, οι συγκοινωνιακές εταιρείες στελεχώνονται από αναποτελεσματική, ασύμφορη, ακατάλληλη και επικίνδυνη διοίκηση και οι εργαζόμενοι δεν διαθέτουν την απαραίτητη παρακίνηση και προθυμία για την διεκπεραίωση των εργασιών τους, κυρίως λόγω της έλλειψης δικαιοσύνης και μηχανισμού ελέγχου-ανατροφοδότησης (feedback) στα ιεραρχικά επίπεδα της εταιρείας.
9 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Φίλε ΜΗΝ γράφεις ότι παπάρα δημοσιέυει ο καθένας ΠΡΙΝ κάνεις ΡΕΠΟΡΤΑΖ!!!!!
Πέφτεις σε ΠΑΓΙΔΕΣ!!!
Ποιος σου είπε ότι τα μηχανήματα εισιτηρίων στο ΜΕΤΡΟ, ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;;;;;;;;;;;
Από ιδρύσεως της ΑΜΕΛ τα είχαν ΠΑΝΤΑ εργολάβοι!!!!!!!!
Μην κάνουμε και το άσπρο μάυρο!!!!!
Σε ευχαριστώ, Ο405Ν... Θα προβώ στην κατάλληλη διόρθωση.
Πιστεύεις ότι η συντήρηση τους μπορεί να γίνει με ίδιο δυναμικό ακόμη και αν αυτό σημαίνει πρόσληψη μόνιμου προσωπικού; Θα είναι πιο φθηνό για την εταιρεία;
Δεν είμαι πλεόν σίγουρος...
Το κόστος πάντως με τα μισθολόγια inhouse θα ήταν -με σημερινές τιμές- σχεδόν το διπλάσιο από την προσφορά του εργολάβου...
Βέβαια, από την άλλη δεν μπορώ και να υπερασπιστώ και τους μισθούς Κίνας, άλλα ούτε μπορώ να υπερασπιστώ ΤΟ ΚΑΘΙΣΙΟ και ΤΟ ΚΟΠΡΙΣΜΑ!!!
Οπότε το πρόβλημα δεν είναι το κόστος, είναι η παραγωγικότητα...
Και δυστυχώς οι εργολάβοι, με τον βούρδουλα τα πετυχαίνουν αμφότερα...
φίλε εσύ μην λες παπαριές ...και βέβαια εργαζόμενοι της ΑΜΕΛ συντηρούσαν τα μηχανήματα πριν την απόλυση των 270 πέρσι...σίγουρα κι ήταν σε καλύτερη κατάσταση και πολύ λιγότερο κόστος από τα λεφτά που παίρνει τώρα ο εργολάβος...κι όσο για το κομματόσκυλο που έχει γράψει το κείμενο ..να του πω ότι οι 270 απολύθηκαν με κομματικές διώξεις ...αει στο διάολο που γράφει ο καθένας σας ότι θέλει ....ΗΛΙΘΙΟΙ !!!!!!!
ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ???????????? ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ...ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ....ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΑ ........ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΠΠΑΣ ...ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ !!!!!!!!!!!!
TO ORISMENOY XRONOY POU EGRAPSES MONO ME XALAEI ...KATA TA ALLA EISAI SWSTOS...........APOLYMENOS APO TO PASOK ....OXI SYMVASIOYXOS
Παρακαλούνταi τα παραπάνω κοματόσκυλα να πάνε αλλού να ρυπάνουν με τα κοματικά τους :-)
Παιδιά, ηρεμία. Πρώτον, θα συμφωνήσω με τον Mystic_Bard. Τα κομματικά μακριά από αυτό το ιστολόγιο. Κομματόσκυλα δεν ήταν ποτέ η διαχείριση του παρόντος ιστολογίου, ούτε οι μόνιμοι θαμώνες. Η ανάρτηση δημιουργήθηκε με τις επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας που είπαν ότι ήταν συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου. Αν είναι ψέμα (δεν το αποκλείω, ξέρουμε τι κομπίνες μπορούν να στήσουν οι ΑΕ), ας βγούν στο διαδίκτυο με σβησμένα ονόματα,ΑΦΜ, κτλ οι εκκαθαρίσεις μισθοδοσίας που αναγράφουν και το είδος της σύμβασης (ορισμένου, αορίστου, συλλογική, κτλ) από τους απολυμένους.
Οί ὰπολυμένοι ἦσαν δόκιμοι, ὄχι ορισμένου χρόνου, ὅπως ὅλοι μας στήν ἀρχή τῆς σταδιοδρομίας μας στό Μετρό. Αὐτό σημαίνει πώς ὅποιος ἀποδειχθεῖ ἐπαρκής στή δουλειά του παραμένει, βάσει τῶν ἰσχυουσῶν standard operating procedures, γιά τούς δε ἀνεπαρκεῖς προβλέπεται μία σειρά διορθωτικῶν μέτρων (προφορικές, γραπτές προειδοποιήσεις, δοκιμή σέ διαφορετικά καθήκοντα) μέ τελευταῖο μέτρο τήν ἀπόλυση. Αὐτό φυσικά δέν τηρήθηκε στήν πειρατική ἐταιρεία μας ἀπό τούς διωρισμένους παρασιτικούς δυνάστες μας.