Τη διάθεση πίστωσης 357.675.000 ευρώ, για τη μερική χρηματοδότηση του προγράμματος κατασκευών της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενέκρινε με απόφασή του ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.Ειδικότερα, για την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και σταθμών μετεπιβίβασης, εγκρίθηκε πίστωση 163,0 εκατ. ευρώ.
Επίσης, για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό Αθήνας (τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς) εγκρίθηκε πίστωση 41,3 εκατ. ευρώ, για το τμήμα Αιγάλεω Χαϊδάρι (σταθμός μετεπιβίβασης «Χαϊδάρι» και αμαξοστάσιο «Ελαιώνα») εγκρίθηκε πίστωση 75,375 εκατ. ευρώ. Για σταθμούς και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες στην επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό Αθηνών, εγκρίθηκε πίστωση 36,75 εκατ. ευρώ.
Για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ελληνικό (από σταθμό «Αλ. Παναγούλης» μέχρι «Παλαιό Αεροδρόμιο») εγκρίθηκε πίστωση 41,25 εκατ. ευρώ.
ΣΧΟΛΙΟ: Μετά το δάνειο των 150 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (εδω) για να μπορέσει να ολοκληρώσει τα ηδη χρηματοδοτημένα έργα της, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ζήτησε και έλαβε 358 εκατομμύρια από το Υπουργείο Υποδομών για να χρηματοδοτήσει, μεταξύ άλλων, τα ηδη χρηματοδοτημένα (από το ευρωπαϊκό δάνειο) των ηδη χρηματοδοτημένων έργων (από εθνικούς πόρους & Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης). Να φταίει η ΤΟΣΟ λανθασμένη κοστολόγηση, να φταίει ο πληθωρισμός ή να φταίει το χέρι των ΔΣ και των άλλων golden boys της διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ;











άντε ρε κερατάδες, έχετε φάει όλα τα λεφτά του κόσμου..