Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!

28 σχόλια
Ο γνωστός παραλογισμός των κατοίκων του Νομού Πειραιώς ξαναχτυπά!

Μετά την δημιουργία της ομάδας "Ενάντια στα τραμ/τρένα/προαστιακό", με τους ανυπόστατους και παράλογους ισχυρισμούς ότι προκαλούν μποτιλιάρισμα η προτεραιότητα τους, υποβαθμίζουν τι περιοχές που διέρχονται, κτλ, ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και της ΤΡΑΜ και ζήτησε την άμεση αφαίρεση του σχεδιασμού για έλευση τραμ και άμεση ένταξη της περιοχής του στον σχεδιασμό μετρό με τις λαϊκιστικές δικαιολογίες τύπου: "Δεν μπορείτε να αφήνετε την μισή εργατιά των νομών χωρίς μετρό!"


Η εργατιά όμως αυτή, καθώς φαίνεται, πέραν για πέραν μα καθόλου σεμνή και ταπεινή δεν είναι, καθώς θέλει την επιφάνεια του εδάφους ελεύθερη να αλωνίζει με τα καθόλου σεμνά και ταπεινά αυτοκινητάκια και να κάνει τον ιστορικό Πειραιά θάλαμο αερίων.

Ο δήμαρχος συνέχισε με την εξής ρήτρα: Είτε μετρό, είτε ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΡΑΜ!

Ο δήμαρχος εξέφρασε έντονο προβληματισμό για την διέλευση επίγειου τραμ από τις περιοχές του καθώς "θα κόψει τις (κατά τα άλλα τέλειες = πανέμορφες, καταπράσινες, πεντακάθαρες, ασφαλείς) γειτονιές στη μέση" ενώ το ίδιο το τραμ το χαρακτήρισε το πιο αργό μέσο σταθερής τροχιάς.

Μάλιστα, είπε ότι δεν μπορείτε να πηγαίνετε το μετρό στην Λυκόβρυση και τη Βούλα (Τι λεεεεειιιιιι;;;;!!!!) και να αφήνετε το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα!

Λοιπόν, αγαπητέ δήμαρχε, μπορείτε να περιμένετε την επέκταση της γραμμής 1, που έχει σχεδιαστεί να έρθει κατά εκεί... Έως τότε, καλό κουράγιο στα λεωφορεία και τα πνευμόνια σας!

ΥΓ. Και που να σου προτείνει και ο ΟΛΠ... monorail!!!

ΠΗΓΗ: Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας

ΣΧΟΛΙΟ: Η υπερπληθυσμικότητα του Κερατσινίου και του Περάματος, όντως δικαιολογεί την έλευση μετρό και ασφαλώς είμαστε υπέρ, μέσω της υπόγειας επέκτασης της γραμμής 1 προς εκεί. Είμαστε όμως υπέρ και της επέκτασης του τραμ σε Πειραιά (μέσω οδού Τζαβέλλα), Κερατσίνι και Πέραμα, που ο συνδυασμός των δυο αυτών καλύτερων μέσων μαζικής μεταφοράς θα προσφέρει ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή κάλυψη. Το μετρό θα αναλάβει τον κορμό της περιοχής και την γρήγορη απομάκρυνση από αυτό με την μεγάλη μεταφορική του ικανότητα και ταχύτητα, ενώ το τραμ, ως συμπληρωματικό, θα υποκαταστήσει τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, εξυπηρετώντας τις παρακείμενες γειτονιές, προσφέροντας τους πράσινο, εξορίζοντας τα αυτοκίνητα και αναδιανέμοντας τον χώρο υπέρ των πολιτών, ολοκληρώνοντας το παζλ μιας ονειρεμένα ονειρικής και βιώσιμης πόλης.
..

28 σχόλια:

  • 31 Ιανουαρίου 2011 στις 11:58 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Του κακοφαίνεται το τραμ μέσα στον δήμο του και θα του χωρίζει την πόλη στην μέση ε ???
    Θέλει και ρήτρες τρομάρα του ...
    Ε τότε ποτέ και να σώσουν να φτιάξουν κάτι μέχρι να βρεθεί κάποιος άλλος με άλλα μυαλά ή να τον σουτάρουν οι δημότες του αν αυτοί πράγματι το θέλουν ...
    Μπουχτίσαμε ποια από τέτοιους βλάχο-δημάρχους και τέτοιες νοοτροπίες ....

    Αλλά έπρεπε και η ΑΜΕΛ/ΤΡΑΜ να του πει ξεκάθαρα ή τραμ ή τίποτα και μετά να βγάλει και ένα δελτίο τύπου προς του κατοίκους της περιοχής ξεμπροστιάζοντάς τον ...

  • 2 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:33 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Όταν έχουμε δημάρχους που δεν ξέρουν τίποτα από συγκοινωνίες και πως γίνεται η ανάπτηξη και βελτίωση αυτών, αλλά το μόνο που ξέρουν είναι να μιλούν με αοριστίες μόνο και μόνο για να δείξουν ότι παράγουν έργο τότε αυτά είναι τα αποτελέσματα.

  • 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:50 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Η υπογεια προεκταση του ΗΣΑΠ προς το Κερατσινι, για ποτε προβλεπεται να ξεκινησει;

  • 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:44 μ.μ.

    Δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόβλεψη. Είναι απλά μια πρόταση μας, σε περίπτωση που η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θελήσει να στείλει μετρό προς Κερατσίνι. Το να στρίψουν την γραμμή 3 είναι αδύνατο, επομένως μένει η γραμμή 1.

  • 5 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:17 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, για τη Γραμμη 3, συμφωνω. Εχει ηδη σχεδιαστει να παει εκει που θα παει (εντος της περιοχης του Πειραια). Σαφεστατα που θα'ναι καλυτερα να παει η Γραμμη 1 προς αυτες τις επεκτασεις. Τωρα, για να πει η Γραμμη 1 προς τα'κει, μπορει η ιδια η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να το στειλει, η θα πρεπει να το αναλαβει αποκλειστικα ο ΗΣΑΠ; Προσωπικα, τη θεωρω μια παρα πολυ χρησιμη προεκταση, μιας το Κερατσινι διαθετει τουλαχιστον 70.000 κατοικους, και θα μπορουν απο'κει οι κατοικοι να εχουν μια ταχεια προσβαση απο και προς την Αθηνα.

  • 5 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:10 μ.μ.

    Αν και όταν γίνει, θέλω να πιστεύω ότι θα έχει γίνει η απορρόφηση της ΗΣΑΠ από την ΑΜ. Και εγώ τη θεωρώ πολύ χρήσιμη επέκταση.

  • 8 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:51 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Οταν ειναι η Γραμμη 1 να ερθει προς ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ/ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, θα πρεπει πρωτα να τελειωσει η υπογειοποιηση του τμηματος ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ; Μιας και τ'ανεφερα, η υπογειοποιηση θα ξεκινησει καπακι μετα την ολοκληρωση των εργων ανακαινησης του ΗΣΑΠ στο τμημα ΦΑΛΗΡΟ-ΚΗΦΙΣΙΑ; Επισης, ο σταθμος Πειραιας, θα υπογειοπηθει κι αυτος μαζι με το υπολοιπο τμημα ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ; Ετσι οπως ειναι τωρα, οι συρμοι κοιταζουν ακριβως μπροστα τους την ακτη. Οποτε, για να γινει η προεκταση προς Δραπετσωνα και Κερατσινι, θα πρεπει να γινει διαμορφωση θεσης στασης των συρμων στον ΠΕΙΡΑΙΑ προκειμενου οι συρμοι να κοιταζουν προς την μερια προς ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ/ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ωστε να παει προς τα'κει...

  • 8 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:47 μ.μ.

    Βέβαια και προέχει πάνω απ' ολα η υπογειοποίηση και η κατασκευή του ενδιάμεσου σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ που, σύμφωνα με τον πολύ έγκυρο φίλο Ο405Ν, θα ξεκινήσει αμέσως μετά την πλήρη ολοκλήρωση της ανακαίνισης. Ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ, απ' όσον ξέρω, είναι διατηρητέο στολίδι και απεύχομαι ακόμη και τη σκέψη υπογειοποίησης του. Μπορεί να διατηρηθεί ως έχει το κτίριο και ο πάνω όροφος να είναι η επικύρωση εισιτηρίων και η διακίνηση επιβατών. Όσο για το τελευταίο, οπωσδήποτε πρέπει να στρίψουν την χάραξη προς αριστερά, αλλά δεν ξέρω αν περιλαμβάνεται στο έργο υπογειοποίησης. Κάτι φήμες λένε ότι η υπογειοποίηση αφορά μόνο το τμήμα ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ των σταθμών ΦΑΛΗΡΟ και ΠΕΙΡΑΙΑΣ και ΟΧΙ τις τροχιές εντός των σταθμών. Είδωμεν...

  • 9 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:10 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΤΡΑΜ Η ΜΕΤΡΟ Η ΜΗΠΩΣ ΕΛΑΦΡΥ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΠΕΡΑΜΑ ?
    Πράγματι είναι παραλογισμός, ειδικά σε εποχή κρίσης που προβλέπεται να διαρκέσει πολύ, να μιλάμε για πληθωρικές επεκτάσεις του μετρό παντού. Αν ήταν έτσι, παντού διεθνώς σε Ευρώπη και Αμερική, θα φτιάχνανε μόνο μετρό και όχι και τραμ ή ελαφρά μετρό (τα δεύτερα εν μέρει υπόγεια και εν μέρει επιφανειακά σαν τραμ). Και αυτό το τελευταίο φαίνεται πως είναι η καλύτερη λύση στην περίπτωση της γραμμής Πειραιάς-Κερατσίνι-Πέραμα. Δεδομένου ότι η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό έδειξε για το τμήμα Πειραι΄ς-Κερατσίνι υψηλή ζήτηση στα όρια τραμ και μετρό, ενώ για το τμήμα Κερατσίνι-Πέραμα / Σαλαμίνα ζήτηση τραμ, και δεδομένου επίσης ότι απαιτείται μία ενιαία σύνδεση μέσου σταθερής τροχιάς από κέντρο Πειραιά μέχρι Πέραμα /Σαλαμίνα (χωρίς μετεπιβιβάσεις ενδιάμεσα στο Κερατσίνι), η λύση του ελαφρού μετρό (Light Rail Transit) φαίνεται να συγκεντρώνει μόνο πλεονεκτήματα, εφόσον γίνει με την ακόλουθη λογική:
    -στο τμήμα Κέντρο Πειραιά - Λιμάνι Πειραιά (Αγιος Διονύσιος), μήκους 2 χλμ, επιφανειακή διέλευση με αξιοποίηση της υπό υλοποίηση γραμμής τραμ Νέο Φάληρο-Πειραιάς και Κέντρο Πειραιά-Φρεαττύδα / Χατζηκυριάκειο, με αποφυγή του πανάκριβου έργου υποθαλάσσιας χάραξης της επέκτασης της γραμμής 1 των ΗΣΑΠ από Σταθμό Πειραιά προς Δραπετσώνα και της υπογειοποίησης του Σταθμού Πειραιά
    -μεταξύ Λιμένα Πειραιά (Αγίου Διονυσίου)- Κερατσινίου (κόμβος λεωφόρων Σαλαμίνος / Σχιστού στο Σκλαβενίτη), μήκους 3 χλμ, υπόγεια διέλευση του τραμ ως ελαφρύ μετρό ακολουθώντας την χάραξη του παλιού τραμ του Περάματος (οδός Θερμοπυλών / Κιουρί). Και εδώ το υπόγειο έργο του τραμ / ελαφρού μετρό, με στάσεις αποβαθρών 60 μέτρων αντί 110 μέτρων και απλούστερες εγκαταστάσεις θα είναι φθηνότερο από φουλ μετρό κατασκευή
    -στο τμήμα Κερατσινίου (Κόμβου Λεωφ. Σαλαμίνος / Σχιστού) - Περάματος,μήκους 6 χλμ, επιφανειακή διέλευση σε αποκλειστικό διάδρομο, με αξιοποίηση του σωζόμενου παλιού διαδρόμου της γραμμής του τραμ του Περάματος (1936-1977)
    Με τον τρόπο αυτό συνδυάζονται:
    - η ταχύτερη διάσχιση του Κερατσινίου, που πράγματι με τα στενοσόκκακα και τις πυκνές διασταυρώσεις στον κάνναβο του αστικού ιστού, ένα επιφανειακό τραμ θα είχε προβλήματα ταχείας κίνησης
    -η φτηνότερη κατά 10 φορές κατασκευή του επιφανειακού τμήματος της γραμμής μήκους τουλάχιστον 7 χλμ και η αξιοποίηση του υπόλοιπου δικτύου τραμ που θα δημιουργηθεί στην κεντρική περιοχή Πειραιά, για διείσδυση σ'αυτό.
    Αυτόν τον χαρακτήρα πρέπει να έχει λοιπόν το έργο του νέου μέσου σταθερής τροχιάς Πειραιά-Περάματος: ελαφρύ μετρό / αναβαθμισμένο τραμ, εν μέρει επιφανειακό (7 - 8 χλμ) και εν μέρει υπόγειο (3 χλμ), όπως τα ελαφρά μετρό τύπου LRT στις γερμανικές πόλεις, τις Βρυξέλλες και σε πόλεις των ΗΠΑ (lIGHT RAIL San Francisko κλπ).
    Για την ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης, ενδείκνυται η κυκλοφορία συρμών 2 οχημάτων τραμ, χωρητικότητας 400 - 500 επιβατών συνολικά.
    Επειδή κάποιοι θα πούν ότι έτσι παρακάμπτεται η κεντρική περιοχή Δραπετσώνας, ας λάβουν υπόψη τους ότι το υπερυψωμένο monorail του ΟΛΠ μπορεί κάλλιστα να φτάνει στο δυτικό άκρο της Δραπετσώνας, στον προς ανάπλαση χώρο της πρώην Εταιρείας Μποδοσάκη (χώρος πρώην εργοστάσιου Λιπασμάτων)

  • 13 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:13 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ # 9 Ανώνημος, αυτες οι περιοχες ειναι αρκετα πυκνακατοικοιμενες ωστε να χρειαστουν τον ΗΣΑΠ. Επισης, η επεκταση θα ειναι χρησιμη για να πηγαινουν με ενα μεσο μπαμ μπαμ, παρα να αλλαζουν διαδρομες. Αυτη η επεκταση να γινει μονο, η επιβατικη κινηση στον ΗΣΑΠ θα αυξηθει δραματικα.

  • 20 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:33 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Δεν χρειάζεται να αυξηθεί κι άλλο η κίνηση στον ΗΣΑΠ φίλε, γιατί ήδη λειτουργεί σε συνθήκες κορεσμού. Επίσης η κύρια ροή εξυπηρέτησης είναι από κέντρο Πειραιά προς Κερατσίνι / Πέραμα / Σαλαμίνα και όχι από Αθήνα προς αυτές τις περιοχές. Και αυτή η ροή πρέπει να εξυπηρετείται μέ ένα μέσο, χωρίς αλλαγές, άρα εδώ πράγματι ενδείκνυται η λύση του ελαφρού μετρό που συνδυάζει την υπόγεια ταχεία κίνηση στο Κερατσίνο και την επιφανειακή ταχεία κίνηση στο υπόλοιπο της διαδρομής ως αναβαθμισμένο τραμ μεγάλης χωρητικότητας, χωρίς τα παράλογα δεκαπλάσια κόστη κατασκευής ενός πλήρους μετρό, στο τμήμα της διαδρπμής που μπορεί να φτιαχρεί επιφανειακά (7 χλμ). Αυτό κάνουν άλλες χώρες πολύ πλουσιώτερες από εμάς που σκέφτονται ορθολογικά (ΗΠΑ, Βέλγιο, Γερμανία κλπ), αυτό πρέπει να κάνουμε κι εμείς, ειδικά τώρα που δεν υπάρχουν πολλά διαθέσιμα κονδύλια, και οι λύσεις που θα δοθούν θα πρέπει να είναι φειδωλά ορθολογικές. Αλλοιώς με τα λόγια φτιάχνουμε ανώγεια και κατώγεια. Κυριολεκτικά και μεταφορικά...

  • 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:59 μ.μ.
    O405N :

    Καθίστε ρε παιδιά, θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή!!!

    Τι είναι το μετρό, φυστίκια να το στέλνουμε ή να το ζητάμε έτσι...;

    Η περιοχή είχε από ΠΑΛΙΑ ΤΡΑΜ και οι άνθρωποι που το είχαν βάλει ήταν ΣΟΦΟΤΑΤΟΙ!!!

    Σε αντίθεση με την αφροσύνη και αχρηστία όλων όσων θεωρούν ΄σημερα ότι αποτελούν άξιους συνεχιστές τους...

    Και αυτό το τελευταίο σχόλιο αφορά συνολικά όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας και της χώρας μας...

    Η λύση της επέκτασης της γραμμής 1 από τον Πειραιά μέχρο το Πέραμα είναι ΑΦΡΟΣΥΝΗ!!!!!!

    Σωστά είπε κάποιος φίλος παραπάνω ότι αρκετή κίνηση έχει η γραμμή 1 για να της φορτώσουμε και άλλη!!!!

    Παρακλάδια τέτοιου τύπου, ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ στις πολιτισμένες χώρες εξυπηρετούνται με ελαφρά μέσα σταθερής τροχιάς!!!!

    Κάθε γραμμή που διαρκώς επεκτείνεται, είτε είναι οδικού μέσου, είτε είναι σιδηροδρομικού μέσου (ελαφρού ή βαρέως δεν έχει σημασία), μετατρέπεται σε ένα ΑΧΡΗΣΤΟ, ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ, ΜΑΚΑΡΟΝΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ!!!

    Είναι δε κουραστικό για όσους το χρησιμοποιούν και δύσκολο να το κουμαντάρουν αυτοί που το λειτουργούν και έχουν την ευθύνη του!!!!!

    Έλεος πια, με τους κάθε λογής μαλακοπρούχωντες!!!!!

    Η ΜΟΝΗ ενδεδειγμένη λύση είναι αυτή που πρότεινε ο φίλος παραπάνω:

    •Επαναλειτουργία του τράμ του Περάματος ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑΞΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ όταν καταργήθηκε το 1976!!!
    •Στο Δύσκολο τμήμα Αγ. Διονύσιος-Σκλαβενίτης-Δημοκρατίας (πρώην Σκουπίδια) ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ελαφρού τύπου με στάσεις ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ!!!!!
    •Η λύση που έχει προτείνει η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άλλα ΟΧΙ για το Πέραμα άλλα για κάποιον κλάδο επάνω στη χάραξη της σημερινής γραμμής λεωφορείου 824 Αγ. Αντώνιος-Πειραιάς, και πάλι κρατάω μια επιφύλαξη για εκεί μήπως καλυπτόνταν η ζήτηση με νταλικοτρόλλεϋ... Έτσι κι αλλιώς σήμερα αργά το βράδυ υπάρχουν στιγμές που το βλέπω το 824 ακόμα και με midi τσιμεντολιθάκι (ΝΕΟΠΛΑΝ) χεχε!
    Και δεν λέω για το 825 -μην πεταχτεί κανένας πονηρός- για το 824 λέω!!!
    Βέβαια θα μου πει κάποιος ότι το τραμ θα δώσει άλλη δυναμική στον διάδρομο...
    Γιατί σε κάθε περίπτωση το τρόλλεϋ 10 δεν κουβάλαγε ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΑ τον κόσμο που κουβαλάει σήμερα το τράμ στην Ελευθερίου Βενιζέλου...

    Αλλά διατηρώ μια αμφιβολία...

  • 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:01 μ.μ.
    Μετρόφιλος :

    Μπράβο στο δήμαρχο Κερατσινίου που κοιτάζει το συμφέρον των δημοτών του και κλείνει τα αυτιά του στις ουτοπικές προτάσεις των θολοκουλτουριάρηδων τραμόφιλων. Στην απογραφή που θα γίνει σε λίγο καιρό θα φανεί πού υπάρχει πραγματικά ανάγκη για μετρό. Το Κερατσίνι ίσως να έχει ξεπεράσει τις 100.000! Το καλύτερο θα ήταν να γίνει μια διακλάδωση της γραμμής 3 μεταξύ Νίκαιας και Ταμπουριών. Έτσι θα μπορούν να υπάρχουν δρομολόγια από Κερατσίνι προς Πειραιά αλλά και προς Αθήνα!

  • 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:46 μ.μ.

    Πράγματι, ο πληθυσμός του Κερατσινίου θα ξεπεράσει στην απογραφή τους 100.000 κατοίκους και χρειάζεται άμεσα μετρό.

  • 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 6:13 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Δεν ξερω για το Περαμα, αλλα για το τμημα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ πιστευω οτι χρειαζεται επεκταση του ΗΣΑΠ απ'τον Πειραια. Δε λεω, η Γραμμη 1 ειναι ηδη υπερφορτωμενη, αλλα με εγκατασταση ενος πιο προηγμενου συστηματος σηματοδοτησης ωστε να υπαρχουν ακομα πιο συχνα δρομολογια των συρμων, ισως ελυνε το προβλημα της συμφορυσης. Τωρα, οσον αφορα για την συγκεκριμενη προεκταση ως το Κερατσινι, πιστευω χωρις να ειμαι σιγουρος πως 5-6 στασεις ακομα θα μπαινανε στο δυκτιο. Οχι κατι το υπερβολικο.

  • 8 Μαρτίου 2011 στις 12:19 π.μ.
    Ανώνυμος :

    @ O405N, σχετικα με το σχολιο μου, δεν ενοουσα να προεκταθει η Γραμμη 1 απ'τον Πειραια μεχρι το Περαμα. Ενοουσα να προεκταθει απ'τον Πειραια ως το Κερατσινι.

  • 19 Μαρτίου 2011 στις 2:16 μ.μ.
    O405N :

    Στον κόσμο σας!!!!!

    Σιγά μην ξεκινάει η γραμμή 1 και από την Κούλουρη και να καταλήγει στο Μπογιάτι!!!!

    Είστε τρελλοί μωρέ;;;;

    Ληγμένα πίνετε;;;

    Η λύση αυτή που σας έγραψα έχει περπατηθεί και ζυγιστεί από όλες τις πλευρές!!!!

    Απλά, έχοντας στο μυαλό σας το κακό demo του τράμ στην Αθήνα, και σε συνδυασμό με τον γνωστό κομπλεξισμό που έφαγε και τους Θεσσαλονικείς πέρι μετρό, ωθείτε τις καταστάσεις σε έναν ουτοπικό βάλτο, παρόμοιο -αν όχι χειρότερο- από την περίπτωση της μη χωροθέτησης του σταθμού Αγ. Παρασκεύη στην πλατεία του ομώνυμου δήμου, άλλα στο Κολέγιο....

    ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!

    Διακλαδώσεις ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε γραμμές μετρό!!!!!!
    Δεν είναι λειτουργικές, είναι ΜΑΛΑΚΙΑ, πως το λένε δηλαδή!!!!!!!!!! Πως θα γίνει να το χωνέψετε::::::

    Δεν δουλέυει καλά για τον ΕΠΙΒΑΤΗ!!!! Με το παραμικρό πρόβλημα, ΧΑΝΕΤΑΙ η κανονικότητα των δρομολογίων, άσε που εξ ορισμού περιορίζονται δραματικά οι διαθέσιμες πυκνές χρονοαποστάσεις!!!!!

    Η λύση του τραμ με υπογειοποίηση στο δύσκολο τμήμα των Ταμπυρίων, είναι η ΙΔΑΝΙΚΗ και από άποψη χάραξης, και επιλογής μέσου, και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ!!!!!

    Άντε όρνια!!!!! Πάψτε να χαντακώνετε το μέλλον σας και το μέλλον των παιδιών σας!!!!!!!

  • 19 Μαρτίου 2011 στις 2:36 μ.μ.
    O405N :

    Κάποιες σκέψεις ακόμα:

    Θολοκουλτουριάρηδες τραμόφιλοι;
    Τώρα για βρισιά μας το είπες αυτό;

    Δηλαδή το καραμπουδρ@λο που είναι τώρα οι μάζα του αστικού ιστού από τον Πειραιά μέχρι το Ικόνιο και την Αμφιάλη, σε ικανοποιεί σαν ποιότητα αστικού περιβάλλοντος;

    Έτσι για να καταλάβω την ανωμαλία σας δηλαδή!!!

    Μια γραμμή μητροπολιτικού σιδηροδρόμου πρέπει να έχει ένα λογικό μήκος εκμετάλλευσης για να έχει νόημα και να δικαιολογεί τα λεφτά της και τον ρόλο της! Δεν κάνουμε γραμμή μετρό για 2 ή 5-6 σταθμούς!!! Δεν είμαζτε μπρούκληδες!!!

    Αντιθέτως το τραμ, εκτός του ότι ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ και τώρα είναι η ευκαιρία να ξαναμπεί ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ, προσφέρεται για την διαπλοκή οτυς με τα υπόλοιπα σιδηροδρομικά μέσα στον Πειραιά, άλλα και με τη μορφολογία των περιοχών.

    σημειώνω ότι το τραμ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΥΚΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, σχεδόν όσο του λεωφορίου, ενώ το μετρό ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Τι να το κάνω να επεκταθεί η γραμμή 1 και να μου κάνει μόνο 1-2 στάσεις μέσα στα Ταμπούρια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Και εκτός των άλλων, το τραμ είναι μια ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!!!!!!!!! ΟΡΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    Το επίπεδό σας είναι μέχρι την Αννίτα Πάνια, άντε και τις καφετέριες στην Πλατεία Ταμπουρίων....

    Σας αρέσει δηλαδή η γειτονιά σας; Που αν τη δεις από το βουνό του Αιγάλεω ή το Πάνειο Όρος, δείχνει σαν κακοφορμισμένος μπακλαβας;

    Μπακλαβας, πολιτισμού, ψυχών, ανρθώπων, καθημερινότητας! Άντε μουλάρια, που θα μας πείτε και θολοκουλτουριάρηδες τραμόφιλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 Μαρτίου 2011 στις 3:29 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ O405N, ο #16 Ανωνυμος ειμαι. Οταν ανεφερα την προεκταση του ΗΣΑΠ προς το Κερατσινι, δεν εννουσα σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση για διακλαδωση γραμμης, άλλα ουτε και να γινει μια αλλη γραμμη αυτονομη για 5-6 στασεις που ανεφερα. Ενοουσα προεκταση της Γραμμης 1 ΗΣΑΠ με χαραξη όπως δείχνει εδω:
    http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf

    Οι 5-6 στασεις που ανεφερα ηταν υποθετικες. Δεν ξερω στην πραγματικοτητα ποσες στασεις δειχνει η εικονα, αλλα και ποσα χιλιομετρα προεκτασης. Εν πας περιπτωσει, αν δεν κανω λαθος, και η νεα Γραμμη 4 θα'χει διακλαδωση απ'τον Ευαγγελισμο προς Βυρωνα. Κι εγω ειμαι κατα των διακλαδωσεων φυσικα.

  • 11 Απριλίου 2011 στις 9:53 π.μ.
    O405N :

    Γιατί φίλε ανώνυμε#16, νομίζεις ότι θα γίνει πραγματική διακλάδωση της γραμμής 4 στον Ευαγγελισμό προς Υμηττό...;

    Αν γίνει και αυτή ποτέ...;

    Μια υπηρεσιακή σύνδεση θα γίνει και μετά ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΠΟΒΑΘΡΑ!!!!!

    Οπότε να ξέρουμε που πατάμε και να μην παραμυθιάζεστε από τα επικοινωνιακά μαγειρέματα των αρχών...

    Και όσο αφορά την υπόθεση του διαδρόμου Κερατσινίου-Περάματος, θα πρέπει να καταλάβεται ότι το Κερατσίνι ΔΕΝ είναι το κέντρο του κόσμου για την περιφέρεια Πειραιά...

    Το όποιο μέσο σταθερής τροχιάς θα πάει εκεί ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι πρέπει να καταλήξει στο Πέραμα, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑΝ παλαιά. Κάτι ήξεραν...!!!

    Μην κοιτάμε μόνο την αυλίτσα μας και ο γείτονας ας πεθάνει...

    Η άλλη παρέμβαση που θα έβλεπα εγώ θα ήταν η γραμμή του Αγ. Αντωνιού να πάρει νταλικοτρόλλεϋ ή και τραμ σε δεύτερο χρόνο...

    Άλλα ότι περάσει από τα Ταμπούρια-Κανακίδη-Δημοκρατίας ΠΡΕΠΕΙ να καταλήξει στο Πέραμα!!!

    Αυτό είναι στοιχειώδες και αυτονόητο για όσους μετακινούνται!!!

    Έτσι λειτουργούσε το τραινάκι του Περάματος, έτσι και ο διάδοχός του το "πράσινο" του Περάματος, σημερινό νταλίκα 843, αυτό είναι το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!!!

    Αν θέλετε το συζητάμε και από κοντά, λόγω -πλέον- και εντοπιότητάς μου στις εν λόγω περιοχές...

  • 12 Απριλίου 2011 στις 4:59 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ O405N, ο #16 Ανωνυμος παλι ειμαι. Ειλικρινα, μακαρι να ΜΗΝ γινει καθολου διακλαδωση στην Γραμμη 4. Πιστευω πως ειναι πολυ καλυτερα αυτο το συγκεκριμενο κομματι να γινει μια αυτονομη Γραμμη 5 (αν υπαρχει δυνατοτητα κιολας), εστω και μικρη να ειναι στην αρχη, ακομα κι αν κανει ανταποκριση στο Μεγαρο Μουσικης αντι στον Ευαγγελισμο. Και μικρη να'ναι στην αρχη, υποθετω πως μετα θα προεκτηθει και θα μεγαλωσει αυτη η γραμμη.

  • 14 Απριλίου 2011 στις 5:57 μ.μ.
  • 14 Απριλίου 2011 στις 11:49 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Να καταληξει να γινει Γραμμη 5; Μακαρι δε λες τιποτα. Απ'οτι ακουσα, θα κανει τερμα στην Ηλιουπολη. Μελλοντικα (υποθετικα), θα μπορουσε να στριβει δεξια προς Λ. Βουλιαγμενης, εξυπηρετωντας στο μεταξυ την περιοχη της Ηλιουπολης, και μετεπειτα να κανει ανταποκριση με την Γραμμη 2 στον νεο σταθμο "Ηλιουπολη" που ειναι ετοιμος να παραδοθει.

  • 20 Απριλίου 2011 στις 12:32 π.μ.
    O405N :

    UPDATE:

    Τελικά θα είναι κανονική διακλάδωση στιν ΕΥαγγελισμό, λόγω της πλήρους αυτοματοποιημένης λειτουργίας των συρμών της γραμμής 4 ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ...

    'Αρα θα έχουμε 4Α και 4Β...

  • 20 Απριλίου 2011 στις 2:05 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Κριμα. Πραγματικα κριμα. :-( Μπορουσε να γινει μια ωραια Γραμμη 5... Καλα μεχρι να χτιστει, εχουμε παραπολυ καιρο, μιας και η Γραμμη 4 θα χτιστει τμηματικα. Το πρωτο τμημα που θα χτιστει θα'ναι απο την περιοχη Γαλατσιου μεχρι τον Ευαγγελισμο...

  • 13 Ιουνίου 2011 στις 1:19 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:

    http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_δρομολογείται_η_επέκταση_προς_Κερατσίνι-Δραπετσώνα_με_ελαφρύ_μετρό!/5609

  • 13 Ιουνίου 2011 στις 11:01 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    @ Ανώνυμος 26:
    Ενδιαφέρουσες εξελίξεις, πάλι για τραμ συζητάνε ουσιαστικά αλλά το βαφτίζουν αλλιώς για να μην πολυφωνάξει ο κόσμος ...
    Το υπόγειο κομμάτι είναι πολύ μεγάλο, ελπίζω στο μέλλον αν μειωθεί δραματικά και μόνο όπου και αν είναι πραγματικά απαραίτητο. Ποιο χρήσιμο θα ήταν αυτά τα χρήματα να δινόντουσαν για μια υπόγεια σήραγγα ώστε να φτάσει μέχρι και Σαλαμίνα !!! (Προφανώς δεν θα ήταν αρκετά αλλά αν είναι να πέσουν € για υπόγεια τμήματα καλύτερα είναι να πέσουν εκεί ...)

  • 15 Ιουνίου 2011 στις 2:22 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Και η συνέχεια εδώ:

    http://mmmathinon.blogspot.com/2011/06/lrt.html#comments

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget