Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΜ: Δοκιμαστική διαδρομή "πράσινου κύματος" με τον Υφυπουργό Υποδομών

5 σχόλια
Κατά τη διάρκεια της σημερινής διαδρομής με τραμ με την ευκαιρία της παρουσίασης του Πράσινου Κύματος, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας δήλωσε τα εξής:
«Σήμερα έγινε σε 24’ η διαδρομή με τραμ από το Νέο Κόσμο στον Φλοίσβο που συνήθως γίνεται σε 30-32’. Κανένα φανάρι στο δρόμο δεν μας σταμάτησε και όλες οι στάσεις έγιναν κανονικά. Αποδείχτηκε στην πράξη πως το σύστημα είναι έτοιμο να λειτουργήσει και πως μέσα στην επόμενη εβδομάδα, μόλις ολοκληρωθούν και οι τελευταίες ρυθμίσεις, το πράσινο κύμα θα δώσει στο τραμ μικρότερους χρόνους διαδρομών και επομένως περισσότερα δρομολόγια και περισσότερη αξιοπιστία. Χάρη στο πράσινο κύμα που παρέχεται στους 80 σηματοδότες η εμπορική ταχύτητα αυξάνεται και επομένως ο χρόνος διαδρομής μειώνεται κατά 20%. Για παράδειγμα η διαδρομή Σύνταγμα – Βούλα θα γίνεται σε 48’ αντί για 60’, και η διαδρομή Σύνταγμα – ΣΕΦ σε 45’ αντί για 55’ που γίνεται σήμερα.
Έτσι, το τραμ δεν θα είναι μόνο ένα μέσο για μία ευχάριστη βόλτα, αλλά κι ένα πολύ αξιόπιστο μέσο μεταφοράς για να πάει κανείς γρήγορα στη δουλειά του.
Όσον αφορά στο ποδήλατο, μπορεί κανείς να το μεταφέρει μέσα στο τραμ. Εναλλακτικά, όποιος δεν διαθέτει δικό του ποδήλατο, μπορεί να φτάσει μέχρι τον Φλοίσβο με το τραμ και δείχνοντας το ακυρωμένο εισιτήριό του, να πάρει δωρεάν ένα ποδήλατο για να κινηθεί ελεύθερα για δύο ώρες. Το τραμ παραμένει πάντοτε το πιο οικολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον και τον χρήστη μέσο μαζικής μεταφοράς».


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΡΑΜ


1.
Πράσινο Κύμα
Το ηλεκτρονικό σύστημα που εξασφαλίζει προτεραιότητα στο τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες είναι γεγονός. Στις 30 Οκτωβρίου, το τραμ θα έχει προτεραιότητα στο σύνολο των σηματοδοτούμενων κόμβων. Παράλληλα, εντός του Νοεμβρίου, θα ολοκληρωθούν οι τελικές διορθωτικές ρυθμίσεις, ενώ θα συσταθεί και ειδική ομάδα ελέγχου.
Χάρη στο Πράσινο Κύμα θα επιτευχθεί μείωση της τάξης του 20% στους χρόνους διαδρομών, πυκνότερη δρομολόγηση, αποτελεσματικότερος προγραμματισμός δρομολογίων και μεγαλύτερη άνεση στη μεταφορά του επιβάτη. Συγχρόνως, θα βελτιωθούν οι συνθήκες πραγματοποίησης της διαδρομής για τους οδηγούς και θα μειωθεί το κόστος συντήρησης των οχημάτων.
Σχετική διαφημιστική καμπάνια για το ‘Πράσινο Κύμα’ θα προβάλλεται δωρεάν από όλα τα Μέσα ως ‘κοινωνικό μήνυμα’.

2.
Αποκλειστική λωρίδα για ΜΜΜ στην Αρδηττού
Στις 15 Ιανουαρίου 2011 αναμένεται να λειτουργήσει λωρίδα αποκλειστικής διέλευσης ΜΜΜ στην Αρδηττού με στόχο την μεγιστοποίηση της ταχύτητας και την βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών.

3.
Επεκτάσεις
Κέντρο και λιμάνι Πειραιά
Σύνδεση Πειραιά με το κέντρο και τα νότια προάστια. Επέκταση 5.6km από το Ν. Φάληρο προς την Ακτή Ποσειδώνος (μονή γραμμή), που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση του τραμ κατά 25.000 επιβάτες την ημέρα. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη.
Επέκταση από Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου (Π. Άρεως)
Μήκος 2.7km και προϋπολογισμός 60.000.000 Ευρώ.
• Επέκταση προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και προς Αργυρούπολη
Η πρώτη επέκταση, προϋποθέτει την ολοκλήρωση της επέκτασης προς το λιμάνι του Πειραιά. Θα έχει μήκος 5.2km και προϋπολογισμό 60.000.000 Ευρώ. Η δεύτερη θα ενώσει την παραλιακή γραμμή του τραμ με τη γραμμή 2 του μετρό, έως τον υπό κατασκευή σταθμό του μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ. Το μήκος της θα είναι 1.4km και ο προϋπολογισμός της 12.000.000 Ευρώ.

4.
Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Κοινού

Α.
Τραμ-Ποδήλατο
Ήδη από τις 22/09/2010 στη Μαρίνα Φλοίσβου, πλησίον της στάσης τραμ ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ, λαμβάνει χώρα πιλοτικό πρόγραμμα δωρεάν διάθεσης ποδηλάτων στους επιβάτες ΜΜΜ, στα πλαίσια προβολής του οικολογικού χαρακτήρα του μέσου. Οι επιβάτες, επιδεικνύοντας το ακυρωμένο ενιαίο εισιτήριο της ίδιας μέρας, μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν ένα ποδήλατο για 2 ώρες. Η πιλοτική φάση του προγράμματος θα διαρκέσει μέχρι τις 31/10, ενώ προβλέπεται η επαναλειτουργία του προγράμματος το Μάιο.

Β.
Info-kiosk
Στην τερματική στάση ΣΥΝΤΑΓΜΑ λειτουργεί info-kiosk, όπου εξειδικευμένος υπάλληλος παρέχει πληροφορίες σχετικά με το τραμ και τη λειτουργία του, στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα.

Γ.
Ομάδα Συνοδών τραμ
Από την 1 Νοεμβρίου 2010 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα υπηρεσία Συνοδών, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα οχήματα, θα παρέχουν πληροφορίες και βοήθεια στους επιβάτες και με την παρουσία τους θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης. Θα κάνουν έλεγχο εισιτηρίων και θα έχουν δικαίωμα καταγραφής προστίμων, όπως οι ελεγκτές εισιτηρίων.

Δ.
Ομάδα εξυπηρέτησης κοινού
Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ήδη από τον προηγούμενο Ιούνιο, με άτομα τα οποία κινούνται στις στάσεις του τραμ. Έχουν ως αρμοδιότητα την ενημέρωση και την παροχή βοήθειας στους επιβάτες όπως σε περιπτώσεις επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ. Επιπλέον, επιβλέπουν την υποδομή για βλάβες και φθορές και στο μέλλον θα εφοδιαστούν με εισιτήρια προς πώληση, σε περίπτωση που κάποιο από τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων παρουσιάζει βλάβη.

ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

5 σχόλια:

  • 30 Οκτωβρίου 2010 στις 1:09 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 30 Οκτωβρίου 2010 στις 7:19 μ.μ.

    Ήθελα πολύ σήμερα να το ελέγξω προσωπικα με μια βόλτα, αλλά δυστυχώς είμαι άρρωστος. Από Δευτέρα/Τρίτη σίγουρα. Κάποιος αναγνώστης που έκανε σήμερα βόλτα πως το είδε;

  • 2 Νοεμβρίου 2010 στις 8:18 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    παιδια ουτε κλαιει ουτε γελαει.σεφ-συνταγμα 47 λεπτα με 9 κοκκινα φαναρια.δεν λειτουργει πληρως το πρασινο κυμα

  • 3 Νοεμβρίου 2010 στις 2:31 μ.μ.

    Προχτές ρύθμιζαν τα φανάρια στη Γλυφάδα. Μάλλον πάλι καθυστέρησαν...

  • 9 Νοεμβρίου 2010 στις 2:55 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Είναι λίγο αστείο αυτό που συμβαίνει με το Τραμ. Ανακοινώνει επέκταση στον Πειραιά. Δεν προχωράει. Ανακοινώνει Πράσινο Κύμα όταν πρωτοξεκίνησε. Δε λειτουργεί. Το καθυστερεί. Το ξανα-ανακοινώνει. Το καθυστερεί. Δε λειτουργεί.

    Τι γίνεται? Τόσο δύσκολο είναι? Παλιά ήταν μπαλάκι μεταξύ ΥΠΕΧΩΔΕ και ΥΜΕ. Τώρα είναι ενιαίο Υπουργείο.

    Μήπως είναι συνδιασμός ανικανότητας Υπουργείου και Τραμ? Φτιάξτε τα να τελειώνουμε πια. Ο κόσμος σας σιχάθηκε με τα ίδια συνέχεια...

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget