Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο

17 σχόλια
Η αρχή του τέλους για το σλόγκαν του OASA Corporation "Valid passengers are simply loosers!" - "Οι νομοταγείς επιβάτες είναι κοροϊδά!"

Μετά από 10 χρόνια σκέψεων και σχεδίων στο συρτάρι, ο όμιλος ΟΑΣΑ εκκινά τις διαδικασίες συστήματος περιορισμένης πρόσβασης στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο της Αθήνας (γραμμές μετρό 1, 2 και 3), παράλληλα με την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και σώματος ενιαίου ελέγχου εισιτηρίων που θα υποβοηθά και η Ελληνική Αστυνομία. Εκτός από τον εκμηδενισμό της λαθρεπιβίβασης, το σύστημα θα αναβαθμίσει κατακόρυφα την ποιότητα του μητροπολιτικού (ειδικά της γραμμής 1), αφού η πρόσβαση σε "ενοχλητικούς επιβάτες" (δραπέτες ψυχιατρικής κλινικής, κτλ) που είναι ατραξιόν των βαγονιών των ΗΣΑΠ δεν θα είναι δυνατή, εκτός και αν έχουν... εισιτήριο(!)

Ακολουθεί δημοσίευμα του News247...

Την εγκατάσταση πυλών κλειστού συστήματος στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού προβλέπει η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που τέθηκε χθες σε δημόσια διαβούλευση. Αυτό σημαίνει ότι με το που εγκατασταθούν μπάρες σε μετρό και ηλεκτρικό «κλειδώνουν» έσοδα σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ την ημέρα στους αστικούς σιδηροδρόμους των Αθηνών.

Επίσης, εισάγεται η έννοια της ζώνης κομίστρου, δηλαδή ο διαχωρισμός της αστικών διαδρομών σε ζώνες, κάτι που συνεπάγεται ακριβότερα εισιτήρια για τα προάστια και φτηνότερα για τις κεντρικές συνοικίες.

Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), όπως είναι η επίσημη ονομασία του, φιλοδοξεί να επιφέρει ραγδαίες αλλαγές στην μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς εισάγει δύο νέους τύπους κομίστρου υπό τη μορφή «έξυπνων καρτών»: Το «πολλαπλό» και την «κάρτα».

Σε αυτές τις «έξυπνες κάρτες» «θα αποθηκεύονται όσα δεδομένα του κομίστρου και της χρήσης του απαιτούνται για την εφαρμογή των προϊόντων κομίστρου που θα επιλέγει ο ΟΑΣΑ» αναφέρεται στην προκήρυξη.

«Η επικύρωση των «έξυπνων καρτών» θα είναι υποχρεωτική σε κάθε επιβίβαση, ακόμα και στην περίπτωση που αυτές υποκαθιστούν κάρτες χρονικής διάρκειας ή ατέλεια. Στους φορείς όπου το ΑΣΣΚ θα υλοποιηθεί ως κλειστό σύστημα με πύλες η επικύρωση θα είναι υποχρεωτική και κατά την έξοδο» σημειώνεται. Το σχέδιο θα εισαγάγει δύο νέα είδη κομίστρων:

*Το «Πολλαπλό»: Έξυπνη κάρτα χωρίς μικροεπεξεργαστή, στην οποία θα αποθηκεύονται, για παράδειγμα χρηματική αξία, χρόνος ή αριθμός μετακινήσεων.

*Την «Κάρτα»: Έξυπνη Κάρτα με μικροεπεξεργαστή, η οποία θα υλοποιεί διάφορα προϊόντα κομίστρου, όπως απεριορίστων διαδρομών, μεγάλης διάρκειας ή μεγάλης αποθηκευμένης αξίας. Η «Κάρτα» θα υποκαταστήσει μεταξύ άλλων, τις υφιστάμενες μηνιαίες, ετήσιες κάρτες και ελευθέρας.

Συνδυασμοί για κάθε επιβατική ανάγκη

Με τα δύο νέα εισιτήρια θα μπορούν να συνδυασθούν μετακινήσεις τόσο με ποσοτικά (π.χ. 10 μετακινήσεις) όσο και με χρονικά κριτήρια (π.χ. εβδομαδιαίο) ή ακόμη και με πιστωτικές χρήσεις (π.χ. μετακινήσεις αξίας 50 ευρώ). Η κάρτα κομίστρου θα μπορεί να χρησιμοποιείται συνέχεια, καθώς θα επαναφορτίζεται με πίστωση ίσης χρηματικής αξίας. Αυτό θα μπορεί να γίνεται και μέσω διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου με SMS.

Μάλιστα, μόνο για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με SMS, ενώ σε περίπτωση ελέγχου, θα επιδεικνύουν τα κινητά τους. Οι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα στα λεωφορεία, τα τρόλεί και το τραμ, ενώ στο μετρό και στον ηλεκτρικό θα «χτυπάνε» την κάρτα τους τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών.

Οι έλεγχοι των εισιτηρίων θα γίνονται με ειδική φορητή συσκευή, η οποία θα διαπιστώνει την εγκυρότητα και την πιστωτική επάρκεια της «έξυπνης κάρτας».

Ο συνολικός εξοπλισμός του έξυπνου εισιτηρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, θα περιλαμβάνει αυτόματα μηχανήματα πώλησης, φορητά τερματικά, εξοπλισμό έκδοσης, πώλησης και επαναφόρτισης, πύλες εισόδου και εξόδου, επικυρωτικές συσκευές και εξοπλισμό οχημάτων και κινητές συσκευές ελέγχου.

Η λειτουργία του όλου συστήματος θα πραγματοποιείται μέσω Κέντρου Διαχείρισης, το οποίο θα έχει τον πλήρη έλεγχο οχημάτων, κίνησης, εξοπλισμού και εσόδων, μέσω μικρότερων κέντρων διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα. Μάλιστα, προβλέπεται μέχρι και «ανάλυση απάτης», αλλά και «μαύρη λίστα»!

Τέλος, προβλέπεται πως στο μέλλον θα συσταθούν:

*5 κέντρα διαχείρισης για κάθε συγκοινωνιακό φορέα

*83 κέντρα διαχείρισης για τα αμαξοστάσια και τους σταθμούς

*120 επικυρωτικά μηχανήματα των σταθμών του τραμ

*456 πύλες στον ηλεκτρικό (368 κανονικές, 88 ΑΜΕΑ)

*550 πύλες στο μετρό

*7.814 επικυρωτικά μηχανήματα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ

17 σχόλια:

  • 5 Μαρτίου 2011 στις 7:11 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Οι συγκοινωνιακοί φορείς τώρα δεν έγιναν 2;

  • 5 Μαρτίου 2011 στις 9:39 μ.μ.

    Όχι ακόμη, αλλά προβλέπεται από το νομοσχέδιο, επομένως είναι μόνο θέμα χρόνου...

  • 6 Μαρτίου 2011 στις 9:11 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    για προαστιακο δεν βλεπω κατι.....
    πως θα γινεται εκει το ολο θεμα ?

  • 7 Μαρτίου 2011 στις 12:31 π.μ.

    Ο προαστιακός ανήκει στον ΟΣΕ.

    Με λίγα λόγια, το διαμάντι που κατέληξε μπάχαλο, δεν είναι έτοιμο να δεχτεί τέτοια καινοτομία.

  • 7 Μαρτίου 2011 στις 12:58 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Καινοτομια??αστειευεσαι φιλε μου...το μονο που 8α προκαλεσουν οι υποτειθεμενες αυτες αλλαγες ειναι ο πανικος στους ανενημερωτους και η καθηλωση σε αυτους οπου δεν εχουν προσβαση η γνωσεις γυρω απο διαδικτυο και κινητο τηλεφωνο...πρεπει να γινουν προσπαθειες για την παταξη της λαθραιας μετακινησης αλλα ειναι γελοιο να γινονται αναφορες σε τοσο συστηματοποιημενους μηχανισμους...πραγματικα υπαρχει εστω και ενας ελληνας που να πιστευει πως ενα τετοιο συστημα θα τεθει σε εφαρμογη??

  • 7 Μαρτίου 2011 στις 2:17 μ.μ.

    Έχει ήδη βγει σε δημόσια διαβούλευση και πολύ σύντομα θα προκηρυχθεί, όπως το έργο της τηλεματικής, επομένως θα εφαρμοστεί σίγουρα. Είναι απλά θέμα χρόνου.

    Θα συμφωνήσω ότι κάποια άτομα (πχ.ηλικιωμένοι) θα έχουν προβλήματα και ίσως όντως δεν είμαστε έτοιμοι για μια τέτοια καινοτομία. Αυτό, όμως, δεν την παύει να είναι καινοτομία.

    Θα μπορούσαν να υπάρχουν μπάρες στο μετρό με το παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο.

    Αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτό το σύστημα θα εκμηδενίσει την άλλη, πιο αθώα μορφή λαθρεπιβίβασης. Οι επιβάτες ΔΕΝ θα μπορούν να δώσουν το εισιτήριο τους σε άλλον επιβάτη πριν λήξει...

  • 7 Μαρτίου 2011 στις 5:10 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Γιατί το θεωρείς μορφή λαθρεπιβίβασης!!! (έστω και αθώα), το να δώσει κάποιος το ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ουτως ή άλλως εισητήριο του για 1 και 30 λεπτά της ώρας σε κάποιον άλλο ΑΦΟΥ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ και δεν το θεωρείς για παράδειγμα ΔΩΡΕΑ του ενός προς τον άλλο, που είναι ούτως ή άλλως. Το κράτος το καταλαβαίνω οτι αποσκοπεί σε περισσότερα έσοδα για αυτό τα κάνει, αλλα μεταξύ μας θα πρεπε να μην θεωρούμε ο ένας τον άλλο λαθρεπιβάτη. Στο κάτω κάτω αν κινηθώ για μισή ώρα με ένα πληρωμένο εισητήριο απο μένα, μετά τι θα το κάνω αν δεν το χρειάζομαι; θα το πετάξω; 1 ώρα και σχεδόν ένα ευρώ στα σκουπίδια για να μην θεωρηθεί κάποιος λαθρεπιβάτης; ΚΡΙΜΑ ειναι. Οπότε καλό είναι να καταναλώσει το εισητήριο μου κάποιος άλλος.

  • 7 Μαρτίου 2011 στις 8:06 μ.μ.

    Είναι όντως δωρεά. Αλλά οδηγεί σε διαφυγή δυνητικών εσόδων. Με αυτή την έννοια το ονομάζω "λαθρεπιβίβαση".

    Ο ΟΑΣΑ αναφέρει ότι αντίκειται στους Γενικούς Όρους Μεταφοράς και στα άρθρα του Ποινικού Κώδικα 186.2 και 392. Εγώ που έριξα μια ματιά στα συγκεκριμένα άρθρα, μόνο το 392 ίσως να έχει κάποια βάση, αλλά αναφέρει ρητά ότι η δίωξη ασκείται ύστερα από εγκληση. Απίθανο και "ακραίο" δηλαδή...

    Άλλωστε, η πληγή είναι η πραγματική λαθρεπιβίβαση και οχι η παραχώρηση των εν ισχύ εισιτηρίων. Αυτό απλά είναι μια "μόδα" κοινωνικής αλληλεγγύης. Και όπως κάθε "μόδα", είναι παροδική. Δεν θα έπρεπε να ανησυχούν γι' αυτό, αλλά για την πραγματική λαθρεπιβίβαση.

  • 8 Μαρτίου 2011 στις 8:23 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    πόσα θα τσεπώσει όποιος εγκαταστήσει το σύστημα; ΤΙΝΟΣ υπουργού είναι ΦΙΛΟΣ-ΣΥΓΓΕΝΗΣ κλπ ; ΓΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΕΙ &
    1) ΜΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    2) τι ποσοστό απο τα ΑΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΤΣΕΠΩΝΕΙ "Ο ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ" ; ΛΗΣΤΕΙΑ του επιβατικού κοινού ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ.

  • 8 Μαρτίου 2011 στις 10:27 μ.μ.

    Όλα αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν μόλις κατακυρωθεί ο διαγωνισμός... Υπομονή!

  • 8 Μαρτίου 2011 στις 11:22 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Διάβασα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ΣΧΕΤΙΚΟΤΑΤΗ ανάρτηση στη διεύθυνση:

    http://eidhseis.info/ελλάδα/αποκαλυψη-διαβάστε-που-πάνε-τα-λεφτά-α/

    αν ενδιαφέρετε κάποιος ας το διαβάσει. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ & ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ στα ΜΜΜΑ (μα ο ...θε-μου-σχώρα-με τους αποκαλεί "κοπρίτες" ....σαν τα μούτρα του)

  • 8 Μαρτίου 2011 στις 11:28 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΥΓ. (# 11 ανωνύμου) ο διαγωνισμός θα είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ. (ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΝ αυτοί που οδήγησαν -μεγαλοδιευθυντάδες κλπ "παρατρεχάμενοι"- τα ΜΜΜΑ στο σημερινό αδιέξοδο)

  • 9 Μαρτίου 2011 στις 2:02 μ.μ.

    Είναι πολύ ενδιαφέρον άρθρο (θα το ανεβάσω σύντομα) και είναι άλλο ένα αποδεικτικό στοιχείο ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει και η χώρα δεν έχει ούτε 1% πιθανότητα να σωθεί, γιατί οι παλιές συνήθειες δεν κόβονται με τίποτα, καθώς φαίνεται...

  • 11 Απριλίου 2011 στις 9:35 π.μ.
    O405N :

    Εννοείται ότι η παραχώρηση του εισιτηρίου είναι εισιτηριοαποφυγή και κοινωνικά ΒΛΑΚΩΔΗΣ ενέργεια!!!!

    ΌΤαν θα το βρουν αφορμή και θα το πάνε το εισιτήριο στο 1,5 ή και 2 ευρώ τότε θα σας δω βλάκες του "δεν πληρώνω", ανεύθυνοι τι θα κάνετε!!!!

    Και αν είστε μάγκες πηγαίνετε και στη ΔΕΗ και πείτε δεν πληρώνω, πηγαίνετε και στο πρώτο βενζινάδικο, γεμίστε και μετά πείτε δεν πληρώνω, πηγαίνετε στο ΚΤΕΛ να πείτε δεν πληρώνω...

    Άντε ΒΛΑΚΕΣ!!!!!

  • 25 Οκτωβρίου 2011 στις 12:20 π.μ.

    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ... ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΤΑΔΟΤΗ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ; ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ; ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;

    ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
    GENERAL CONSUMERS’ FEDERATION OF GREECE
    Κέντρο Πληροφοριών: Γ. Σεπτεμβρίου 13 - Αθήνα 10432 όρ. 5ος τηλ. 210 36.32.443 Fax. 210 36.33.976
    Ανοιχτή Γραμμή: 11711 email: inka@inka.gr - http://www.inka.gr/ 41 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ

    ΟΧΙ ΣΤΗ «ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ» ΙΝΚΑ ΔΤ 316/03.10.11
    ΟΧΙ ΣΤΗ «ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ»
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ
    Το ΙΝΚΑ/ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ, έχει δηλώσει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι είναι αντίθετο με το ηλεκτρονικό φακέλωμα και με την σχεδιαζόμενη «Κάρτα του Πολίτη» (με όποια μορφή και πρόσχημα και αν γίνεται προσπάθεια να επιβληθεί) γιατί οδηγεί, στην κατάργηση της ιδιωτικής ζωής του πολίτη και εγκυμονεί κινδύνους για την προσωπική του ελευθερία, ασφάλεια και περιουσία.
    Οι βάσεις δεδομένων αυτές, σε άλλες και μάλιστα πολύ προηγμένες χώρες, έχουν παραβιαστεί επιτυχώς και πολλοί έχουν βρει τον μπελά τους.
    Με την ενσωμάτωση σε ενιαία ηλεκτρονική βάση δεδομένων σε Η/Υ όλων των αγορών των πολιτών, κάθε χειριστής με κλειδί θα έχει πρόσβαση.
    Για αυτούς τους λόγους καλεί τους πολίτες να μην παραλάβουν την «Φοροκάρτα», αφού για μια αμφίβολη εξυπηρέτηση θα εκθέσουν την ιδιωτική ζωή τους, και θα δημιουργήσουν έτσι άχρηστους κινδύνους, επιπλέον, και το κόστος της «Φοροκάρτας» θα βγει από τη φορολογία του πολίτη – δηλαδή σκοπεύουν να πληρώνουμε τα έξοδα του φακελώματος μας.
    Επίσης καλεί την ελληνική πολιτεία:
    Να καταργήσει το τριτοκοσμικό μέτρο της συλλογής των αποδείξεων –
    σε οποιαδήποτε μορφή.
    Δεν είναι υποχρέωση των καταναλωτών να ασκούν φορολογικό έλεγχο.
    Τέλος,
    να σταματήσει η χυδαιότητα και η αισχρότητα της αστήριχτης φιλολογίας του τίτλου «Διεφθαρμένος Έλληνας», [αν δεν μπορεί ο φιλόλογος να εντοπίσει και να τιμωρήσει πρώτα τον «Διαφθορέα»].

    Το κράτος, που αλλάζει, στα μέτρα του κάθε κόμματος μόλις γίνει κυβέρνηση, δείχνει την άρνηση του, να είναι, σταθερό και σοβαρό και κυρίως πως δεν θέλει να επιτρέψει να δουλέψουν οι κρατικοί υπάλληλοι, για τον έλεγχο της φοροκλοπής, για την αποφυγή πολιτικού κομματικού κόστους.
    Το πρόβλημα του Ελληνικού Κράτους έχει κριθεί πως είναι πρόβλημα εξόδων και ασύδοτης σπατάλης του δημοσίου χρήματος, και όχι μόνο πρόβλημα φορολογικών εσόδων.
    ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ –
    ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ «ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ»

    ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
    ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ



    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ (ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ - ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666) ΚΑΙ ΟΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ της προσωπικής ζωής όλων των πολιτών (ανανεωμένο - συμπληρωμένο με βίντεο)http://www.freevolition.gr/666.htm

  • 27 Οκτωβρίου 2011 στις 3:58 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Ευστάθιος Μοσχοβίτης, το έθεσες πάρα πολύ σωστά. Πες τα να αγιάσει το στόμα σου! :)

  • 15 Απριλίου 2012 στις 10:29 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Αγαπητοί μου Συμπολίτες, επειδή πολυς λόγος γινεται τα τελευταία 2 χρόνια για τα Μ.Μ.Μ., το ρόλο που διαδραματίζουν καθως και την κοινωνική ευθύνη που υπηρετούν... ενα μονο εχω να σας πω www.moneybacksystem.gr (δειτε και θα με καταλάβετε αμέσως) - Γιατί δεν το αξιοποιούν;

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget