ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Ιουνίου
(43)
- ΣΤΑΣΥ: Με το μετρό διακομίζονται τραυματίες των επ...
- Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011: 48ωρη απεργία ...
- ΟΑΣΑ: Έρχεται το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων
- ΟΣΕ: Τρίτη 28 Ιουνίου 2011: Ηλέκτριση τμήματος ΣΚΑ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Πως διώχνουν τον κόσμο από τα ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τέσσερις αντιπεριβαλλ...
- ΕΘΕΛ: Νεαρός λουόμενος ξυλοκόπησε τον οδηγό γιατί ...
- ΟΑΣΘ: Πορτοφολάς ξυλοκόπησε οδηγό λεωφορείου!
- ΠΑΤΡΑ: Πυροβόλησε τον προαστιακό για εκπαίδευση στ...
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Autobahn για... ποδηλάτες! - ΕΛΛΑΔΑ: Λεω...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυριακή 19 Ιουνίου 2011: Νέα δρομολόγια ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Για 3η φορά "παγώνει" η επέκταση προ...
- ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ: Υιοθέτηση των θέσεων της πρωτοβου...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η Αθήνα αποκτά την πρώτη «πράσι...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απολύσεις ζητούν υποψήφιος αγοραστής και...
- ΟΣΕ: 1 τόνο χαλκό βρήκαν σε καταυλισμό οι αστυνομι...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδρε...
- ΣΕΣ: Όχι τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες - Δημιο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόταση για LRT κάτω από την διαδρομ...
- ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ!: Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011: Απεργίες και...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Η υπηρεσία παρέχεται "ως έχειν" - Του...
- ΟΣΕ: Συνεχίζονται αμείωτες οι κλοπές χαλκού - 500 ...
- ΕΜΠ: ΤΡΑΜ: Ένα διαμάντι για μια πόλη που το κάνει ...
- ΑΜΕΛ: Το στέκι των πορτοφολάδων!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στις ανύπαρκτες λεωφορειολωρίδες (-π...
- ΑΛΛΑΓΕΣ!: Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία σε ...
- ΒΕΛΓΙΟ: Παρθενικό ταξίδι τρένου με μηδενικό "ανθρα...
- ΤΡΑΜ: Αποστολή δικογραφίας στη Βουλή από τον Άρειο...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ετοιμάζει νέες υπηρεσίες, διαδικτυακές π...
- ΗΣΑΠ: Τρίτη 7 Ιουνίου 2011: Μερική αποκατάσταση κυ...
- ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ: Με μια νεροποντή έκλεισε η γραμμή - Από...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011: Στάση εργασία...
- Κυριακή 5 Ιουνίου 2011: Ποδηλατοπορεία και κυκλοφο...
- ΟΣΕ: Κλειστά εκδοτήρια (για δωρεάν μετακινήσεις) σ...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΦΗΜΕΣ: Θα παραιτηθεί ο υπουργός;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & Ν2669/98: Καθυστέρησε και...
- ΗΛΠΑΠ: Οι εργαζόμενοι επιμένουν στην πρόταση τους ...
- ΗΣΑΠ: Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ενδιαφέρθηκαν 9 φορείς για την Υλοπο...
- ΟΣΕ: ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ: Έκοψαν τις σιδηροτροχιές και θα τ...
- ΕΘΕΛ: Τροχαίο ατύχημα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού
- ΕΘΕΛ: Υλικές ζημιές από λιθοβολισμό λεωφορείου στα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011
ΣΕΣ: Όχι τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες - Δημιουργήστε ποδηλατόδρομους!
στις
11:01 π.μ.
Αναρτήθηκε από
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών
0
σχόλια
Την πλέον λογική απάντηση έδωσε το Σώμα Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων στην απόφαση του υπουργείου να παραχωρήσει τις λεωφορειολωρίδες και στην κίνηση ποδηλάτων (υπενθυμίζουμε την οργισμένη αντίδραση του στην παραχώρηση των λωρίδων στα ταξί). Τονίζει πολύ έντονα πως η κίνηση αυτή είναι επικίνδυνη για τους ποδηλάτες και προεξοφλεί περαιτέρω καθυστερήσεις στα μέσα που χρησιμοποιούν τις λωρίδες και προτείνει το υπουργείο να αφήσει στην άκρη τα ημίμετρα και να προχωρήσει στην δημιουργία αποκλειστικών ποδηλατοδρόμων με συνδρομή στο σχεδιασμό τους από το ίδιο το Σώμα.
Ασφαλώς, οι συγκοινωνιολόγοι δεν βάλλονται κατά των ποδηλάτων - το ακριβώς αντίθετο μάλιστα, ζητούν ποδηλατόδρομους, πάγιο αίτημα των ποδηλατιστών, ενώ από χρόνια έχουν εκφράσει τις δυσαρέσκεια τους που η Αθήνα είναι μια πόλη που απωθεί όσο καμία άλλη τους ποδηλάτες, ενώ σε άλλες πόλεις της Ευρώπης, αποτελεί πολύ σημαντικό μέσο μεταφοράς (πχ. στην 4η μεγαλύτερη πόλη της Ολλανδίας, πάνω από το 30% των μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατα!). Οι συγκοινωνιολόγοι θεωρούν το "αλυσιδωτό δίκυκλο" καταλυτικό μέσο μεταφοράς για μια πόλη και είναι εύλογο ότι ο συνδυασμός ποδηλάτων και αστικών συγκοινωνιών έχει ως αποτέλεσμα μια ονειρική πόλη.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του ΣΕΣ:
Σχετικά με την πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Υποδομών για την πιλοτική χρήση των λεωφορειολωρίδων της Αθήνας από τους ποδηλάτες και τις ποδηλάτισσες, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, αφού αρχικά εκφράσει την αντίρρηση του στο μέτρο αυτό, επισημαίνει τα εξής:
1. Τα ποδήλατα αποτελούν έναν υγιεινό και περιβαλλοντικά σωστό σύγχρονο τρόπο μετακίνησης που κερδίζει συνεχώς έδαφος στις ευρωπαϊκές πόλεις και η κυκλοφορία τους στις ελληνικές πόλεις πρέπει να υποστηριχθεί, εκεί που πρέπει και εκεί που αυτό είναι εφικτό. Η Πολιτεία οφείλει να επανασχεδιάσει τόσο την οδική υποδομή όσο και τον τρόπο οργάνωσης της αστικής κυκλοφορίας ώστε οι συνεχώς περισσότεροι ποδηλάτες και ποδηλάτισσες να μπορούν να κυκλοφορούν άνετα και με ασφάλεια στις ελληνικές πόλεις, αναβαθμίζοντας έτσι την ποιότητα ζωής της πόλης. Η είσοδος των ποδηλάτων στην κυκλοφορία στις ελληνικές πόλεις πρέπει να αποτελέσει την απαρχή για μία πιο βιώσιμη ανάπτυξη και λειτουργία της πόλης.
2. Η κυκλοφορία των ποδηλάτων πρέπει, όσο το δυνατόν, να είναι διαχωρισμένη από την υπόλοιπη κυκλοφορία με τη δημιουργία ειδικών ποδηλατοδρόμων, αφού οι ποδηλάτες αποτελούν κατεξοχήν ευάλωτη κατηγορία χρηστών της οδού. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σε "ευανάγνωστες" κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις διασταυρώσεις ώστε τόσο οι ποδηλάτες όσο και οι πεζοί, και τα άλλα οχήματα (επιβατικά, μοτοσυκλέτες, κλπ) να μπορούν να διασταυρώνονται οργανωμένα και με ασφάλεια.
3. Η ανάμιξη της κυκλοφορίας των ποδηλάτων με τα λεωφορεία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη αφού τα ποδήλατα με χαμηλή ταχύτητα και μικρό όγκο θα έχουν να διεκδικούν τη θέση τους απέναντι στα υψηλότερης ταχύτητας και πολύ μεγαλύτερου όγκου λεωφορεία. Η κυκλοφοριακή ανάμιξη πολύ διαφορετικών τύπων οχημάτων αποτελεί διεθνώς μία βασική αιτία οδικών ατυχημάτων και μάλιστα υψηλής σοβαρότητας και για τον λόγο αυτό στις σύγχρονες πόλεις καταβάλλονται προσπάθειες για τον όσο το δυνατόν καλύτερο διαχωρισμό της κυκλοφορίας των διαφορετικών τύπων οχημάτων.
4. Η είσοδος των ποδηλάτων στις λεωφορειολωρίδες θα έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας των λεωφορείων και ουσιαστικά την εκμηδένιση του όποιου πλεονεκτήματος τους έδιναν μέχρι τώρα οι (μη αστυνομευόμενες) λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Στους συνεχώς πολλαπλασιαζόμενους ποδηλάτες πρέπει βεβαίως να δοθεί χώρος στους δρόμους της Αθήνας, ώστε να περιορισθεί η μετακίνηση με ΙΧ. Η σύγχρονη πολιτική όμως της βιώσιμης αστικής κινητικότητας απαιτεί την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και των φιλικών προς το περιβάλλον μετακινήσεων (πεζοί, ποδηλάτες) εις βάρος των ρυπογόνων επιβατικών αυτοκινήτων.
5. Η Πολιτεία οφείλει να ανακαλέσει άμεσα την επικίνδυνη και λανθασμένη αυτή απόφαση, η οποία όχι μόνο δημιουργεί σοβαρούς επιπλέον κινδύνους στην κυκλοφορία των ποδηλάτων, αλλά και τορπιλίζει τον πυλώνα του συγκοινωνιακού συστήματος της Πρωτεύουσας, τις Δημόσιες Μαζικές Μεταφορές, αφήνοντας ανέγγιχτα τα ρυπογόνα ΙΧ. Μάλιστα, εάν η Πολιτεία επιδιώκει πραγματικά την αναβάθμιση της κυκλοφορίας των ποδηλάτων, οφείλει να μελετήσει τρόπους περιορισμού της χρήσης των επιβατικών αυτοκινήτων στο σύνολο του οδικού δικτύου των αστικών περιοχών, μέσω και της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα συνοδευόμενου από τους απαραίτητους σταθμούς μετεπιβίβασης, προχωρώντας σε ουσιαστική αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, ώστε να υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο δίκτυο ΜΜΜ που θα προσφέρει καλλίτερες υπηρεσίες στον πολίτη, εξωστρακίζοντας και περιορίζοντας το αντικοινωνικό φαινόμενο της αποφυγής πληρωμής αλλά και της συνειδητής μη πληρωμής κομίστρου στα ΜΜΜ από τους «Δεν πληρώνω».
Οι Έλληνες Συγκοινωνιολόγοι αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα αλλαγής του τρόπου καθημερινής μετακίνησης των κατοίκων του Λεκανοπεδίου που υπαγορεύεται τόσο από την παρούσα οικονομική συγκυρία όσο και από την θέληση όλων μας για περιβαλλοντική αναβάθμιση της πόλης, θεωρούν ότι το ποδήλατο αποτελεί και θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια βασικό στοιχείο αυτής της αλλαγής. Σε αυτήν την κατεύθυνση είναι πάντοτε πρόθυμοι να συνδράμουν την Πολιτεία σε κάθε φάση σχεδιασμού, μελέτης, υλοποίησης και λειτουργίας ενός ολοκληρωμένου συστήματος ένταξης του ποδηλάτου στις ελληνικές πόλεις.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.