Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Πεζόδρομοι, λεωφορειόδρομοι, τροχιόδρομοι...ΟΛΟΙ για τα ΙΧ!

3 σχόλια


Τεράστιες διαστάσεις λαμβάνει η είσοδος οχημάτων σε πεζόδρομους, λεωφορειολωρίδες και λωρίδα τροχιοδρόμου (τραμ) στην Αθήνα.




ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΔΡΟΜΟΙ= ΛΕΩΦΟΡΟΙ



Πλέον, οι λεωφορειολωρίδες, με εξαίρεση αυτές της ανάποδης κατεύθυνσης, είναι πλέον...παρελθόν! Ακόμη περισσότερο ανέκδοτο είναι σκωροφαγωμένη εξαγγελία του Υπ.Μεταφορών για επέκταση των λεωφορειολωρίδων και κατασκευή λεωφορειοδρόμων. (Ο λεωφορειόδρομος είναι αποκλειστικός δρόμος για λεωφορεία, με στηθαίο για να αποτρέπει την είσοδο άλλων οχημάτων). Τα αποτελέσματα των παρανομιών, ένεκα έλλειψης αστυνόμευσης, έχουν ουσιαστικά ακυρώσει τις λεωφορειολωρίδες και τα λεωφορεία, αντί να κινούνται με μέση ταχύτητα 20-25χλμ/ωρα, κινούνται με 4-7χλμ/ωρα... Αποτέλεσμα; Οι οδηγοί ΙΧ να βγαίνουν (για άλλη μια φορά) κερδισμένοι εις βάρος αυτού του κορόϊδου που προτίμησε τα ΜΜΜ και να
χαμογελούν προκλητικά στους διπλανά μποτιλιαρισμένους οδηγούς με την έκφραση ¨"Και εσύ μπορείς να κάνεις αυτό που κάνω εγώ!", οι οποίοι...τους ακολουθούν! Έτσι, το Υπ.Υποδομών μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιο γραφείο τελετών για την κηδεία των λεωφορειολωρίδων,οι παραβάσεις των οποίων αυξήθηκε κατακόρυφα μετά την σκανδαλώδη ελευθερία πρόσβασης από ταξί. "Αφού πάει το ταξί, γιατί να μην πάω και εγώ;" η σκέψη του Έλληνα οδηγού...

Παρακάτω παρατίθεται ένα άρθρο από την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ"

ΤΙΤΛΟΣ: Παραβιάζονται, και η μέση ταχύτητα των λεωφορείων είναι μόλις 7 χιλιόμετρα την ώρα.

Στη Χαριλάου Τρικούπη βρίσκεται η πιο αποτυχημένη λεωφορειολωρίδα όλης της Ευρώπης. Παραβιάζεται σε όλο το μήκος της, ενώ οι πέντε γραμμές λεωφορείων που περνούν από τον δρόμο αυτό καθυστερούν σε κάθε δρομολόγιο από 15 έως 23 λεπτά.

Η μέση ταχύτητά τους είναι μόλις 7 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε μία φυλασσόμενη λεωφορειολωρίδα, η ταχύτητα των λεωφορείων φτάνει τα 23 χιλιόμετρα την ώρα...

Στη οδό Παπαδιαμαντοπούλου, το μόνο που θυμίζει ότι υπάρχει λεωφορειολωρίδα είναι η κιτρίνη γραμμή στην άσφαλτο.

Στην Ιπποκράτους, ακόμα και η γραμμή αυτή έχει ξεθωριάσει και κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά τις προειδοποιητικές πινακίδες περί λεωφορειοδρόμου.

Στην άνοδο της Συγγρού, είναι περισσότερα τα ταξί παρά τα λεωφορεία στην αντίστοιχη λωρίδα.

Στην Ακαδημίας, παρά το πράσινο χρώμα με το οποίο έχει βαφτεί, η λεωφορειλωρίδα παραβιάζεται συστηματικά.

Όσο για την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στον Πειραιά, τη λωρίδα καταλαμβάνουν συχνά στο ύψος της Πλατείας Κοραή ακόμα και περιπολικά που σταθμεύουν, αφού εκεί βρίσκεται το Αστυνομικό Τμήμα της πόλης.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, στο Λεκανοπέδιο υπάρχουν 52 χιλιόμετρα λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.

Τα στοιχεία των δρομολογίων του ίδιου του Οργανισμού αποδεικνύουν ωστόσο ότι ο πραγματικός αριθμός λωρίδων που δεν παραβιάζονται είναι 20 χιλιόμετρα.

Η ανάποδης ροής λωρίδα στην Πανεπιστημίου, στις αρχές της Πατησίων και στην Πειραιώς στις οποίες δεν μπορούν να γίνουν παραβιάσεις, και η λωρίδα της Βασιλέως Κωνσταντίνου, της Ιεράς Οδού, της Βασιλίσσης Σοφίας και ένα μικρό τμήμα της Μεσογείων είναι αυτές που χρησιμεύουν πραγματικά ως λεωφορειόδρομοι.

Χειρότεροι κάθε χρόνο
«Σε όλες τις άλλες, η κατάσταση κάθε χρόνο χειροτερεύει», λέει ο συγκοινωνιολόγος κ. Στράτος Παπαδημητρίου. «Και όμως, μόνο εάν οι μποτιλιαρισμένοι οδηγοί βλέπουν τα λεωφορεία να τρέχουν, θα πειστούν κάποια στιγμή να το πάρουν. Ίσως η αστυνόμευση των λωρίδων να ήταν η λύση στο κυκλοφοριακό σύστημα της Αθήνας», συμπληρώνει.

«Όταν έγιναν οι Ολυμπιακοί στην Αθήνα και λειτούργησαν οι ολυμπιακές λωρίδες αποδείχθηκε ότι οι Αθηναίοι μπορούν να ακολουθήσουν τις οδηγίες. Η χαλαρή και ελλιπής αστυνόμευση έχει ως αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί οι λωρίδες σε... σουρωτήρια», υπογραμμίζει ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος. Σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία της Τροχαίας, οι περισσότεροι παραβάτες (ποσοστό που φτάνει και το 70%) είναι οδηγοί ταξί και ακολουθούν οι οδηγοί των φορτηγών τροφοδοσίας, των Ι.Χ. και των διπλωματικών αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο τα αστικά λεωφορεία κινούνται στις λωρίδες με ρυθμό χελώνας- 7 χλμ. την ώρα! Οι έντεκα γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, για παράδειγμα, καθυστερούν έως και κατά 25 λεπτά σε κάθε δρομολόγιο εξαιτίας των παραβιάσεων.

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο δεν υπάρχει σήμερα αποτελεσματική φύλαξη των λεωφορειοδρόμων είναι η έλλειψη αστυνομικής δύναμης. Υπάρχει ωστόσο η λύση της κάμερας που τραβάει φωτογραφίες τους παραβάτες, ωστόσο το μέτρο δεν έχει εφαρμοστεί παντού.

Τα ίδια τα στοιχεία του ΟΑΣΑ επιβεβαιώνουν ότι στα σημεία των λεωφορειοδρόμων όπου λειτουργούν κάμερες, οι παραβιάσεις τους από τα Ι.Χ. και τα ταξί έχουν μειωθεί κατά περίπου 65%, ενώ η ταχύτητα των λεωφορείων έχει αυξηθεί σημαντικά.


ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΤΡΟΧΙΟΔΡΟΜΟΥ=ΛΕΩΦΟΡΟΣ

Παράλληλα με τις λεωφορειολωρίδες, ουσιαστική κατάργηση στο τμήμα ΣΥΝΤΑΓΜΑ-Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ είχε και η "αποκλειστική λωρίδα κυκλοφορίας τροχιοδρόμου (τραμ)".
Η γραμμή του τραμ από την λεωφόρο Βασ.Αμαλίας, στο ύψος της οδού Μονής κατακλύζεται από ΙΧ που περιμένουν στο φανάρι του τραμ(!) για να στρίψουν προς Βασ.Όλγας. Το πιο σκανδαλώδες είναι πως οι οδηγοί, αντί να χρησιμοποιήσουν την οδική λωρίδα επί της Βασ.Όλγας,
συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τον διάδρομο του τραμ, με εμφανή κίνδυνο των επιβατών στην στάση ΖΑΠΠΕΙΟ. Μετά τη Βασ.Όλγας, στην οδό Αρδήττου και μεχρι το τραμ να μπει στον φυλασσόμενο από κάγκελα, δέντρα, (ναρκοπέδια και στρατιωτικές βάσεις) αποκλειστικό του διάδρομο (οδό Καλλιρόης), πριν την στάση Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ, είναι υποχρεωμένο να κινείται μαζί με τα ΙΧ, μέχρι το πολύπαθο φανάρι στον Ι.Ν. Αγ.Φωτεινής (οδός Αθανάσιου Διάκου), μιάς και το Υπ. ΠΕΧΩΔΕ έκρινε πως δεν θα ήταν και μεγάλο το πρόβλημα αν σε αυτό το σημείο το τραμ δεν είχε αποκλειστικό διάδρομο. Έτσι, το τραμ αργοπορεί ακόμη περισσότερο, που σε συνδυασμό με την ανενεργία του πράσινου κύματος (για να μην θυμώσουν οι εν λόγω οδηγοί, διαβάστε προηγούμενη σχετική ανάρτηση κάνοντας κλικ εδω), θεωρείται ,χωρίς υπερβολές, μακράν το αργότερο μέσο σταθερής τροχιάς της Αθήνας...


ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ=ΛΕΩΦΟΡΟΙ



(Φωτό από το ιστολόγιο http://keepbloking.blogspot.com/)

Το πιο αποκρουστικό θέαμα, όμως, δεν είναι το ΙΧ μαζί με λεωφορεία ή τραμ αλλά ΙΧ μαζί με...πεζούς! Αναφερόμαι, φυσικά, στους πεζόδρομους. Οι πεζόδρομοι, πλέον, μετατρέπονται σε... λεωφόρους, όπως και τα καμμένα αναδασώνονται με...βίλες. Μόνο αηδία και σοκ μπορεί να προκαλέσει η είδηση ότι οδηγός ΙΧ
γρονθοκόπησε και έστειλε στο νοσοκομείο πατέρα ενός παιδιού, όταν αυτός του έκανε παρατήρηση πως ο πεζόδρομος είναι για... πεζούς και ότι το παιδί του, επειδή ο πεζόδρομος επικοινωνεί με παιδική χαρά, κινδινεύει από ασυνείδητους οδηγούς σαν αυτόν.
Παρόμοιο περιστατικό συνέβη στο Γκάζι, όταν οδηγός που είχε παρκάρει το ΙΧ του ΠΑΝΩ στο απέναντι πεζοδρόμιο, είδε έναν ακτιβιστή της ομάδας Street Panthers, να κολλάει το γνωστό αυτοκολλητάκι "Είμαι γαϊδαρος και παρκάρω όπου γουστάρω" στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου του.
Ο νεαρός δέχτηκε την μανιώδη και άνανδρη επίθεση του οδηγού, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Μάλιστα, αυτός έφυγε ανενόχλητος και χωρίς να διώκεται, επιβιβαζόμενος στο "his precious" και αποχορώντας με ύβρεις. Μπορείτε να διαβάσετε την ανακοίνωση των Street Panthers εδώ.


Ακολουθεί ένα προσωπικό μου οδοιπορικό στο Μαρούσι Αττικής, το "Ευρωπαϊκότερο" προάστιο της Αθήνας...



Είναι άπειρες πλέον οι φορές που πραγματικά αναρωτιέμαι αν είμαι Έλληνας ή κάποια μετενσάρκωση κάποιου Ευρωπαίου πολίτη... Γιατί έχει πλέον αποδειχτεί πως αυτά τα δυο ΔΕΝ αποτελούν το ίδιο και το αυτό, όσο και αν το νομίζουμε μερικοί...

Παραπάνω βλέπετε τον χάρτη που απεικονίζει την κατάσταση στο ιστορικό κέντρο του Αμαρουσίου, του
κατά τα άλλα Ευρωπαϊκότερου προαστίου της Αθήνας..
Οι περιοχές μαρκαρισμένες με πράσινο, είναι πεζόδρομοι... Πεζόδρομοι που δημιουργήθηκαν από κατάργηση οδών κυκλοφορίας με το περίσσιο θάρρος του δημάρχου να τα βάλει με τα ΙΧ και να αποδείξει πως το Μαρούσι, δεν θεωρείται Ευρωπαϊκό μόνο στα λόγια και στα χαρτιά... Ασφαλώς, τα έργα αυτά συγχρηματοδοτήθηκαν από ΕΕ και δημότες Αμαρουσίου (μέσω του δημοτικού φόρου της ΔΕΗ) για να μπορέσει η δημοτική αρχή να παραδόσει στους κατοίκους ένα εξωραϊσμένο και παραδομένο στους κατοίκους του (και οχι στα ΙΧ) προάστιο...

Επειδή, όμως, οι παροιμίες έχουν πάντα δίκιο, εδώ ταιριάζουν οι ακόλουθες:
-Οτάν λείπει η γάτα χορεύουν τα ποντίκια (Όταν λείπει η αστυνομία, μόνο χορό οριεντάλ δεν κάνουν τα ΙΧ πάνω στους πεζοδρόμους)
-Τον αράπη και αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς (Τον "Ελληναρά" οδηγό -99% των οδηγών στην Ελλάδα- και αν τον συνετίζεις, τα χρήματα των φορολογούμενων χαλάς).

Έτσι λοιπόν, βγαίνοντας από τον σταθμό του ηλεκτρικού ΜΑΡΟΥΣΙ και κατευθυνόμενος προς τον πεζόδρομο Ερμού, τον κεντρικό πεζόδρομο του Αμαρουσίου,
βλέπεις μια μεγάλη ταμπέλα με τα διακριτικά "ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ". Περπατώντας, λοιπόν στον πεζόδρομο, θα πρέπει στα επόμενα 100 μέτρα να κάνεις στα δεξιά για να περάσει το διερχόμενο με 40χλμ/ωρα ΙΧ και αν πάλι δεν προλάβεις ή θα σε πατήσει, ή θα σταματήσει, θα σου κορνάρει και θα σε βρίσει. Αν μάλιστα προσπαθήσεις να συνετίσεις τον οδηγό και δεν γνωρίζεις πολεμικές τέχνες, μπορεί να καταλήξεις και στο πλησιέστερο νοσοκομείο, όπως ακριβώς ο άμοιρος πατέρας στον πεζόδρομο της Νέας Ιωνίας.
Συνεχίζοντας, λοιπόν, το οδοιπορικό μας, λίγο πιο κάτω, συναντάς την πρώτη οδό που τέμνει την Ερμού (και αυτή πεζοδρομημένη). Εκ του θαύματος, βλέπεις 4 ΙΧ (2 ανα κατεύθυνση) να διέρχονται από την πεζοδρομημένη οδό, ενώ το 1 στρίβει προς την Ερμού (εδώ πρέπει να ξανακάνεις δεξιά για να περάσει).

Συνεχίζοντας με φόβο, κοιτάς δειλά-δειλά προς την οδό για να περάσεις και παρατηρείς στα όρια τους παρκαρισμένα ΙΧ.

Προχωρώντας με βήμα ταχύ και με τις αισθήσεις σου σε πλήρη εγρήγορση (λες και περπατάς σε λεωφόρο), μπροστά σου (στα δεξιά του πεζόδρομου περπατάς, γιατί από αριστερά συνεχίζουν να διέρχονται ΙΧ)
βλέπεις μια μεγάλη ΝΤΑΛΙΚΑ παρκαρισμένη πάνω στον πεζόδρομο(!). Εδώ τα χάνεις και αρχίζεις να βλαστιμάς. Τώρα πρέπει να περάσεις στα αριστερά (που διέρχονται τα ΙΧ) και όταν σταματήσουν να διέρχονται, να αδράξεις την ευκαριά και με την αριστερή λωρίδα πεζοδρόμου να βρεθείς πίσω από την νταλίκα και να συνεχίσεις στα δεξιά.

Φτάνοντας στην δεύτερη οδό που τέμνει την Ερμού (και αυτή πεζοδρομημένη), βλέπεις και σε αυτή να διέρχονται ΙΧ
με χαμογελαστές φάτσες.

Στο κέντρο της Ερμού, μπορείς να δεις παρκαρισμένες "σκοτώστρες", μηχανές με κυβισμό που θα ζήλευε και ένα τζιπ πάνω σε ένα πεζόδρομο που κυκλοφορούν και παιδιά και τους νεαρούς ιδιοκτήτες αυτών των δίκυκλων, να τις θαυμάζουν καθισμένοι πάνω σε αυτές για να τραβήξουν τα βλέμματα των απανταχού θυληκών και την ζήλια των απανταχού αρσενικών, ενω παίρνουν το ειρωνικό υφάκι
"Πόσο σε λυπάμαι!...", όταν δουν άλλο αρσενικό πάνω σε ποδήλατο, με εισιτήριο στα χέρια ή απλά πεζό...

Στο τέλος της Ερμού, να 'ναι καλά το μαγαζί με τα σουβλάκια, που στον χώρο που ΔΕΝ εχει βάλει ο δήμος κολωνάκια για να αποτρέπει την διέλευση ΙΧ,
έχει βάλει αυτό τραπεζάκια και καρέκλες...

Στρίβωντας δεξιά στη Β.Σοφίας και φτάνωντας στην Πλ.Κασταλιάς, βλέπεις την πεζοδρομημένη οδό Μητροπόλεως.
Μια ταμπέλα προειδοποιεί στην αρχή της οδού "ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ"
Κι όμως, ένα ταξί (όπως φαίνεται στην φωτό) διέρχεται με ταχύτητα και "εμβολίεται" στην Β.Σοφίας. Παίρνεις το θάρρος να χρησιμοποιήσεις την πεζοδρομημένη Μητροπόλεως για να φτάσεις στο Δημαρχείο Αμαρουσίου. Σε λιγότερα από 10 δεύτερα, 4 ΙΧ με αντίθετη κατεύθυνση από σένα, πάνω στον πεζόδρομο, έρχονται καταπάνω σου και ίσα που προλαβαίνεις να κάνεις στην άκρη. Μέχρι να φτάσεις στο επόμενο πεζοδρομημένο στενό, Κοιμήσεως Θετοτόκου, έχεις περπατήσει με τις μύτες των ποδιών στα δεξιά και έχουν περάσει πάνω από 14 ΙΧ...

Στρίβεις αηδιασμένος στην Κοιμήσεως Θετόκου (και αυτή πεζοδρομημένη) για να κατέβεις στην Β.Σοφίας. Εδω δεν μπορείς να πεις...Όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία,
μονο παρκαρισμένα ΙΧ (και μάλιστα κάτω από την 3η ταμπέλα που προειδοποιεί "ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ").
Φτάνεις σε λίγα λεπτά στο δημαρχείο του Αμαρουσίου, από το απέναντι πεζοδρόμιο πυο χωράει ένα άτομο τη φορά. Τα πλακάκια του πεζοδρομίου ανύπαρκτα κοντά στην στάση του λεωφορείου 555. Σταθμευμένα ΙΧ και κάτω από την στάση. Η Βασ.Σοφίας στο ύψος του δημαρχείου είναι οδός ήπιας κυκλοφορίας (δηλαδή "πεζοδρομημένη", αλλά επιτρέπεται η αραιή διέλευση ΙΧ).

Ακούς την συζήτηση στην πιτσαρία απέναντι από το δημαρχείο. "Από τότε που ο δήμαρχος αμολάει την αστυνομία και κόβει κλήσεις στα
παράνομα σταθμευμένα ΙΧ, έχουν πέσει πολύ οι δουλειές... Μεσημέρι θα είμαστε ανοιχτά μόνο την Κυριακή. Όχι, δεν φταίει η οικονομική κρίση, φταίει αυτός ο σιχαμένος ο δήμαρχος που φτιάχνει πεζόδρομους. Πως θα έρθουν οι άνθρωποι στο μαγαζί μας; Που θα το αφήσουν το ΙΧ; Σκέτη απελπισία..."

ΣΥΜΦΩΝΩ! ΣΚΕΤΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!

(Μετά θέλουμε να φτιάξουμε και ποδηλατόδρομους... Είμαι σίγουρος πως αυτός της Ν.Ερυθραίας θα είναι σαν τους πεζόδρομους του Αμαρουσίου... Άρθρο για τους ποδηλατόδρομους και σχόλιο μου στο blog Μοσχάτο Live! εδώ.)

3 σχόλια:

  • 1 Ιουνίου 2010 στις 11:00 π.μ.

    ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΣΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙΘΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΤΡΟΠΟΥ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ.

  • 21 Σεπτεμβρίου 2010 στις 3:06 π.μ.

    Δε νομίζω πως είναι καλή ιδέα η αστυνόμευση ενός πεζόδρομου να γίνεται από εποχούμενους, με οποιοδήποτε μέσο. Όταν στον πεζόδρομο κινούνται μηχανοκίνητα οχήματα, οποιουδήποτε είδους, ουσιαστικά καταργείται η έννοια του πεζόδρομου. Όσοι προτείνουν μηχανοκίνητα αναζητούν ένα γρήγορο μέσο δίωξης του παραβάτη, το μέσο αυτό όμως δημιουργεί τα ίδια προβλήματα με τον παραβάτη που διώκει, δηλαδή υποχρεώνει τον πεζό να παραμερίσει και του στερεί την αίσθηση της αμέριμνης κίνησης που είναι για τον πεζό το βασικό πλεονέκτημα ενός πεζόδρομου. Θεωρώ πως η αστυνόμευση θα είναι αποτελεσματικότερη με εμφανή παρουσία των αστυνομικών στις εισόδους του πεζοδρόμου και πεζές περιπολίες σε όλο του το μήκος. Σταθερά εμπόδια -όπως παρτέρια και παγκάκια- μπορούν επίσης να περιορίσουν την ευκινησία των οχημάτων και να μειώσουν την ταχύτητα των παραβατών. Οπωσδήποτε πάντως, νόμοι και κανονισμοί δεν έχουν ισχύ από μόνοι τους - οι άνθρωποι είναι αυτοί που τους εφαρμόζουν ή τους αφήνουν να περιπέσουν σε αχρηστία.

  • 22 Οκτωβρίου 2010 στις 3:18 μ.μ.

    Θεωρώ ότι η αστυνόμευση δεν μπορεί να λειτουργήσει, γιατί, απλούστατα, δεν υπάρχουν αρκετοί αστυνομικοί.
    Θα πρότινα να "κλείνει" ο πεζόδρομος με αυτές τις μπάρες και να "ανοίγει" για ανεφοδιασμό κλπ. Επίσης, να μπορεί ο κάθε ένας από εμάς με απλές φωτογραφίες να απαιτεί πρόστιμο για τους διερχόμενους και παρκαρισμένους.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget