ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(42)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλα...
- ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ...
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πάρκο 760 στρεμμάτων στον Φαληρικό ...
- ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για το...
- ΑΜΕΛ: Άσκηση πυρόσβεσης στον σταθμό ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
- ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κ...
- Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό ...
- ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤ...
- 25 Μαρτίου 2010-2011: 1 χρόνος λειτουργίας του ιστ...
- ΟΑΣΑ: 25 Μαρτίου 2011: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγ...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Σοκαριστικές δηλώσεις βουλευτή ελλάσον...
- ΕΜΠ: ΓΙΑΤΙ ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας στην...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τα πόδια, το τραμ και το ποδήλατο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και...
- ΑΜΕΛ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εναντίον ΠΛΗΡΩΝΩ
- ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολτα...
- ΕΘΕΛ: Συνεχίζουμε αμείωτα τις πολιτικές που μας βο...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα στο τροχιοδρομικό δίκτυο μεταξύ Μο...
- ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφο...
- ΟΑΣΑ: Απόφαση δημιουργίας λεωφορειολωρίδων αντίστρ...
- Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ πλην...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμ...
- ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πο...
- Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ρύπανση μας κόβει τουλάχιστον 2 χρόν...
- ΕΘΕΛ: Τροποποιήσεις και αναστολή δρομολογίων λόγω ...
- ΟΑΣΘ: Το νομικό μπούμερανγκ "ερρίφθη"!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
- ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας ...
- ΟΑΣΑ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίησης Αυτόματου Συσ...
- ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Ενός λεπτού σιγή για τους αδικοχαμένο...
- ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων κ...
- ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσει...
- ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επι...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε πο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Μυστική ακύρωση συμβάσεως προαστιακού ~ Το...
- ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοί...
- ΕΘΕΛ: Κλοπή εσπράξεων και εισιτηρίων
- Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδ...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Κυριακή 27 Μαρτίου 2011
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών
Στη λύση της προσωρινής κατάχωσης για την προστασία των μνημείων που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών συντήρησης και αναβάθμισης τμημάτων γραμμών της ΗΣΑΠ στην διαδρομή από Ομόνοια ως Μοναστηράκι, κατέληξε το ΚΑΣ στη σημερινή του συνεδρίαση.
Τα μνημεία αφορούν κυρίως τμήματα του Βωμού των Δώδεκα Θεών, της θεμελίωσης της Στοάς Ελευθερίου Διός και της οδού των Παναθηναίων. Επίσης βρέθηκαν τμήμα υστερωμαϊκού κτιρίου, κατάλοιπα εργαστηρίου λιθοξοϊας, πηγάδι, φρέαρ, θαλαμωτός μυκηναϊκός τάφος κα.
Οι ανασκαφές που ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2010 και ολοκληρώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου του 2011, αφορούσαν την περιοχή από την έξοδο της σήραγγας Μοναστηράκι προς Θησείο και έφτανε μέχρι την σήραγγα που χρησιμοποιείται ως μια από τις εισόδους στην Αρχαία Αγορά.
Το πρωί είχε προηγηθεί σύσκεψη εκπροσώπων του υπουργείου Υποδομών και του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού υπό τον υφυπουργό Σπύρο Βούγια και τη γενική γραμματέα Πολιτισμού και Τουρισμού, Λίνα Μενδόνη, και τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΗΣΑΠ και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Σύμφωνα με την κα Μενδόνη η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα εξετάσει εφικτές λύσεις για την ανάδειξη των μνημείων και φαίνεται πως κατάληξη θα είναι η υπογειοποίηση των γραμμών. Παράλληλα υπάρχει σκέψη η διεύρυνση της υπογειοποίησης των γραμμών για Φάληρο-Πειραιά να ξεκινήσει από το ιστορικό κέντρο. Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεσμεύτηκε ότι θα εκπονήσει προμελέτη η οποία θα διαρκέσει πέντε χρόνια.
Επίσης, πρόσθεσε η κα Μενδόνη, γίνεται συζήτηση για το μέλλον των γραμμών και την πιθανή απομάκρυνσή τους με σκοπό την ενοποίηση της περιοχής με τον υπόλοιπο χώρο της Αρχαίας Αγοράς ή ακόμα πιο φιλόδοξα, με το χώρο προς τον Κεραμεικό και το Θησείο.
«Να δώσουμε ένα νέο όραμα στην πόλη από την ενοποίηση προς Θησείο - Κεραμεικό. Έτσι όποιος περιδιαβαίνει τα σημαντικά μνημεία της περιοχής να βλέπει ό,τι περιέγραψε με ακρίβεια ο Θουκυδίδης», δήλωσε η κα Μενδόνη. Ο Βωμός των Δώδεκα Θεών αποτελούσε το «Σημείο Μηδέν» το Αρχαίων, από το οποίο μετρούσαν τις αποστάσεις.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Πολιτισμού
Περισσότερα από 50 άτομα συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, για να εκδηλώσουν την αντίδρασή τους στην επικείμενη κατάχωση του Βωμού των Δώδεκα Θεών ή αλλιώς Βωμού του Ελέους που βρέθηκε στο Μοναστηράκι, κατά τη διάρκεια των εργασιών του ΗΣΑΠ για τη βελτίωση των γραμμών του Ηλεκτρικού.
Μια τριμελής επιτροπή της Πρωτοβουλία για την Ανάδειξη και Διάσωση του Βωμού με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μπεξή παρέστη στη συνεδρίαση του ΚΑΣ, κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκε και αυτό το θέμα. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μπεξής, «ζητάμε τώρα να σταματήσουν οι εργασίες, γιατί ο συγκεκριμένος βωμός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εύρημα και ένα μνημείο για τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Το πως θα προστατευθούν τα μνημεία με προσωρινή κατάχωση είναι μια απορία που θα μας μείνει... Τα λαμπρά σχέδια υπογειοποίησης απλά ευθυγραμμίζονται με την ατάκα της χρονιάς "λεφτά υπάρχουν!" και σκοπό έχουν να μετριάσουν τις διαμαρτυρίες, δίνοντας την φρούδα ελπίδα ότι η πανάκριβη ανακαίνιση των ΗΣΑΠ θα διαλυθεί σε μερικά χρόνια και η γραμμή θα ξανάκοπεί στα δυο για να γίνει υπογειοποίηση και να αναδειχθεί ο βωμός, την ίδια στιγμή που η Αθήνα χρειάζεται τουλάχιστον 4 γραμμές μετρό ακόμη και ουδεμία από αυτές (ούτε επέκταση των υπαρχόντων) θα δούμε, γιατί, ως γνωστόν, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν! Με όσους έχουν μια μικρή επαφή με την πραγματικότητα, ξέρουν ότι τον βωμό μόνο σε φωτογραφίες και σκίτσα θα τον ξαναδούμε! Απορούμε... Ήταν τόσο δύσκολο να μεταφερθεί και να σωθεί μια τόσο σημαντική αρχαιολογική ανακάλυψη;
Τα μνημεία αφορούν κυρίως τμήματα του Βωμού των Δώδεκα Θεών, της θεμελίωσης της Στοάς Ελευθερίου Διός και της οδού των Παναθηναίων. Επίσης βρέθηκαν τμήμα υστερωμαϊκού κτιρίου, κατάλοιπα εργαστηρίου λιθοξοϊας, πηγάδι, φρέαρ, θαλαμωτός μυκηναϊκός τάφος κα.
Οι ανασκαφές που ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2010 και ολοκληρώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου του 2011, αφορούσαν την περιοχή από την έξοδο της σήραγγας Μοναστηράκι προς Θησείο και έφτανε μέχρι την σήραγγα που χρησιμοποιείται ως μια από τις εισόδους στην Αρχαία Αγορά.
Το πρωί είχε προηγηθεί σύσκεψη εκπροσώπων του υπουργείου Υποδομών και του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού υπό τον υφυπουργό Σπύρο Βούγια και τη γενική γραμματέα Πολιτισμού και Τουρισμού, Λίνα Μενδόνη, και τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΗΣΑΠ και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Σύμφωνα με την κα Μενδόνη η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα εξετάσει εφικτές λύσεις για την ανάδειξη των μνημείων και φαίνεται πως κατάληξη θα είναι η υπογειοποίηση των γραμμών. Παράλληλα υπάρχει σκέψη η διεύρυνση της υπογειοποίησης των γραμμών για Φάληρο-Πειραιά να ξεκινήσει από το ιστορικό κέντρο. Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δεσμεύτηκε ότι θα εκπονήσει προμελέτη η οποία θα διαρκέσει πέντε χρόνια.
Επίσης, πρόσθεσε η κα Μενδόνη, γίνεται συζήτηση για το μέλλον των γραμμών και την πιθανή απομάκρυνσή τους με σκοπό την ενοποίηση της περιοχής με τον υπόλοιπο χώρο της Αρχαίας Αγοράς ή ακόμα πιο φιλόδοξα, με το χώρο προς τον Κεραμεικό και το Θησείο.
«Να δώσουμε ένα νέο όραμα στην πόλη από την ενοποίηση προς Θησείο - Κεραμεικό. Έτσι όποιος περιδιαβαίνει τα σημαντικά μνημεία της περιοχής να βλέπει ό,τι περιέγραψε με ακρίβεια ο Θουκυδίδης», δήλωσε η κα Μενδόνη. Ο Βωμός των Δώδεκα Θεών αποτελούσε το «Σημείο Μηδέν» το Αρχαίων, από το οποίο μετρούσαν τις αποστάσεις.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Πολιτισμού
Περισσότερα από 50 άτομα συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, για να εκδηλώσουν την αντίδρασή τους στην επικείμενη κατάχωση του Βωμού των Δώδεκα Θεών ή αλλιώς Βωμού του Ελέους που βρέθηκε στο Μοναστηράκι, κατά τη διάρκεια των εργασιών του ΗΣΑΠ για τη βελτίωση των γραμμών του Ηλεκτρικού.
Μια τριμελής επιτροπή της Πρωτοβουλία για την Ανάδειξη και Διάσωση του Βωμού με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μπεξή παρέστη στη συνεδρίαση του ΚΑΣ, κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκε και αυτό το θέμα. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μπεξής, «ζητάμε τώρα να σταματήσουν οι εργασίες, γιατί ο συγκεκριμένος βωμός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εύρημα και ένα μνημείο για τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω ypodomes.com
ΣΧΟΛΙΟ: Το πως θα προστατευθούν τα μνημεία με προσωρινή κατάχωση είναι μια απορία που θα μας μείνει... Τα λαμπρά σχέδια υπογειοποίησης απλά ευθυγραμμίζονται με την ατάκα της χρονιάς "λεφτά υπάρχουν!" και σκοπό έχουν να μετριάσουν τις διαμαρτυρίες, δίνοντας την φρούδα ελπίδα ότι η πανάκριβη ανακαίνιση των ΗΣΑΠ θα διαλυθεί σε μερικά χρόνια και η γραμμή θα ξανάκοπεί στα δυο για να γίνει υπογειοποίηση και να αναδειχθεί ο βωμός, την ίδια στιγμή που η Αθήνα χρειάζεται τουλάχιστον 4 γραμμές μετρό ακόμη και ουδεμία από αυτές (ούτε επέκταση των υπαρχόντων) θα δούμε, γιατί, ως γνωστόν, λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν! Με όσους έχουν μια μικρή επαφή με την πραγματικότητα, ξέρουν ότι τον βωμό μόνο σε φωτογραφίες και σκίτσα θα τον ξαναδούμε! Απορούμε... Ήταν τόσο δύσκολο να μεταφερθεί και να σωθεί μια τόσο σημαντική αρχαιολογική ανακάλυψη;
18 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Αααααα, ρε ο καθένας ότι ΠΑΠΑΡΑ του κατέβει, την αμολάει....
Τώρα ξυπνήσανε, μετά από 140+ χρόνια οι αρχαιόφιλοι...;!!!
Όταν οι εργολάβοι το 1860 τα είχανε σφάξει όλα, που ήσαντε;;;;
Άντε μην ασχολούμαστε με μορμολίκια!!!!
Και από την άλλη, τι παπάρα και αυτή της κυρίας αυτής...
Πως την λένε, Μενδόνη, σινδόνη...!!!
Ε, ρε γιαούρτια!!!!
Όσο για την κατάχωση, θα φτιαχτεί ένα προστετευτικό από πάνω έτσι, όοοοοοοοοοοοταν και όοοοοοποτε γίνει ποτε κάτι, να τα ξεχώσουν έυκολα.
Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και μεταξύ Καλλιθέας-ΜΟσχάτου, που είχαν βρει το πλεόν καλοδιατηρημένο τμήμα των Μακρών Τοιχών.
Φυσικά, αφού το είχε σκεπάσει και προστατέυσει ο σιδηρόδρομος, επί 140 χρόνια...
Άντε να κάνουμε καμιά σοβαρή κουβέντα!!!!!
Όπως το να προστεθούν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ άλλοι 2-3 σταθμοί στην επάκταση της γραμμής 3. Όχι με επιπλεόν μήκος, άλλα ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ!!!
"Όπως το να προστεθούν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ άλλοι 2-3 σταθμοί στην επάκταση της γραμμής 3. Όχι με επιπλεόν μήκος, άλλα ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ!!!"
O405N, στο τμήμα Μονατηράκι-Αιγάλαιω;
"Όσο για την κατάχωση, θα φτιαχτεί ένα προστετευτικό από πάνω έτσι, όοοοοοοοοοοοταν και όοοοοοποτε γίνει ποτε κάτι, να τα ξεχώσουν έυκολα."
Συμφωνώ!
Συμφωνώ!
Συμφωνώ!
'Οποτε υπάρξει η δυνατότητα φτιάχνεται καινούρια γραμμή, ξηλώνεται η παλιά και αναδυκνύεται ο βωμός.
Αυτοί οι 50 αργόσχολοι γιατί δεν πάνε ένα πρωί στον σταθμό ΑΤΤΙΚΗ να μοιράσουν φυλλάδια με τις θέσεις τους στους επιβάτες του ΗΣΑΠ;
!!!
Και πώς διαμορφώνεται το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του εργου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;
UPDATE:
Το ΣΚ 16-17 Απριλίου θα έχουμε αποκοπή Αττική-Άνω Πατήσια έτσι ώστε να ξανατοποθετηθεί μια προσωρινή διαγώνιος στην έξοδο του Αγ. Νικολάου που θα εκτρέπει την κυκλοφορία της καθόδου στην άνοδο της Αττικής.
Με αυτόν τον τρόπο θα ξηλωθεί και ανακαινησθεί και το κομματάκι της γραμμής καθόδου μεταξύ Αγ. Νικολάου-Αττικής.
Σε ότι αφορά το Νότιο μέτωπο, γίνονται μεγάλες προσπάθειες έτσι ώστε να δοθεί το τμήμα Μονάστηράκι-Ομόνοια ΕΣΤΩ και με μονή γραμμή ΑΝΟΔΟΥ από Θησείο μέχρι Ομόνοια μέχρι να φτιαχτεί και η κάθοδος εκεί στα αρχαία και μέσα στον σταθμό Μοναστηράκι, εκεί που πατάει σήμερα το τραίνο.
Τώρα για ημερομηνία δεν τολμούν να μου πουν, κάνουν ότι καλύτερο μπορεί να γίνει με τεχνική επάρκεια και ασφάλεια.
Μην ξεχνάμε ότι μόλις ανοίξει το τμήμα Θησείο-Αττική, οριστικά, ακολουθούν ένα 10-15μερο πλήρους αποκοπής στο τμήμα Αττική-Άνω Πατήσια έτσι ώστε τσιμεντωθούν οι ασυνέχειες των προσωρινών εργοταξιακών αλλαγών τροχιάς και μετά ένα 8μηνο ή χρόνος για την υπογειοποίηση του τμήματος Πειραιάς-Φάληρο...
Έχουμε ψωμί ακόμα λοιπόν.
Να σαι καλά, Ο405Ν! Ευχαριστούμε! :-)
O405N, σχετικά με την τελευταία παράγραφο, φαντάζομαι πως ενοείς πως θ'αντικατασταθούν οι ξύλινοι στρωτήρες στα Κάτω Πατήσια συγκεκριμένα, έξω απ'το σταθμό στην πλευρά προς Κηφισιά, σωστά; Για την υπογειοποίηση του τμήματος Πειραιάς-Φάληρο, θα ξεκινήσει καπάκι μετά την ολοκλήρωση όλων των έργων ανακαίνησης Φάληρο-Κηφισιά;
@ Ανώνυμος7: Ναι, αυτό ακριβώς, μαζί με τις προσωρινές αλλαγές που ξανα-μπήκαν στον Αγ. Νικόλαο για την προσωρινή εκτροπή της μονής γραμμής στην Αττική, από την Κάθοδο, στην Άνοδο.
Σας έχω και άλλα νέα.
Την Πέμπτη που μας πέρασε μπήκα στη σήραγγα από Αττική μέχρι Μοναστηράκι και πίσω. Έχει ακόμα δουλειά, άλλα προχωράνε.
Η τροχιά από Μοναστηράκι μέχρι Ομόνοια είναι τελειωμένη, χωρίς ηλεκτροφόρα ακόμα και καλωδιοδρόμους. Έχουν αντικατασταθεί όλες οι αλλαγές τροχιάς στον αναβαθμό και στις τροχιές του παλαιού σταθμού,
Η τροχιά από Ομόνοια μέχρι Αττική είναι έτοιμη μόνο στην Άνοδο. Η Κάθοδος τσιμεντώνεται τώρα και ακόμα δεν έζει φτάσει από Ομόνοια μέχρι Αττική. Το τσιμέντωμα γίνεται με τις 2 μπετονιέρες επί σιδηροτροχιών του Άκτωρα που χρησιμοποιούνται και για τα έργα των 2 γραμμών μετρό.
Έχω και φωτό... κλίκ!
O405N στην σήραγγα έχουν βάλει Rheda 2000 ή κάποιον άλλο τύπο σταθερής επιδομής;
Rheda 2000 πρέπει να έχει ...
Αν χρησιμοποιήσετε το ανσασερ στην Ομόνοια που περνάει και από το επίπεδο των αποβαθρών του Η.Σ.Α.Π. φαίνεται που έχει πέσει στην κατεύθυνση προς Κηφισιά ;-)
Τύπου Rheda 2000 για να είμαστε ακριβείς...
Και στα ψαλίδια -δυστυχώς- πάλι σκύρο και αζομπέ ξύλινους στρωτήρες...
O405N, σχετικα με την σηραγγα Αττικη-Μοναστηρακι, μονο στο τμημα Ομονοια-Μοναστηρακι εχει ενισχυθει η σηραγγα, η ολη η σηραγγα Αττικη Μοναστηρακι; Στην σηραγγα Ομονοια-Μοναστηρακι, τι ακριβως αλλαξε στη σηραγγα;
Ναι η ενίσχυση της σήραγγας αφορούσε μόνο το τμήμα Μοναστράκι-Ομόνοια.
Εκεί έγινε μια ελαφρά απόξεση και αμμοβολή των βρύων και γενικών ακαθαρσιών από τη λιθοδομή του 1866 και μετά επίστρωση με οπλισμένο εκτοξευόμενο σκυρόδεμα και οπλισμό πακτωμένο στην παλαιά λιθοδομή.
Όταν ρωτάς τι άλλαξε στη σήραγγα, μπορείς σε παρακαλώ να γίνεις πιο σαφής;
Υποδομή, επιδομή, τι ακριβώς σε ενδιαφέρει;
Βεβαιως. Για να ειμαι πιο συγκεκριμενος, καταρχας, η διαμετρος της σηραγγας εχει διευρυνθει, η παραμενει ως εχει; Μετα, οι κολωνες που διαχωριζουν τις γραμμες, υπαρχουν εκει ακομα; Επισης, εχουν προστεθει μηχανηματα εξαερισμου αλλα και αυτα τα τσιμεντενια γυρω-καλυματα στους τοιχους της σηραγγας οπως εχει το Μετρο; Φανταζομαι πως σ'αυτο το συγκεκριμενο κομματι (Ομονοια-Μοναστηρακι) πως οι συρμοι θα διερχονται με πολυ πιο μεγαλη ταχητυτα σε σχεση με πριν...
Έεεεεεεεεεεεεεεεεελα και σας έχω ΘΕΜΑΤΑΡΑ!!!!!!
Από 26/5 μέχρι 6/6 ΚΛΕΙΝΕΙ το τμήμα Αττική-Άνω Πατήσια!!! Για να κλείσουν οι τρύπες στα Άνω Πατήσια και τον Αγ. Νικόλαο και Αττική.
Από 7/6 ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το τμήμα Αττική-Ομόνοια!!!
Τα δρομολόγια θα είναι πυκνά στο τμήμα Ομόνοια-Αττική.
Αργότερα θα δοθεί και το τμήμα Μοναστηράκι-Ομόνοια με ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ λόγω της καραμαλακίας του Βωμού στο Θησείο.
Εκεί, αργότερα, θα κυκλοφορεί ξεχωριστό κύκλωμα συρμών με δρομολόγια άνα 12λεπτά στο τμήμα Πειραιά-Ομόνοια.
Έτσι οι επιβάτες θα μπορούν επιτέλους να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους ΧΩΡΙΣ μετεπιβίβαση στις γραμμές 2+3, μόνο στην Ομόνοια και στην ίδια αποβάθρα...
Άντε να ησυχάζουμε κάποια στιγμή!
Όσο για το τι έργα έχουν γίνει:
Στο τμήμα Μοναστηράκι-Ομόνοια έγινε μια μικρή αμμοβολή με απόξεση των αποξηραμένων φυτών και μαυρίλων στους αρμούς.
Σκάφτηκε η υποδομή σε βάθος 1,5 μέτρου και οι τοίχοι έχουν ψεκαστεί με εκτοξευόμενο σκυρόδεμα ταχείας πήξεως (gunnite) με πλέγμα σιδηροπλισμού.
Έχουν φτιαχτεί καλές αποχετέυσεις στο πλαί και κάτω από τις τροχιές γιατί τα νερά ΔΕΝ αποκρούστηκαν εντελώς...
Στο τμήμα Ομόνοια-Αττική δεν πειράχτηκαν καθόλου οι τοίχοι. Απλά σκάφτηκε η τροχιά μέχρι να βγει στην επιφάνεια το μπέτινο πάτωμα του 1929...κάτι...
Στη συνέχεια έπεσε η νέα επιδομή τύπου Rheda 2000 μασίφ μπετό. Οι ενδιάμεσες κολώνες δεν πειράχτηκαν καθόλου.
Δεν χρειαζόναν εξάλλου. Η κατασκεύη εκεί είναι εξαιρετική και αντέχει άψογα!!!
Όποτε, όπως γίνεται αντιληπτό, η διάμετρος παραμένει ακριβώς η ίδια...
Επίσης, αυτό που αποκαλείς τσιμεντένια καλύμματα στη σήραγγα του μετρό, είναι Η ΙΔΙΑ Η ΣΗΡΑΓΓΑ!!!! Δεν καλύπτουν τίποτα παραπάνω από το χώμα και κάτι ψιλά σκυροδέματα που καλύπτουν τα μικρόμενά από το σκάψιμο του μετροπόντικα!!!
Πως σου ήρθς αυτό για τα καλύμματα;
Είναι η ίδια η σήραγγα, αποτελούμενη από δαχτυλίδια, όπως λέγονται, από προκατασκευασμένα τμήματα μπετού, που τα τοποθετεί ο μετροπόντικας όπως προχωράει...
Ευχαριστω O405N για τα νεα/εξελιξεις. Στο Μοναστηρακι (αποβαθρες του ΗΣΑΠ) βρεθηκαν καθολου αρχαια κατα την εσκαφη της αποβαθρας προς Κηφισια; Ρωταω απλως γιατι αν δε βρεθηκαν αρχαια κατα την εσκαφη της πλευρας προς Κηφισια, λογικα δε θα βρεθουν ουτε στην πλευρα προς Πειραια. Οποτε συμφερει να ανακαινιστουν. Πιστευω πως θα ηταν καλυτερα να ανακαινιστουν και οι 2 αποβαθρες του Μοναστηρακιου για να τελειωνει και ο σταθμος Μοναστηρακιου καταρχας, δευτερον, ακριβως εξω απ'αυτον τον σταθμο (στην εξοδο προς Πειραια) να εγκαταστηθουν αλλαγες ωστε να μπορουν οι συρμοι να μπαινουν και στον διαδρομο προς Κηφισια, που μεχρι τωρα μπαινουν μονο στον διαδρομο προς Πειραια (αναποδα μεν). Ετσι, θα μπορεσει το τμημα Πειραιας-Ομονοια να γινεται καθε 7 λεπτα. Θεωριτικα ολα αυτα που ειπα. Μπορει να κανω και λαθος.
ΝΕΟΤΕΡΑ:
http://www.ypodomes.com/index.php/news/ΗΣΑΠ:_το_δρομολόγιο_κομμένο_στα_δύο,_σε_αναμονή_για_την_απόφαση_για_την_κατάχωση_των_αρχαίων/5660
Στο "Προτασεις πολιτων" διαβαστε τις επιλογες: α, β, δ, ε, στ...
http://www.newsdom.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3030:-12-&catid=84:attica&Itemid=171
Τα σχολια δικα σας...