Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...

3 σχόλια

Πολλά είδαμε στον προεκλογικό αγώνα των δημοτικών εκλογών του 2010....

Είδαμε τον υποψήφιο δήμαρχο Πεύκης, ύστερα από συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών να διαλαλεί ότι πέτυχε την επέκταση της γραμμής 4 του μετρό από το Μαρούσι μέχρι την Πεύκη και τη Λυκόβρυση.

Είδαμε υποψήφιο δήμαρχο Βύρωνα, ύστερα από συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών να διαλαλεί ότι πέτυχε την δημιουργία παρακλαδιού της γραμμής 4 του μετρό (με ορίζοντα υλοποίησης μέχρι το 2014-2016 μάλιστα, ενώ δεν έχουν καν ξεκινήσει γεωλογικές μελέτες!) που θα περνά από το Παγκράτι, τον Βύρωνα και τον Υμηττό. Είδαμε και τον νυν δήμαρχο της πόλης, να εκδίδει δελτία τύπου και συγχαρητηλίκια στο υπουργείο υποδομών για την ένταξη του Βύρωνα στη γραμμή 4 (αν και ο συγκεκριμένος κράτησε μια ψυχρή στάση, μάλλον γνωρίζοντας ότι οταν αυτή η επέκταση γίνει - αν γίνει - δεν θα βρίσκονται εν ζωη ούτε τα δισέγγονα του...)




Είδαμε τον υποψήφιο δήμαρχο Αγίας Παρασκευής να ευχαριστείται από το γεγονός ότι σύντομα ο (700 μέτρα μακριά από την κεντρική πλατεία) σταθμός του μετρό θα δοθεί σε κυκλοφορία.







Είδαμε τους υποψήφιους δημάρχους Ηλίουπολης, Αλίμου, Αργυρούπολης και Ελληνικού να ενδιαφέρονται για πρώτη φορά για το "τι θα γίνει με το μετρό;"... Και ασφαλώς πολύ περισσότερο με τα υποσχόμενα υπόγεια πάρκινγκ που έχει υποσχεθεί ως δωράκι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ως αντιστάθμισμα "της απίστευτης ταλαιπωρίας και της ενδεχόμενης υποβάθμισης της περιοχής από την έλευση του μετρό" - όπως θα έλεγε και ο πρώην δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής όταν με λύσσα εναντιώθηκε στην κατασκευή του μετρό στην πλατεία. (Κανένα ενδιαφέρον για τη σύνδεση του σταθμού ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ με το τραμ...)

Είδαμε τον νυν δήμαρχο Μεγάρων να "αξιοποιεί" τον χώρο του ΟΣΕ της παλαιάς γραμμής για να κατασκευάσει... πάρκινγκ!!!! (δείτε εδώ την αναλυτική ανάρτηση)



Ευτυχώς που...


Δεν είδαμε για υποψήφιο δήμαρχο Γλυφάδας τον κ.Σπηλιωτόπουλο που σε ραδιοφωνική συνέντευξη του είχε δηλώσει ότι σε περίπτωση που έβαζε για υποψηφιότητα και έβγαινε για δήμαρχος, το πρώτο που θα έκανε ήταν να ξηλώσει το τραμ που δίνει μια παρακμιακή εικόνα στη γκλαμουράτη και πρεστιζιάρικη Γλυφάδα. (sic!)

Δεν είδαμε τον (κομμουνιστή) δήμαρχο Νίκαιας να ζητάει την εξαίρεση της περιοχής του από την επέκταση του μετρό, επειδή στην επέκταση εμπλέκεται η Siemens και οι ιδιώτες εργολάβοι - αντιπρόσωποι του κεφαλαίου.

Δεν είδαμε τον δήμαρχο Κηφισιάς να ξηλώνει τους ποδηλατόδρομους και να μικραίνει τα πεζοδρόμια, για να ευχαριστήσει τον εμπορικό σύλλογο της περιοχής.

3 σχόλια:

  • 12 Νοεμβρίου 2010 στις 1:56 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Σε διαβάζω από την πρώτη μέρα που ανέβασες το μπλόγκ. Έχεις κάποιο στοιχείο τεκμηρίωσης σχετικά με τον Μπενετάτο ή ο αφορισμός είναι αποκοπή τύπου "ας γράψουμε κάτι";
    Lopoditis

  • 12 Νοεμβρίου 2010 στις 2:33 μ.μ.

    Να σαι καλά! Βρε lopoditi, λίγο χιούμορ δεν βλάπτει! χαχα! (Είναι μεν μια εικασία -γι αυτό λεω ΔΕΝ είδαμε και ασφαλώς δεν πρόκειται για αφορισμό αλλά για αναφορά ενός χαρακτηριστικού του- και στο κάτω-κάτω ποιοι είμαστε εμείς που θα αφορίσουμε έναν δημοκρατικα εκλεγμένο δήμαρχο;), στην οποία όμως δίνει πολλές πιθανότητες το παρελθόν του. Μερικές φορές, κάνουμε περισσότερο κακό από όσο προσπαθούμε να αποτρέψουμε λόγω της πολιτικής μας πυξίδας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του συγκεκριμένου δήμου η απόφαση του για το θέμα με τους κάδους ανακύκλωσης. ;-)

  • 12 Ιανουαρίου 2011 στις 10:02 π.μ.
    O405N :

    Μια που λέτε για τον Μπενετάτο, να σας πω και εγώ που είμαι Νικαιώτης...;

    Που πήγε ο πανύβλακας και ξήλωσε μια κεραία της Cosmote από το κέντρο της Νίκαιας, για να δικαιολογήσει τον ταξικό τουα αγώνα;

    Και τώρα δεν έχουμε σήμα ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ (ούτε λόγος να γίνεται βέβαια για 3G έτσι;) στα πιο απίθανα σημεία τους σπιτιού μας; Και πρέπει να βγούμε μπαλκόνι ή ταράτσα για να μιλήσουμε;

    ΤΟΝ ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ!!!!!

    Έκανε το ταξικό του καθήκον!!!
    Βέβαια για να είμαι και δίκαιος, και τα άλλα τα μου__πανά της Cosmote γιατί δεν πήγαν να βγάλουν άδεια από την Πολεοδομία και την έκαναν αυθαίρετη...;;;

    Και αφού τους την ξήλωσαν την αυθαίρετη γιατί δεν έβαλαν μια νόμιμη ή να σηκώσουν λ΄θγο κάποια άλλη να μας καλύψει...;;

    Σκατά χώρα, με σκατά ανθρώπους και σκατά θεσμούς!!!

    Τουρκογυφτιά και βλαχιά σε όλο της το μεγαλείο!!!

    Με συγχωρείτε που τα πήρα και είμαι και λίγο εκτός θέματος άλλα η επικοινωνία και η στέρηση αυτής είναι πλεόν τα ΜΟΝΑ που μας έχουν απομείνει!!!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget