Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά των ηλεκτροκίνητων DESIRO EMU...

18 σχόλια
Εδώ και μερικές μέρες έχουν ξεκινήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια των ηλεκτροκίνητων Desiro EMU στην γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ. Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο μέχρι την Κόρινθο είχε προγραμματιστεί για τις 2 Νοεμβρίου, αλλά τελικά έγινε 4 Νοεμβρίου λόγω δι-εταρικών διαφωνιών. Τα δοκιμαστικά γίνονται μέρα-παραμέρα. Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο σε όλη την διαδρομή (μέχρι Κιάτο) έγινε στις 10 Νοεμβρίου. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι τελικά η ηλεκτροκίνηση έχει ολοκληρωθεί και ηλεκτριστεί μέχρι Κόρινθο, ενώ το τμήμα μέχρι το Κιάτο 1000έπεσε ληστείας. Ως τώρα έχει ολοκληρωθεί μόνο η μια γραμμή στο τμήμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΚΙΑΤΟ, αλλά τα συνεργεία της ανάδοχης εταιρείας δουλεύουν πυρετωδώς, πράγμα που σημαίνει ότι είναι θέμα ημερών η πλήρης ηλεκτροκίνηση και των 2 γραμμών. Σύμφωνα με τον μηχανοδηγό των δοκιμαστικών, το τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ διανύθηκε σε 40 λεπτά χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Παράλληλα με τα δρομολόγια, γίνεται επιμόρφωση των μηχανοδηγών στους νέους συρμούς. Τα νέα δρομολόγια θα ξεκινήσουν μέσα στον Δεκέμβριο, όπου θα αλλάξουν και οι ώρες αναχώρησης/έλευσης στους σταθμούς και πιθανότατα να δοθεί σε λειτουργία και μέρος του μυστηριώδη ΣΚΑ (Σταθμός ΑΧΑΡΝΑΙ, αποβάθρες προς ΚΙΑΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ- Το υπόλοιπο ΣΚΑ θα συνεχίσει να κατασκευάζεται αργά και να αραχνιάζει- Η μετεπιβίβαση δεν θα γίνεται στο ΣΚΑ αλλά στα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, όπως και τώρα)

Τα προβλήματα, όμως, ξεκινούν εδώ, καθώς δυσαρέσκεια και ανησυχία έχει προκαλέσει στους μηχανοδηγούς η αδράνεια της τηλεδιοίκησης στο τμήμα αυτό. Τα μέχρι τώρα αραιά δρομολόγια της γραμμής καθώς και οι συμβατικές ταχύτητες των ντιζελοκίνητων συρμών δεν καθιστούσαν αναγκαία την τηλεδιοίκηση η οποία και... αδρανοποιήθηκε. Με την έλευση των ηλεκτροκινούμενων συρμών, τις προβλεπόμενες ταχύτητες 160χλμ/ώρα αλλά και η προοπτική για παραπάνω από 1/ώρα δρομολόγια στις ώρες αιχμής, εμφανίζει ως επιτακτική την ανάγκη της επισκευής και λειτουργίας της.


Όπως είναι γνωστό, ο,τιδήποτε είναι κατασκευασμένο στο δημόσιο από τη Siemens
(και είναι σχεδόν ολα - τυχαίο; δεν νομίζω...) έχει ληφθεί εντολή να παρατηθούν στην τύχη τους και να μην ανανεωθούν οι συμβάσεις για να μην προκαλείται η (ωχαδερφιστική;) κοινή γνώμη λόγω των σκανδάλων με την εν λόγω εταιρεία.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η τηλεδιοίκηση και η τηλεματική του ΟΣΕ στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ, οι αποτυχημένοι σηματοδότες του τραμ που δεν μπορούν τελικώς να αποδόσουν πράσινο κύμα, η σηματοδότηση του μετρό στις υπό κατασκευή επεκτάσεις, το πάγωμα της επέκτασης στον Πειραιά λόγω συμμετοχής της Siemens, αλλά και το πρόσφατο μποτιλιάρισμα του οδικού δικτύου της πρωτεύουσας καθώς όλοι οι σηματοδότες είναι Siemens (δαγκωτό!) και το Υπουργείο Υποδομών αρνείται πεισματικά να ανανεώσει την σύμβαση συντήρησης (και καλά κάνει, αλλά πρέπει να βρει μια εναλλακτική λύση!) Υπολογίζεται ότι αν σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν βρεθεί λύση, περισσότεροι από τους μισούς σηματοδότες εντός της Αττικής θα απενεργοποιηθούν, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδικών μεταφορών.

Επαναφερόμενοι στην ανάρτηση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζεται αποφασισμένη να πιέσει μεγατονικά την ΕΡΓΟΣΕ ώστε να επισκευάσει και να παραδόσει σε χρήση την τηλεδιοίκηση, καθώς μόλις τα Desiro μπουν στη γραμμή, θα είναι και πλέον θέμα ασφάλειας με τις ταχύτητες που αναπτύσσουν. Γι' αυτό και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά από τους επιβάτες του προαστιακού (άλλη μια) πίστωση χρόνου και ψελλίζει ότι τα Desiro δεν θα αναπτύσσουν τις πολυπόθητες ταχύτητες των 160χλμ/ώρα, ούτε θα υπάρξει ενίσχυση των δρομολογίων, ούτε θα λειτουργεί η τηλεματική μέχρι η ΕΡΓΟΣΕ και το Υπουργείο Υποδομών να αποφασίσουν να κάνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.

Από άποψη πλέγματος δρομολογίων, εικάζεται ότι θα υπάρχουν 4 δρομολόγια ανα ώρα και ανά κατεύθυνση στον "οριζόντιο" άξονα.


1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ


2 δρομολόγια ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ


1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ


Αυτόματα, το ΣΚΑ, η Μεταμόρφωση και τα Άνω Λιόσια θα μειώσουν την συχνότητα δρομολογίων στα 20 λεπτά, με αποτέλεσμα την αποδόμηση της θετικής γνώμης του προαστιακού που έχουν αποκτήσει οι περίοικοι των εν λειτουργία σταθμών σε αυτό το τμήμα, καθώς η μέγιστη αναμονή μέσου μεταφοράς που μπορεί να θεωρηθεί μητροπολιτικό είναι τα 15 λεπτά.

Και αυτό γιατί πρώτον, οι ανεπανάληπτοι διπλωματούχοι σχεδιαστές και κατασκευαστές του περίφημου και μυστηριώδες ΣΚΑ αποφάσισαν να συνδέσουν τη γραμμή ΚΙΑΤΟ-ΣΚΑ και ΣΚΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ με ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!! Οι λόγοι άγνωστοι, ίσως να ήταν εξ αρχής βαλτοί να μην υπάρχουν συχνά δρομολόγια, ίσως επειδή δεν ήθελαν να πιάσουν πολύτιμο χώρο από τις λωρίδες οδικής κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, κτλ!

Και δεύτερον, γιατί δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχίας στη Μεταμόρφωση (ώστε τουλάχιστον το δρομολόγιο μέχρι τη Νερατζιώτισσα να επεκτείνεται μέχρι Μεταμόρφωση). Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ΕΡΓΟΣΕ δεν θα τσιγκουνευτεί να βάλει ένα ψαλίδι στη Μεταμόρφωση... Ασφαλώς, το ψαλίδι θα πρέπει να τοποθετηθεί λίγο μετά το μέσον της απόστασης ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, καθώς οι γραμμές κοντά στους σταθμούς αποκλίνουν μεταξύ τους, εξαιτίας των κεντρικών αποβαθρών. Πάντως, πολλά ερωτηματικά μένουν αναπάντητα, αποδεικνύοντας ότι το παζλ "Προαστιακός" έχει πολλά κομμάτια ακόμη για να ολοκληρωθεί.

Ενδεικτικά, αναφέρουμε:

Ποιές θα είναι οι συχνότητες των δρομολογίων του ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ;

Πότε θα ολοκληρωθεί η υπό κατασκευή υπογειοποίηση του β' 2πλου διαδρόμου στο τμήμα ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ;

Πότε θα ολοκληρωθεί ο 4πλος διάδρομος στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΡΟΥΦ και 3 ΓΕΦΥΡΕΣ-ΣΚΑ;

Πότε προβλέπεται η ηλεκτροκίνηση του ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΟΥΦ και τι ακριβώς θα γίνει (υπογειοποιήσεις, ηλεκτροκίνηση,κτλ) με το τμήμα ΡΟΥΦ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ;

Πότε θα εφοδιαστούν με τηλεματική οι σταθμοί ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΛΕΥΚΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΡΕΝΤΗΣ, ΡΟΥΦ;

Πότε θα παραδοθούν σε χρήση οι έτοιμοι σταθμοί ΤΑΥΡΟΣ και ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ; Πότε θα παραδοθεί σε πλήρη χρήση το ΣΚΑ;

Πότε θα κατασκευαστούν οι σταθμοί ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ, Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ και ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ;

Πότε θα παραδοθεί η επέκταση του Προαστιακού στο Ξυλόκαστρο;

Το εθνικό δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ θα μετατραπεί επιτέλους σε προαστιακό με κάρτες απεριορίστων διαδρομών και ευθύνη ΟΑΣΑ μέχρι τον Αγ.Στέφανο;

Πότε θα παραδοθεί σε χρήση ο νέος ΣΣ Αθηνών;

Και άλλα πολλά...


ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: Ομάδα TRAINOSE σε χώρο κοινωνικής δικτύωσης, Κοινωνικό Δίκτυο Επιβατών Προαστιακού από τις αναρτήσεις και σχόλια του χρήστη nikos

18 σχόλια:

  • 11 Νοεμβρίου 2010 στις 9:27 μ.μ.

    Mία ηλίθια ερώτηση:
    Αφού σήμερα διέρχονται 4+4 δρομολόγια από την μονή γραμμή του ΣΚΑ, γιατι με την καινούρια δρομολόγηση
    -αλλά και με την λειτουργία νέων σταθμών-
    δεν θα μπορούν και πάλι να διέρχονται 4+4 δρομολόγια;

  • 12 Νοεμβρίου 2010 στις 10:43 π.μ.

    Η μόνη λογική εικασία είναι ότι θα αυξηθεί η συχνότητα του ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΛΙΟΣΙΑ εις βάρος του ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΛΙΟΣΙΑ...

  • 13 Νοεμβρίου 2010 στις 10:00 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Όοοοταν τελειώσουν τα έργα στο ΣΚΑ τα δρομολόγια θα γίνουν Πειραιάς-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-Κιάτο, επομένως σωστά η γραμμή που ενώνει τις δύο παραπάνω γραμμές κατασκευάστηκε μονή.

    Η υπογειοποίηση πάντως στους Αγίους του δεύτερου ζεύγους γραμμών έχει ξεκινήσει όπως και η κατασκευή Πύργου Βασιλίσσης, δεν ξέρω πότε θα τελειώσουν.

  • 15 Νοεμβρίου 2010 στις 12:14 π.μ.

    Όταν τελειώσουν τα έργα στο ΣΚΑ τα δρομολόγια δεν θα μπορέσουν να γίνουν έτσι, γιατί δεν υπάρχει 4πλος διάδρομος στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ. Ακόμη και όταν τελειώσουν τα έργα στους Αγ.Αναργύρους και στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΡΟΥΦ θα έχουμε το πολύ δύσκολο τμήμα ΡΟΥΦ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ με τους κατοίκους να ζητούν υπογειοποιήσεις, έργα εξωραϊσμού,κτλ.

    Το ΣΚΑ λάθος κατασκευάστηκε με την προοπτική αυτών των δρομολογίων που περιπλέκουν τα ίδια και τους επιβάτες και έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλές συχνότητες.

    Το σωστότερο θα ήταν απλά δρομολόγια οριζόντιου κ κάθετου άξονα, δηλαδή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ και ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ.

  • 16 Νοεμβρίου 2010 στις 12:27 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Έχεις δίκιο το διατύπωσα λάθος. Τα δρομολόγια που γράφω θα γίνουν όταν τελειώσει το κομμάτι που αναφέρεις.

    Τα δρομολόγια που προτείνεις μου φαίνονται όντως απλούστερα. Τι να σου πω, μάλλον το έργο ξεπεράστηκε.

  • 16 Νοεμβρίου 2010 στις 1:49 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΡΕ ΑΣΧΕΤΟΙ! ΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΝΤΗΖΕΛ ΝΤΕΖΙΡΟ ΕΝΩ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ;

  • 16 Νοεμβρίου 2010 στις 3:15 μ.μ.

    Οι πυλώνες της ηλεκτροκίνησης από πάνω τους, όμως, δίνουν την εντύπωση του ηλεκτροκινούμενου. Δυστυχώς, δεν κυκλοφορεί εικόνα στο διαδίκτυο που να φαίνεται και το ηλεκτρικό DESIRO και οι πυλώνες ηλεκτροκίνησης του δικτύου. Αφού ασφαλώς θέλαμε να δώσουμε έμφαση με την άναρτηση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και στα νεα τρένα, ήταν η μοναδική φωτό που περιελάμβανε και τα δυο. Εμφανισιακά, οι διαφορές είναι μηδαμινές, έτσι επιλέξαμε αυτή τη φωτό. Επίσης, προτιμάμε φωτογραφίες από δημοτικές πηγές. Η συγκεκριμένη φωτό είναι από τον δήμο Κιάτου.

    Τέλος, θα μπορούσατε να εκφράσετε την παρατήρηση σας πιο κόσμια...

  • 16 Νοεμβρίου 2010 στις 4:56 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΝΤΕΖΙΡΟ. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΗ ΔΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΑΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ.

  • 16 Νοεμβρίου 2010 στις 4:57 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΜΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

  • 21 Νοεμβρίου 2010 στις 11:59 μ.μ.

    Ανώνημε desirakia ήρεμα με τα χρέπια τα DMU alco the best

  • 21 Νοεμβρίου 2010 στις 11:59 μ.μ.

    sorry για το άκυρο σχόλιο ...χιχιχι

  • 22 Νοεμβρίου 2010 στις 1:22 π.μ.
    Ανώνυμος :

    SKASE AKYRE GIORGO ME TA XREPIA SOU TIS ALCO... XIXIXI...

  • 22 Νοεμβρίου 2010 στις 2:04 π.μ.

    χρεπια είναι τα άχριστα τα DMU ουστ απο εδώ πάλι καλά΄έγιναν βάρος στους MAV και εσύ βάρος είσαι αφού υποστηρίζεις τα DMU

  • 22 Νοεμβρίου 2010 στις 2:52 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    MOKO RE MOKO RE... AXRISTES EINAI OI ALCO REEE... XREPIA XREPIA... bouxaxax...

  • 22 Νοεμβρίου 2010 στις 5:06 μ.μ.
  • 22 Νοεμβρίου 2010 στις 5:58 μ.μ.
  • 2 Δεκεμβρίου 2010 στις 3:52 π.μ.
    Επώνυμος :

    Καλό θα ήταν ο συντάκτης του άρθρου να βελτιώσει τα Ελληνικά του ή τουλάχιστον να βρει κάποιον/α που να διαβάζει και να διορθώνει τα κείμενά του.

  • 2 Δεκεμβρίου 2010 στις 1:01 μ.μ.

    Τα Ελληνικά μου είναι άριστα, κ.επώνυμε. Απλά εσείς μπερδεύετε την ανορθογραφία με την βιασύνη δακτυλογράφησης.

    Απλά, καθίστε και εσείς να γράψετε σε λίγα λεπτά 2 σελίδες άρθρο και θα δείτε πόσα γράμματα θα σας "ξεφύγουν".

    Δεν είναι ορθογραφικό λάθος να γράψεις πχ. δρεμολόγιο ή δρεμολογίο αντί για δρομολόγιο, είναι λάθος λόγω ταχύτητας. Ορθογραφικό θα ήταν αν έγραφες δρομολόγειο.

    Στην άλλη ανάρτηση για τον βανδαλισμό του ΗΣΑΠ, αντί να κατηγορήσετε ευθέως το πρόσωπο μου για ανορθογραφία, μάλλον θα έπρεπε να κατηγορήσετε το δικό σας για έλλειψη συγκέντρωσης κατά την ανάγνωση. Το άρθρο που είναι με μαύρα γράμματα ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ, αλλά ένας ανώνυμος σχολιαστής (το λεω στην αρχή της ανάρτησης) και εγώ το μετέφερα ΑΥΤΟΥΣΙΟ, καθώς δεν είχα την άδεια να κάνω οποιαδήποτε αλλαγή στο κείμενο του.

    Τέλος, αντί να σχολιάζετε συνεχώς την "ορθογραφία", σχολιάστε το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπου είναι και ο λόγος που προσφέρεται η δυνατότητα σχολιασμού.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget