ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
-
▼
Νοεμβρίου
(19)
- ΟΑΣΑ: Σχέδιο αλλαγών για τα Mέσα Mεταφοράς για τα ...
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010: Ολιγόωρες απεργίες...
- ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να ...
- ΗΣΑΠ: Αρχαιολογικός θησαυρός το τμήμα ΟΜΟΝΟΙΑ-ΘΗΣΕΙΟ
- ΟΣΕ: ΠΑΤΡΑ: ΣΟΚ! Καταυλισμοί λαθρομεταναστών και σ...
- ΑΜΕΛ: Κλείσιμο σταθμών λόγω πορείας
- ΗΣΑΠ: ΒΙΝΤΕΟ: Διερχόμενα τρένα στο τμήμα "Ειρήνη-Η...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Απενεργοποιημένοι ανελκυστήρες και κυ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ατύχημα και δυστύχημα σε Παρανέστι και Κ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: ΟΣΕ, Συγχωνεύσεις αστικών συγκοινωνι...
- ΑΜΕΛ: Απόπειρα ληστείας και... αυτοκτονίας!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά τω...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σ...
- ΟΣΕ: Ατύχημα εκτροχιασμού βαγονιού στη Λάππα Αχαϊας
- ΟΑΣΑ: Ληστές πυροβόλησαν τον φύλακα του κτιρίου το...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δηλώσεις μετά από σύσκεψη εργασίας στ...
- ΟΑΣΑ: Μεταβολές δρομολογίων την περίοδο των Δημοτι...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθ...
- ΗΣΑΠ: 3 Νοεμβρίου 2010: Στάση εργασίας 12:00 - 16:...
- ► Σεπτεμβρίου (19)
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά των ηλεκτροκίνητων DESIRO EMU...
Εδώ και μερικές μέρες έχουν ξεκινήσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια των ηλεκτροκίνητων Desiro EMU στην γραμμή ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ. Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο μέχρι την Κόρινθο είχε προγραμματιστεί για τις 2 Νοεμβρίου, αλλά τελικά έγινε 4 Νοεμβρίου λόγω δι-εταρικών διαφωνιών. Τα δοκιμαστικά γίνονται μέρα-παραμέρα. Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο σε όλη την διαδρομή (μέχρι Κιάτο) έγινε στις 10 Νοεμβρίου. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι τελικά η ηλεκτροκίνηση έχει ολοκληρωθεί και ηλεκτριστεί μέχρι Κόρινθο, ενώ το τμήμα μέχρι το Κιάτο 1000έπεσε ληστείας. Ως τώρα έχει ολοκληρωθεί μόνο η μια γραμμή στο τμήμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΚΙΑΤΟ, αλλά τα συνεργεία της ανάδοχης εταιρείας δουλεύουν πυρετωδώς, πράγμα που σημαίνει ότι είναι θέμα ημερών η πλήρης ηλεκτροκίνηση και των 2 γραμμών. Σύμφωνα με τον μηχανοδηγό των δοκιμαστικών, το τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ διανύθηκε σε 40 λεπτά χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Παράλληλα με τα δρομολόγια, γίνεται επιμόρφωση των μηχανοδηγών στους νέους συρμούς. Τα νέα δρομολόγια θα ξεκινήσουν μέσα στον Δεκέμβριο, όπου θα αλλάξουν και οι ώρες αναχώρησης/έλευσης στους σταθμούς και πιθανότατα να δοθεί σε λειτουργία και μέρος του μυστηριώδη ΣΚΑ (Σταθμός ΑΧΑΡΝΑΙ, αποβάθρες προς ΚΙΑΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ- Το υπόλοιπο ΣΚΑ θα συνεχίσει να κατασκευάζεται αργά και να αραχνιάζει- Η μετεπιβίβαση δεν θα γίνεται στο ΣΚΑ αλλά στα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, όπως και τώρα)
Τα προβλήματα, όμως, ξεκινούν εδώ, καθώς δυσαρέσκεια και ανησυχία έχει προκαλέσει στους μηχανοδηγούς η αδράνεια της τηλεδιοίκησης στο τμήμα αυτό. Τα μέχρι τώρα αραιά δρομολόγια της γραμμής καθώς και οι συμβατικές ταχύτητες των ντιζελοκίνητων συρμών δεν καθιστούσαν αναγκαία την τηλεδιοίκηση η οποία και... αδρανοποιήθηκε. Με την έλευση των ηλεκτροκινούμενων συρμών, τις προβλεπόμενες ταχύτητες 160χλμ/ώρα αλλά και η προοπτική για παραπάνω από 1/ώρα δρομολόγια στις ώρες αιχμής, εμφανίζει ως επιτακτική την ανάγκη της επισκευής και λειτουργίας της.
Όπως είναι γνωστό, ο,τιδήποτε είναι κατασκευασμένο στο δημόσιο από τη Siemens (και είναι σχεδόν ολα - τυχαίο; δεν νομίζω...) έχει ληφθεί εντολή να παρατηθούν στην τύχη τους και να μην ανανεωθούν οι συμβάσεις για να μην προκαλείται η (ωχαδερφιστική;) κοινή γνώμη λόγω των σκανδάλων με την εν λόγω εταιρεία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η τηλεδιοίκηση και η τηλεματική του ΟΣΕ στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ, οι αποτυχημένοι σηματοδότες του τραμ που δεν μπορούν τελικώς να αποδόσουν πράσινο κύμα, η σηματοδότηση του μετρό στις υπό κατασκευή επεκτάσεις, το πάγωμα της επέκτασης στον Πειραιά λόγω συμμετοχής της Siemens, αλλά και το πρόσφατο μποτιλιάρισμα του οδικού δικτύου της πρωτεύουσας καθώς όλοι οι σηματοδότες είναι Siemens (δαγκωτό!) και το Υπουργείο Υποδομών αρνείται πεισματικά να ανανεώσει την σύμβαση συντήρησης (και καλά κάνει, αλλά πρέπει να βρει μια εναλλακτική λύση!) Υπολογίζεται ότι αν σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν βρεθεί λύση, περισσότεροι από τους μισούς σηματοδότες εντός της Αττικής θα απενεργοποιηθούν, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδικών μεταφορών.
Επαναφερόμενοι στην ανάρτηση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζεται αποφασισμένη να πιέσει μεγατονικά την ΕΡΓΟΣΕ ώστε να επισκευάσει και να παραδόσει σε χρήση την τηλεδιοίκηση, καθώς μόλις τα Desiro μπουν στη γραμμή, θα είναι και πλέον θέμα ασφάλειας με τις ταχύτητες που αναπτύσσουν. Γι' αυτό και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά από τους επιβάτες του προαστιακού (άλλη μια) πίστωση χρόνου και ψελλίζει ότι τα Desiro δεν θα αναπτύσσουν τις πολυπόθητες ταχύτητες των 160χλμ/ώρα, ούτε θα υπάρξει ενίσχυση των δρομολογίων, ούτε θα λειτουργεί η τηλεματική μέχρι η ΕΡΓΟΣΕ και το Υπουργείο Υποδομών να αποφασίσουν να κάνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.
Από άποψη πλέγματος δρομολογίων, εικάζεται ότι θα υπάρχουν 4 δρομολόγια ανα ώρα και ανά κατεύθυνση στον "οριζόντιο" άξονα.
1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
2 δρομολόγια ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Αυτόματα, το ΣΚΑ, η Μεταμόρφωση και τα Άνω Λιόσια θα μειώσουν την συχνότητα δρομολογίων στα 20 λεπτά, με αποτέλεσμα την αποδόμηση της θετικής γνώμης του προαστιακού που έχουν αποκτήσει οι περίοικοι των εν λειτουργία σταθμών σε αυτό το τμήμα, καθώς η μέγιστη αναμονή μέσου μεταφοράς που μπορεί να θεωρηθεί μητροπολιτικό είναι τα 15 λεπτά.
Και αυτό γιατί πρώτον, οι ανεπανάληπτοι διπλωματούχοι σχεδιαστές και κατασκευαστές του περίφημου και μυστηριώδες ΣΚΑ αποφάσισαν να συνδέσουν τη γραμμή ΚΙΑΤΟ-ΣΚΑ και ΣΚΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ με ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!! Οι λόγοι άγνωστοι, ίσως να ήταν εξ αρχής βαλτοί να μην υπάρχουν συχνά δρομολόγια, ίσως επειδή δεν ήθελαν να πιάσουν πολύτιμο χώρο από τις λωρίδες οδικής κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, κτλ!
Και δεύτερον, γιατί δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχίας στη Μεταμόρφωση (ώστε τουλάχιστον το δρομολόγιο μέχρι τη Νερατζιώτισσα να επεκτείνεται μέχρι Μεταμόρφωση). Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ΕΡΓΟΣΕ δεν θα τσιγκουνευτεί να βάλει ένα ψαλίδι στη Μεταμόρφωση... Ασφαλώς, το ψαλίδι θα πρέπει να τοποθετηθεί λίγο μετά το μέσον της απόστασης ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, καθώς οι γραμμές κοντά στους σταθμούς αποκλίνουν μεταξύ τους, εξαιτίας των κεντρικών αποβαθρών. Πάντως, πολλά ερωτηματικά μένουν αναπάντητα, αποδεικνύοντας ότι το παζλ "Προαστιακός" έχει πολλά κομμάτια ακόμη για να ολοκληρωθεί.
Ενδεικτικά, αναφέρουμε:
Ποιές θα είναι οι συχνότητες των δρομολογίων του ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ;
Πότε θα ολοκληρωθεί η υπό κατασκευή υπογειοποίηση του β' 2πλου διαδρόμου στο τμήμα ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ;
Πότε θα ολοκληρωθεί ο 4πλος διάδρομος στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΡΟΥΦ και 3 ΓΕΦΥΡΕΣ-ΣΚΑ;
Πότε προβλέπεται η ηλεκτροκίνηση του ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΟΥΦ και τι ακριβώς θα γίνει (υπογειοποιήσεις, ηλεκτροκίνηση,κτλ) με το τμήμα ΡΟΥΦ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ;
Πότε θα εφοδιαστούν με τηλεματική οι σταθμοί ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΛΕΥΚΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΡΕΝΤΗΣ, ΡΟΥΦ;
Πότε θα παραδοθούν σε χρήση οι έτοιμοι σταθμοί ΤΑΥΡΟΣ και ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ; Πότε θα παραδοθεί σε πλήρη χρήση το ΣΚΑ;
Πότε θα κατασκευαστούν οι σταθμοί ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ, Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ και ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ;
Πότε θα παραδοθεί η επέκταση του Προαστιακού στο Ξυλόκαστρο;
Το εθνικό δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ θα μετατραπεί επιτέλους σε προαστιακό με κάρτες απεριορίστων διαδρομών και ευθύνη ΟΑΣΑ μέχρι τον Αγ.Στέφανο;
Πότε θα παραδοθεί σε χρήση ο νέος ΣΣ Αθηνών;
Και άλλα πολλά...
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: Ομάδα TRAINOSE σε χώρο κοινωνικής δικτύωσης, Κοινωνικό Δίκτυο Επιβατών Προαστιακού από τις αναρτήσεις και σχόλια του χρήστη nikos
Τα προβλήματα, όμως, ξεκινούν εδώ, καθώς δυσαρέσκεια και ανησυχία έχει προκαλέσει στους μηχανοδηγούς η αδράνεια της τηλεδιοίκησης στο τμήμα αυτό. Τα μέχρι τώρα αραιά δρομολόγια της γραμμής καθώς και οι συμβατικές ταχύτητες των ντιζελοκίνητων συρμών δεν καθιστούσαν αναγκαία την τηλεδιοίκηση η οποία και... αδρανοποιήθηκε. Με την έλευση των ηλεκτροκινούμενων συρμών, τις προβλεπόμενες ταχύτητες 160χλμ/ώρα αλλά και η προοπτική για παραπάνω από 1/ώρα δρομολόγια στις ώρες αιχμής, εμφανίζει ως επιτακτική την ανάγκη της επισκευής και λειτουργίας της.
Όπως είναι γνωστό, ο,τιδήποτε είναι κατασκευασμένο στο δημόσιο από τη Siemens (και είναι σχεδόν ολα - τυχαίο; δεν νομίζω...) έχει ληφθεί εντολή να παρατηθούν στην τύχη τους και να μην ανανεωθούν οι συμβάσεις για να μην προκαλείται η (ωχαδερφιστική;) κοινή γνώμη λόγω των σκανδάλων με την εν λόγω εταιρεία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η τηλεδιοίκηση και η τηλεματική του ΟΣΕ στο τμήμα ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ, οι αποτυχημένοι σηματοδότες του τραμ που δεν μπορούν τελικώς να αποδόσουν πράσινο κύμα, η σηματοδότηση του μετρό στις υπό κατασκευή επεκτάσεις, το πάγωμα της επέκτασης στον Πειραιά λόγω συμμετοχής της Siemens, αλλά και το πρόσφατο μποτιλιάρισμα του οδικού δικτύου της πρωτεύουσας καθώς όλοι οι σηματοδότες είναι Siemens (δαγκωτό!) και το Υπουργείο Υποδομών αρνείται πεισματικά να ανανεώσει την σύμβαση συντήρησης (και καλά κάνει, αλλά πρέπει να βρει μια εναλλακτική λύση!) Υπολογίζεται ότι αν σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν βρεθεί λύση, περισσότεροι από τους μισούς σηματοδότες εντός της Αττικής θα απενεργοποιηθούν, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδικών μεταφορών.
Επαναφερόμενοι στην ανάρτηση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφανίζεται αποφασισμένη να πιέσει μεγατονικά την ΕΡΓΟΣΕ ώστε να επισκευάσει και να παραδόσει σε χρήση την τηλεδιοίκηση, καθώς μόλις τα Desiro μπουν στη γραμμή, θα είναι και πλέον θέμα ασφάλειας με τις ταχύτητες που αναπτύσσουν. Γι' αυτό και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά από τους επιβάτες του προαστιακού (άλλη μια) πίστωση χρόνου και ψελλίζει ότι τα Desiro δεν θα αναπτύσσουν τις πολυπόθητες ταχύτητες των 160χλμ/ώρα, ούτε θα υπάρξει ενίσχυση των δρομολογίων, ούτε θα λειτουργεί η τηλεματική μέχρι η ΕΡΓΟΣΕ και το Υπουργείο Υποδομών να αποφασίσουν να κάνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν.
Από άποψη πλέγματος δρομολογίων, εικάζεται ότι θα υπάρχουν 4 δρομολόγια ανα ώρα και ανά κατεύθυνση στον "οριζόντιο" άξονα.
1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
2 δρομολόγια ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
1 δρομολόγιο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
Αυτόματα, το ΣΚΑ, η Μεταμόρφωση και τα Άνω Λιόσια θα μειώσουν την συχνότητα δρομολογίων στα 20 λεπτά, με αποτέλεσμα την αποδόμηση της θετικής γνώμης του προαστιακού που έχουν αποκτήσει οι περίοικοι των εν λειτουργία σταθμών σε αυτό το τμήμα, καθώς η μέγιστη αναμονή μέσου μεταφοράς που μπορεί να θεωρηθεί μητροπολιτικό είναι τα 15 λεπτά.
Και αυτό γιατί πρώτον, οι ανεπανάληπτοι διπλωματούχοι σχεδιαστές και κατασκευαστές του περίφημου και μυστηριώδες ΣΚΑ αποφάσισαν να συνδέσουν τη γραμμή ΚΙΑΤΟ-ΣΚΑ και ΣΚΑ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ με ΜΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ!!!! Οι λόγοι άγνωστοι, ίσως να ήταν εξ αρχής βαλτοί να μην υπάρχουν συχνά δρομολόγια, ίσως επειδή δεν ήθελαν να πιάσουν πολύτιμο χώρο από τις λωρίδες οδικής κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, κτλ!
Και δεύτερον, γιατί δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχίας στη Μεταμόρφωση (ώστε τουλάχιστον το δρομολόγιο μέχρι τη Νερατζιώτισσα να επεκτείνεται μέχρι Μεταμόρφωση). Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ΕΡΓΟΣΕ δεν θα τσιγκουνευτεί να βάλει ένα ψαλίδι στη Μεταμόρφωση... Ασφαλώς, το ψαλίδι θα πρέπει να τοποθετηθεί λίγο μετά το μέσον της απόστασης ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, καθώς οι γραμμές κοντά στους σταθμούς αποκλίνουν μεταξύ τους, εξαιτίας των κεντρικών αποβαθρών. Πάντως, πολλά ερωτηματικά μένουν αναπάντητα, αποδεικνύοντας ότι το παζλ "Προαστιακός" έχει πολλά κομμάτια ακόμη για να ολοκληρωθεί.
Ενδεικτικά, αναφέρουμε:
Ποιές θα είναι οι συχνότητες των δρομολογίων του ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ;
Πότε θα ολοκληρωθεί η υπό κατασκευή υπογειοποίηση του β' 2πλου διαδρόμου στο τμήμα ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ;
Πότε θα ολοκληρωθεί ο 4πλος διάδρομος στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΡΟΥΦ και 3 ΓΕΦΥΡΕΣ-ΣΚΑ;
Πότε προβλέπεται η ηλεκτροκίνηση του ΠΕΙΡΑΙΑ-ΡΟΥΦ και τι ακριβώς θα γίνει (υπογειοποιήσεις, ηλεκτροκίνηση,κτλ) με το τμήμα ΡΟΥΦ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ;
Πότε θα εφοδιαστούν με τηλεματική οι σταθμοί ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΛΕΥΚΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΡΕΝΤΗΣ, ΡΟΥΦ;
Πότε θα παραδοθούν σε χρήση οι έτοιμοι σταθμοί ΤΑΥΡΟΣ και ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ; Πότε θα παραδοθεί σε πλήρη χρήση το ΣΚΑ;
Πότε θα κατασκευαστούν οι σταθμοί ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ, Π.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ και ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ;
Πότε θα παραδοθεί η επέκταση του Προαστιακού στο Ξυλόκαστρο;
Το εθνικό δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ θα μετατραπεί επιτέλους σε προαστιακό με κάρτες απεριορίστων διαδρομών και ευθύνη ΟΑΣΑ μέχρι τον Αγ.Στέφανο;
Πότε θα παραδοθεί σε χρήση ο νέος ΣΣ Αθηνών;
Και άλλα πολλά...
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: Ομάδα TRAINOSE σε χώρο κοινωνικής δικτύωσης, Κοινωνικό Δίκτυο Επιβατών Προαστιακού από τις αναρτήσεις και σχόλια του χρήστη nikos
18 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Mία ηλίθια ερώτηση:
Αφού σήμερα διέρχονται 4+4 δρομολόγια από την μονή γραμμή του ΣΚΑ, γιατι με την καινούρια δρομολόγηση
-αλλά και με την λειτουργία νέων σταθμών-
δεν θα μπορούν και πάλι να διέρχονται 4+4 δρομολόγια;
Η μόνη λογική εικασία είναι ότι θα αυξηθεί η συχνότητα του ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΛΙΟΣΙΑ εις βάρος του ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΛΙΟΣΙΑ...
Όοοοταν τελειώσουν τα έργα στο ΣΚΑ τα δρομολόγια θα γίνουν Πειραιάς-Αεροδρόμιο και Πειραιάς-Κιάτο, επομένως σωστά η γραμμή που ενώνει τις δύο παραπάνω γραμμές κατασκευάστηκε μονή.
Η υπογειοποίηση πάντως στους Αγίους του δεύτερου ζεύγους γραμμών έχει ξεκινήσει όπως και η κατασκευή Πύργου Βασιλίσσης, δεν ξέρω πότε θα τελειώσουν.
Όταν τελειώσουν τα έργα στο ΣΚΑ τα δρομολόγια δεν θα μπορέσουν να γίνουν έτσι, γιατί δεν υπάρχει 4πλος διάδρομος στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ. Ακόμη και όταν τελειώσουν τα έργα στους Αγ.Αναργύρους και στο τμήμα ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΡΟΥΦ θα έχουμε το πολύ δύσκολο τμήμα ΡΟΥΦ-3 ΓΕΦΥΡΕΣ με τους κατοίκους να ζητούν υπογειοποιήσεις, έργα εξωραϊσμού,κτλ.
Το ΣΚΑ λάθος κατασκευάστηκε με την προοπτική αυτών των δρομολογίων που περιπλέκουν τα ίδια και τους επιβάτες και έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλές συχνότητες.
Το σωστότερο θα ήταν απλά δρομολόγια οριζόντιου κ κάθετου άξονα, δηλαδή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΚΑ και ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ-ΚΙΑΤΟ.
Έχεις δίκιο το διατύπωσα λάθος. Τα δρομολόγια που γράφω θα γίνουν όταν τελειώσει το κομμάτι που αναφέρεις.
Τα δρομολόγια που προτείνεις μου φαίνονται όντως απλούστερα. Τι να σου πω, μάλλον το έργο ξεπεράστηκε.
ΡΕ ΑΣΧΕΤΟΙ! ΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΝΤΗΖΕΛ ΝΤΕΖΙΡΟ ΕΝΩ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ;
Οι πυλώνες της ηλεκτροκίνησης από πάνω τους, όμως, δίνουν την εντύπωση του ηλεκτροκινούμενου. Δυστυχώς, δεν κυκλοφορεί εικόνα στο διαδίκτυο που να φαίνεται και το ηλεκτρικό DESIRO και οι πυλώνες ηλεκτροκίνησης του δικτύου. Αφού ασφαλώς θέλαμε να δώσουμε έμφαση με την άναρτηση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και στα νεα τρένα, ήταν η μοναδική φωτό που περιελάμβανε και τα δυο. Εμφανισιακά, οι διαφορές είναι μηδαμινές, έτσι επιλέξαμε αυτή τη φωτό. Επίσης, προτιμάμε φωτογραφίες από δημοτικές πηγές. Η συγκεκριμένη φωτό είναι από τον δήμο Κιάτου.
Τέλος, θα μπορούσατε να εκφράσετε την παρατήρηση σας πιο κόσμια...
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΝΤΕΖΙΡΟ. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΗ ΔΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΙΑΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ.
ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΜΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Ανώνημε desirakia ήρεμα με τα χρέπια τα DMU alco the best
sorry για το άκυρο σχόλιο ...χιχιχι
SKASE AKYRE GIORGO ME TA XREPIA SOU TIS ALCO... XIXIXI...
χρεπια είναι τα άχριστα τα DMU ουστ απο εδώ πάλι καλά΄έγιναν βάρος στους MAV και εσύ βάρος είσαι αφού υποστηρίζεις τα DMU
MOKO RE MOKO RE... AXRISTES EINAI OI ALCO REEE... XREPIA XREPIA... bouxaxax...
απαξιώ ... :P:P
xesthka
Καλό θα ήταν ο συντάκτης του άρθρου να βελτιώσει τα Ελληνικά του ή τουλάχιστον να βρει κάποιον/α που να διαβάζει και να διορθώνει τα κείμενά του.
Τα Ελληνικά μου είναι άριστα, κ.επώνυμε. Απλά εσείς μπερδεύετε την ανορθογραφία με την βιασύνη δακτυλογράφησης.
Απλά, καθίστε και εσείς να γράψετε σε λίγα λεπτά 2 σελίδες άρθρο και θα δείτε πόσα γράμματα θα σας "ξεφύγουν".
Δεν είναι ορθογραφικό λάθος να γράψεις πχ. δρεμολόγιο ή δρεμολογίο αντί για δρομολόγιο, είναι λάθος λόγω ταχύτητας. Ορθογραφικό θα ήταν αν έγραφες δρομολόγειο.
Στην άλλη ανάρτηση για τον βανδαλισμό του ΗΣΑΠ, αντί να κατηγορήσετε ευθέως το πρόσωπο μου για ανορθογραφία, μάλλον θα έπρεπε να κατηγορήσετε το δικό σας για έλλειψη συγκέντρωσης κατά την ανάγνωση. Το άρθρο που είναι με μαύρα γράμματα ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ, αλλά ένας ανώνυμος σχολιαστής (το λεω στην αρχή της ανάρτησης) και εγώ το μετέφερα ΑΥΤΟΥΣΙΟ, καθώς δεν είχα την άδεια να κάνω οποιαδήποτε αλλαγή στο κείμενο του.
Τέλος, αντί να σχολιάζετε συνεχώς την "ορθογραφία", σχολιάστε το περιεχόμενο της ανάρτησης, όπου είναι και ο λόγος που προσφέρεται η δυνατότητα σχολιασμού.