ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Ιουνίου
(43)
- ΣΤΑΣΥ: Με το μετρό διακομίζονται τραυματίες των επ...
- Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011: 48ωρη απεργία ...
- ΟΑΣΑ: Έρχεται το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων
- ΟΣΕ: Τρίτη 28 Ιουνίου 2011: Ηλέκτριση τμήματος ΣΚΑ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Πως διώχνουν τον κόσμο από τα ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τέσσερις αντιπεριβαλλ...
- ΕΘΕΛ: Νεαρός λουόμενος ξυλοκόπησε τον οδηγό γιατί ...
- ΟΑΣΘ: Πορτοφολάς ξυλοκόπησε οδηγό λεωφορείου!
- ΠΑΤΡΑ: Πυροβόλησε τον προαστιακό για εκπαίδευση στ...
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Autobahn για... ποδηλάτες! - ΕΛΛΑΔΑ: Λεω...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυριακή 19 Ιουνίου 2011: Νέα δρομολόγια ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Για 3η φορά "παγώνει" η επέκταση προ...
- ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ: Υιοθέτηση των θέσεων της πρωτοβου...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η Αθήνα αποκτά την πρώτη «πράσι...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απολύσεις ζητούν υποψήφιος αγοραστής και...
- ΟΣΕ: 1 τόνο χαλκό βρήκαν σε καταυλισμό οι αστυνομι...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδρε...
- ΣΕΣ: Όχι τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες - Δημιο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόταση για LRT κάτω από την διαδρομ...
- ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ!: Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011: Απεργίες και...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Η υπηρεσία παρέχεται "ως έχειν" - Του...
- ΟΣΕ: Συνεχίζονται αμείωτες οι κλοπές χαλκού - 500 ...
- ΕΜΠ: ΤΡΑΜ: Ένα διαμάντι για μια πόλη που το κάνει ...
- ΑΜΕΛ: Το στέκι των πορτοφολάδων!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στις ανύπαρκτες λεωφορειολωρίδες (-π...
- ΑΛΛΑΓΕΣ!: Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία σε ...
- ΒΕΛΓΙΟ: Παρθενικό ταξίδι τρένου με μηδενικό "ανθρα...
- ΤΡΑΜ: Αποστολή δικογραφίας στη Βουλή από τον Άρειο...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ετοιμάζει νέες υπηρεσίες, διαδικτυακές π...
- ΗΣΑΠ: Τρίτη 7 Ιουνίου 2011: Μερική αποκατάσταση κυ...
- ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ: Με μια νεροποντή έκλεισε η γραμμή - Από...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011: Στάση εργασία...
- Κυριακή 5 Ιουνίου 2011: Ποδηλατοπορεία και κυκλοφο...
- ΟΣΕ: Κλειστά εκδοτήρια (για δωρεάν μετακινήσεις) σ...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΦΗΜΕΣ: Θα παραιτηθεί ο υπουργός;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & Ν2669/98: Καθυστέρησε και...
- ΗΛΠΑΠ: Οι εργαζόμενοι επιμένουν στην πρόταση τους ...
- ΗΣΑΠ: Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ενδιαφέρθηκαν 9 φορείς για την Υλοπο...
- ΟΣΕ: ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ: Έκοψαν τις σιδηροτροχιές και θα τ...
- ΕΘΕΛ: Τροχαίο ατύχημα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού
- ΕΘΕΛ: Υλικές ζημιές από λιθοβολισμό λεωφορείου στα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ενδιαφέρθηκαν 9 φορείς για την Υλοποίηση της Τηλεματικής
«Ένα ακόμη βήμα για την εξυγίανση και βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών», χαρακτήρισε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας την Τηλεματική, με αφορμή την καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο Δημόσιο Διεθνή Διαγωνισμό με σκοπό την επιλογή Φορέα Σύμπραξης για το Έργο: «Μελέτη, Χρηματοδότηση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη Λειτουργίας, Συντήρηση και Τεχνική Διαχείριση ενός Ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών και Διαχείρισης Στόλου για την ΕΘΕΛ και τον ΗΛΠΑΠ με ΣΔΙΤ».
Ο Υπουργός δήλωσε ότι «η θετική ανταπόκριση των επιχειρηματικών φορέων με τη συμμετοχή τους σε αυτή τη διαγωνιστική διαδικασία, προοιωνίζεται την επιτυχή ολοκλήρωση ενός φιλόδοξου προγράμματος που με τη λειτουργία του αλλάζει προς το καλύτερο την καθημερινότητα εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών».
Στο διαγωνισμό υπέβαλλαν φάκελο ενδιαφέροντος εννέα (9) κοινοπραξίες εταιριών, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της αγοράς προς τους σχεδιασμούς του Υπουργείου.
Στόχος είναι η υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού αναπτυξιακού έργου τόσο για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη όσο και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του συστήματος αστικών συγκοινωνιών. Με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου των Επιφανειακών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ), προχωράμε προς την υλοποίηση του οράματος για σύγχρονες, αναβαθμισμένες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες στην Αττική, που δεν θα υπολείπονται των αντίστοιχων ευρωπαϊκών πόλεων.
Το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου, αλλά και τα υποσυστήματα και οι λειτουργίες που προβλέπονται για τη λειτουργία του ολοκληρωμένου συστήματος Τηλεματικής, καθώς και ο συνυπολογισμός του συνόλου του λειτουργικού του κόστους για μία 12ετία, αναμένεται να προσεγγίσουν το ύψος των 52 εκατ. ευρώ συνολικά. Για την υλοποίηση του Έργου έχει προβλεφτεί ότι ο ΟΑΣΑ θα καταβάλει σε Ανώνυμη Εταιρία Ειδικού Σκοπού (ΑΕΕΣ) που θα ιδρυθεί για το σκοπό αυτό, πληρωμές διαθεσιμότητας που έχουν, αρχικά, εκτιμηθεί στα 42 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ (στη 12ετία) μέσω πόρων του ΠΔΕ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης και αντικατάστασης του κύκλου ζωής των συστημάτων και υποδομών.
Επίσης ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής με ανώτατο χρηματικό ποσό 10 εκατ. ευρώ μέσω κοινοτικών πόρων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Για το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι συμπεριλαμβάνεται ένας σημαντικός αριθμός (1.000) έξυπνων στάσεων που αναμένεται να αναβαθμίσουν πολύ σημαντικά την ελκυστικότητα στις αστικές συγκοινωνίες με έμφαση στον τομέα της αξιοπιστίας και του χρόνου αναμονής στις στάσεις, όπου σήμερα διαπιστώνονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Επίσης, προβλέπεται η παροχή πληροφοριών αντίστοιχων με αυτές των έξυπνων στάσεων και σε όλες τις υπόλοιπες (7.000) στάσεις στο δίκτυο της Αττικής, μέσω κινητού τηλεφώνου και διαδικτύου.
Με την εφαρμογή του συστήματος οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των μέσων μεταφοράς (λεωφορείων και τρόλεϊ) σε φωτεινό πίνακα στη στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της λειτουργίας του συστήματος, έτσι ώστε να είναι εφικτή οποιαδήποτε παρέμβαση για τη βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
Υπενθυμίζεται ότι σχετική απόπειρα είχε γίνει και στο παρελθόν χωρίς όμως τελικά να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο. Μέσα στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία, το έργο προγραμματίσθηκε να υλοποιηθεί με διαδικασία Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), προσδοκώντας στην ανταπόκριση της αγοράς για την υλοποίηση των στρατηγικών επιλογών για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τον πολίτη.
ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών
Ο Υπουργός δήλωσε ότι «η θετική ανταπόκριση των επιχειρηματικών φορέων με τη συμμετοχή τους σε αυτή τη διαγωνιστική διαδικασία, προοιωνίζεται την επιτυχή ολοκλήρωση ενός φιλόδοξου προγράμματος που με τη λειτουργία του αλλάζει προς το καλύτερο την καθημερινότητα εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών».
Στο διαγωνισμό υπέβαλλαν φάκελο ενδιαφέροντος εννέα (9) κοινοπραξίες εταιριών, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της αγοράς προς τους σχεδιασμούς του Υπουργείου.
Στόχος είναι η υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού αναπτυξιακού έργου τόσο για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη όσο και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του συστήματος αστικών συγκοινωνιών. Με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου των Επιφανειακών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ), προχωράμε προς την υλοποίηση του οράματος για σύγχρονες, αναβαθμισμένες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες στην Αττική, που δεν θα υπολείπονται των αντίστοιχων ευρωπαϊκών πόλεων.
Το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου, αλλά και τα υποσυστήματα και οι λειτουργίες που προβλέπονται για τη λειτουργία του ολοκληρωμένου συστήματος Τηλεματικής, καθώς και ο συνυπολογισμός του συνόλου του λειτουργικού του κόστους για μία 12ετία, αναμένεται να προσεγγίσουν το ύψος των 52 εκατ. ευρώ συνολικά. Για την υλοποίηση του Έργου έχει προβλεφτεί ότι ο ΟΑΣΑ θα καταβάλει σε Ανώνυμη Εταιρία Ειδικού Σκοπού (ΑΕΕΣ) που θα ιδρυθεί για το σκοπό αυτό, πληρωμές διαθεσιμότητας που έχουν, αρχικά, εκτιμηθεί στα 42 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ (στη 12ετία) μέσω πόρων του ΠΔΕ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης και αντικατάστασης του κύκλου ζωής των συστημάτων και υποδομών.
Επίσης ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής με ανώτατο χρηματικό ποσό 10 εκατ. ευρώ μέσω κοινοτικών πόρων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Για το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι συμπεριλαμβάνεται ένας σημαντικός αριθμός (1.000) έξυπνων στάσεων που αναμένεται να αναβαθμίσουν πολύ σημαντικά την ελκυστικότητα στις αστικές συγκοινωνίες με έμφαση στον τομέα της αξιοπιστίας και του χρόνου αναμονής στις στάσεις, όπου σήμερα διαπιστώνονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Επίσης, προβλέπεται η παροχή πληροφοριών αντίστοιχων με αυτές των έξυπνων στάσεων και σε όλες τις υπόλοιπες (7.000) στάσεις στο δίκτυο της Αττικής, μέσω κινητού τηλεφώνου και διαδικτύου.
Με την εφαρμογή του συστήματος οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των μέσων μεταφοράς (λεωφορείων και τρόλεϊ) σε φωτεινό πίνακα στη στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της λειτουργίας του συστήματος, έτσι ώστε να είναι εφικτή οποιαδήποτε παρέμβαση για τη βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
Υπενθυμίζεται ότι σχετική απόπειρα είχε γίνει και στο παρελθόν χωρίς όμως τελικά να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο. Μέσα στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία, το έργο προγραμματίσθηκε να υλοποιηθεί με διαδικασία Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), προσδοκώντας στην ανταπόκριση της αγοράς για την υλοποίηση των στρατηγικών επιλογών για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τον πολίτη.
ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών
7 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Δηλαδή στη Θεσσαλονίκη που δε συστήσανε καμία ΑΕΕΣ και βάλανε πινακίδες στη στάση είναι χαζοί; Και να ρωτήσω, θα μπαίνουν οι γιαγιάδες με τα Blackberry από τη στάση στο Ίντερνετ να δουν πότε θα έρθει το λεωφορείο;
*σε όλες τις στάσεις ήθελα να πω.
χαχαχαχαχα! :D Στις κεντρικές στάσεις και στις αφετηρίες θα υπάρχει και κανονικός πίνακας τληεματικής, η τηλεματική δεν θα είναι μόνο μέσω διαδικτύου. ;-)
Ναι, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί όχι σε όλες... Λόγω κόστους υποθέτω, αλλά αφού το κάνουμε δεν το κάνουμε σωστά καλύτερα;
Υπάρχουν εκατοντάδες απομακρυσμένες στάσεις στο Λεκανοπέδιο, σε σημεία που ανεβοκατεβάζουν 10-20 επιβάτες κάθε μέρα. Δε νομίζω πως αξίζει να μπει και εκεί τηλεματικός πίνακας. Συνολικά, θα εγκατασταθούν πίνακες σε 1000 υπάρχοντες στάσεις, με προτίμηση σε αυτές με μεγάλη επιβατική κίνηση και στις αφετηρίες.
Εκεί είναι που αξίζει πιο πολύ να μπει τηλεματική... στις κεντρικές στάσεις ξέρεις ότι αργά ή γρήγορα, κάτι θα περάσει. Ενώ όταν θέλεις να πάρεις το συνοικιακό λεωφορείο που σε πάει στο κέντρο του δήμου (απόσταση 20-30 λεπτών με τα πόδια) και το οποίο περνάει ανά 30-45 λεπτά, το σκέφτεσαι... να το περιμένω ή μέχρι να περάσει θα έχω φτάσει ήδη με τα πόδια;
Και αν είναι να σε πάει σε μεγαλύτερη απόσταση... να το περιμένω ή να πάρω κάνα ταξί;
(Δεν είμαι ο προηγούμενος ανώνυμος.)
Πάρα πολύ σημαντικό είναι να μπουν οι πίνακες τηλεματικής σε όλες τις στάσεις όλων των νυχτερινών λεωφορείων.