




ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ: Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας
ΚΟΣΤΟΣ: 2 δισεκατομμύρια ευρώ
ΜΗΚΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ: 22,4 χιλιόμετρα
ΠΛΗΘΟΣ ΣΤΑΘΜΩΝ: 22 σταθμοί
ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ & ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΣΤΑΘΜΩΝ:
1-Περισσός (Σημερινός σταθμός γραμμής 1)
2-Πλατεία Ωρωπού (Ωρωπού & Ανδριτσαίνης)
3-Γαλάτσι (Σκουφά & Ελπίδος)
4-Άνω Κυψέλη (Καυκάσου και Γερανών)
5-Πλατεία Κυψέλης (Πλατεία Κανάρη)
6-Ευελπίδων / Δικαστήρια (Ευελπίδων & Ωλένου)
7-Πλατεία Εξαρχείων (Θεμιστοκλέως & Σπυρίδωνος Τρικούπη)
8-Πανεπιστήμιο (Σημερινός σταθμός γραμμής 2)
9-Πλατεία Κολωνακίου (Πλατεία Φιλικής Εταιρείας)
10-Ευαγγελισμός (Σημερινός σταθμός γραμμής 3)
11-Παγκράτι (Υμηττού & Ευτυχίδου)
12-Βύρωνας (Αγίας Σοφίας & Κεσαρείας)
13-Καισαριανή (Φιλαδέλφιας & Ηρώων Πολυτεχνείου)
14-Ιλίσια (Γάζης & Μαρκάνδας)
15-Πλατεία Ηρώων / Ζωγράφου (Λεωφόρος Αλεξάνδρου Παπάγου & Μαράτου)
16-Νοσοκομείο Παίδων (Φωκίδος & Λεβαδείας)
17-Κατεχάκη (Σημερινός σταθμός γραμμής 3)
18-Νέο Ψυχικό (Αγίου Γεωργίου & Χρυσοστόμου Σμύρνης)
19-Πλατεία Χαλανδρίου (Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου & Ιφικράτους)
20-Νοσοκομείο Υγεία/ Μαιευτήριο Μητέρα (Λεωφόρος Κηφισίας & Γούναρη)
21-Παράδεισος (Σημερινός σταθμός προαστιακού σιδηροδρόμου ΚΗΦΙΣΙΑΣ)
22-Μαρούσι (Σημερινός σταθμός γραμμής 1)
-ΙΛΙΣΙΑ VS ΠΟΛΥΤΕΧΝΟΥΠΟΛΗ-


Έτσι ,λοιπόν, προτείνουμε μια μικρή τροποποίηση της αρχικής μας πρότασης για να καλυφθεί η Πολυτεχνούπολη, σε βάρος των Ιλισίων... Να σημειώσουμε πως η χάραξη για Πολυτεχνούπολη ίσως να διευκολύνει την τοποθέτηση του σταθμού του Ζωγράφου στο κέντρο της περιοχής, κοντά στο άλσος, όπως φαίνεται και στον χάρτη...
Από την άλλη πλευρά, παράγοντες υποστηρίζουν πως μια τοπική γραμμή τραμ με αποκλειστικό διάδρομο ΙΛΙΣΙΑ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΟΥΠΟΛΗ, θα μπορούσε να αντικαταστήσει την τροποποίηση ...
Μάλιστα, η συγκεκριμένη γραμμή τραμ θα μπορούσε να διατρέχει τις εγκαταστάσεις της Πολυτεχνούπολης για να διευκολύνει τα μέγιστα τους φοιτητές...
ειναι γνωστον οτι υπηρχε μελετη για περασμα απο την Ανω Κυψελη στο τερμα των τρολευ απο την δεκαετια του 70
ΝΟΜΙΖΩ, ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΥΚΝΟΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 4 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ( ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 2,ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΟΔΟ ΣΑΝΤΑΡΟΖΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΟΥ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΥΚΟΛΩΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΟΜΟΝΟΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΥΘΕΙΑΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ Η ΓΡΑΜΜΗ 4.
Το μετρο επρεπε να υπηρχε χρονια τωρα δυστηχως...
Το κοστος αυτη την στιγμη κανει τζιζζζζ
Που θα βρεθουν 2 δις???
Προσωπικα πλεον το μονο που λεω ειναι να δωθουν σοβαρα κινητρα να φευγει ο κοσμος για επαρχια...
Παραειμαστε πολλοι στην Αθηνα...
Αρχικα ας δωσουν μερικα εκ να φυγουν υπουργεια και υπηρεσιες απο το κεντρο...
Οχι αλλα πανακριβα εργα σε αυτη την πολη...
Οσο φτιαχνεις τοσο προσελκυεις κοσμο εδω...
The King, στην Αθήνα δεν παραείμαστε ακριβώς πολλοί, αλλά παραείναι πολύ λάθος η οικοδόμηση της πόλης. Με τις οικοδομές τριών και τεσσάρων ορόφων, είναι λογικό το αποτέλεσμα που τρώμε στη μάπα κάθε μέρα. Το να φύγει ο κόσμος και να γεμίσουμε εγκαταλελλημένες τέτοιες οικοδομές, δεν είναι η λύση, προφανώς.
Πέρα από τον The King, το τούνελ του μετρό δεν περνά ούτε κάτω από τα πάντα, ούτε όποιες στροφές θέλεις κάνει. Η χάραξη της γραμμής λοιπόν, δεν μπορεί να είναι η πρώτη ιδέα που θα σου κατέβει στο μυαλό. Η ερασιτεχνικά σχεδιασμένη γραμμη που φαίνεται στους δύο παραπάνω χάρτες, είναι πολύ πιθανό να μην υπάρχει δυνατότητα υλοποίησής της.
Πρόσεξα ιδιαίτερα την χάραξη, ώστε να περνά από τα κέντρα των περιοχών και να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.
Ασφαλώς μπορεί να μην είναι αυτή καθ' αυτή υλοποιήσιμη, είναι όμως ένας πολύ καλός μπούσουλας για την τελική χάραξη της.
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, για το τροχαιο υλικο, εχει επιβεβαιωθει αν θα'ναι ελαφρυτερο η τα ιδια μ'αυτα των Γραμμων 2 & 3; Αν και για μενα, πιστευω οτι θα'ναι καλυτερο να εβαζαν τα ιδια μ'αυτα των Γραμμων 2 & 3 απο αποψη χωριτικοτητας κυριως, αλλα κι απο θεμα χωρου και ανεσης...
Το τροχαίο υλικό θα είναι όμοιο με αυτό που προγραμματίζεται για το μετρό Θεσσαλονικής, καθώς τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και η γραμμή 4 θα είναι χωρίς μηχανοδηγούς, οι συρμοί θα κινούνται αυτόματα (σαν το μετρό της Κοπεγχάγης). Αλλά ακούγεται ότι θα έχουν συνοδηγό για κάθε ενδεχόμενο. Προσωπικά, το βρίσκω βλακεία να επενδύσεις σε τέτοια τεχνολογία και τελικά να υπάρχει και καμπίνα με συνοδηγό-επόπτη. Το μετρό της Κοπεγχάγης δεν έχει καθόλου καμπίνα, έχει τζαμαρία όπου βλέπεις τις γραμμές. Εμάς γιατί τόσο άχρηστοι πια, που φοβούνται μήπως συμβεί κάτι; Αφού θα μπορούν να παρέμβουν, αν χρειαστεί, μέσω του Κέντρου Ελέγχου.
Δε θα ηταν ομως καλυτερο να μπει το ιδιο τροχαιο υλικο μ'αυτο των γραμμων 2 & 3; Απο αποψη χωριτικοτητας. Θελω να πω, η Γραμμη 4 θα περναει απο πολλες πυκνοκατοικημενες περιοχες στο λεκανοπεδιο και πιστευω χρειαζεται μεγαλους συρμους οπως αυτους των Γραμμων 2 & 3...
Θα πρότεινα και ακόμη μεγαλύτερους... Όντως, μόνο την Κυψέλη και το Παγκράτι να σκεφτείς, μιλάμε για ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ κόσμο...
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, πολύ σωστα. Με την Κυψελη και το Παγκρατι, που να χωρεσει ολος αυτος ο κοσμος στα ελαφρια τροχαια υλικα που προτεινουνε; Ειλικρινα, μακαρι η εταιρια να το ξανασκεφτει και να γινει η Γραμμη 4 οπως ειναι οι γραμμες 2 & 3 απο αποψη τροχαιων υλικων, αλλα και τα υπολοιπα αλλα....
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, βλεποντας τη χαραξη της Γραμμης 4 με τη διακλαδωση στο επισημο site, ηθελα να ρωτησω. Θα γινει τελικα διακλαδωση εκει, η υπαρχει και ενδεχομενο αυτη η διακλαδωση να γινει Γραμμη 5, εστω και να'ναι μια μικρη γραμμη; Θα μεγαλωσει μετα. Εγω προσωπικα πιστευω οτι ειναι πολυ πιο καλα να γινει μια αυτονομη Γραμμη 5...
Και εγω προσωπικά εύχομαι να γίνει γραμμή 5. Ως τώρα, δεν υπάρχει κάποιος τέτοιος σχεδιασμός, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Η Γραμμή 5 (αν καταλήξει και τελικά γίνει αυτόνομη Γραμμή 5) έχω την εντύπωση πως σχεδιάστηκε να τερματίζει σε πλατεία στην Ηλιούπολη. Αν ναι, πιστεύω πως θα ήτανε μια καλή ιδέα όπως πηγαίνει προς Ν. Σμύρνη, Καλλιθέα, Μοσχάτο, κλπ. (που ανέφερες σε άλλη σελίδα) στο μεταξύ να έκανε ανταπόκριση με την Γραμμή 2 στον νέο σταθμό της Ηλιούπολης (όταν παραδοθεί). Πιστεύω πως θα βοηθούσε και την Ηλιούπολη πολύ, άλλα και το νέο τμήμα της Γραμμής 2
ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ...
@ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, η νεα Γραμμη 4, θα χρησιμοποιει το συστημα σηματος της siemens;
Πως και πανε να χρησιμοποιησουν ελαφρυτερο τροχαιο υλικο απο αυτο των γραμμων Μετρο; Ειλικρινα, δε μπορω να καταλαβω. Η Γραμμη 4 θα περναει απ'το κεντρο καθως κι απο αλλες παρα πολυ πυκνοκατοικοιμενες περιοχες, αλλα και θα κανει ανταποκριση με ολες τις υπολοιπες γραμμες Μετρο και Προαστιακου. Καλυτερα να βαλουν τους ιδιους συρμους με το Μετρο. Οχι τιποτα αλλο, μη τιποτα σαν κι αυτο εδω σε Κυψελη, και αλλες τοσο πυκνοκατοικοιμενες περιοχες:
http://www.youtube.com/watch?v=X9nnXw_6WQs
http://www.youtube.com/watch?v=b0A9-oUoMug
Σχετικά με την επιλογή 2-Πλατεία Ωρωπού (Ωρωπού & Ανδριτσαίνης), θα ήθελα να πω οτι δεν είναι εφικτό να γίνει εκεί τοποθεσία του μετρό καθώς η συγκεκριμένη πλατεία βρίσκεται εντός αποκλειστικά κατοικημένης τοποθεσίας. Θα μπορούσε όμως να μπει λίγα μέτρα πιο κάτω, στην μεγάλη πλατεία απέναντι απ'τον Βασιλόπουλο, δίπλα απ'τα γήπεδα του μπάσκετ. Βέβαια, η τοποθεσία που ανέφερα βρίσκεται στον Δήμο Αθηναίων και όχι στον Δήμο Γαλατσίου.
Η ΓΡΑΜΜΗ 4 ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΕΙΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΝΑ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ΤΟ 2020 ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 4 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΟΛΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΙΔΕΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ΔΙΟΤΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΡΙΣΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΙΟ Α8 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ.ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΜΟΝΟ 608 ΚΑΙ 444 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΘΛΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΙΛΟΘΕΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΓΚΗΝΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΑ ΛΕΥΤΑ ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΙΑ ΤΟΥΣ...
Δεν φανταζεσε ποσα δις υπαρχουν