Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!

25 σχόλια
«Οι τζαμπατζήδες υπονομεύουν και στρέφονται εναντίον των εργαζομένων στις εταιρίες συγκοινωνιών, συνιστά δολιοφθορά η στάση ενός τζαμπατζή. Όταν κάποιος έχει τέτοια συμπεριφορά είναι σα να λέει, δεν πληρώνω εγώ ώστε για μένα να πληρώσει κάθε άλλος Έλληνας» είπε ο Υπουργός Υποδομών και πρόσθεσε ότι από αυτή τη στάση είτε θα αυξηθούν τα ελλείμματα και θα πρέπει να τα πληρώνουν όλοι οι Έλληνες, ή θα αυξηθεί και άλλο το κόμιστρο.

ΠΗΓΗ: Σκαϊ

ΣΧΟΛΙΟ: Και τι ακριβώς κάνετε κ.υπουργέ, για να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;

Αυξάνετε τις τιμές των εισιτηρίων και περιμένετε να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση;!

Γιατί την ανικανότητα σας να την πληρώνουν οι νομοταγείς επιβάτες;

Έχετε σώμα ελεγκτών εισιτηριών; ΟΧΙ! Κάποιοι υπάλληλοι και οδηγοί μαζεύονται αραιά και που και κάνουν κανάν έλεγχο για να πάρουν και ένα bonus στον μισθό τους...

Ακόμη και αν έχετε, είναι διατεθειμένοι να οδηγήσουν υποχρεωτικά στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση, τον τζαμπατζή που δεν πληρώνει το πρόστιμο, ούτε δίνει τα στοιχεία του για επιβολή προστίμου; ΟΧΙ!

Αφού δεν έχετε, γιατί δεν ζητάτε τον συντονισμό και τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας; Τόσα παλικάρια βλέπω στο κέντρο να το κολοβαράνε με το φραπεδάκι τους! Ας βοηθήσουν τους ελεγκτές στην οδήγηση των αμετανόητων τζαμπατζήδων στο τμήμα για αναγνώριση και επιβολή προστίμου, όπως προστάζει ο νόμος και το κράτος δικαίου.


Επίσης, έχετε βάλει μπάρες στα εκδοτήρια εισιτηρίων στις 3 γραμμές του μετρό που να επιτρέπουν την είσοδο μόνο όσων έχουν εισιτήριο/κάρτα και έναν φύλακα ώστε να μην τις υπερπηδήσει κάποιος; ΟΧΙ!

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο που θα μειώσει την χρήση από πολλά άτομα του ίδιου ενιαίου εισιτηρίου, το συζητάτε μήνες... Τόσα διαφυγόντα έσοδα τόσο καιρό που το ψυρίζετε, θα έφταναν να το κατασκευάσετε! Δεν χρειαζόμαστε την συνδρομή ιδιωτών, όπως λέτε!

Πόσο λογικό σας φαίνετε να βγαίνετε και να λέτε τέτοια πράγματα; Τα λέμε εμείς εδώ μέσα εδώ και ΜΗΝΕΣ (ψάξτε το ιστορικό των αναρτήσεων)! Είναι απαράδεκτο να πληρώνουν τα κοροϊδα τους εξυπνάκηδες! Είναι απαράδεκτο την ανικανότητα και την διαφθορά των εκάστοτε υπουργών, να την πληρώνουν οι επιβάτες (με την αύξηση των εισιτήριων) και οι εργαζόμενοι (με τις μειώσεις μισθών).

Και τέλος, κ.Ρέππα... Ας μην εθελοτυφλούμε! Το οικονομικό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών ΔΕΝ προέρχεται ΚΥΡΙΩΣ από την λαθρεπιβίβαση, αλλά από:

Τις υπερτιμολογημένες αναθέσεις για να πάρουν τις μιζούλες τους οι εκάστοτε διευθυντές ή/και υπουργοί

Οι ίδιοι οι διευθυντές με τους υπέρογκους μισθούς -"golden boys" (όχι οι απλοί εργαζόμενοι)

Η λανθασμένη κατανομή (αλλά και ύπαρξη) των υπεράριθμων (ελέω ρουσφετιών) υπαλλήλων στις συγκοινωνιακές εταιρείες. (Για το οποίο, βέβαια, ρουσφέτι, δεν φταίει ο απλός εργαζόμενος που το δέχεται για να επιβιώσει στην κόλαση βούρκου που έχετε χτίσει στον εργασιακό -και όχι μόνο- τομέα σε αυτή τη χώρα, όπως υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Βούλης αλλά αποκλειστικά εσείς! Γιατί χτίσατε μια χώρα με βίσματα, όπου κανείς δεν έχει ελπίδα αν δεν έχει το βίσμα του και το ρουσφετάκι του! Μια χώρα με πλήρη ατιμωρησία και ανομία! Γκρεμίσατε κάθε έννοια δικαίου και αξίας, μας βουλιάξατε μέσα στο κατράμι και την μαρμάγκα, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσετε μια δεξαμενή ψηφοφόρων!)

Τα χρήματα που χρωστά το Ελληνικό Δημόσιο από τις επιδοτήσεις που δεν έχει δώσει στις συγκοινωνιακές εταιρείες

Τα χρήματα που χρωστάνε τα Ελληνικά Υπουργεία στις συγκοινωνιακές εταιρείες και δεν τα έχουν πληρώσει

Οι λανθασμένες σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ Πειραιά, μετρό γραμμή 4) που ΔΕΝ θα επιφέρουν αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά το αναμενόμενο

Τα έργα που υπολειτουργούν (λεωφορειολωρίδες, τηλεματική, σηματοδότηση, πράσινο κύμα, κτλ)

25 σχόλια:

  • 2 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:25 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Διαβάζω εδώ και καιρό το blog σου/σας και διαπιστώνω ότι σε γενικές γραμμές κινούμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Αυτό που ήθελα να σου προτείνω, διαβάζοντας αυτό το επικό post, είναι να το στείλεις με ένα mail τόσο στο υπουργείο όσο και προσωπικά στον υπουργό. Ναι μεν δεν τα διαβάζει ποτέ απευθείας αυτός, αλλά που ξέρεις, μπορεί να φτάσει κάτι από αυτά και στα αυτιά του.

  • 2 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:05 μ.μ.

    Υπάρχει μια πιθανότητα να δημιουργήσω ένα διάβημα με προτάσεις προς το υπουργείο υποδομών και ίσως και στον υφυπουργό προσωπικά... Είδωμεν!

    Και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι πολίτες που εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος, δηλαδή επιθυμούν να λειτουργήσει επιτέλους αυτή η χώρα όπως προστάζει το υπέροχο πολίτευμα μας που, όμως, διαστρεβλώθηκε από τους εκπροσώπους του λαού, καταντώντας την χώρα πρώτα ζούγκλα ανομίας και ατιμωρησίας και τώρα νεκρή ζώνη δυστυχισμένων πολιτών και απόλυτης παρακμής, όπου τα πάντα διαλύονται, όλοι υποφέρουν και κάποιοι λίγοι νίπτουν και τρίβουν τας χείρας τους...

  • 2 Φεβρουαρίου 2011 στις 10:43 μ.μ.

    Όπως λέμε και στ' αγγλικά "you hit the nail on the head", δηλαδή είπες το πιο σωστό πράγμα/απάντηση, που ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ. Το "αφού κάποιοι συνεχίζουν και δεν πληρώνουν εμείς θα ***ήσουμε περισσότερο αυτούς που πληρώνουν" είναι τουλάχιστον παιδικό. Απειλή να το πω; Ηλίθιο να το πω; Εξωφρενικό και εξοργιστικό θα το πω σίγουρα. Αλλά σίγουρα όχι κάτι που θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, άλλωστε αυτό δεν συμβαίνει και με τα πάντα στην όμορφη Ελλάδα, π.χ. φόρους; Φοροδιαφεύγουν οι έχοντες τα πολλά και την πληρώνουν φυσικά αυτοί που ίσα-ίσα τα βγάζουν πέρα.

    Δεν ξέρω τι άλλο να πω, έχω την αίσθηση ότι πιο σύντομα απ' ότι περιμένουμε θα γίνει κάτι μεγάλο. Και ίσως δεν είναι ωραίο, γιατί οι εξεγέρσεις δεν είναι πάντα ωραίες, αλλά ίσως έτσι κάτι αλλάξει. Και αυτό σίγουρα μετράει.

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:09 π.μ.
    Mystic_Bard :

    Μια χαρά τα λες αλλά ποιος τα ακούει .. (υπεύθυνος)
    Απλά βλέπουμε κι εδώ να αρχίζει να συμβαίνει ότι και στην υπόλοιπη κοινωνία καθώς η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την τακτική του διαίρει και βασίλευε ...
    Ο κόσμος τα βάζει με του εργαζόμενους με τους λαθρεπιβάτες κλπ αντί να εστιάσουν στο πραγματικό πρόβλημα που βρίσκεται στην από πάνω ηγεσία η οποία έχοντας τον κόσμο να ασχολείται με το να τρώγεται ο ένας με τον άλλο μπορεί να περάσει με την άνεσή της όποια αλλαγή θέλει χωρίς αντιδράσεις (πόσο μάλλον που ακούγονται και φωνές στήριξης ... τόση παραπληροφόρηση και κοντοφθαλμία).
    Αν δεν ξυπνήσει ο κόσμος και δεν δει που είναι το πραγματικό πρόβλημα και δεν αντιδράσει προς αυτό προκοπή δεν πρόκειται να δούμε ...
    Γιατί αύξηση εισιτηρίων όσο άδικη και αν ήταν δεν είναι αυτή το κύριο πρόβλημα, ούτε και η λαθρεπιβίβαση ... από πάνω ξεκινάνε όλα. Αν λυθούν αυτά τότε μπορούμε να συζητάμε για το πρόβλημα που δημιουργεί η λαθρεπιβίβαση π.χ. ...

    Τέλος μια παρατήρηση ολίγον off-topic, λέτε στο κείμενό σας:
    "Οι λανθασμένες σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς (τραμ Πειραιά, μετρό γραμμή 4) που ΔΕΝ θα επιφέρουν αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά το αναμενόμενο"
    Για το Τραμ το γνωρίζω (και έχω κάνει και σχόλια στο blog) για τη γραμμή 4 που ακριβώς αναφέρεστε ???

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:21 μ.μ.

    Η γραμμή 4 πρέπει να περάσει και από Άνω Κυψέλη, Γαλάτσι, Παγκράτι και Βύρωνα.

    Ο πρόσφατος σχεδιασμός καλύπτει ανεπαρκώς το Γαλάτσι, καθώς δεν περνά από το κέντρο της πόλης, αλλά από την λεωφόρο Βεϊκου, ενώ το παρακλάδι προς Παγκράτι, Βύρωνα και Υμηττό δεν είναι επαρκές για το Βύρωνα, ενώ, γενικώς, όπως και η ΑΜ, δεν συμφωνούμε σε παρκλάδια, όπου μπορούν να αποφευχθούν. Και εδώ θα μπορούσε να αποφευχθεί με μια πιο ανοικτή καμπύλη. Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν και γεωλογικά προβλήματα, αλλά θέλω να πιστεύω ότι είναι απλά άλλος ένας κακός σχεδιασμός.

    Άλλο έγκλημα χάραξης σαν αυτό στο ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν πρέπει να ξαναγίνει!

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 2:36 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, γιατι το τμημα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν ειναι καλη χαραξη; Θελω να πω, θα εξυπηρετει τις περιοχες αυτες επαρκως, ετσι δεν ειναι;

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:08 μ.μ.

    Οχι, δεν θα εξυπηρετήσουν καθόλου καλά κατά την γνώμη μου.

    Οι σταθμοί θα βρίσκονται επί της Λ.Βουλιαγμένης.

    Για μένα, οι σταθμοί θα έπρεπε να κατασκευαστούν στις κεντρικές πλατείες της Ηλιούπολης, της Αργυρούπολης και του Ελληνικού, κάνοντας διαδοχικά ζιγκ-ζαγκ, όπως κάνει στο σύνολο της η γραμμή 2. Ο Άλιμος ας έμενε τελειώς απ' έξω και ας περίμενε το παρακλάδι της γραμμής 4. Ούτως η άλλως, ο σταθμός του Αλίμου δεν βρίσκεται ούτε καν διοικητικά εντός του δήμου Αλίμου. Η ολη αυτή επέκταση για μένα είναι μια κοροϊδια.

    Βέβαια, οι αρχικές εργασίες για την επέκταση στο Ελληνικό προέβλεπε την υπέργεια επέκταση του μετρό, με γέφυρα πάνω από την Λ.Βουλιαγμένης, σαν το μετρό του Σικάγου. Μετά, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Σουφλιάς απαίτησε να γίνει υπόγειο και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν μια νέα χάραξη που να εξυπηρετήσει τις γειτονιές αποτελεσματικά.

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:58 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, η χάραξη αυτή του τμηματος ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ δεν είναι περίπου σαν την χάραξη ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ; Επισης, το παρακλαδι της γραμμης 4, υπαρχει περιπτωση να γινει αυτονομη Γραμμη 5; Να, πως εγινε η Γραμμη 4, που αρχικα ηταν να γινει παρακλαδια της γραμμης 2 και 3. Πιστευω θα'ταν καλυτερο να γινοταν Γραμμη 5 αυτο το παρακλαδι. Εστω και μικρη γραμμη που θα ειναι αρχικα, μετα θα προεκταθει λογικα...

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 5:44 μ.μ.

    Η ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ καλή είναι, το έγκλημα σε αυτή τη γραμμή είναι το ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ, με τους άκυρους σταθμούς ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και ΧΑΛΑΝΔΡΙ.

    Συμφωνώ για το παρακλάδι της γραμμή 4 να γίνει μια ξεχωριστή γραμμή 5 που να στρίψει αριστερά και να εισχωρήσει σε Άλιμο, Νέα Σμύρνη, Καλλιθέα και Μοσχάτο.

  • 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:46 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, οταν λες να παει zig-zag, εννοεις να παει και δεξια, αλλα και αριστερα απ'την Λ. Βουλιαγμενης; Μπας και τη βαλανε την χαραξη ωστε να υπαρχει γρηγορη προσβαση στα νοτιοτερα προαστεια οπως για παραδειγμα τη Γλυφαδα & την Βουλα. Μιας και το ανεφερα, μετα την επεκταση στο Ελληνικο, θα προεκτηθει η Γραμμη 2 νοτιοτερα προς Γλυφαδα και Βουλα;

  • 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 1:41 μ.μ.

    Ναι. Κάνοντας ζιγκ-ζαγκ θα έπιανε τα κέντρα της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης και Ελληνικού. Δεν νομίζω να τίθεται θέμα χρόνου, το μετρό είναι το γρηγορότερο ΜΜΜ και όλη η υπόλοιπη γραμμή 2 είναι ολόκληρη ένα ζιγκ-ζαγκ. Άλλωστε, η Γλυφάδα και η Βούλα έχουν αθροιστικά λιγότερους κατοίκους απ' όσον οι Ηλιούπολη, Αργυρούπολη και Ελληνικό.

    Όσο για την νοτιότερη επέκταση, οχι, δεν είναι στα σχέδια της Αττικό Μετρό. Οι αμέσως επόμενες επεκτάσεις που θα δούμε είναι της γραμμής 3 προς Πειραιά (ήδη είναι υπο δημοπράτηση αλλά έχουν πάλι κολλήσει σε προσφυγές των εταιρειών που συμμετέχουν- όπως ακριβώς έγινε πριν χρόνια που είχε πρωτοκυρηχθεί το έργο. Ο μετροπόντικας θα είχε ήδη φτάσει Πειραιά αν είχε προχωρήσει τότε το έργο, μην σου πω ότι ένα τμήμα θα δούλευε πχ.ΧΑΪΔΑΡΙ-ΝΙΚΑΙΑ), Ίλιον-Πετρόυπολη της γραμμής 2 και η πρώτη φάση της γραμμής 4.

    Για να σου πω την αλήθεια, ο πληθυσμός της Γλυφάδας και ιδιαίτερα της Βούλας δεν δικαιολογεί την έλευση μετρό. Άλλωστε, με την επέκταση του τραμ στον σταθμό μετρό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, η πρόσβαση από το Σύνταγμα στην Γλυφάδα θα γίνεται σε 25 περίπου λεπτά με τον συνδυασμό μετρό-τραμ και οχι 45-50 λεπτά που χρειάζεσαι τώρα με το τραμ. Μάλιστα, η έλευση του μετρό στη Γλυφάδα θα σήμαινε και τον θάνατο του τραμ. Ενώ αν λειτουργούν (μετρό-τραμ) συμπληρωματικά και τα δυο θα κερδίσουν επιβάτες αλλά και οι ίδιοι οι επιβάτες θα κερδίσουν χρόνο. Ακόμη και αν το μετρό έφτανε Γλυφάδα, θα χρειαζόταν περίπου 20 λεπτά για να καλύψει την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα. Επομένως, για 5 λεπτά λιγότερο, σίγουρα δεν αξίζει. Η απόσταση που θα καλύπτει το τραμ θα είναι πολύ μικρή, από ΠΛ.ΚΑΤΡΑΚΗ μέχρι ΜΕΤΡΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ θα είναι 8 στάσεις, 5 από τις οποίες σχεδόν ποτέ δεν κάνει στάση. Από εκεί, με το μετρό άλλες 10 στάσεις που καλύπτουν το 80% της συνολικής απόστασης. Νομίζω πως είναι πολύ καλός σχεδιασμός.

  • 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:30 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Για την επέκταση προς Ίλιον - Πετρούπολη μου φένεται πως θα ήταν καλύτερα μετά την θηβών να έκανε άλλο ένα ζικ-ζακ και μεσώ πετρουπόλεως να ανέβενε στο κέντρο της Πετρούπολης ?
    Στο ϊλιον - Καματερό μπορεί (και πρέπει) να γίνει ένα train-tram στον διάδρομο της παλιάς μετρικής από Αγίους μέχρι Λιόσια που θα εξυπηρετήσει και τις περιοχές εκείνες ?

  • 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:58 μ.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα και για τα δυο. Ειδικά για το δεύτερο, είναι απαράδεκτο να μένει τόσα χρόνια ολόκληρη γραμμή αναξιοποίητη.

  • 5 Φεβρουαρίου 2011 στις 4:08 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    @ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών, αν το Μετρο παει τελικα Γλυφαδα, και παλι δε νομιζω ν'αχρηστευτει τελειως το τραμ. Τουλαχιστον στο Παραλιακο κομματι ΓΛΥΦΑΔΑ-Ν. ΦΑΛΗΡΟ. Αν περναει και απο Ανω Γλυφαδα, εκει τουλαχιστον νομιζω εχει τον επαρκη πλυθησμο...

  • 5 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:18 μ.μ.

    Και πάλι, ούτε η Άνω Γλυφάδα δικαιολογεί έλευση μετρό. Με μερικές γραμμές λεωφορείων/τρόλεϊ νομίζω καλύπτεται άριστα. Ασε που αν σταλθεί το μετρό εκεί, τα σπίτια, από τους καμμένους πρόποδες του Υμηττού, θα φτάσουν στην κορυφή παρέα με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας... :-Ρ

  • 5 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:51 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    "παρέα με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας"
    Ψήσιμο κανονικό :P
    Πάντως για Γλυφάδα ΑΝ οργανώσουν Σωστά και το Τραμ αλλά και τα λεωφορεία θα αργήσει να χρειαστεί το μετρό για εκεί (και αν χρειαστεί) ... και από την στιγμή που ο κόσμος θα εξυπηρετήται σωστά και βολικά με λεωφορεία και Τραμ δεν θα έχει και τόσο λόγο να θέλει μετρό ...
    Θα μπορούσε έτσι μια επέκταση προς γλυφάδα να είναι τελευταία στις προτεραιότητες ...

  • 23 Φεβρουαρίου 2011 στις 8:14 μ.μ.
    O405N :

    Κάτσε ρε φίλε mmmathinon!!!!!

    Σου ξαναείπα ότι το μετρό δεν είναι ούτε φυστίκια, ούτε λεωφορείο να κάνει ζιγκ-ζαγκ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ, συνέρθετε!!!!

    Η γραμμή 2 προέκυψε έτσι από την εμμονή των Γάλλων της Σοφρετού, που το σχεδίασαν έτσι για να γλυτώσουν 2 ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!

    Η μία γραμμή έπρεπε να είναι Βουλιαγμένης-Περιστέρι και η άλλη Συγγρού-Λιοσίων-Αγ. Ανάργυροι!!!

    Μην τρελένεστε παιδιά! Η επέκταση Αγ. Δημήτριος-Ελληνικό είναι ΑΨΟΓΟΤΑΤΗ και απλούστατη!!!
    Με την κατάλληλη υποδομή μπορείς να την τροφοδοτείς σε κάθε σταθμό με ότι μέσο γουστάρεις, λεωφορείο, τραμ, ΙΧ, ποδήλατα, μπορούν να σχηματίζουν έναν θύσαννο δεξία και αριστερά του διαδρόμου που θα σκουπίζει όλην την αστική περιοχή, παρέχοντας ένα αξιόπιστο και πολιτισμένο ολοκληρωμένο σύστημα δημοσίων μεταφορών!!!!

  • 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 3:01 μ.μ.

    Όπως και να προέκυψε η γραμμή 2, είναι μια γραμμή που εξυπηρετεί άριστα τις περιοχές, περνώντας από τα κέντρα τους.

    Το γνωρίζω ότι το μετρό δεν μπορεί να παει όπου θέλουμε, αλλά έχω μια σοβαρή υποψία ότι δεν θα μεριμνήσουν για τροφοδότηση του με λεωφορεία. Άλλωστε, ο μέσος κάτοικος αποτρέπεται ιδιαίτερα να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ λόγω των μετεπιβιβάσεων.

    Τέλος, απ' όσον γνωρίζω δεν έγινε κάποια μελέτη για αλλαγή της χάραξης ώστε να γνωρίζουμε αν όντως δεν μπορούσε να περάσει από τα κέντρα. Αν δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Αν μπορούσε; Δεν είναι μεγαλό κρίμα;

  • 3 Απριλίου 2011 στις 9:45 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    "Η γραμμή 2 προέκυψε έτσι από την εμμονή των Γάλλων της Σοφρετού, που το σχεδίασαν έτσι για να γλυτώσουν 2 ΓΡΑΜΜΕΣ!!!!"


    O405N, εννοεις οτι θα ειχαμε κι αλλη μια γραμμη Μετρο σημερα; @ ΜΜΜ, νομιζω οτι στο Ελληνικο ισως να υπαρξει μετεπιβιβαση σε λεωφορεια για Γλυφαδα, χωρις να ειμαι 100% σιγουρος.

  • 16 Ιουνίου 2011 στις 3:22 π.μ.

    Αν δεν έχουν προλάβει να στείλουν το τραμ Αργυρούπολη, αυτό θα γίνει. Αλλά το βρίσκω έως και ύποπτο να μην θέλουν να επεκτείνουν 1 χλμ το τραμ από αμαξοστάσιο για να μην ανταποκριθεί με το μετρό...

  • 16 Ιουνίου 2011 στις 8:54 μ.μ.
    JON :

    Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια, θα συμφωνήσω με την επέκταση προς Άνω Γλυφάδα τουλάχιστον. Τι εννοώ. Καταρχήν, όπως είναι εδώ:

    http://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=41

    Ξέρω, πρότυπο είναι. Άλλα η Γραμμή 4 βγήκε αληθινή όπως είναι στο πρότυπο εδώ. Λοιπόν, σχετικά με την προέκταση προς Άνω Γλυφάδα, η πρώτη στάση μετά τον σταθμό Ελληνικό θα είναι στην διασταύρωση Σοφίας Βέμπο και Παλμύρας, που είναι δίπλα στη Λ. Βουλιαγμένης. Είναι 1 χιλιόμετρο απόσταση μετρημένο. Έχει πολύ κενό σ'αυτό το σημείο. Φυσικά, η γραμμή κατευθυνόμονη επί της Λ. Βουλιαγμένης (προς Βουλιαγμένη) θα στρίβει ελαφρώς αριστερά. Η δεύτερη στάση θα είναι επί της Δημητρίου Γούναρη (Άνω Γλυφάδα), περίπου 1 χιλιόμετρο μακριά από την προγούμενη στάση. Σχετικά με τον πληθυσμό της Γλυφάδας, αρκετός φαίνεται για να δικαιλογήσει έλευση Μετρό:

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%B4%CE%B1

  • 16 Ιουνίου 2011 στις 8:58 μ.μ.
    JON :

    Σχετικά με την Άνω Γλυφάδα:

    http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=4620

  • 11 Οκτωβρίου 2011 στις 12:22 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Περισσοτερα εδω για την προεκταση της Γραμμης 2 μετα το Ελληνικο.

    http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf

  • 11 Οκτωβρίου 2011 στις 3:39 π.μ.

    Σε περίπτωση νέων επεκτάσεων της γραμμής 2, αυτές θα είναι προς τα δυτικότερα προάστια που το έχουν ζωτική ανάγκη λόγω του υπερπληθυσμού τους. Τα νότια προάστια δεν αποτελούν προτεραιότητα. Η σύνδεση του τραμ με το μετρό στην Αργυρούπολη μέσω παλαιού Αεροδρομίου για χρήση του τραμ για το 20% της διαδρομής ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ και το υπόλοιπο με μετρό είναι ό,τι πρέπει, αλλά και οικονομικό.

  • 11 Οκτωβρίου 2011 στις 8:49 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Οτι θα δοθει προτεραιοτητα στα δυτικα προαστια πρωτα ειναι βεβαιο. Αλλα και παλι, δεν βλεπω να κινειται τιποτα ακομα για επεκταση μετα τον σταθμο Ανθουπολη. Θα'ναι πολυ πιθανως λογω της εμπλοκης του σκανδαλου της σιμενς αλλα και της κρισης. Μακαρι να παραδοθουν αμεσα οι επεκτασεις αλλιως χανονται τα λεφτα χορηγιας.

    http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_μπλοκαρισμένες_επεκτάσεις,_μπλοκαρισμένη_και_η_μετακίνηση/8064

    Εκτος αν ενοεις για περιταιρω επεκταση της Γραμμης 2 και περαν του Ιλιον, προς Καματερο. Τωρα, οσον αφορα την επεκταση της Γραμμης 2 μετα το Ελληνικο, απ'οτι φαινεται στο PDF του επισημου site, ειναι 3 σταθμοι με περιπου ~4,7 χιλιομετρα (αυτα μετρημενα απο GPS) γραμμης, και ο τελευταιος σταθμος θα'χει αμεση ανταποκριση με το τραμ. Αυτη ισως και να ειναι η τελευταια προεκταση της Γραμμης 2 προς τα νοτια προαστεια.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget