Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τραμ, ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο στόχαστρο των Εμπορικών Συλλόγων της Αττικής!

8 σχόλια
Εμπορικός Σύλλογος Νέας Ερυθραίας: "Οι πελάτες μας και οι κάτοικοι είναι έξαλλοι με τους ποδηλατόδρομους"


Οι Εμπορικοί Σύλλογοι Νέας Ερυθραίας και Κηφισιάς έχουν εναντιωθεί και απαιτούν την κατάργηση των ποδηλατοδρόμων που κατασκευάστηκαν στα κέντρα των πόλεων της Νέας Ερυθραίας και Κηφισιάς αντίστοιχα, έργα που κατασκευάστηκαν παράλληλα με την αναβάθμιση των ιστορικών κέντρων αυτών (κατασκευή πεζοδρόμων, ανακατασκευή πεζοδρομίων,κτλ). Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Προέδρου Δημήτρη Φαφαλιά και της Γενικής Γραμματέως Άσιας Δημητριάδη του Συλλόγου της Νέας Ερυθραίας, που ακολουθούν από τη Γενική της Συνέλευση στις 22 Μαρτίου 2010.


Ερώτηση: Λόγω των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων του δήμου και της ελεγχόμενης στάθμευσης, θέματα τα οποία αναδείχθηκαν το τελευταίο διάστημα, συσπειρώθηκαν περισσότερο οι επαγγελματίες γύρω από τον εμπορικό τους σύλλογο;


Α.Δ.: «Πιστεύουμε πως ναι. Τώρα ενδιαφέρονται περισσότερο και ζητούν να παρέμβουν για τα θέματα αυτά. Τώρα, ενδεχομένως, για ορισμένα ζητήματα να είναι πολύ αργά. Ειδικά για τα ζητήματα της στάθμευσης και
των ποδηλατοδρόμων, για τα οποία ως σύλλογος διαμαρτυρόμαστε από καιρό, κυριαρχούσε μια άποψη ότι αν θέλει ο δήμος θα τα κάνει. Αλλά δεν είναι έτσι και τώρα βλέπουμε το αποτέλεσμα».
Δ.Φ: «Το τοπικό πρόβλημα, όπως εμφανίστηκε, αν και
οι ποδηλατόδρομοι δεν είναι το κεφαλαιώδες σε σχέση με άλλα προβλήματα, αποτελεί μια αρνητική ένεση στην όλη διαδικασία της τοπικής αγοράς. Οι παρεμβάσεις που γίνονται σε δήμους βορειοανατολικά της Αττικής, στόχο έχουν να χτυπήσουν την προσπελασιμότητα του καταναλωτικού κοινού σε αυτές τις αγορές. Αυτό έχει επιτευχθεί».


Ερώτηση: Σχετικά με το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης, η τοποθέτηση στελεχών της διοίκησης του δήμου, αλλά και η αίσθηση κάποιων επαγγελματιών και κατοίκων, ήταν ότι εσείς τη ζητήσατε. Τι συμβαίνει τελικά;
Δ.Φ. «Η ελεγχόμενη στάθμευση με την εμπορευματοποίηση είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Το μόνο που μπορώ να κρίνω ότι προλάβαμε, είναι το να καθυστερήσουμε την εφαρμογή της. Ουσιαστικά το σχέδιο πέρασε και όποιος ήταν στο δημοτικό συμβούλιο στις 30 Οκτωβρίου, κατάλαβε ότι η δημοτική αρχή, όχι μόνο δεν έκανε διαβούλευση ή διάλογο, αλλά έγραψε και στα παλιότερα των υποδημάτων της όλο τον κόσμο, επαγγελματίες και κατοίκους. Ας δούμε πώς είναι η Νέα Ερυθραία σήμερα. Πώς δόθηκαν οι άδειες, πώς δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, που κάθε τετραγωνικό γης έγινε οικόπεδο και ερχόμαστε σήμερα να πληρώσουμε όλοι αυτό το κόστος. Το πρόβλημα δεν είναι η ελεγχόμενη στάθμευση, αλλά η προσπελασιμότητα στη γειτονιά. Εμείς βάλαμε ζήτημα συνολικότερα ότι για να πετύχει το μέτρο και μάλιστα, χωρίς κόστος για μια ώρα στάθμευσης, πρέπει να εξασφαλιστούν θέσεις πέριξ της Ερυθραίας για κάποιον που θέλει να σταθμεύσει παραπάνω ώρες, για τα αυτοκίνητα των επαγγελματιών και των εργαζομένων, όπως και η λειτουργία τοπικής συγκοινωνίας ενταγμένης στην ΕΘΕΛ».
Α.Δ.: «
Οι κάτοικοι είναι έξαλλοι με την ελεγχόμενη στάθμευση και τους ποδηλατόδρομους. Με το που δημοσιοποιήθηκε η μελέτη, άρχισαν και οι διαμαρτυρίες. Τώρα είναι ακόμη χειρότερα. Βέβαια, φρόντισαν κάποιοι να πουν ότι φταίμε εμείς ως σύλλογος. Από την αρχή τονίσαμε ότι δεν υπάρχει θέμα ελεγχόμενης στάθμευσης, όπως την προτείνει ο δήμος. Θα μας νεκρώσει. Όταν μας διαμήνυσαν ότι αυτό είναι τετελεσμένο, προτείναμε την αυστηρή εφαρμογή μιας ώρας δωρεάν ελεγχόμενης στάθμευσης, ώστε οι πελάτες να ψωνίζουν και να φεύγουν. Αυτό που παρουσίασαν, όμως, είναι τελείως διαφορετικό και δεν έχει καμία σχέση μ’ εμάς».


Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς: "Οι ποδηλατόδρομοι κατασπάραξαν τις ελάχιστες θέσεις στάθμευσης ενώ τα πεζοδρόμια πρέπει (και θα) περιοριστούν για να δημιουργηθούν νέες"


Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς εναντιώνεται στους ποδηλατόδρομους που κατασκευάστηκαν πριν λίγο καιρό με ταυτόχρονη μερική διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, επειδή, καθώς υποστηρίζουν, μείωσαν τις θέσεις πάρκινγκ και υποβάθμισαν την αυτοκρατορική θέση των αυτοκινήτων που κατείχαν μέχρι πρόσφατα στην περιοχή! Εμμέσως πλήν σαφώς, προσπαθεί να ξεκαθαρίσει πως είναι αδύνατον ένας κάτοικος της περιοχής να κατέβει με ποδήλατο, με τα πόδια ή με κάποιο ΜΜΜ στα καταστήματα τους και ζητούν από την Δημοτική Αρχή να μετακινήσει τα κολωνάκια αρκετά πιο μέσα στα πεζοδρόμια για να δώσουν χώρο για στάθμευση καθώς και την κατάργηση των ποδηλατοδρόμων και μετατροπή σε θέσεις στάθμευσης, όπως ήταν παλιά! Το βασικό τους επιχείρημα είναι ότι πρώτα φτιάχνεις νέες θέσεις στάθμευσης και μετά καταργείς το υπάρχων που κατασπάραξε ο αναθεματισμένος ποδηλατόδρομος. Καταγγέλουν την Δημοτική Αρχή πως δεν είχε κάνει κυκλοφοριακή μελέτη και δεν είχε αφήσει περιθώρια στους δημότες να διαμαρτυρηθούν για αυτό το έγκλημα που διατελέστηκε στην περιοχή τους! Η Ένωση Ποδηλατ-ισσ-ών έκαναν έκπληξη σε γνωστό κατάστημα της οδού Κασσαβέτη με αρκετά δεκάδες ποδήλατα να χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο, να σταθμεύουν από έξω και να αγοράζουν μαζικώς από το κατάστημα, προειδοποιώντας πως: "Όσο και αν μπορούν να τριπλοπαρκάρουν ΙΧ έξω από τα μαγαζιά σας, οι εν δυνάμει πελάτες σας θα συνεχίζουν να προτιμούν το γειτονικό εμπορικό κέντρο The Mall..."

Μετά από την οργισμένη επίθεση του συλλόγου στον δήμαρχο Κηφισιάς Νίκο Χιωτάκη
και με συζήτηση με τους καταστηματάρχες που διήρκησε μέχρι τις 1 τα ξημερώματα, αυτός αναγκάστηκε να υποχωρήσει και να υποσχεθεί να καταστρέψει το μόλις αναπλασμένο κέντρο, προκειμένου να επαναδημιουργηθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης επί των αναπλασμένων οδών, με παραχώρηση μέρους των πεζοδρομίων αυτών! Αξίζει να σημειωθεί πως ο δήμαρχος προσπάθησε να σηκώσει "λευκή σημαία" στον Εμπορικό Σύλλογο και να προσπαθήσει να σώσει το ομολογουμένως καταπληκτικό έργο του στο ιστορικό κέντρο της Κηφισιάς, αλλά τελικά ενέδωσε στις απειλές και αγριότητες του Εμπορικού Συλλόγου...

Εμπορικός Σύλλογος Γλυφάδας:
"Το τραμ αποδεικνύεται “ταφόπλακα” για μας τους καταστηματάρχες... (Τόλμησε και) έκοψε δύο μεγάλες λωρίδες στάθμευσης επί του οδοστρώματος!"


Ταυτόχρονα, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας παραμένει αμετανόητος στην θέση του, ενώ στις 29 Οκτωμβρίου 2009 είχε μιλήσει στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" που έκανε μία έρευνα για τα εμπορικά λυκέτα στο κέντρο της Γλυφάδας: «Εξαιτίας του τραμ, είμαστε ακόμα χειρότερα από άλλες περιοχές της Αττικής: φέτος, μόνο επί της Μεταξά και μέσα στα εμπορικά κέντρα της, μετράμε τουλάχιστον εικοσι πέντε λουκέτα και περιμένουμε να ακούσουμε και γι΄ άλλα. Οι πιο πίσω, μικρότεροι δρόμοι, έχουν γίνει “κρανίου τόπος”: ελάχιστα μαγαζιά απέμειναν ανοιχτά. Ο διπλανός μας, παραδοσιακός έμπορος, υποχρεώθηκε να κλείσει το μαγαζί του έπειτα από 34 χρόνια λειτουργίας του. Άλλος έφυγε στη Βουλγαρία», λέει ο 43χρονος Κώστας Μαδιάς, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Γλυφάδας που αριθμεί σήμερα 350 μέλη.

Η ζημιά, όπως εξηγεί, άρχισε το 2003, από τα έργα υποδομής για το νέο μεταφορικό μέσο. «Τότε μείναμε για δεκαεπτά μήνες σχεδόν κλειστά, ανάμεσά μας είχαμε ένα απέραντο εργοτάξιο, άνθρωπος δεν πατούσε στα μαγαζιά μας. Αλλά και όλα αυτά τα χρόνια που διασχίζει πλέον τον δήμο μας, το τραμ αποδεικνύεται “ταφόπλακα” για μας τους καταστηματάρχες. Το έφτιαξαν ως ολυμπιακό έργο που θα έφερνε κόσμο, αλλά τελικά τον έδιωξε: έκοψε δύο μεγάλες λωρίδες στάθμευσης επί του οδοστρώματος ακριβώς μπροστά μας, ενώ ήδη προϋπήρχε και πρόβλημα πάρκινγκ. Στο τέλος, έστρωσαν και καλντερίμι στο κομμάτι που απέμεινε!


Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά και Δήμαρχος Πειραιά: "Αλλάζουμε την αρνητική μας γνώμη για το τραμ..."


Σαν βόμβα αισιοδοξίας έσκασε στα αυτιά των Πειραιωτών από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά αλλάζει γνώμη και θεωρεί τελικά πως το τραμ είναι αναγκαίο στον Πειραιά! Μάλιστα, θεωρεί πως μόνο η Α' Φάση (ΣΕΦ-Ακτή Ποσειδώνος) δεν είναι αρκετή και πρέπει να κατασκευαστεί και να παραδοθεί ταυτόχρονα
με την Β' φάση (Ακτή Ποσειδώνος-Χατζηκυριάκειο & Φρεαττύδα). Ακολουθεί το κείμενο από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Αναγκαία κρίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά και τη θέση αυτή διατύπωσε σε συνάντηση του προεδρείου του με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Τραμ Α.Ε. Στη συνάντηση του προέδρου και του γενικού γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ.κ. Γ. Ζησιμάτου και Π. Πολιτάκη με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΜ Α.Ε. κ. Β. Σπυράκο στα γραφεία της εταιρείας οι εκπρόσωποι των εμπόρων της περιοχής, τάχθηκαν υπέρ της επέκτασης όλων των μέσων σταθερής τροχιάς και μάλιστα συνδυαστικά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας αξιόπιστος και σύγχρονος ιστός μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη. Ζήτησαν την επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης της Α' φάσης: Ν. Φάληρο-Ακτή Ποσειδώνος και παράλληλα τόνισαν την αναγκαιότητα ταχύτατου σχεδιασμού της Β΄ Φάσης: Ακτή Ποσειδώνος-Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα, θεωρώντας ότι το έργο θα είναι ελλιπές εάν οι δύο αυτές φάσεις δεν ολοκληρωθούν σχεδόν ταυτόχρονα. Στο σημείο αυτό τέθηκε και η ανάγκη διερεύνησης της δυνατότητας ύπαρξης ενός νέου περιβαλλοντικά φιλικού ελαφρού τραμ στην πόλη, το οποίο θα κινείται με περισσότερη άνεση στον σφιχτό κυκλοφοριακό ιστό του Πειραιά και θα ελαχιστοποιεί τις αδυναμίες που μπορεί να υπάρχουν στον μέχρι τώρα σχεδιασμό. Εκφράστηκε επίσης η πεποίθηση, ότι η ανάπτυξη γραμμών τραμ προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι και Πέραμα, είναι η επόμενη άμεση προτεραιότητα. Τέλος, μεταφέρθηκε από τους εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς προς τον κ. Σπυράκο, η πρόθεση να συνεισφέρουν -στο μέτρο των δυνατοτήτων τους - στην προσπάθεια ενημέρωσης του επιχειρηματικού κόσμου και συμφωνήθηκε να υπάρξει αμφίπλευρη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ ΕΣΠ και Τραμ ΑΕ, ώστε να λύνονται από την γένεσή τους τα οποία προβλήματα προκύπτουν.

Παράλληλα και ο δήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Φασούλας είχε φανεί το 2007 αρνητικός για την επέκταση του τραμ μέσω οδού Τζαβέλλα (η καλύτερη χάραξη που τελικά ακυρώθηκε γιατί θα έπληττε αφάνταστα τα ΙX)... Το πιο τραγελαφικό είναι πως ο ίδιος είχε ζητήσει την επέκταση του πριν χρόνια, όταν ήταν ακόμη υποψήφιος δήμαρχος, επί εποχής Υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη...
Προφανώς, βέβαια, η νεα χάραξη επέκτασης του τραμ είναι λιγότερο επιζήμια για τα ΙΧ και ο Εμπορικός Σύλλογος μαζί με τον δήμαρχο την δέχονται... Το ότι κάποιος από την Ακτή Ποσειδώνος για να παει στο Δημαρχείο, θα πρέπει πρώτα να κάνει μια βόλτα από Φάληρο, παράλληλα με τις γραμμές του ηλεκτρικού, για να βρεθεί μετά ξανά να κατηφορίζει προς Πειραιά με την μονή γραμμή του τραμ, μια διαδρομή που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει μέσο σταθερής τροχιάς, αλλά μια κοινή γραμμή τρόλλεϋ, δεν ενδιαφέρει κανέναν... Τεσπά, θα επανέλθω με νέο αφιέρωμα για αυτή την απαράδεκτη επέκταση...

Συνέντευξη του δημάρχου Νέας Σμύρνης Γιώργου Κουτελάκη...

Ερώτηση: Από τη μακρόχρονη εμπειρία σας στον Δήμο, θεωρείτε πως το τραμ έχει συνεισφέρει στην ανάπτυξη της Ν. Σμύρνης και αν ναι σε ποιους τομείς;


Γ.Κ.: Το τραμ όπως είχα προβλέψει, όταν ακόμα βρισκόταν στα σχέδια, έγινε η «ναυαρχίδα» των συγκοινωνιών της πόλης. Έχει συμβάλει τα μέγιστα στη συγκοινωνιακή συμπεριφορά των πολιτών. Χρησιμοποιείται από τη μεγάλη πλειονότητα των κατοίκων της Ν. Σμύρνης. Δεν δίχασε την πόλη όπως ήταν οι αρχικοί φόβοι των πολέμιών του, τουναντίον ανάπλασε το αστικό τοπίο. Είναι
έργο πνοής που άλλαξε τη φυσιογνωμία της πόλης και αγκαλιάστηκε από τη μεγάλη
πλειονότητα των κατοίκων της. Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί είμαι ο μοναδικός δήμαρχος
των περιοχών διέλευσής του που στήριξε την ιδέα
με πάθος και «κόστος». Σήμερα αισθάνομαι δικαιωμένος για τη διορατικότητα που επέδειξε ο Δήμος μας.

Όντως, ο δήμαρχος Νέας Σμύρνης είχε απειληθεί ότι δεν θα ξαναψηφιστεί από καταστηματάρχες και κατοίκους, σε περίπτωση που ήταν θετικός στην διέλευση. Με την σκέψη "Εγώ θα περάσω το τραμ και ας χάσω τα ψηφαλάκια σας", προσέφερε ένα αξιόπιστο μέσο σταθερής τροχιάς στην πόλη του... Για αυτό αναφέρει ότι η ιδέα του είχε και "κόστος", ένα κόστος που δεν τον εμπόδισε να κάνει την πόλη του λίγο πιο ανθρώπινη...

8 σχόλια:

  • 16 Μαΐου 2010 στις 9:56 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Ε ρε Καλλικράτης που τους χρειάζεται....

    Κάτι χειρότερο συνέβη με τον ποδηλατόδρομο που κατασκευάστηκε στο Άστρος Κυνουρίας για τη σύνδεση του με το Παράλιο, το οποίο κατασκευάστηκε, ξηλώθηκε, και στο μεταξύ ο εργολάβος όλο και κάτι θα έβγαλε.

  • 16 Μαΐου 2010 στις 10:25 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Mε τετοια μυαλα που κουβαλαμε ολοι μας , δεν προκειται να παμε ποτε μπροστα . Ολοι αυτοι που ειναι κατα πεζοδρομιων και ποδηλατοδρομων εχουν δει πως λειτουργουν οι συγχρονες ευρωπαικες πολεις ????
    Τι θελουν δηλαδη ....προτιμουν μποτιλιαρισμα και διπλοπαρκαρισμενα αυτοκινητα εξα απο τα καταστηματα τους .....? Εαν ειναι ετσι ειναι αξιοι της μοιρας τους .....και παντα θα ειμαστε μπανανια .

    Πιστευω ομως οτι σε λιγο καιρο που η βενζινη θα φτασει τα 2 ευρω θα παρακαλανε για ποδηλατοδρομους και πεζοδρομους αφου δεν θα κινητε κανενα οχημα .......

  • 16 Μαΐου 2010 στις 8:42 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Κατ'αρχήν συγχαρητήρια στον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και στον Δήμαρχο Νέας Σμύρνης. Αυτό είναι πραγματικά κάτι ελπιδοφόρο. Άνθρωποι σαν και αυτούς μας χρειάζονται...
    Όσο για τους Κηφισιώτες και τους Ερυθραιώτες (και εγώ Νέα Ερυθραία μένω από πάντα) περαστικά. Αυτοί με την άθλια νοοτροπία τους κατάντησαν τις πόλεις μας με στην βρώμα και τα καυσαέρια. Όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται δεν έμεναν από πάντα εδώ. Κατέβηκαν από ένα κατσάβραχο και νομίζουν ότι επειδή κατέστρεψαν με την βλαχιά που κουβάλησαν την πόλη μας, έχουν δικαίωμα να επιβάλλονται σε όσους επιζητούν μια καλύτερη ποιότητα ζωής, μια πόλη ευρωπαϊκή και όχι τριτοκοσμική. Τα μαγαζιά τους είναι άδεια όχι λόγο των ποδηλατοδρόμων αλλά λόγο των τιμών. Αλλά αυτοί οι ελληναράδες με τις μπυροκοιλιές και τα τζιπ έτσι σκέφτονται. Θα τους αφήσουμε; Αρκετά τους ανεχτήκαμε με τα βρωμοαυτοκίνητά τους παρκαρησμένα παντού.
    Όποιος άρχων δήμαρχος ή σύμβουλος τολμίσει να ακυρώσει τους ποδηλατοδρόμους και να μας πισωγυρίσει θα μας βρεί αντιμέτωπους στην κάλπη. Αυτό να το έχουν στα υπόψιν τους όλοι!
    Ένας οργισμένος Ερυθραιώτης

  • 17 Μαΐου 2010 στις 12:32 π.μ.

    Να πω τώρα τίποτα για αυτούς στη Βούλα ή θα με πείτε κακό ? Δεν φτάνει που είδαν και λίγο αναβαθμισμένη την περιοχή τους απο την έλευση του τράμ που είδαν και λίγο πράσινο....χε@#!κα για τα Μαγαζιά τους. Πάντως αξίζουν ΘΕΡΜΆ συγχαρητήρια στον Δήμαρχο Ν.Σμύρνης για την πρωτοβουλία του αυτή .και συγχαρητήρια στον δήμο Πειραιά που έβαλε μυαλό ...

  • 17 Μαΐου 2010 στις 9:32 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Το τραμ και οι ποδηλατόδρομοι είναι μέρος της παγκόσμιας συνωμοσίας του κεφαλαίου που έχει σκοπό να χτυπήσει τους τοπικούς εμπόρους και να μας στρέψει όλους στα mall και τις πολυεθνικές.
    Το ότι με τον τρόπο που φέρθηκαν οι περισσότεροι μικροί έμποροι, σε καλές και κακές εποχές, το μόνο που δεν μπορούν να έχουν είναι απαίτηση από την τοπική κοινωνία να τους στηρίξει, είναι άσχετο. Αν θες να σε αντιμετωπίζουν ως κατάστημα τοπικής εμβέλειας και παραδοσιακό έμπορο που λέει ο Μαδιάς, να ξέρεις τότε ότι απευθύνεσαι στην τοπική κοινότητα. Και αν σε καλές εποχές δεν έμαθες να χτίσεις μια σχέση με τον πελάτη, να λες μια καλημέρα, να δέχεσαι μια επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος, να συγκρατείς τις τιμές σου, δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να σε στηρίξει σε εποχές οικονομικής στενότητας. Και κυρίως δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να χαντακωθεί μια ολόκληρη συνοικία για να έχεις πελατολόγιο και από άλλες περιοχές.
    Και πραγματικά, αν ήμουν δημότης Γλυφάδας ή Ερυθραίας, και διαπίστωνα ότι θίγονται οι δημόσιες συγκοινωνίες για τα συντεχνιακά των εμπόρων, όχι παντελόνι δε θα αγόραζα, ούτε ψωμί δεν θα έπαιρνα από μέλος του εμπορικού συλλόγου της περιοχής.

  • 19 Μαΐου 2010 στις 7:56 π.μ.
    Νώντας Κ :

    Εγώ προτείνω κάτι πιο ριζοσπαστικό: να απαγορευτεί η κίνηση πεζών ώστε να διευκολύνουμε τα ΙΧ. Ρε, έχουν παλαβώσει τελείως!Σε πολλούς εκ των προαναφερθέντων δήμων, έχει θέσεις στάθμευσης αρκεί οι ΙΧήδες να ψάξουν... Βαριούνται να το κάνουν! Στη Νέα Σμύρνη συγκεκριμένα, έχω πάει να ψωνίσω πολύ άνετα με το ΤΡΑΜ.

    Δυστυχώς, έχει γίνει μόδα να διαμαρτύρεται κάποιος στην Ελλάδα, με σαθρά ή καθόλου επιχειρήματα.

  • 1 Ιουνίου 2010 στις 10:40 π.μ.

    ΤΟ ΤΡΑΜ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΜΜ. ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΔΟΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ. ΣΤΗΝ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Π.Χ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΛΥΟΜΕΝΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ

  • 15 Ιουνίου 2010 στις 3:31 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Το καλύτερο έργο του υπουργείου μεταφορών είναι ο ποδηλατοδρομος και κανονικα θα έπρεπε να υπήρχαν σε όλες τις περιοχές της Αθήνας . Έτσι τα καταστήματα όχι μόνο δεν θα έχουν πελατεία αλλα το αντίθετο. Δεν έχουν όλοι χρήματα για βενζίνη πια... Το κυριότερο, όμως, είναι ότι έτσι σώζεται το περιβάλλον απο τις πολλές εκπομπές καυσαερίου. Τέλος, αναβαθμιζεται η Αθήνα και ακολουθεί το παράδειγμα των επαρχιακών πόλεων αλλα ίσως και των ευρωπαικων. Όποιος θεωρεί ότι η κατασκευή ποδηλατόδρομων επιδεινώνει την κατάσταση μάλλον πρέπει να αλλάξει νοοτροπία.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget