Χθες το απόγευμα (21/03/2011).
Ήμουν επιβάτης στη λεωφορειακή γραμμή 852 που συνδέει το Αιγάλεω με την Νεάπολη της Νίκαιας. ...Στο ύψος του γενικού κρατικού μπήκε στο λεωφορείο ελεγκτής της εθέλ. Του έδειξα το μηνιαίο εισιτήριο που κατείχα και συνέχισε τον έλεγχο.
Στις πίσω θέσεις του λεωφορείου καθότανε μια παρέα παιδιών, μαθητών λυκείου υποθέτω, οι οποίοι δεν είχαν ακυρώσει εισιτήριο. Η συνέχεια γνωστή: απειλές και λεκτικοί προπηλακισμοί από το ''όργανο'' και τα παιδιά να παρακαλούν να μην κοπεί το πρόστιμο. Σε μια στιγμή απείλησε ότι θα τους πάει στο αστυνομικό τμήμα...
Ως εκεί καλά... εγώ ωστόσο περίμενα να πει την μαγική πρόταση: ''οδηγέ, κλείσε τις πόρτες''. Και φυσικά την είπε. Και τότε μίλησα: '' σας ενημερώνω ότι μόλις πράξατε το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. Το αδίκημα διώκεται αυτεπάγγελτα και όχι μετά από μήνυση. Στο αστυνομικό τμήμα θα έρθω και εγώ μαζί με τα παιδιά για να ζητήσω την ποινική σας δίωξη από τις αρμόδιες αρχές.'' Μου απάντησε: '' δεν είπα να κλείσει τις πόρτες, είπα να κατέβουν οι παραβάτες στην επόμενη στάση και να ειδοποιηθεί η αστυνομία''. Εγώ συνέχισα: '' θα διαπράξετε και το αδίκημα της ψευδούς κατάθεσης, αφού οι επιβάτες θα δηλώσουν απερίφραστα ότι τους εγκλωβίσατε στο λεωφορείο. Προσωπικά θα σας καταθέσω μήνυση για το αδίκημα αυτό και χαλάλι το κατοστάρικο του παραβόλου''.
Για να μην πολυλογώ, τα παιδιά κατέβηκαν από το λεωφορείο και πήγαν στην ευχή του Θεού, χωρίς πρόστιμο. Ο ελεγκτής ακόμα το φυσάει και δεν κρυώνει, αφού αν έκοβε 7 κλήσεις, προς 80 πάνω-κάτω ευρώ η καθεμία, σύνολο 560 ευρώ, βάσει κανονισμού θα καρπωνόταν το 50% του ποσού, ήτοι 280 ευρώ. Έτσι άλλωστε εξηγείται και η μανία του να βεβαιώσει τα πρόστιμα σώνει και καλά.
Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό και παίρνω 1100 ευρω το μήνα... Είναι ελεγκτής, απόφοιτος δημοτικού που μπήκε με κομματικό βύσμα και παίρνει 2,5 με 3 χιλιάρικα.... Και πήγε να βγάλει λεφτά από τους μαθητές..... Συμμαζευτείτε ''κύριοι''. Θα έρθει η ώρα που θα σας πετάνε από τα λεωφορεία εν κινήσει και καλά θα σας κάνουν.
Το κείμενο αυτό το αφιερώνω στον ακατανόμαστο χοντρό ελεγκτή (με φάτσα νταβατζή) που ''συχνάζει'' στις γραμμές 3, 13 και 10 του τρόλλευ στην Κηφισίας, ο οποίος εδώ και κάτι μήνες μου έκοψε πρόστιμο επειδή το εβδομαδιαίο εισιτήριο που κατείχα, είχε λήξει 10 λεπτά πριν τον έλεγχο. Τότε δεν ήξερα τη νομοθεσία και τα περί παράνομης κατακράτησης. Τώρα όμως ξέρω. Και τώρα ξέρετε και εσείς φίλοι αναγνώστες.
Αναγνώστης
ΠΗΓΗ: Ιστολόγιο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΟ:
Κατά πρώτον, οι ελεγκτές είναι οδηγοί που παίρνουν ένα ποσοστό επί των προστίμων που θα κόψουν (εάν καταφέρουν να κόψουν) και δεν αμείβονται με σταθερό μισθό για την ιδιότητα τους ως ελεγκτές.
Κατά δεύτερον, τα νομικά παραθυράκια των "Επιβατών Θεσσαλονίκης" ΔΕΝ ισχύουν πλέον και στον ΟΑΣΑ.
Το γελοίο της υπόθεσης δεν είναι ο ανενημέρωτος επιβάτης, αλλά ο ανενημέρωτος ελεγκτής που "πάγωσε" μπροστά στα λόγια του επιβάτη και δεν γνώριζε ότι αυτά δεν ισχύουν στην Αθήνα μετά την αναγωγή σε πταίσμα της μη επίδειξης εισιτηρίου. Η παρακράτηση είναι καθ' όλα νόμιμη από τη στιγμή που έχεις τελέσει ποινικό αδίκημα (κατηγορίας πταίσματος).
Επιτέλους, η ΕΘΕΛ ας ενημερώσει τους ελεγκτές της για τη νέα νομοθεσία και ας εκφράσει τις ελλείψεις στα ρομαντικά σχέδια του Υπουργείου Υποδομών με ελεγκτές εισιτηρίων-εφοριακούς με φορητούς υπολογιστές που θα συνδέονται στο πληροφοριακό σύστημα της εφορίας και θα καταλογίζουν πρόστιμα. Πως θα λάβουν τα στοιχεία του επιβάτη αν αυτός δεν είναι πρόθυμος να τα δώσει και παρά την τέλεση αδικήματος, είναι υποχρεωμένος να τα δώσει μόνο σε αστυνομικό (τον οποίο, όμως, είναι υποχρεωμένος να περιμένει και η όποια παρακράτηση του είναι νόμιμη); Και ποιός θα εγγυηθεί ότι ο επιβάτης δεν δίνει ψευδή στοιχεία και στον αστυνομικό, αφού ο αστυνομικός δεν θα έχει κάποιο σύστημα επιβεβαίωσης, όπως το πλροφοριακό σύστημα της αστυνομίας κατά την διαδικασία αναγνώρισης; (εκτός και αν χρησιμοποιείται ο φορητός υπολογιστής και για τους δύο σκοπούς)
Η νομοθεσία, προφανώς, έχει κενά. Είτε θα πρέπει να υπάρχει συνοδεία αστυνομικού με τον ελεγκτή ή να δωθούν νέες νομικές δικαιοδοσίες στους ελεγκτές (το δεύτερο είναι, προφανώς, πολύ πιο εύκολο, φθηνό και εφικτό).
Ασφαλώς, η αύξηση των εσόδων από πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες (την αύξηση των οποίων πυροδότησε η άδικη αύξηση των κομίστρων των εισιτηρίων επειδή το ίδιο το κράτος είναι μέλος του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ -τις επιδοτήσεις στις συγκοινωνίες -που όμως έχω φορολογήσει) είναι μόνο ένα μικρό τμήμα για την διάσωση των συγκοινωνιών. Μισθοί και ανέσεις ΔΣ, υπερτιμολογημένες αναθέσεις και υπάλληλοι δύο ταχυτήτων είναι αυτά που διαλύουν πολύ περισσότερο τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Το αίσθημα δικαίου έχει χαθεί τόσο στα ιεραρχικά επίπεδα της εταιρείας όσο και μεταξύ των πελατών (επιβατών) της. Γιατί, δηλαδή, να πληρώνω και εγώ εισιτήριο, αφού αν δεν το κάνω δεν υπάρχει καμία επίπτωση, αφού μπορώ να αποστομώσω και να διώξω τον ανενημέρωτο ελεγκτή με νομικά παιχνίδια που πλέον ΔΕΝ ισχύουν;
Απλά να μην ακούσουμε σε λίγο καιρό τον υπουργό να λέει "I did my best but I failed" γιατί και εμείς θα πρέπει να του πούμε "You had to do the best of someone's better"...
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Μαρτίου
(42)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλα...
- ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ...
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: Πάρκο 760 στρεμμάτων στον Φαληρικό ...
- ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για το...
- ΑΜΕΛ: Άσκηση πυρόσβεσης στον σταθμό ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ
- ΕΘΕΛ: 4 τραυματίες από σύγκρουση λεωφορείου στην Κ...
- Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό ...
- ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - ΑΤ...
- 25 Μαρτίου 2010-2011: 1 χρόνος λειτουργίας του ιστ...
- ΟΑΣΑ: 25 Μαρτίου 2011: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγ...
- ΟΣΕ & ΟΑΣΑ: Σοκαριστικές δηλώσεις βουλευτή ελλάσον...
- ΕΜΠ: ΓΙΑΤΙ ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας στην...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τα πόδια, το τραμ και το ποδήλατο...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η μεταμόρφωση της Πατησίων και...
- ΑΜΕΛ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εναντίον ΠΛΗΡΩΝΩ
- ΤΡΑΜ: Προκήρυξη διαγωνισμού εγκατάστασης φωτοβολτα...
- ΕΘΕΛ: Συνεχίζουμε αμείωτα τις πολιτικές που μας βο...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα στο τροχιοδρομικό δίκτυο μεταξύ Μο...
- ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφο...
- ΟΑΣΑ: Απόφαση δημιουργίας λεωφορειολωρίδων αντίστρ...
- Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011: 24ωρη απεργία στα ΜΜΜ πλην...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμ...
- ΗΣΑΠ: 13 Μαρτίου 2011: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πο...
- Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ρύπανση μας κόβει τουλάχιστον 2 χρόν...
- ΕΘΕΛ: Τροποποιήσεις και αναστολή δρομολογίων λόγω ...
- ΟΑΣΘ: Το νομικό μπούμερανγκ "ερρίφθη"!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
- ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας ...
- ΟΑΣΑ: Δημόσια Διαβούλευση Υλοποίησης Αυτόματου Συσ...
- ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Ενός λεπτού σιγή για τους αδικοχαμένο...
- ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων κ...
- ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσει...
- ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επι...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε πο...
- ΕΡΓΟΣΕ: Μυστική ακύρωση συμβάσεως προαστιακού ~ Το...
- ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοί...
- ΕΘΕΛ: Κλοπή εσπράξεων και εισιτηρίων
- Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδ...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Tο εβδομαδιαίο εισητήριο ισχύει αυστηρά για 7x24 ώρες, χώρις την δυνατότητα δεύτερης ακύρωσης και παράτασης ισχύος μέχρι την λήξη της τελευταίας διαδρομής, όπως στο ενιαίο εισητήριο των 90min.
Είναι όμως θετικό το γεγονός πως ο ΟΑΣΑ δεν ακολουθεί πολιτική ισχύος ανάλογη με τον BVG[Βερολίνο], την ATAC[Ρώμη] και τον ΟΑΣΘ(όταν διέθετε στους επιβάτες του εβδομαδιαίο εισητήριο), όπου το εβδομαδιαίο εισητήριο λήγει τα μεσάνυχτα της έβδομης μέρας.
πηγές:
http://www.bvg.de/index.php/en/17183/name/Weekly/article/77395.html
http://www.atac.roma.it/index.asp?p=14
http://501527.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=14
Πράγματι, ευχαριστώ...
Μεγάλη βλακεία εκ μέρους τους, πάντως...
Το σχόλιο του Resistance καταργήθηκε. Πριν σχολιάσετε, διαβάστε το μόνιμο κείμενο πάνω από το κουτί σχολιασμού. ΔΕΝ είμαι υπουργός ούτε τσιράκι του, ΔΕΝ είμαι εργαζόμενος του ΟΑΣΑ, ΔΕΝ είμαι συνδικαλιστής, ΔΕΝ συμφωνώ στην αύξηση των εισιτηρίων, ΔΕΝ συμφωνώ στις απεργίες των εργαζομένων. Ευθύνες στο πρόσωπο μου για τις πράξεις άλλων ΔΕΝ δέχομαι. Είμαι άτομο που έχει πάνω από όλα τις ασφαλιστικές δικλείδες της εύνομης πολιτείας, δηλαδή τους νόμους. Είτε αυτοί αφορούν τους απλούς πολίτες είτε τους πολιτικούς. Γιατί αν σε αυτή τη χώρα δεν κυβερνούσε η ατιμωρησία, η διαφθορά και η αναρχία, τίποτα από τα δυσάρεστα που μας μαστίζουν δεν θα είχαν συμβεί.
Ανώνυμε 4 αμα δεν σου αρεσει το site μη το διαβαζεις, ουτε να σχολιαζεις με τετοιο υφος. Αν διαβαζες συχνοτερα το site θα καταλαβαινες οτι ειναι μια προσπαθεια να ενημερω8ει ο κοσμος και οτι ο αλητης που λες δεν μασαει τα λογια του και καταγγελνει την διαφθορα και ανικανοτητα που επικρατει στον χωρο των ΜΜΕ. Φοιτητης ειμαι και δεν εχω καμια σχεση με ΜΜΜ η κομματα. Απλως δεν εχω ορεξη εκει που μπαινω για να ενημερωθω να βλεπω τετοια κακοπροαιρετα σχολια. Η τουλαχιστον σχολια τετοιου ειδους απο καποιον ανωνυμο. Α, και και για να σου λυσω την απορια, στην σελιδα οπως βλεπεις υπαρχουν διαφημησεις... ετσι τα καλυπτει τα εξοδα, εσυ πως τα καλυπτεις? Μετακινησε τζαμπα και κλαιγεσαι μετα στους ελεγκτες? Δεν περιμενω απαντηση, κιχ...
α]"Μεγάλη βλακεία εκ μέρους τους, πάντως..."
Τι ακριβώς εννοείς; Που αναφέρεσαι;
β]κάποιος κάτοχος-εγκεφάλου-ξανθιάς δεν έχει ενημερωθεί πως τα ιστολόγια φιλοξενούνται δωρεάν και δεν συνεπάγονται οικονομική επιβάρυνση για τον συγγραφέα τους!!!
Kαι δεύτερο σχόλιο αποχώρησε λόγω υβριστικού περιεχομένου. Ευχαριστώ τον ανώνυμο των 2:16πμ για την υποστήριξη.
Όντως αν ο κακοπροαίρετος του οποίου αναγκάστηκα να διαγράψω το σχόλιο, διάβαζε πιο προσεκτικά, θα έβλεπε ότι παρότι είμαι αντίθετος στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, το δικαιολογώ (οχι τους βανδαλισμούς και τραμπουκισμούς τους αλλά την αγανάκτιση τους). Δες καλύτερα τι γράφω:
"...άδικη αύξηση των κομίστρων των εισιτηρίων... Μισθοί και ανέσεις ΔΣ, υπερτιμολογημένες αναθέσεις και υπάλληλοι δύο ταχυτήτων είναι αυτά που διαλύουν πολύ περισσότερο τις συγκοινωνιακές εταιρείες".
Μάλιστα, αν έβαζε λίγο και την λογική του να δουλέψει, θα έβλεπε ότι αν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ συνεχίσει την δράση του και οι εταιρείες δεν έχουν τα αναμενόμενα έσοδα, το εισιτήριο θα πάει στο 1,60 μετά στα 2 ευρώ, κοκ. Αυτοί που πάντα θα επιβαρύνονται θα είναι οι πολίτες. Και όταν δεν πληρώσει κανείς, πολύ απλά θα κλείσουν, όπως και οι περιφερειακές γραμμές του ΟΣΕ.
Η πλήρης προσύλωση στους νόμους θα μας είχε γλυτώσει από εισιτήριο στο 1,40 ευρώ και από το κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γιατί ούτε τέτοιες αμοιβές θα είχαν τα ΔΣ των συγκοινωνιακών εταιρειών, ούτε θα τολμούσαν οι εμπλεκόμενοι να βγάλουν μίζες, ούτε να υπερτιμολογήσουν έργα, ούτε να προσλάβουν άχρηστους/πολυάριθμους υπαλλήλους γιατί ο πέλεκυς της δικαιοσύνης θα προσγειωνόταν βαριά στον αυχένα τους. Το ίδιο και για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Η Ελλάδα είχε κάθε δυνατότητα να είναι η "Δανία του Νότου". Απλά οι κυβερνώντες (που να μην ξεχνάμε, εμείς εκλέγουμε για κανά ρουσφετάκι ή με κριτήριο ποιός είναι λιγότερο άχρηστος και οχι πιο ικανός) δεν θέλησαν να κάνουν την δουλειά τους αλλά να πλουτίσουν παράνομα με αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών. Και το κακό είναι ότι και εμείς οι πολίτες μάθαμε να παραβαίνουμε τους νόμους με ηδονή, με αντάλλαγμα την διαιώνιση της διαφθοράς των "μεγάλων".
Ένα κράτος ατιμωρησίας, διαφθοράς και αναρχίας, όπου οι νόμοι υπάρχουν μόνο για το ΘΕΑΘΗΝΑΙ, είναι ένα ξοφλημένο κράτος.
Η παραβατική και εγκληματική συμπεριφορά που καλλιεργείται 40 χρόνια σε αυτή τη χώρα από τον πιο απλό πολίτη έως τον πολιτικό μας βούλιαξαν βαθιά μέσα στα σκ@τ@ και δίνεται και το βήμα να μας ξεφτιλίζουν έτσι, με τέτοιους (αληθείς) χαρακτηρισμούς.
Εγώ αυτό απλά αναγνωρίζω και όσο αντίθετος είμαι στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ τόσο αντίθετος είμαι στο ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΖΑ, ΛΑΔΩΝΩ ΣΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΩ ΕΡΓΑ, ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΚΟΡΟΪΔΕΥΩ ΤΟΝ ΛΑΟ και άλλα πολλά κινήματα πολύ πρίν του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που αντιτίθενται στους νόμους.
Γιατί παρότι βλέπουμε ότι ακριβώς αυτή η ατιμωρησία και η αναρχία μας έφτασε σε αυτό το σημείο, αντί να απαιτήσουμε επιτέλους την νομιμότητα, τραβάμε ακόμη περισσότερο το σκοινί. Και το πιο ασχημο απ' όλα είναι ότι νευριάζουμε με τους λογικούς που μας ανοίγουν τα μάτια και οχι με εκείνους που μας τα έχουν κλείσει εδώ και χρόνια...
"Και όταν δεν πληρώσει κανείς, πολύ απλά θα κλείσουν, όπως και οι περιφερειακές γραμμές του ΟΣΕ".
Τότε, θεώρησέ το σίγουρο, αν λάβουμε υπόψη τη σκανδαλώδη ατιμωρησία των λαθρομεταναστών, οι οποίοι, πλέον, πλειοψηφούν στα ΜΜΜ...
Αλήθεια, γιατί δεν το 'χεις σχολιάσει ποτέ;.........
Για τους νόμιμα διαμένοντες οικονομικούς μετανάστες, είναι φυσικό να είναι πολύ πιο πιθανή η χρήση των αστικών συγκοινωνιών από έναν ημεδαπό πολίτη, λόγω της σίγουρα χαμηλής τους εισοδηματικής διαβάθμισης εξαιτίας ακριβώς του χαρακτηρισμού τους ως "οικονομικοί". Επομένως, αν όντως πλειοψηφούν στα ΜΜΜ, είναι κάτι αναμενόμενο. Αν πληρώνουν το ανάλογο κόμιστρο και τηρούν την χάρτα υποχρεώσεων των επιβατών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Για τους παράνομα διαμένοντες, το γεγονός ότι δεν έχουν το δικαίωμα παραμονής στη χώρα εγείρει μεγάλες αμφιβολίες από νομικής πλευράς αν έχουν και το δικαίωμα χρήσης των υποδομών της χώρας αυτής, ακόμη και αν πληρώνουν τα ανάλογα κόμιστρα...
Τώρα αυτό το αποκαλείς απάντηση, ή πηγμένες ασυναρτησίες που θα ζήλευε ο κάθε πρωτοετής-αστικολόγος wannabe?
Σε ρώτησα εγώ, αγαπητέ, για το καθεστώς νομιμότητος των μεταναστών και για τη συχνότητα που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ;;
Για το καθεστώς ανοχής που απολαμβάνουν από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς μίλησα και το χαρακτήρισα σκανδαλώδες & προκλητικό, καθώς γίνεται ενώπιον των ημεδαπών(sic) χρηστών, οι οποίοι, εν τέλει, περάν από οικονομικώς χειμαζόμενα πρόβατα αποτελούν και τους μοναδικούς αποδέκτες των νταηλικιών των golden boys της ΕΘΕΛ.. Αν ποτέ χρησιμοποιήσεις συστηματικά τα ΜΜΜ θα το διαπιστώσεις... Au revoir!