Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ

9 σχόλια
Χθες το απόγευμα (21/03/2011).
Ήμουν επιβάτης στη λεωφορειακή γραμμή 852 που συνδέει το Αιγάλεω με την Νεάπολη της Νίκαιας. ...Στο ύψος του γενικού κρατικού μπήκε στο λεωφορείο ελεγκτής της εθέλ. Του έδειξα το μηνιαίο εισιτήριο που κατείχα και συνέχισε τον έλεγχο.

Στις πίσω θέσεις του λεωφορείου καθότανε μια παρέα παιδιών, μαθητών λυκείου υποθέτω, οι οποίοι δεν είχαν ακυρώσει εισιτήριο. Η συνέχεια γνωστή: απειλές και λεκτικοί προπηλακισμοί από το ''όργανο'' και τα παιδιά να παρακαλούν να μην κοπεί το πρόστιμο. Σε μια στιγμή απείλησε ότι θα τους πάει στο αστυνομικό τμήμα...

Ως εκεί καλά... εγώ ωστόσο περίμενα να πει την μαγική πρόταση: ''οδηγέ, κλείσε τις πόρτες''. Και φυσικά την είπε. Και τότε μίλησα: '' σας ενημερώνω ότι μόλις πράξατε το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης. Το αδίκημα διώκεται αυτεπάγγελτα και όχι μετά από μήνυση. Στο αστυνομικό τμήμα θα έρθω και εγώ μαζί με τα παιδιά για να ζητήσω την ποινική σας δίωξη από τις αρμόδιες αρχές.'' Μου απάντησε: '' δεν είπα να κλείσει τις πόρτες, είπα να κατέβουν οι παραβάτες στην επόμενη στάση και να ειδοποιηθεί η αστυνομία''. Εγώ συνέχισα: '' θα διαπράξετε και το αδίκημα της ψευδούς κατάθεσης, αφού οι επιβάτες θα δηλώσουν απερίφραστα ότι τους εγκλωβίσατε στο λεωφορείο. Προσωπικά θα σας καταθέσω μήνυση για το αδίκημα αυτό και χαλάλι το κατοστάρικο του παραβόλου''.

Για να μην πολυλογώ, τα παιδιά κατέβηκαν από το λεωφορείο και πήγαν στην ευχή του Θεού, χωρίς πρόστιμο. Ο ελεγκτής ακόμα το φυσάει και δεν κρυώνει, αφού αν έκοβε 7 κλήσεις, προς 80 πάνω-κάτω ευρώ η καθεμία, σύνολο 560 ευρώ, βάσει κανονισμού θα καρπωνόταν το 50% του ποσού, ήτοι 280 ευρώ. Έτσι άλλωστε εξηγείται και η μανία του να βεβαιώσει τα πρόστιμα σώνει και καλά.

Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό και παίρνω 1100 ευρω το μήνα... Είναι ελεγκτής, απόφοιτος δημοτικού που μπήκε με κομματικό βύσμα και παίρνει 2,5 με 3 χιλιάρικα.... Και πήγε να βγάλει λεφτά από τους μαθητές..... Συμμαζευτείτε ''κύριοι''. Θα έρθει η ώρα που θα σας πετάνε από τα λεωφορεία εν κινήσει και καλά θα σας κάνουν.

Το κείμενο αυτό το αφιερώνω στον ακατανόμαστο χοντρό ελεγκτή (με φάτσα νταβατζή) που ''συχνάζει'' στις γραμμές 3, 13 και 10 του τρόλλευ στην Κηφισίας, ο οποίος εδώ και κάτι μήνες μου έκοψε πρόστιμο επειδή το εβδομαδιαίο εισιτήριο που κατείχα, είχε λήξει 10 λεπτά πριν τον έλεγχο. Τότε δεν ήξερα τη νομοθεσία και τα περί παράνομης κατακράτησης. Τώρα όμως ξέρω. Και τώρα ξέρετε και εσείς φίλοι αναγνώστες.

Αναγνώστης


ΠΗΓΗ: Ιστολόγιο ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ


ΣΧΟΛΙΟ:

Κατά πρώτον, οι ελεγκτές είναι οδηγοί που παίρνουν ένα ποσοστό επί των προστίμων που θα κόψουν (εάν καταφέρουν να κόψουν) και δεν αμείβονται με σταθερό μισθό για την ιδιότητα τους ως ελεγκτές.

Κατά δεύτερον, τα νομικά παραθυράκια των "Επιβατών Θεσσαλονίκης" ΔΕΝ ισχύουν πλέον και στον ΟΑΣΑ.

Το γελοίο της υπόθεσης δεν είναι ο ανενημέρωτος επιβάτης, αλλά ο ανενημέρωτος ελεγκτής που "πάγωσε" μπροστά στα λόγια του επιβάτη και δεν γνώριζε ότι αυτά δεν ισχύουν στην Αθήνα μετά την αναγωγή σε πταίσμα της μη επίδειξης εισιτηρίου. Η παρακράτηση είναι καθ' όλα
νόμιμη από τη στιγμή που έχεις τελέσει ποινικό αδίκημα (κατηγορίας πταίσματος).

Επιτέλους, η ΕΘΕΛ ας ενημερώσει τους ελεγκτές της για τη νέα νομοθεσία και ας εκφράσει τις ελλείψεις στα ρομαντικά σχέδια του Υπουργείου Υποδομών με ελεγκτές εισιτηρίων-εφοριακούς με φορητούς υπολογιστές που θα συνδέονται στο πληροφοριακό σύστημα της εφορίας και θα καταλογίζουν πρόστιμα. Πως θα λάβουν τα στοιχεία του επιβάτη αν αυτός δεν είναι πρόθυμος να τα δώσει και παρά την τέλεση αδικήματος, είναι υποχρεωμένος να τα δώσει μόνο σε αστυνομικό (τον οποίο, όμως, είναι υποχρεωμένος να περιμένει και η όποια παρακράτηση του είναι νόμιμη); Και ποιός θα εγγυηθεί ότι ο επιβάτης δεν δίνει ψευδή στοιχεία και στον αστυνομικό, αφού ο αστυνομικός δεν θα έχει κάποιο σύστημα επιβεβαίωσης, όπως το πλροφοριακό σύστημα της αστυνομίας κατά την διαδικασία αναγνώρισης; (εκτός και αν χρησιμοποιείται ο φορητός υπολογιστής και για τους δύο σκοπούς)

Η νομοθεσία, προφανώς, έχει κενά. Είτε θα πρέπει να υπάρχει συνοδεία αστυνομικού με τον ελεγκτή ή να δωθούν νέες νομικές δικαιοδοσίες στους ελεγκτές (το δεύτερο είναι, προφανώς, πολύ πιο εύκολο, φθηνό και εφικτό).

Ασφαλώς, η αύξηση των εσόδων από πρόστιμα στους λαθρεπιβάτες (την αύξηση των οποίων πυροδότησε η άδικη αύξηση των κομίστρων των εισιτηρίων επειδή το ίδιο το κράτος είναι μέλος του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ -τις επιδοτήσεις στις συγκοινωνίες -που όμως έχω φορολογήσει) είναι μόνο ένα μικρό τμήμα για την διάσωση των συγκοινωνιών. Μισθοί και ανέσεις ΔΣ, υπερτιμολογημένες αναθέσεις και υπάλληλοι δύο ταχυτήτων είναι αυτά που διαλύουν πολύ περισσότερο τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Το αίσθημα δικαίου έχει χαθεί τόσο στα ιεραρχικά επίπεδα της εταιρείας όσο και μεταξύ των πελατών (επιβατών) της. Γιατί, δηλαδή, να πληρώνω και εγώ εισιτήριο, αφού αν δεν το κάνω δεν υπάρχει καμία επίπτωση, αφού μπορώ να αποστομώσω και να διώξω τον ανενημέρωτο ελεγκτή με νομικά παιχνίδια που πλέον ΔΕΝ ισχύουν;

Απλά να μην ακούσουμε σε λίγο καιρό τον υπουργό να λέει "I did my best but I failed" γιατί και εμείς θα πρέπει να του πούμε "You had to do the best of someone's better"...

9 σχόλια:

  • 30 Μαρτίου 2011 στις 4:07 μ.μ.

    Tο εβδομαδιαίο εισητήριο ισχύει αυστηρά για 7x24 ώρες, χώρις την δυνατότητα δεύτερης ακύρωσης και παράτασης ισχύος μέχρι την λήξη της τελευταίας διαδρομής, όπως στο ενιαίο εισητήριο των 90min.

    Είναι όμως θετικό το γεγονός πως ο ΟΑΣΑ δεν ακολουθεί πολιτική ισχύος ανάλογη με τον BVG[Βερολίνο], την ATAC[Ρώμη] και τον ΟΑΣΘ(όταν διέθετε στους επιβάτες του εβδομαδιαίο εισητήριο), όπου το εβδομαδιαίο εισητήριο λήγει τα μεσάνυχτα της έβδομης μέρας.

    πηγές:
    http://www.bvg.de/index.php/en/17183/name/Weekly/article/77395.html

    http://www.atac.roma.it/index.asp?p=14

    http://501527.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=14

  • 30 Μαρτίου 2011 στις 4:46 μ.μ.

    Πράγματι, ευχαριστώ...

    Μεγάλη βλακεία εκ μέρους τους, πάντως...

  • 30 Μαρτίου 2011 στις 6:17 μ.μ.

    Το σχόλιο του Resistance καταργήθηκε. Πριν σχολιάσετε, διαβάστε το μόνιμο κείμενο πάνω από το κουτί σχολιασμού. ΔΕΝ είμαι υπουργός ούτε τσιράκι του, ΔΕΝ είμαι εργαζόμενος του ΟΑΣΑ, ΔΕΝ είμαι συνδικαλιστής, ΔΕΝ συμφωνώ στην αύξηση των εισιτηρίων, ΔΕΝ συμφωνώ στις απεργίες των εργαζομένων. Ευθύνες στο πρόσωπο μου για τις πράξεις άλλων ΔΕΝ δέχομαι. Είμαι άτομο που έχει πάνω από όλα τις ασφαλιστικές δικλείδες της εύνομης πολιτείας, δηλαδή τους νόμους. Είτε αυτοί αφορούν τους απλούς πολίτες είτε τους πολιτικούς. Γιατί αν σε αυτή τη χώρα δεν κυβερνούσε η ατιμωρησία, η διαφθορά και η αναρχία, τίποτα από τα δυσάρεστα που μας μαστίζουν δεν θα είχαν συμβεί.

  • 31 Μαρτίου 2011 στις 2:16 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Ανώνυμε 4 αμα δεν σου αρεσει το site μη το διαβαζεις, ουτε να σχολιαζεις με τετοιο υφος. Αν διαβαζες συχνοτερα το site θα καταλαβαινες οτι ειναι μια προσπαθεια να ενημερω8ει ο κοσμος και οτι ο αλητης που λες δεν μασαει τα λογια του και καταγγελνει την διαφθορα και ανικανοτητα που επικρατει στον χωρο των ΜΜΕ. Φοιτητης ειμαι και δεν εχω καμια σχεση με ΜΜΜ η κομματα. Απλως δεν εχω ορεξη εκει που μπαινω για να ενημερωθω να βλεπω τετοια κακοπροαιρετα σχολια. Η τουλαχιστον σχολια τετοιου ειδους απο καποιον ανωνυμο. Α, και και για να σου λυσω την απορια, στην σελιδα οπως βλεπεις υπαρχουν διαφημησεις... ετσι τα καλυπτει τα εξοδα, εσυ πως τα καλυπτεις? Μετακινησε τζαμπα και κλαιγεσαι μετα στους ελεγκτες? Δεν περιμενω απαντηση, κιχ...

  • 31 Μαρτίου 2011 στις 9:26 π.μ.

    α]"Μεγάλη βλακεία εκ μέρους τους, πάντως..."
    Τι ακριβώς εννοείς; Που αναφέρεσαι;

    β]κάποιος κάτοχος-εγκεφάλου-ξανθιάς δεν έχει ενημερωθεί πως τα ιστολόγια φιλοξενούνται δωρεάν και δεν συνεπάγονται οικονομική επιβάρυνση για τον συγγραφέα τους!!!

  • 31 Μαρτίου 2011 στις 12:54 μ.μ.

    Kαι δεύτερο σχόλιο αποχώρησε λόγω υβριστικού περιεχομένου. Ευχαριστώ τον ανώνυμο των 2:16πμ για την υποστήριξη.

    Όντως αν ο κακοπροαίρετος του οποίου αναγκάστηκα να διαγράψω το σχόλιο, διάβαζε πιο προσεκτικά, θα έβλεπε ότι παρότι είμαι αντίθετος στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, το δικαιολογώ (οχι τους βανδαλισμούς και τραμπουκισμούς τους αλλά την αγανάκτιση τους). Δες καλύτερα τι γράφω:
    "...άδικη αύξηση των κομίστρων των εισιτηρίων... Μισθοί και ανέσεις ΔΣ, υπερτιμολογημένες αναθέσεις και υπάλληλοι δύο ταχυτήτων είναι αυτά που διαλύουν πολύ περισσότερο τις συγκοινωνιακές εταιρείες".

    Μάλιστα, αν έβαζε λίγο και την λογική του να δουλέψει, θα έβλεπε ότι αν το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ συνεχίσει την δράση του και οι εταιρείες δεν έχουν τα αναμενόμενα έσοδα, το εισιτήριο θα πάει στο 1,60 μετά στα 2 ευρώ, κοκ. Αυτοί που πάντα θα επιβαρύνονται θα είναι οι πολίτες. Και όταν δεν πληρώσει κανείς, πολύ απλά θα κλείσουν, όπως και οι περιφερειακές γραμμές του ΟΣΕ.

    Η πλήρης προσύλωση στους νόμους θα μας είχε γλυτώσει από εισιτήριο στο 1,40 ευρώ και από το κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ γιατί ούτε τέτοιες αμοιβές θα είχαν τα ΔΣ των συγκοινωνιακών εταιρειών, ούτε θα τολμούσαν οι εμπλεκόμενοι να βγάλουν μίζες, ούτε να υπερτιμολογήσουν έργα, ούτε να προσλάβουν άχρηστους/πολυάριθμους υπαλλήλους γιατί ο πέλεκυς της δικαιοσύνης θα προσγειωνόταν βαριά στον αυχένα τους. Το ίδιο και για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Η Ελλάδα είχε κάθε δυνατότητα να είναι η "Δανία του Νότου". Απλά οι κυβερνώντες (που να μην ξεχνάμε, εμείς εκλέγουμε για κανά ρουσφετάκι ή με κριτήριο ποιός είναι λιγότερο άχρηστος και οχι πιο ικανός) δεν θέλησαν να κάνουν την δουλειά τους αλλά να πλουτίσουν παράνομα με αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών. Και το κακό είναι ότι και εμείς οι πολίτες μάθαμε να παραβαίνουμε τους νόμους με ηδονή, με αντάλλαγμα την διαιώνιση της διαφθοράς των "μεγάλων".

    Ένα κράτος ατιμωρησίας, διαφθοράς και αναρχίας, όπου οι νόμοι υπάρχουν μόνο για το ΘΕΑΘΗΝΑΙ, είναι ένα ξοφλημένο κράτος.

    Η παραβατική και εγκληματική συμπεριφορά που καλλιεργείται 40 χρόνια σε αυτή τη χώρα από τον πιο απλό πολίτη έως τον πολιτικό μας βούλιαξαν βαθιά μέσα στα σκ@τ@ και δίνεται και το βήμα να μας ξεφτιλίζουν έτσι, με τέτοιους (αληθείς) χαρακτηρισμούς.

    Εγώ αυτό απλά αναγνωρίζω και όσο αντίθετος είμαι στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ τόσο αντίθετος είμαι στο ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΖΑ, ΛΑΔΩΝΩ ΣΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΩ ΕΡΓΑ, ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΚΟΡΟΪΔΕΥΩ ΤΟΝ ΛΑΟ και άλλα πολλά κινήματα πολύ πρίν του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που αντιτίθενται στους νόμους.

    Γιατί παρότι βλέπουμε ότι ακριβώς αυτή η ατιμωρησία και η αναρχία μας έφτασε σε αυτό το σημείο, αντί να απαιτήσουμε επιτέλους την νομιμότητα, τραβάμε ακόμη περισσότερο το σκοινί. Και το πιο ασχημο απ' όλα είναι ότι νευριάζουμε με τους λογικούς που μας ανοίγουν τα μάτια και οχι με εκείνους που μας τα έχουν κλείσει εδώ και χρόνια...

  • 31 Μαρτίου 2011 στις 2:40 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    "Και όταν δεν πληρώσει κανείς, πολύ απλά θα κλείσουν, όπως και οι περιφερειακές γραμμές του ΟΣΕ".

    Τότε, θεώρησέ το σίγουρο, αν λάβουμε υπόψη τη σκανδαλώδη ατιμωρησία των λαθρομεταναστών, οι οποίοι, πλέον, πλειοψηφούν στα ΜΜΜ...
    Αλήθεια, γιατί δεν το 'χεις σχολιάσει ποτέ;.........

  • 31 Μαρτίου 2011 στις 5:26 μ.μ.

    Για τους νόμιμα διαμένοντες οικονομικούς μετανάστες, είναι φυσικό να είναι πολύ πιο πιθανή η χρήση των αστικών συγκοινωνιών από έναν ημεδαπό πολίτη, λόγω της σίγουρα χαμηλής τους εισοδηματικής διαβάθμισης εξαιτίας ακριβώς του χαρακτηρισμού τους ως "οικονομικοί". Επομένως, αν όντως πλειοψηφούν στα ΜΜΜ, είναι κάτι αναμενόμενο. Αν πληρώνουν το ανάλογο κόμιστρο και τηρούν την χάρτα υποχρεώσεων των επιβατών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Για τους παράνομα διαμένοντες, το γεγονός ότι δεν έχουν το δικαίωμα παραμονής στη χώρα εγείρει μεγάλες αμφιβολίες από νομικής πλευράς αν έχουν και το δικαίωμα χρήσης των υποδομών της χώρας αυτής, ακόμη και αν πληρώνουν τα ανάλογα κόμιστρα...

  • 1 Απριλίου 2011 στις 1:58 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Τώρα αυτό το αποκαλείς απάντηση, ή πηγμένες ασυναρτησίες που θα ζήλευε ο κάθε πρωτοετής-αστικολόγος wannabe?
    Σε ρώτησα εγώ, αγαπητέ, για το καθεστώς νομιμότητος των μεταναστών και για τη συχνότητα που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ;;
    Για το καθεστώς ανοχής που απολαμβάνουν από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς μίλησα και το χαρακτήρισα σκανδαλώδες & προκλητικό, καθώς γίνεται ενώπιον των ημεδαπών(sic) χρηστών, οι οποίοι, εν τέλει, περάν από οικονομικώς χειμαζόμενα πρόβατα αποτελούν και τους μοναδικούς αποδέκτες των νταηλικιών των golden boys της ΕΘΕΛ.. Αν ποτέ χρησιμοποιήσεις συστηματικά τα ΜΜΜ θα το διαπιστώσεις... Au revoir!


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget