Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού

0 σχόλια
Εκ διαμέτρου αντίθετα δημοσιεύματα παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του ΟΣΕ για την καταγγελία της σύμβασης 994 σχετικά με το έργο του προαστιακού στο τμήμα Πειραιά – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες. Η αλήθεια για το έργο αυτό είναι ότι:

Η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική. Το έργο αυτό, καταρχήν συμπεριελήφθη στα Ολυμπιακά Έργα, με εξαιρετικά μικρό χρόνο επιλογής και αποπεράτωσης 8 μηνών. Η έγκριση του Ελεγκτικού συνεδρίου εδόθη καθυστερημένα (22.11.2004), δηλαδή πολύ μετά από την ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Τελικώς, υπογράφθηκε η σχετική σύμβαση στις 26/4/2005 !!! για να ξεκινήσει ως ολυμπιακό έργο και πάλι με προθεσμία 8 μηνών για την περαίωση του έργου, δηλαδή 26/12/2006.
Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία. Η απόφαση για εξυγίανση και νόμιμη διαχείριση ήταν εξ αρχής δεδομένη από τη νέα διοίκηση του ΕΔΙΣΥ, οι χειρισμοί της οποίας έπρεπε να κινηθούν στο αυστηρό πλαίσιο που ορίζουν οι κανόνες της χρηστής διοίκησης και η περιφρούρηση των συμφερόντων του Δημοσίου, ώστε να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ, δοθέντος ότι το έργο ήταν συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.
Γι’ αυτό στην πρώτη κιόλας περίοδο από την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα Διοίκηση της ΕΔΙΣΥ και συγκεκριμένα στις 21-6-2010 υπέβαλε σχετικό ερώτημα προς την Αρχή Πληρωμών και τη Διαχειριστική Αρχή του ΥΠΟΑΝΝ αν με γνώμονα την αποφυγή απώλειας κοινοτικών κονδυλίων είναι σκόπιμη η χορήγηση περαιτέρω παρατάσεων του έργου ή η διακοπή και επαναδημοπράτησή του. Στις απαντήσεις τους, με τα δεδομένα ότι η σύμβαση αυτή πάσχει από την διαδικασία ανάθεσης και ειδικότερα τους όρους διακήρυξης με βάση τους οποίους περιορίστηκε ο ανταγωνισμός και στη συνέχεια αυτοί οι όροι δεν εφαρμόστηκαν, πρότειναν να σταματήσει το έργο και να επαναδημοπρατηθεί.
Η εισήγηση για τη διακοπή της σύμβασης συντάχθηκε το Νοέμβριο του 2010. Λόγω συγχωνεύσεων με το νέο νόμο για τον ΟΣΕ, υπήρξε μία τρίμηνη καθυστέρηση στην ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας.
Οποιοσδήποτε άλλος χειρισμός, εκτός από τη διακοπή της σύμβασης ήταν αδιέξοδος. Μόνον έτσι θα μπορούσε να λυθεί ο γόρδιος δεσμός και να τεθεί τέλος στις υπερβάσεις των υπερβάσεων και τις παρατάσεις των παρατάσεων.
Η όλη υπόθεση βρίσκεται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών αρχικά από το Νοέμβριο του 2007, επανήλθε τον Απρίλιο του 2009 με τη διεξαγωγή πραγματογνωμοσύνης και πλέον κατόπιν και της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, όπου κατατέθηκαν από την ΕΔΙΣΥ όλα ανεξαιρέτως τα σχετικά έγγραφα και η αλληλογραφία με την Αρχή Πληρωμών και τη Διαχειριστική Αρχή, βρίσκεται σε εξέλιξη στην 2η Ειδική Ανακρίτρια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget