tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post2911811250374062821..comments2023-08-20T18:39:27.989+03:00Comments on Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών: ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρούπολη και Συγγρού θέλει να στρώσει νέες ράγες!Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttp://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-66180115649543421152011-08-18T00:53:32.313+03:002011-08-18T00:53:32.313+03:00Ανωνυμε 6 θα μας τρελανεις τελειως ποια διαδρομη ...Ανωνυμε 6 θα μας τρελανεις τελειως ποια διαδρομη μες την Αθηνα με ΜΜΜ διαρκει 2 ωρες?<br />Διεκδικησε βρε βουρλο πρωτα καλυτερες συγκοινωνιες υποδομικα και τεχνικα πανω στην πολη και οχι συγκοινωνιες της συμφορας!<br />Και υστερα μιλα για το δηθεν 40λεπτο...<br />Εχεις πεσει ποτε σε κινηση? Ε τοτε το 40λεπτο θα γινει 80λεπτο...με το ΙΧ, και γι αυτο ευθυνεστε εσεις που το ρημαδι δεν λετε να το αφησετε!Αλλα σε λιγο καιρο με την βενζινη στα 2,5 - 3 ευρω θα παρακαλατε να πατε στην δουλεια σας με ΜΜΜ!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-39421041663929183002011-06-11T15:40:23.188+03:002011-06-11T15:40:23.188+03:00ΑΝΩΝΥΜΟΣ 1
ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΗΤΑΝ ...ΑΝΩΝΥΜΟΣ 1 <br /><br />ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΞΕΙ ΜΕΝ ΤΟ Ι.Χ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ; Η ΘΗΣΕΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ=ΣΥΓΓΡΟΥ, ΘΗΣΕΩΣ ΤΡΑΜ. ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ ΣΕΝΆΡΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΚΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΌΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΕΤΙΧ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΜ και μίσος για τα ΙΧ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΙΧ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΟΤΙ ΣΤΑΘΜΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΜΜΜ χρειάζεσαι πάνω απο 2 ώρες, ενώ με ΙΧ σε 40 λεπτά είσαι στην δουλεία σου; ΔΟΥΛΕΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΟΙ ΦΕΤΙΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ; (ΕΓΩ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΡΟ.) ΕΝ κατάκλειδι όποια μεταβολή που δεν εξασφαλίζει μαζί με την αύξηση των χώρων περιπάτου την πραγματική διευκόληνση των μεταφορών την θεωρω οπισθοδρόμησηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-1566811473702638072011-06-11T14:02:08.616+03:002011-06-11T14:02:08.616+03:00Προς τον ανώνυμο #1:
Πριν μιλήσεις πάρε διάβασε αυ...Προς τον ανώνυμο #1:<br />Πριν μιλήσεις πάρε διάβασε αυτό και ξεστραβώσου: http://mmmathinon.blogspot.com/2011/06/blog-post_1328.html<br /><br />Έλεος ποια έχετε καταστρέψει την πόλη με τα φετΙΧ σας ....Mystic_Bardnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-83435848165439204322011-06-11T03:18:27.674+03:002011-06-11T03:18:27.674+03:00Σιγουρα, δε λεω. Πρεπει να εξοικονομηθουνε οπωσδηπ...Σιγουρα, δε λεω. Πρεπει να εξοικονομηθουνε οπωσδηποτε λεωφορεια. Θα γινει ομως κι αυτο. Πιο συγκεκριμενα, οταν ανοιξει η επεκταση της Γραμμης 2 προς το Ελληνικο, τουλαχιστον οι λεωφοριακες γραμμες Α3, Β3, και 171 λογικα θα τροποποιηθουν. Το σωστο πιστευω πως ειναι να γινουν οι τροποποιησεις ως εξης: Η λεωφοριακη γραμμη 171 απο σταθμο Αγ. Δημητριο που ειναι η αφετηρια του σημερα ν'αλλαξει και να παει στον νεο σταθμο μετρο Ελληνικο, η Β3 που εχει αφετηρια στην Ακαδημιας που ειναι σημερα να παει κι αυτη στον σταθμο Ελληνικο. Η γραμμη Α3 απ'την αλλη, απο Ακαδημιας, ισως θα ηταν καλυτερα να παει η αφετηρια στον σταθμο Αγ. Δημητριο, η αλλιως να γινει κυκλικη "ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ (ΕΥΡΥΑΛΗ) (Μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ." Τωρα, γιατι αυτη η γραμμη να μην κανει αφετηρια στον σταθμο Ελληνικο οπως οι αλλες 2 που ανεφερα. Επειδη ωστε να μπορεσει να καλυπτει το τμημα της Λ. Βουλιαγμενης απο την Λ. Αλιμου μεχρι τον σταθμο μετρο Ελληνικο λογω οτι δεν υπαρχει αλλη λεωφοριακη γραμμη εκτος απ'την Χ97 αεροδρομιου που να καλυπτει αυτο το συγκεκριμενο τμημα. Θα που θ'ανοιξει η επεκταση του Μετρο και στην Ανθουπολη, Χαιδαρι, πιο μετα στον Πειραια, αργοτερα στο Ιλιον, η Γραμμη 4 θα παραδοθει επισης. Δηλαδη, σταδιακα θ'αρχισουν να τροποποιουνται και να μειωνονται οι λεωφοριακες γραμμες προς χαρην του Μετρο.<br /><br /><br />ΓιαννηςJONnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-63712030175600813272011-06-10T16:59:48.084+03:002011-06-10T16:59:48.084+03:00Σημασία έχει να εξοικονομήσουμε λεωφορεία όπου μπο...Σημασία έχει να εξοικονομήσουμε λεωφορεία όπου μπορούμε. Η Γλυφάδα πρέπει να μείνει μόνο με το τραμ που θα κάνει τα δρομολόγια ΒΟΥΛΑ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και ΒΟΥΛΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ (το ΒΟΥΛΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ να καταργηθεί και να μείνει μόνο το ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ). Με την ανταπόκριση στο μετρό, οι επιβάτες θα μπορούν να φτάσουν στο Σύνταγμα από τη Γλυφάδα σε λιγότερο απο 30 λεπτά.Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-44220942777007964602011-06-10T16:50:42.396+03:002011-06-10T16:50:42.396+03:00Καλα λες Ανωνυμε 1 για τη Λ. Συγγρου! :) Να πω οτι...Καλα λες Ανωνυμε 1 για τη Λ. Συγγρου! :) Να πω οτι ειχαμε πολλους μεγαλους αυτοκινητοδρομους, παει στο καλο! Ασε που θα αυξηθει η κυκλοφοριακη συμφορηση απο και προς Καλλιθεα, κλπ. Αναρωτιεμαι, το τραμ που ειναι να μπει στον σταθμο Αργυρουπολης, θα μπει με σκοπο να εξυπηρετει την Κατω Γλυφαδα και τις γυρω περιοχες; Οταν με το καλο παραδοθει η επεκταση Αγιος Δημητριος - Ελληνικο της Γραμμης 2 του Μετρο, η Κατω Γλυφαδα θα μπορει πλεον να εξυπηρετειται ΑΝΕΤΑ τουλαχιστον απο ηδη 2 υφισταμενες λεωφωριακες (Α3, Β3), αλλα και απο πολλες αλλες ακομα που θα πηγαινουν στον σταθμο Μετρο Ελληνικο. Η αποσταση μεταξυ Κατω Γλυφαδας και νεου σταθμου Ελληνικου μετρημενη ειναι μολις 4 χιλιομετρα. Ο χρονος που χρειαζεται το λεωφορειο απ'τον σταθμο Ελληνικο ως την Κατω Γλυφαδα (στο τερμα των λεωφοριακων αυτων γραμμων) ειναι γυρω στα 10 λεπτα με μετριες κυκλοφοριακες συνθηκες. Σχετικα γρηγορα δηλαδη. Με λιγα λογια, υπαρχει ευκολη ετοιμη λυση με τα λεωφορεια στο συγκεκριμενο τμημα με την παραδοση αυτης της επεκτασης της Γραμμης 2 του Μετρο. Θα μπει που θα μπει και το συστημα τηλεματικης στα λεωφορεια.JONnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-597850355821765302011-06-10T12:27:38.329+03:002011-06-10T12:27:38.329+03:00ΚΆΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ. ΦΤΙΑΞΤΕ...ΚΆΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ. ΦΤΙΑΞΤΕ ΠΡΩΤΑ 10 ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΑΙ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΚΟ; ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΤΡΑΜ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΕΩΦΟΡΙΟ. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΥΣΑΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ;Anonymousnoreply@blogger.com