
Γράφει η Βίλλυ Κρεμμύδα στο ΒΗΜΑ...
Ο ΟΣΕ αποτελεί πληγή για τη χώρα . Φυσικά και δε μου αρέσει ότι υπάρχει να πηγαίνει στα χέρια ξένων επενδυτών αλλά λυπάμαι για τη πλέον μη ελεγχόμενη κατάσταση που φτάσαμε ..
Τι θέλω να πω ; Θα σας το εξηγήσω ευθύς αμέσως. Καθημερινά παίρνω το τρένο ( όπου ανήκει στον ΟΣΕ ) συγκεκριμένα το τοπικό της Χαλκίδας από το σταθμό Αγίου Στεφάνου . Είναι περιττό να σας πω πως εξυπηρετεί πολύ κόσμο κυρίως τις πρωινές ώρες . Επιπλέον , ο αριθμός του κόσμου που χρησιμοποιεί το μέσο ολένα και αυξάνεται . Αξίζει να σας τονίσω επίσης , πως το εισιτήριο άγγιζε το 1.90 ευρώ . Πριν περίπου ένα μήνα η τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε στα 2.70 . Αύξηση καθόλου απαρατήρητη . Αν και η αλλαγή της τιμής είναι μείζoν πρόβλημα διότι δεν έγινε κάποιο έργο , δεν προστέθηκαν δρομολόγια , δεν είναι ότι ξαφνικά οι υπάλληλοι σηκώνουν τα τηλέφωνα στις εκδόσεις εισιτηρίων προς όφελος της εξυπηρέτησης μας, μας εμφανίστηκε ένα ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα . Μόλις δυο βαγόνια είναι αρκετά από Χαλκίδα με τερματικό σταθμό Αθήνα.
Από τον Άγιο Στέφανο όπου εγώ επιβιβάζομαι , όλοι όσοι περιμένουμε είμαστε ήδη όρθιοι , κάτι βέβαια που απαγορεύεται , αλλά να μου πείτε αυτός ο νόμος στην Ελλάδα δεν υπάρχει . Στη Δεκέλεια δε , αρχίζει ο ένας να κολλάει στον άλλον . Το μεγάλο όμως χτύπημα έρχεται στο σταθμό Μενιδίου . Εκεί ο κόσμος δε χωράει να εισέλθει μέσα στο τρένο . Με φωνές , σπρώξιμο , τελικά οι άνθρωποι καταφέρνουν να μπουν . Έτσι , γινόμαστε μια κινούμενη κονσέρβα που μεταφέρει σαρδέλες .
Για να καταλάβετε το μέγεθος της κατάστασης ο ελεγκτής δε μπορεί να περάσει να διαπιστώσει αν όλοι μας φέρουμε εισιτήριο , αφορμή βέβαια ψάχνουν και αυτοί .
Τέλος , έρχομαι να ρωτήσω . Πρώτον , τι τους επιβαρύνει αν βάλουν ένα βαγόνι παραπάνω τις ώρες αιχμής ; Πληρώνουμε τόσα χρήματα για να φτάνουμε στις δουλειές μας ιδρωμένοι , διότι κλιματισμός δεν υπάρχει , νιώθοντας βρώμικοι και αγανακτισμένοι ; Ε ! Όχι , προτιμώ ο ΟΣΕ να βρίσκεται στα χέρια ιδιωτών και να φτάνω συνεπής στη δουλειά μου και φυσικά σαν άνθρωπος . Ας κοιτάξουν λοιπόν οι υπάλληλοι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά , πέρα από το να παλεύουν μη χάσουν τους υπέρογκους μισθούς λες και πετάνε αεροπλάνο . Διότι εάν η κατάσταση συνεχιστεί ως έχει θα έρθει ο καιρός που θα χρειάζεται να κρεμόμαστε από τα τρένα , καμία διαφορά με Ινδία δηλαδή.
Συμφωνω απολυτα με ολα τα παραπανω!!!Κι εγω απο Αγ.Στεφανο χρησιμοποιουσα τον ΟΣΕ μεχρι ΣΤ.Λαρισης...ενδεικτικα αναφερω οτι το ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ εισιτηριο απο 1,40 εχει φτασει τα 2 ευρω..και φυσικα απο το Στ.Λαρισης πρεπει να ακυρωσουμε και νεο εισιτηριο 0,70 καθως το εισιτηριο του ΟΣΕ δεν ισχυει στα υπολοιπα ΜΜΜ.Συνολο 2,70 μονο για να παει ενας φοιτητης στη σχολη του...5,40 μαζι με την επιστροφη!!!!Τελικα ασυμφορη κρινεται η μετακινηση με τον ΟΣΕ και λογω των παραπανω συνθηκων οπως πολυ περιγραφικα αναφερονται πολυ ειναι αυτοι που δυσανασχετουν και ψαχνουν για εναλλακτικους τροπους μετακινησης...Αληθεια γιατι η τιμολογιακη πολιτικη του ΟΣΕ δεν αναγνωριζει τη γραμμη μεχρι τον Αγ.Στεφανο ως προαστιακή ώστε να γινουν και οι αναλογες προσαρμογες των εισιτηριων? Οταν ήδη Κορωπι Ασπροπυργος και Μαγουλα βρισκονται στην αστικη ζωνη....
Και e-mail και πόσες φορές είχαμε παρακαλέσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τότε στην συνομιλία της με πελάτες στο fb να βάλει μέσα το τμήμα στην αστική ζώνη του ΟΑΣΑ... Είτε δεν την συμφέρει, είτε είναι τόσο κωφάλαλη, ανίκανη! Μάλλον και τα δυο...