Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

ΜΕΤΡΟ: Αφιέρωμα: Ποιός φταίει για το "άκυρο" τμήμα ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ;

29 σχόλια
5 Ιουλίου 2010: Ανανεωμένο άρθρο μετά τις πληροφορίες του φίλου αναγνώστη ο405Ν...

1 Ιανουαρίου 2011: Διαβάστε και το διαφωτιστικό άρθρο της Καθημερινής εδώ


Η δημοτική αρχή της Αγ.Παρασκευής το 1999 κατατρόμαξε και μόνο στην ιδέα ότι θα έχει σταθμό μετρό στην κεντρική πλατεία της Αγ.Παρασκευής (Λ.Μεσογείων) και θα περνούσε από την περιοχή τους αυτό το κατασκεύασμα που ονομάζεται μετρό που μόνο υποβάθμιση και παρακμή θα είχε ως αποτέλεσμα για τον δήμο τους, σύμφωνα με τις απόψεις τους!

Η δημοτική αρχή της Αγ.Παρασκευής του 1999 με αντιδήμαρχο τον νυν δήμαρχο, τον πρών δήμαρχο και με ελάχιστους δημότες, κατάφερε να ακυρώσει την κατασκευή σταθμού στην περιοχή τους (Η δημοτική αρχή απλά ΔΕΝ θέλησε να υπογράψει την σχετική άδεια) αλλά ΚΑΙ να αλλάξουν την χάραξη του έργου, επειδή δεν ήθελαν ΚΑΝ η σήραγγα του μετρό να αγγίξει την έκταση του δήμου Αγ.Παρασκευής αναγκάζοντας το να αλλάξει πορεία ώστε να φτάσει στον σταθμό ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ που ήταν απαραίτητο για τη σύνδεση με το Διεθνές Αεροδρόμιο, μέσω ορίων δήμων Χαλανδρίου-Αγ.Παρασκευής και η σήραγγα πάντα μέσα στον δήμο Χαλανδρίου.


Έτσι, το μετρό λίγο πριν εξέλθει από τα όρια του δήμου Χολαργού (σταθμός ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ), αλλάζει πορεία, ΔΕΝ σύνεχιζει επι Λ.Μεσογείων (έκταση δήμου Αγ.Παρασκευής) για να κάνει στάση στην πλατεία της Αγ.Παρασκευής και μετά να "στρίψει" για τον σταθμό ΧΑΛΑΝΔΡΙ αλλά επί Λ.Δουκίσσης Πλακεντίας (έκταση δήμου Χαλανδρίου).

Η παλαιά χάραξη προέβλεπε την κατασκευή του σταθμού ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην πλατεία ενώ ο επόμενος σταθμός θα ήταν ο σημερινός σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ (με την ονομασία ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ) και μετά ο σημερινός σταθμός ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ (με την ονομασία ΣΤΑΥΡΟΣ).

Όμως, οι εκτιμήσεις της δημοτικής αρχής για υποβάθμιση της περιοχής τους με την έλευση του μετρό ήρθαν...αντίστροφα, βλέποντας τα άλματα στις τιμές των κατοικιών σε άλλες περιοχές κοντά σε σταθμούς μετρό.
Ξεχνώντας πως είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν στο κεντρικότερο σημείο της περιοχής τους, ο πρώην αντιδήμαρχος και νυν δήμαρχος (που και αυτός είχε ψηφίσει αρνητικά στην διέλευση του μετρό) απαίτησε, μετά από χρόνια, την κατασκευή σταθμού στον δήμο του. Όμως, λόγω της αλλαγής χάραξης που προκάλεσαν οι ίδιοι, δεν ήταν δυνατό να εξυπηρετήσει την Αγ.Παρασκευή και αποφασίστηκε να κατασκευαστεί ένας σταθμός στα όρια των δήμων Χαλανδρίου και Αγ.Παρασκευής με την ονομασία ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ενώ ο σταθμός υπάγεται στον δήμο Χαλανδρίου(!)
Ασφαλώς, επειδή η κατασκευή αυτού του σταθμού δεν είχε προβλεφθεί, οι επιβάτες της Γραμμής 3 αναγκάστηκαν να ταλαιπωρηθούν με το κλείσιμο του τμήματος ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ-ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ την περίοδο Φεβρουάριος 2009-Σεπτέμβριος 2009, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για την έναρξη κατασκευής του σταθμού...
Σημεώνεται πως και αυτός ο σταθμός βρίσκεται σε αραιοκατοικημένη συνοικία του δήμου Χαλανδρίου, με αποτέλεσμα και αυτός να έχει μικρή επιβατική κίνηση, όταν λειτουργήσει...

(Σημειωτέον, μετά την λειτουργία αυτού του σταθμού, ο δήμος Χαλανδρίου θα είναι "περικυκλωμένος" κατά το ήμισυ από τέσσερις (4) σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς (Προαστιακοί σταθμοί ΠΕΝΤΕΛΗΣ και ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και σταθμοί μετρό ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ,ΧΑΛΑΝΔΡΙ,ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) , χωρίς να εξυπηρετείται ουσιαστικά, καθώς το κέντρο του είναι αυτό που χρήζει άμεσης κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης...)

Ο νυν δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής, επειδή πλησιάζουν δημοτικές εκλογές, απάντησε πρόσφατα στα παράπονα των δημοτών σπείρωντας θύελλες με τα λόγια του, καθώς ισχυρίζεται πως αρνήθηκε μαζί με τον πρώην δήμαρχο την διέλευση του μετρό για να εξυπηρετήσει τα εργολαβικά συμφέροντα (μεγαλύτερου μήκους σήραγγα, ιδιαίτερα μεγαλοπρεπής σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ, νέες μελέτες,νέα χάραξη, κτλ) του τότε Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ...

----------------------------------------------------------------

Συμβουλεύω τους φίλους αναγνώστες να διαβάσουν και το σχόλιο του αναγνώστη Ο405Ν.

29 σχόλια:

  • 23 Απριλίου 2010 στις 6:50 μ.μ.

    Εγω αυτό που ξέρω είναι, ότι αν όντως έγινε για εργολαβικά συμφέροντα, ευθύνες δεν θα αποδωθούν και το χειρότερο από ολα, καταστράφηκε μια ολόκληρη γραμμή μετρό...

  • 24 Απριλίου 2010 στις 1:43 μ.μ.
    Μετρόφιλος :

    Παλιότερα προβλεπόταν να κατασκευαστεί η Ελεύθερη Λεωφόρος Πεντέλης από το Νομισματοκοπείο μέχρι το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Έτσι η κίνηση της Μεσογείων θα εκτρεπόταν και θα αποσυμφορείτο η Αγία Παρασκευή. Η νησίδα αυτής της Λεωφόρου θα φιλοξενούσε τη γραμμή 3 του μετρό, ακάλυπτη.

    Για κάποιους λόγους όμως ακυρώθηκε η Ελεύθερη Λεωφόρος Πεντέλης κι έτσι η γραμμή του μετρό ακολούθησε αυτή τη χάραξη υπογείως. Είναι η πιο λογική διαδρομή, αφού η Μεσογείων μέχρι το μέγαρο της ΕΡΤ είναι αρκετά ανηφορική και μετά κατηφορίζει. Γιατί να κουράζουμε τα τρένα με τα ανεβοκατεβάσματα;

  • 24 Απριλίου 2010 στις 2:29 μ.μ.

    Έχετε απόλυτο δίκιο για την ανηφορική Μεσογείων...
    Εγω πιστέυω πως το μετρό θα έπρεπε να κάνει στάση στην Πλατεία Αγ.Παρασκευής και μετά να μπαίνει μέσα στο ΚΕΝΤΡΟ του Χαλανδρίου, στην Πλ. Χαλανδρίου... Απο εκεί, θα μπορούσε να φτάσει στον σταθμό ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ το ίδιο άνετα...
    Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία αν έκανε λίγο ζιγκ-ζαγκ η γραμμή (αλλιώς η γραμμή 2 που είναι ΟΛΗ ένα ζιγκ-ζαγκ, για ποιό λόγο να φτιαχτεί έτσι;), σημασία είχε να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο...
    Και πιστεύω πως η διαδρομή Πλατεία Αγ.Παρασκευής-Πλατεία Χαλανδρίου θα εξυπηρετούσε τα μέγιστα...
    Επίσης, καλό θα ήταν η γραμμή να είχε κάνει ένα μικρό ζιγκ-ζαγκ για να φτάσει στην Πλατεία Χολαργού, αντί ενός σταθμού επί της Λ.Μεσογείων...

  • 25 Απριλίου 2010 στις 1:46 π.μ.

    Ηδη τό 1994 η ταφόπλακα στή διέλευση από Πλατεία Αγ.Παρασκευής ειχε σφραγισθει πρός μεγάλη δυσαρέσκεια υγιως σκεπτομένων στελεχων της Bechtel. Οσο γιά τή συγκοινωνιακή δικτύωση Χαλανδρίου, δέν μπορει νά θεωρηθει επαρκής χωρίς επαναδραστηριοποίηση του αστικου τμήματος του διαδρόμου Λαυρίου ως Light Rail. Ο σταθμός "Χαλανδρίου" της ΑΜ ειναι ψευδεπίγραφος, ο πραγματικός ειναι ο πολύ κεντροβαρικότερος σταθμός της παλαιας γραμμης.
    Γιατί να κουράζουμε τα τρένα με τα ανεβοκατεβάσματα; Δεν τά κουράζουμε, οι ενεργειακά αποδοτικότερες μηκοτομές σέ μετρό ειναι τά λεγόμενα hump profiles, πού υποβοηθουν τήν πέδηση & επιτάχυνση κατά τήν προσέγγιση & τήν εγκατάλειψη των σταθμων/στάσεων. Οσο γιά τά ζιγκ-ζαγκ, δέν ειναι ανώδυνα, υπόκεινται στούς γεωμετρικούς περιορισμούς ενός βαρέως σιδηροδρόμου (και δη κανονικου ευρους στήν περίπτωσή μας), οταν γίνονται δε κάτω από κτίρια αυξάνουν τό κόστος καί τό ρίσκο της κατασκευης.

  • 26 Απριλίου 2010 στις 9:37 π.μ.
    jwudalas :

    Για ποιό λόγο πρέπει το μετρό να πηγαίνει στο αεροδρόμιο;Δεν θα ήταν καλύτερα να συνέχιζε μετά την πλατεία Χαλανδρίου προς τα Μελίσσια;Ο προαστιακός γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν φτιάχτηκε;Με τη λειτουργία των δύο μέσων στην ίδια γραμμή το μόνο που γίνεται είναι να λειτουργουν ανταγωνιστικά.

  • 26 Απριλίου 2010 στις 2:30 μ.μ.

    Συμφωνω jwudalas...

    Οι συρμοί του προαστιακού στο τμήμα ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ κινούνται σχεδόν άδειοι...
    Μου έχει τύχει να βλέπω ανθρώπους στον σταθμό μετρό ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ να περιμένουν 20 και 25 λεπτά τον επόμενο συρμό για Αεροδρόμιο, ενώ από πάνω τους ο προαστιακός θα περάσει σε 10-15 λεπτά (και θα τους μεταφέρει πιο γρήγορα, καθώς οι συρμοί του μετρό φτάνουν στο τμήμα του προαστιακού τα 100 χλμ/ωρα ενώ ο προαστιακός στο τμήμα ΚΑΝΤΖΑ-ΚΟΡΩΠΙ αναπτύσσει 160χλμ/ωρα...)

    Όμως, σίγουρα δεν είναι βολικό για έναν ταλαιπωρημένο ταξιδιώτη να πρέπει με τις βαλίτσες του να αλλάξει γραμμή στα Άνω Λιόσια ή/και στον Σταθμό Λαρίσης...

  • 19 Μαΐου 2010 στις 10:14 μ.μ.
    O405N :

    Λοιπόοοον.

    Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω υπήρχε η χωροθέτηση της Ελέυθερης Λεωφόρου Πεντέλης που θα ξεκινούσε στην ουσία από τον Κόμβο Μεσογείων-Κατεχάκη και θα ήταν η μετατροπή της Μεσογείων από την Κατεχάκη μέχρι το Νομισματοκοπείο σε υποβαθμισμένο αυτοκινητόδρομο κατά τα πρότυπα της Αττικής Οδού. ΤΟ Μετρό θα συνέχιζε έτσι στο μέσον της λεωφόρου αυτής χωρίς να επιβαρυνθεί με το κόστος της κατασκεύης της σήραγγας.

    Τα χρόνια πέρασαν, η Ελέυθερη Λεωφόρος Πεντέλης πολεμήθηκε -σωστά κατά την άποψή μου- άλλα και ξεπεράστηκε από την ανάπτυξη του αστικού ιστού και την κατασκεύη τελικά πιο σύντομα από ότι ίσως αναμενόταν της Σταυρού-Ελευσίνος και της ΔΠΛΥ.

    Κατά τα πρότυπα της Σταυρού-Ελευσίνος, ο διάδρομος της οδού από το Νομισματοκοπείο μέχρι την Δουκ. ΠΛακεντίας είχε δεσμευθεί με την απαγόρευση πάσης φύσεως ανέγερσης κτηρίων.

    Ευκαιρία για τα λαμόγια του real estate να ρουφήξουν ζουμάκι... Κρατήστε το αυτό...

    Συμμετέχοντας στην ομάδα της ΜΑΜ το 1996-1997 έζησα τη γέννηση της ιδέας κια συνεργάστηκα σε αυτό, έτσι ώστε η γραμμή 3 αφού έτσι κι αλλιώς θα γινόταν τελικά πλήρως υπόγεια, να περάσει και από την Πλατεία της Αγ. Παρασκευής και να πιάσει και εκείνη την περιοχή φιλέτο.

    Όσο αφορά τώρα να πάει η γραμμή 3 μέχρι την ΠΛατεία Χαλανδρίου και μετά να γυρίσει πάλι για Πλακεντία, παιδιά το μετρό ΔΕΝ είναι ούτε ΤΡΑΜ, ούτε λεωφορείο, ούτε τρόλλευ...για να κάνει βόλτες δεξιά-αριστερά...

    Και αν η γραμμή 2 όπως λέτε κάνει πολλά ζιγκ-ζαγκ, ΚΑΚΩΣ τα κάνει. Ήταν αποτέλεσμα της έμμονης ιδέας των Γάλλων σχεδιαστών νά κάνουν έτσι γραμμές με ζιγκ-ζαγκ ΚΑΙ διακλαδώσεις, καταστροφή για την ομαλή λειτουργία τους...

    Τα ανεβοκατεβάσματα στη μηκοτομή δεν φοβίζουν ένα ηλεκτροκίνητο τραίνο.

    Η γραμμή έπρεπε να φτάσει έτσι κι αλλιώς Πλακεντία γιατί εκεί ήταν ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΣ ο χώρος για το αμαξοστάσιο της Πλακεντίας ή Σταυρού τότε.

    Μην τα βλέπετε όλα έτσι εύκολα.

    Το σύνολο τότε των δημοτικών παρατάξεων πολέμησε ΛΥΣΣΩΔΩΣ την αλλαγή της χάραξης έτσι ώστε να γίνει σταθμός στην Πλατεία Αγ. Παρασκεύης και όχι στα χωράφια του Κολλεγίου.
    Έχουν κυκλοφορήσει τα αναλυτικά πρακτικά συνεδριάσεων του ΔΗμοτικου Συμβουλίου της Αγ. ΠΑρασκεύης σε τοπική εφημερίδα και αν και ήξερα, διαβάζοντάς τα ΕΦΡΙΞΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Μιλάμε ότι οι άνθρωποι ήταν ΠΟΛΥ ΣΤΟΚΟΙ, ΚΡΕΤΙΝΟΙ και, και, και...

    Ήταν όμως; Ή μήπως ΔΕΝ ήταν...;
    Μήπως όλο το παιχνίδι ήταν ΣΤΗΜΕΝΟ από τα λαμόγια της κτηματαγοράς που πήραν μπιρ-παρά τα χωράφια γύρω από τον δεσμευμένο διάδρομο της καταργημένης Ελέυθερης Λεωφόρου Πεντέλης και τώρα που εξασφάλισαν την επένδυσή τους, θα φάνε παντεσπάνι χτίζοντας ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ πολυκατοικίες και εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα θηρία....;

    Ε; Μήπως;

    Και όσδο για τους δημοτικούς άρχοντες της Αγίας ΠΑρασκεύης είναι και εγκληματικά ΨΕΥΤΕΣ γιατί στις δημοτικές εκλογές του 2006 εΙΧΑΝ το ΘΡΑΣΟΣ να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι με τους παραγοντισμούς τους και τις επαφές τους με τον Σουφλιά, θα έφερναν τη χάραξη και πάλι στην Πλατεία, λες και είναι γραμμή λεωφορείου ή τρόλλευ η υπόγεια σήραγγα...

    Τι κρίμα για την πόλη...

    Γι αυτό ερήμωσαν τα εμπορικά κέντρα της Αγ. Ιωάννου. Ποιος θα πάει εκεί να βγάλει τον καρκίνο χωρίς πρόσβαση, χωρίς δυνατότητα σταθμεύσης ΙΧ, χωρίς σταθμό τραίνου στην Πλατεία...;

    Παίρνει τον Προστιακό και πάει αέρα στο MALL και στο GOLDEN HALL.

    Σιγά μη κάτσει να σκάσει...

  • 20 Μαΐου 2010 στις 11:36 π.μ.
    O405N :

    Λίγα πράγματα ακόμα.

    Ο σταθμός Χαλάνδρι ΔΕΝ ξεφύτρωσε από το πουθενά. Ήταν θεσμοθετημένος και χωροθετημένος από την πρώτη στιγμή της θεσμοθέτησης της επέκτασης και είχε άλλο όνομα που τώρα μου διαφέυγει, νομίζω πάντως ότι ήταν Δουκίσσης ΠΛακεντίας, και η σημερινή Πλακεντία λεγόταν Σταυρός... Και η στάση Αγ. Παρασκευή προβλεπόταν και τα πάντα.

    Άρα τίποτα δεν ξεφύτρωσε από το μηδέν...

    Τώρα σχετικά με την μη κατασκεύη του κελύφους του σταθμού Αγ. Παρασκεύη που οδήγησε στην 6μήνη διακοπή των δρομολογίων είναι απότοκος της κόντρας της δημοτικής αρχής Αγ. Παρασκεύης με την τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Βασούλα... Και λόγω του επείγοντος της κατασκεύης του έργου και της σύνδεσης με τον διάδρομο του ΟΣΑ είπαν σιγά μην τους παρακαλάμε κιόλας που δεν θέλουν και τον σταθμό και γι αυτό το έπνιξαν το κέλυφος...

    Και όσο για την ταυτόχρονη λειτουργία ΠΣΑ και Μετρό στον διάδρομο του Αεροδρομίου, που τα είδατε τα άδεια τραίνα...

    Έχετε πάει ποτέ να δείτε τι γίνεται στην πρωϊνή αιχμή από τους Μεσογειακούς σταθμούς...;

    Κάθε μέρα ο κόσμός ανεβαίνει! Και στα δύο τραίνα! Και το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι εξυπηρετείται διαφορετικός κόσμος από την κάθε γραμμή! Άλλος για το κέντρο της Αθήνας και άλλος για την οριζόντια διέυθυνση, κατά την λειτουργία και της Αττικής Οδού. Καθίστε δε να δείτε πόσος κόσμος θα προστεθεί στο σύστημα του προαστιακόυ με τη λειτουργία του Σταθμού ΜΕταμόρφωση καθώς κια των υπολοίπων ΣΚΑ, Λυκότρυπας, Πύργου, Αγίων Αναργύρων, Ταύρου κλπ.

    Και για σκεφτείτε το, και για τα Μεσόγεια και για το Αεροδρόμιο γιατί από το κέντρο της Αθήνας να πάρω πρώτα το μετρό να κάνω μετεπιβίβαση στη Λάρισσα και να πάρω τον Προαστιακό και να μην πάρω κατευθείαν το μετρό που θα με πάει με τη μία;

    Και όσο για τα χιλιόμετρα που λέτε αν είναι καλύτερα με τα 100., τα 120 που θα πάει το μετρό και τα 160 που πάει το deziro η διαφορά είναι από δευτερόλεπτα έως 1-2 λεπτά το πολύ... Και η διαφορά αυτή είναι αισθητή μόνο στο κομμάτι Κάντζα-Κορωπί. Πουθενά αλλού.

    Εξάλλου οι σταθμοί του Προαστιακού έχουν σχεδόν αποστάσεις σταθμών μητροπολιτικού σιδηροδρόμου και δεν έχει καμία σημασία η ονομαστική ταχύτητα των 160 χλω αφού με το ζόρι προλαβαίνει να φτάσει τα 100 και μετά να πεδήσει πάλι.

  • Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

  • 17 Ιουνίου 2010 στις 6:32 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Συγνωμη!!! Αλλα για ποια ανεβοκατεβασματα μιλάς φίλε Μετρόφιλε? Δηλαδή επειδή η Μεσογείων ειναι ανηφορική οδος πρέπει και ο μετροποντικας να σκαψει με ανηφορική κλίση??!! Δε μπορει οριζόντια??!!

  • 17 Ιουνίου 2010 στις 6:34 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Συγνωμη!!! Αλλα για ποια ανεβοκατεβασματα μιλάς φίλε Μετρόφιλε? (<> )Δηλαδή επειδή η Μεσογείων ειναι ανηφορική οδος πρέπει και ο μετροποντικας να σκαψει με ανηφορική κλίση??!! Δε μπορει οριζόντια??!!

  • 21 Ιουνίου 2010 στις 3:34 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΜΕ 200.000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ.

  • 23 Ιουνίου 2010 στις 4:02 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Σε ποία στάση κατεβαίνω με το λεωφορείο (314), προκειμένου να πάρω μετρό από Δουκίσσης Πλακεντίας; Ευχαριστώ.

  • 27 Ιουνίου 2010 στις 5:43 μ.μ.
    O405N :

    Σε ότι αφορά τα ανεβοκατεβάσματα που είπε ένας φίλοςε παραπάνω, ναι είναι αλήθεια ότι το μετρό μπορεί να πάρει μία μέση στάθμη και να την ακολυθήσει χωρίς πολλές μεταβολές.

    ΌΜΩΣ...

    Όσο το ανάγλυφο στην επιφάνεια μεταβάλλεται, αυτόματα πρέπει να μεταβάλλεται και το κόστος της κατασκευής των σταθμών και των προσβάσεων σε αυτούς... Και αυτό είναι διεθνής πρακτική να ακολουθείται το ανάγλυφο της επιφάνειας από τη χάραξη της υπόγειας σήραγγας γιατί το αυξημένο βάθος ενός σταθμού σημαίνει ΠΟΛΛΑΠΛΟ κόστος τόσο στην κατασκεύη, όσο και στην λειτουργία του...

    Βλέπε το παράδειγμα κάποιων σταθμών στην Βουδαπέστη νομίζω άλλα και στο μετρό του Λονδίνου στα βόρεια, μου διαφεύγει ο σταθμός που έχει το ρεκόρ του μεγαλύτερου βάθους και των μεγαλύτερων κυλιόμενων κλιμάκων -που θέλουν αυξημένη και κοστοβόρα συντήρηση όσο αυξάνεται το μήκος τους...
    Οπότε επιλέγεται μία μέση λύση που να ακολουθεί κατά το δυνατόν το ανάγλυφο της επιφάνειας κια να εξασφαλίζει ένα μέσο βάθος κατασκεύης των σταθμών 20-35 μέτρα.

    Όσο για το λεωφορείο 314 έχει αφετηρία στον διαμορφωμένο χώρο των λεωφορείων επάνω ακριβώς από τον σταθμό Δουκ. Πλακεντίας.

  • 27 Ιουνίου 2010 στις 9:34 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΜΑ. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ. ΠΡΟΦΑΝΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΚΛΗΚΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΑ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΧΩΔΕ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.

  • 29 Ιουνίου 2010 στις 12:24 μ.μ.
    O405N :

    Φανταστήτε ότι ακόμα και η τότε δεξία ανριπολίτευση στο δήμο επειδή δεν τολμούσε να πει ανοιχτά όχι ζήτησε σαν προαπαιτούμενα την υπογειοποίηση της Λεωφ. Μεσογείων από την ΕΡΤ έως τη στάση Τόμπρα και κατασκεύη υπόγειου πολυόροφουχώρου στάθμευσης ιχ στην Πλ. Αγ. Παρασκεύης...

    Τόσο ΖΩΑ ΗΤΑΝ!!!

    Βέβαιαα φταίει και το υποργείο που δεν τους έγραψες στα κάκκαλά του και να κάνει το σωστό...

    Ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται...

  • 5 Ιουλίου 2010 στις 12:23 π.μ.

    Να θυμίσω πως οποιαδήποτε κατασκευή έργου μέσα σε έναν δήμο, απαιτεί την άδεια του δημάρχου. Επομένως, εφόσον ο δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής είπε ΟΧΙ στο μετρό, το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν μπορούσε να τον παραβλέψει και να συνεχίσει τις εργασίες, καθώς θα ήταν παράνομο.

    Φυσικά, τον δήμαρχο της Αγ.Παρασκευής τον έβαλαν ως δήμαρχο οι κάτοικοι και νομίζω πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γκρίνιες από αυτούς, αφού δεν φταίει το ΥΠΕΧΩΔΕ (όπως νομίζουν πολλοί) αλλά ο δήμαρχος.

    Θα πρότεινα, βέβαια, να του ζήταγαν να κάνουν ένα δημοψήφισμα για μία τόσο σημαντική απόφαση και όχι να αποφασίσει ο ίδιος για αυτό.

    Όπως και να έχει, η ζημιά έγινε, ο δήμαρχος είναι πλέον νεκρός και στην θέση του βρίσκεται ο τότε αντιδήμαρχος που ΚΑΙ αυτός είχε ψηφίσει ΟΧΙ στο μετρό. (Να το θυμόμαστε αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμο... ;-) )

    Θα ήθελα πολύ να ήξερα γιατί, εφόσον και η αρχική χάραξη ήταν να γίνει ο σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ εκεί που είναι τώρα (με την ονομασία ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ), δεν είχε γίνει χάραξη για το κέντρο του Χαλανδρίου που πλέον θυμίζει κέντρο Αθήνας από συμφόρηση!... Ο405Ν, μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό;;; Θα ήμουν ευγνώμων!

  • 5 Ιουλίου 2010 στις 2:50 μ.μ.
    O405N :

    Υποτίθεται ότι την πλευρά από εκεί θα την κάλυπτε ο κλάδος της γραμμής 3 Πανόρμου-Παράδεισος (νύν γραμμή 4)...

    ΚΑΙ στα πλαίσια της ΜΑΜ είχε εξεταστεί το σενάριο ο σταθμός ΣΙΔΕΡΑ αντί για το ΥΓΕΙΑ να γίνει στο Κέντρο του Χαλανδρίου και ο σταθμός Αγ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ αντί στο κολέγιο (σημερινή θέση) να γίνει στην ΠΛατεία.

    Μάλιστα επειδή η τροποποίηση αυτή απαιτούσε νέες ενέργειες προέγκρισης χωροθέτησης, περιβαλλοντικών όρων κλπ κλπ, χρονοβόρες και με τους Ολυμπιακούς να έρχονται, έγινε πολύ έγκαιρα η επαφή με το Δήμο με σκοπό την οικονομία του χρόνου...

    Δηλαδή τους φέρανε λιλί στο πιάτο, ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ και αυτοί είπαν με κάθε τρόπο ΟΧΙ!!!

    Ποιος θα τους παρακαλούσε;

    Και όσο για το θέμα της υπογραφής των οικοδομικών εργασιών παό το δήμο, σας θυμίζω την αποφασιστική στάση που τηρήθηκε για τα έργα του τραμ στην Αχιλλέως...

    Όταν θέλει το κράτος, ΜΠΟΡΕΙ!!!

    ΑΠλά εκεί δεν ήθελε να πολυσκοτιστεί και κράτησε την ήδη θεσμοθετιμένη χάραξη. Και για γινάτι τους κατάργησε ακόμα και την κατασκεύη οτυ κουτιού του σταθμού Αγ. Παρασκεύη...

  • 5 Ιουλίου 2010 στις 4:44 μ.μ.

    Ευχαριστούμε πολύ! Αν και νομίζω πως δεν θα έπρεπε να επαναπαυτούν στους κλάδους της γραμμής 3, νομίζω πως από τότε ήξεραν ότι λεφτά... ΔΕΝ (θα) υπάρχουν! ;-)

  • 6 Ιουλίου 2010 στις 9:36 μ.μ.
    O405N :

    Βασικά τότε δεν ήταν καθαρό πόσο γρήγορα θα εκτελεστούν οι υπόλοιπες επεκτάσεις.

    Βλέπετε η φρενήτιδα των Ολυμπιακών και ο πακτωλός των Β+Γ ΚΠΣ που έτρεχε αστείρευτός σχεδόν με τις συνεχείς αναδιανομές κονδυλίων...

    Οπότε υπήρχε μια σχετική πολυτέλεια σχεδίων επί χάρτου -στην κυριολεξία.

  • 4 Αυγούστου 2010 στις 2:51 π.μ.
    O405N :

    Θέλω να αγιάσω μα δεν μπορώ...!!!

    Ιδού τα ΖΩΑ τοπικοί άρχοντες προυχοντογίδαροι που έχουν ακόμα ΜΟΥΡΗ και μιλάνε για το σταθμό του μετρό στην Πλ. Αγ. Παρασκεύης, που ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ!!!

    http://issuu.com/bluefairy/docs/225?mode=embed&layout=www.hgeitoniamas.gr%2Fissuu%2FbasicBlue%2Flayout.xml&showFlipBtn=true

    Ε, μα ΠΟΣΟ ΘΡΑΣΟΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ;;;

    Δεν φτάνει που κάψανε την πόλη τους για πάντα, θέλουν να το παίξουν και τιμξητές από πάνω!!!

  • 24 Σεπτεμβρίου 2010 στις 5:15 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟ 602 ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ Β. 8 ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

  • 14 Ιανουαρίου 2011 στις 11:31 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Δυστυχώς όμως αγιοπαρασκειώτες τους ξαναψηφίσατε. you get what you deserve

  • 14 Ιανουαρίου 2011 στις 3:22 μ.μ.

    Με αποχή 50% δεν θα θεωρήσω καμία δημοτική αρχή ότι αντιπροσωπεύει τους δημότες.

  • 24 Μαρτίου 2011 στις 4:02 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Αν τελικά ακολουθούσε την παλιά χάραξη, δηλαδή να πήγαινε Αγία Παρασκευή (πλατεία) η Γραμμή 3, ποιός θα ήταν ο τερματικός της σταθμός;

  • 24 Μαρτίου 2011 στις 5:40 μ.μ.

    Πάλι ο ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ, δεν θα άλλαζε κάτι εκτός από το γεγονός ότι ο σταθμός θα βρισκόταν στην πλατεία και οχι στη μέση του πουθενά.

  • 24 Μαρτίου 2011 στις 11:32 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Οπότε μόνο ο σταθμός "Αγία Παρασκευή" προς χάρην της πλατείας Αγίας Παρασκευής δε θα άνοιγε; Ή και ο σταθμός "Χαλάνδρι" επίσης δε θα άνοιγε;

  • 20 Απριλίου 2011 στις 12:36 π.μ.
    O405N :

    Όπως σου είπε παραπάνω και ο διαχειριστής, η μόνη τροποιποποίηση ήταν η θέση του σταθμού Αγ. ΠΑρασκεύη.

    Και ίσως λίγα μέτρα μετακίνηση στον σταθμό Χαλάνδρι.

    Τίποτα άλλο, όπως τα βλέπεις σήμερα τα υπόλοιπα.

    Οπότε όπως καταλαβαίνεις, οι ζωόδεις δημοτικοί βλαχοπρούχωντες ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ τον δήμο τους!!!

  • 4 Δεκεμβρίου 2014 στις 8:55 π.μ.
    Ανώνυμος :

    All this anger and the mayor is named NOT ONCE. Very curious, so much analysis, interest, and passion, but very little discussion about accountability.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget