
Τεράστιο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με τα έσοδα του Προαστιακού.
Η έλλειψη προσωπικού έχει οδηγήσει στο να μην γίνονται πια καθόλου έλεγχοι, με αποτέλεσμα οι πολίτες που καθημερινά χρησιμοποιούν το εν λόγω μέσο, να το έχουν αντιληφθεί και αρκετοί εξ αυτών να το εκμεταλλεύονται και να κινούνται κυριολεκτικά… τζάμπα...
Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά την περσινή χρονιά, που ακόμα γίνονταν έλεγχοι, είχαν βεβαιωθεί πρόστιμα ύψους 350.000 ευρώ. Τα αντίστοιχα πρόστιμα για το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, είναι απλώς μηδέν! Ο λόγος για τον οποίο υπάρχει έλλειψη προσωπικού είναι οι πολλές συνταξιοδοτήσεις και η φυγή αρκετών συμβασιούχων.
Το αποτέλεσμα όμως παραμένει και σε μια περίοδο που οι αστικές συγκοινωνίες βάλλονται από όλες τις πλευρές για περιορισμένα έσοδα και υψηλές λειτουργικές δαπάνες, η πολιτεία και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών, αφήνουν ένα καινούργιο και σύγχρονο μέσο, όπως είναι ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος κυριολεκτικά απροστάτευτο.
Έτσι, υπάρχουν τεράστια διαφυγόντα κέρδη που οδηγούν στην καταγραφή ζημιών, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μελλοντική βιωσιμότητα του μέσου…
ΠΗΓΗ: newsbomb.gr
ΣΧΟΛΙΟ: Του ΟΣΕ δεν είναι; Του πιο κακοδιαχειριζόμενου και μπ@υρδελ@υ οργανισμού σε όλοκληρο το γαλαξία;
α] Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι του ΟΣΕ από τον Δεκέμβριο του 2008. [http://www.trainose.gr/el/company]
β] είναι οξύμωρο που χρησιμοποιούμε για να χαρακτηρίσουμε κάτι ανοργάνωτο και δυσλειτουργικό, την δημώδη ονομασία των πιο οργανωμένων και κερδοφόρων επιχειρήσεων....
α] Αποτελείται από το ίδιο προσωπικό (ούτε σεμινάριο για πλάκα) και διοικείται από παρόμοια με τα προηγούμενα στελέχη (πρακτικά ανειδίκευτα και ακατάλληλα). Επομένως, η διαφορά είναι μηδέν εις το... πηλίκιον!
β] χαχαχαχα! :D