Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη

6 σχόλια
Την «ξεχασμένη» επέκταση του δικτύου τραμ προς τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης υπενθυμίζει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Β΄ Αθήνας κ. Χατζηδάκης.


Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής υπενθυμίζει πως τον Δεκέμβριο του 2008 η τότε Κυβέρνηση παρουσίασε τον τελικό σχεδιασμό για την επέκταση του Τραμ προς το Ελληνικό και την Αργυρούπολη.

Με βάση αυτόν, το Τραμ από την παραλιακή θα «τρέχει» παράλληλα προς τη Λεωφόρο Αλίμου και θα συνδεθεί με την περιοχή της Αργυρούπολης στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατασκευή νέας γραμμής μήκους 1170 μέτρων τουλάχιστον για την εξυπηρέτηση περίπου 3.000 επιβατών ημερησίως.

Ο κ. Χατζηδάκης τονίζει πως η νέα γραμμή είναι χαμηλού κόστους.

Προσθέτει ακόμα πως η κατασκευή της διευκολύνεται ακόμα περισσότερο από τα δεδομένα ότι αφενός δεν εμπλέκεται σε οδούς με υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, αφετέρου η δημιουργία νέων σταθμών τραμ είναι πολύ πιο εύκολη σε σύγκριση με το Μετρό Επιπλέον, μπορεί να εξασφαλίσει τη σύνδεση της παραλιακής γραμμής του τραμ από τη στάση ΕΛΛΗΝΙΚΟ έως το νέο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ της νότιας επέκτασης του Μετρό επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Με τον τρόπο αυτό μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι, επισκέπτες και εργαζόμενοι του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης, αλλά και να υποστηριχθεί ο γενικότερος στόχος της εξασφάλισης συνδυασμένων μετακινήσεων των επιβατών με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) προς το κέντρο και την παραλιακή ζώνη.

Υπογραμμίζει, ακόμα, ότι ο σχεδιασμός εξακολουθεί να παρουσιάζεται στο διαδικτυακό τόπο της ΤΡΑΜ, αλλά η τύχη των σχεδίων αγνοείται.

Ενόψει, μάλιστα, της παράδοσης των σταθμών της νότιας επέκτασης του Μετρό, ερωτά τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αν παραμένει στις προθέσεις του η εκτέλεση του έργου και, επιπλέον, αν έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του και πού τοποθετείται χρονικά η έναρξη των αναγκαίων εργασιών.


ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ

6 σχόλια:

  • 2 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:10 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Θα παει το μετρο προς Γλυφαδα. Οποτε, γιατι να γινει αυτη η επεκταση του τραμ μιας και μπαινει το μετρο; Μετα το Ελληνικο, η επεκταση προς Γλυφαδα με 3 σταθμους ειναι η επομενη, και θα κανει συνδεση με τραμ στην Πλατεια Κατρακη ο τερματικος σταθμος της. Και μαλιστα θα ειναι και κομβικος ο σταθμος που θα συνδεει την Κατω Γλυφαδα (Πλατεια Κατρακη) αλλα και τα νοτιοτερα προαστεια οπως την Βουλα, Βουλιαγμενη, Βαρη, Βαρκιζα, κλπ. Μπορει οι περιοχες που ανεφερα να μην ειναι πυκνοκατηκοιμενες, αλλα ο συνδυασμος ολων αυτων των περιοχων + την πληθωρα των μαγαζιων στην Κατω Γλυφαδα μονο, αλλα και στη Βουλα, θα κανει τον τερματικο σταθμο Γλυφαδας (Πλατεια Κατρακη) να εξηπυρετει τουλαχιστον 20.000 επιβατες ημηρεσιως. Θα προχωρισει η επεκταση του μετρο προς τα εκει, και οχι συμφωνα με εμενα, αλλα συμφωνα με αυτο παρακατω:



    http://www.ypodomes.com/index.php/news/Μετρό_Αθήνας:_οι_μεγάλες_επεκτάσεις_της_δεκαετίας,_θα_κατασκευαστούν_34_νέοι_σταθμοί/10946

  • 3 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:19 π.μ.
    Mystic_Bard :

    Καταρχάς η επέκταση για Γλυφάδα δεν νομίζω να έχει γίνει καν μελέτη ...
    Επιπλέον ήδη όπως πάνε τα πράγματα η Γ3 στον Πειραιά αν κάνει εγκαίνια στο τέλος της δεκαετίας προσωπικά θα είμαι ευχαριστημένος.
    Ακόμα θεωρώ (προσωπική γνώμη) πως μια περιοχή που έχει ΙΔΙ μέσο σταθερής τροχιάς, αλλά και σχετικά μικρότερη πυκνότητα πληθυσμού από άλλες περιοχές (+μόνιμους κατοίκους σχετικά υψηλού εισοδήματος) θα πρέπει να είναι τελευταία σαν προτεραιότητα. Πρώτα να κατασκευάσουμε ΟΛΗ τη γραμμή 4 (Μέχρι Μαρούσι στο ένα άκρο και τουλάχιστον έως Πευκάκια στον άλλο), επέκταση της Γ2 βόρια, Προαστιακό σε Λαύριο + Ραφήνα + Ελευσίνα και τραμ τουλάχιστον σε Πατησίων, Στ. Λαρίσης - Πολυτεχνείο και Πέραμα και μετά να επεκταθεί και ως Γλυφάδα.
    Οπότε δεδομένης της γενική έλλειψης χρημάτων (που και σε προ-κρίσης εποχή πάλι θα αργούσε) δεν θα ήταν καλύτερα με ένα σχετικά μικρό κόστος καθώς και γρήγορα υλοποιήσημο να γίνει αυτή η επέκταση του τραμ ?

  • 4 Φεβρουαρίου 2012 στις 4:00 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Μελετη επισιμη τουλαχιστον δεν εχει γινει. Μονο σαν προτυπο παρουσιαστηκε αυτη η επεκταση αυτη οπως και η χαραξη της Γραμμης 4, απ'το επισημο site της Αττικο Μετρο παντα. Δε γνωριζω περιταιρω πληροφοριες περι την υλοποιηση της. Μονο οτι διαβασα απ'το ypodomes και το επισημο site. Τωρα, οσον αφορα και την Γραμμη 4, εκει πρεπει να δοθει μεγαλη προταιραιοτητα, αλλα και να μπει κι αλλη 1 σταση στο Γαλατσι. Περα απο καθε αμφιβολια χρειαζεται και λιγο παραπανω μετρο αυτος ο δημος επειδη εχει 58.000 πλυθησμο οντας παρα πολυ πυκνοκατοικημενος αλλα και επειδη αντιμετωπιζει διογκωμενο προβλημα σταθμευσης.

  • 4 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:14 μ.μ.
    Mystic_Bard :

    Η γραμμή 4 έχει πολύ προχωρημένες μελέτες (πιθανόν στο κομμάτι Γαλάτσι - Ευαγγελισμός σχεδόν ολοκληρωμένες) καθώς λένε ότι μπορεί μέσα στο 2013 να δημοπρατηθεί (αν υπάρχουν $$$)

    Πιστεύω πως μεταξύ των σταθμών Κυψέλη και Γαλάτσι πρέπει να κατασκευαστεί ακόμα ένα σταθμός (πολύ μεγάλη απόστασή μεταξύ τους) γενικά το Γαλάτσι έχει και μεγάλο πληθυσμό, αλλά είναι και κάπως “απομονωμένο” συγκοινωνιακά.
    Ακόμα το ιδανικό θα ήταν να στο Γαλάτσι η χάραξη να είναι ποιο χαμηλά ώστε να εξυπηρετεί περισσότερο κόσμο (από την μια είναι το πάρκο), ενώ καλό θα ήταν αν στην αρχική κατασκευή ξεκινούσε μια και καλή από τον Περισσό ώστε να υπάρχει σύνδεση και με την γραμμή 1

  • 4 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:47 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Βεβαιως, και μεταξυ σταθμου "Γαλατσι" και "Κυψελη" θα επρεπε να χτιστει σταθμος. Ο τριτος σταθμος στο Γαλατσι που ανεφερα, αν δεις στο χαρτη εδω:

    http://www.ametro.gr/page/default.asp?id=15&la=1

    μετα τον σταθμο "Αλσος Βεικου" που αυτος ο σταθμος στην πραγματικοτητα βρισκεται στην Τραλλεων & Βεικου. Ο σταθμος μετα τον "Αλσος Βεικου" που ανεφερα ειναι στην πλατεια Ναρκισσου, που βρισκεται στην Λαμπρινη του Γαλατσιου (Κατω Γαλατσι) και ειναι επιτοπου αριστερα, σε αποσταση 650-700 μετρα περιπου μετα τον σταθμο "Αλσος Βεικου". Απλα, η διαφορα με την σημερινη χαραξη ειναι οτι δε θα πηγαινει στον σταθμο μεταξυ τον "Αλσος Βεικου και Περισσου (Νεα Ιωνια). Καλυτερα ετσι να γινει γιατι ειδικα η Λαμπρινη, υστερει πραγματικα απο συγκοινωνια, και αντιμετωπιζει τα ιδια προβληματα που ανεφερα εγω παραπανω με το υπολοιπο Γαλατσι.

  • 1 Μαρτίου 2012 στις 9:36 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Προς Mystic_Bard, ο Προαστιακος σε Λαυριο και Ραφηνα εχει πραγματικα καθηστερησει πολυ. Καταρχας, θα επρεπε να ξεκινησει νωριτερα ωστε να προλαβουν να μη χτιστουν σπιτια στις περιοχες εκει τριγυρω και εμποδιστουν τα εργα του Προαστιακου αλλα και του πιθανου επερχομενου αυτοκινητοδρομου. Λογικα θα'ναι ευκολο και συντομο (κατασκευαστικα) το εργο του Προαστιακου εκει, μιας και θα ειναι επιγειο αντι για υπογειο (οπως του Μετρο). Μαλιστα, στην Λεωφορο Περιφερειακης Υμηττου (στο υψος της Αττικης Οδου και Λ. Σπατων μεχρι την Αγ. Δημητριου) υπαρχει ηδη η υποδομη για να μπει ο Προαστιακος. Μοιαζει σαν να μην ολοκληρωθηκε απ'την εποχη των Ολυμπιακων αγωνων. ΚΑΙ σταθμος πρεπει να εγαταστηθει εκει, λιγο πριν την Αγ. Δμητριου ωστε να εξηπηρετει το νεο ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ.

    Οσον αφορα την επεκταση απο Ελληνικο ως τη Γλυφαδα, αυτη καταρχας θα ειναι η τελευταια επεκταση της Γραμμης 2 προς τα νοτια. Η Γλυφαδα εχει 83.000 κατοικους:

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BB%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%B4%CE%B1

    Δεν ειναι και λιγοι. Ξερω, μπορει να μην ειναι η πιο "καυτη" προεκταση αυτη προς Γλυφαδα, αλλα θα μπορουσε να χτιστει παραλληλα και με τις αλλες επεκτασεις του Μετρο (π.χ. οπως εγινε η ταυτοχρονη επεκταση της Γραμμης 2 προς Ανθουπολη και Ελληνικο). Ενα αλλο θετικο αυτης της επεκτασης ειναι οτι θα αποσυμφορησει ακομα περισσοτερο τον ΗΣΑΠ, μιας και ηδη ειναι φορτωμενος. Απο θεμα κοστους, σε σχεση με τις αλλες επεκτασεις, θα'ναι πιο φτηνη, μιας και η επεκταση απο Αγ. Μαρινα προς Δημοτικο Θεατρο του Πειραια, 6 σταθμων και 7,5 χλμ. γραμμης θα στοιχισει 515.000.000 εκ. ευρω. Η επεκταση στην Γλυφαδα θα ειναι 3 σταθμοι με περιπου 4,5 χλμ. γραμμης.

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget