Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Εξόρμηση στο Νέο Κόσμο... Ασυνείδητοι συμπολίτες μας επί τω έργω!

6 σχόλια
Εικόνες ντροπής στο τροχιοδρομικό δίκτυο από ασυνείδητους συμπολίτες μας!


  • Οδηγός σαράβαλου φορτηγού σταθμεύει επί του αποκλειστικού διαδρόμου του τραμ χωρίς καν ταλάρ!




  • "Ξέφραγο αμπέλι" με σταθμευμένα φορτηγά και διερχόμενα αυτοκίνητα ο αποκλειστικός διάδρομος του τραμ και τα πεζοδρόμια στο Νέο Κόσμο (κατεύθυνση προς ΣΕΦ/Βούλα)!




  • Μετά την κατάληψη κάθε πεζοδρομίου, πεζόδρομου, πλατείας, πάρκου, θέσεων αναπήρων, πλακάκια πεζοδρομίου για τους τυφλούς, κτλ οι συμπολίτες μας θέλησαν να μας επιδείξουν νέα επίπεδα καφρίλας και υποβάθμισης α-ποιότητας ζωής, σταθμεύοντας το παρακάτω διόλου διακριτικό δίκυκλο επί της αποβάθρας του τραμ προς ΣΕΦ/Βούλα της στάσης ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ. Να δώσουμε τα συγχαρητήρια στον οδηγό του και τον παροτρύνουμε την επόμενη φορά να μην ντραπεί, μπορεί να το κατεβάσει και να το σταθμεύσει και στις αποβάθρες του μετρό, δεν θα ενοχλήσει καθόλου...




  • Μπορεί ο ιστορικός συρμός του τραμ της ΗΣΑΠ στην στάση ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ να έχει επιζήσει, αλλά θυμάμαι τόσο αυτός στο παρελθόν, όσο και αυτός που βρίσκεται στη στάση ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΗ είχαν βανδαλιστεί με γκράφιτι, προφανώς από τα "ανήσυχα νιάτα" τα οποία δεν έχουν αφήσει βαγόνι για βαγόνι του ΟΣΕ και του εσωτερικού των ΗΣΑΠ και τα οποία θέλουν ένα πολύ γερό μπερτάκι ξύλο για να χαλαρώσουν, να μην καταστρέφουν δημόσια και δη μουσειακή περιουσία και να γίνουν άξιοι πολίτες...




  • Το μόνο που με χαλάρωσε ύστερα από αυτήν την εξόρμηση, ήταν η υπέροχη άποψη της στάσης ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ κάτω από ένα δέντρο στο πεζοδρόμιο της αποβάθρας προς ΣΕΦ/Βούλα. Το τοπίο μαρτυρά έναν ευρωπαϊκό τόνο καθώς το στοιχείο πρασίνου είναι ιδαίτερα έντονο...



Με την επιστροφή μου στο Σύνταγμα για τη Γραμμή 3 του μετρό και την αναμονή μου 3 λεπτά επί Βασ.Αμαλίας για να περάσω απέναντι στην είσοδο του μετρό από την στάση του τραμ, ένιωσα τα πνευμόνια μου να λιώνουν από τους εκατομμύρια τόνους διοξειδίου του άνθρακα και αιωρούμενων μικροσωματιδίων που επικρατούσαν επί της κορεσμένης λεωφόρου...

Κατέβηκα τις σκάλες του μετρό με μια δόση απογοήτευσης για την συνολική εικόνα της πόλης μου και πήρα τον πρώτο συρμό προς Πλακεντίας...

6 σχόλια:

  • 2 Ιουλίου 2010 στις 8:05 μ.μ.

    Το βαγονι του παλιου τραμ χρησιμοποιειται απο τους οδηγους για αναμονη. Γι'αυτο ειναι σε καλη κατασταση. Επισης μην φανει παραξενο η μηχανη να ειναι καποιου οδηγου. Οσο για τα αλλα ειναι κλασικα φαινομενα...

  • 4 Ιουλίου 2010 στις 9:49 π.μ.

    Θα είμαι λίγο επιεικής με τον οδηγό της μοτοσυκλέτας για ... λόγους.
    [όχι δεν είναι δικιά μου η συγκεκριμένη μοτοσυκλετα, ούτε έχω παρκάρει ποτέ την μηχανούλα μου, σε αποβάθρα τροχιόδρομου!]
    α] μετά τα ΜΜΜ, τα δίκυκλα είναι ο δεύτερος φιλικότερος προς το περιβάλλον και την πόλη, τρόπος μετακίνησης.
    β] Στην περίπτωση νόμιμης στάθμευσης στην άκρη του δρόμου, κινδυνεύουν τα δίκυκλα να στουκαριστούν από "δίποδα ζώα" που παρκάρουν ή ξεπαρκάρουν το αυτοκίνητό τους.
    γ] Στο συγκεκριμένο σημείο, πρακτικά δεν ενοχλεί κανένα επιβάτη του τραμ, ούτε εμποδίζει τυχόν διέλευση πεζού ή αναπηρικού αμαξιδίου ή μαμά/μπαμπά με διπλό παιδικό καροτσακι για δίδυμα...

  • 4 Ιουλίου 2010 στις 3:11 μ.μ.

    Θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο EmmXyri, αλλά σύμφωνα με τους νόμους, δεν επιτρέπεται η στάθμευση δίκυκλων ούτε σε αποβάθρες τροχιοδρόμων, ούτε σε πεζοδρόμια, ακόμη και όταν δεν ενοχλούν...

  • 4 Ιουλίου 2010 στις 9:49 μ.μ.
    TheKing2 :

    ΜΜΜ και εγω εχω μηχανη και παντα εκραζα οσους πανε με αυτοκινητο στο κεντρο η σε κορεσμενες γειτονιες ενω γινεται με μηχανη...

    Οπως σωστα ειπε ο EmmXyri θα βρεις την μηχανη σου κατω οταν παρκαρεις αναμεσα απο τους αλλους...

    Φυσικα και απαγορευεται...
    Εδω που ειναι η μεριμνα ομως για χωρους σταθμευσης δικυκλων ιδιαιτερα σε τετοιες περιοχες και στο κεντρο της πολης??
    Οσο δεν υπαρχει μονο γερανους που σηκωνουν μηχανακια απο την Ομονοια θα κραζω...

    Πριν απαιτησουμε αδεια πεζοδρομια και δρομους πρωτα να απαιτησουμε τις υποδομες για να γινει αυτο...

    Στα σημεια που περναει το τραμ στην φωτο δεν υπαρχει σημειο για φωρτοεκφορτωση... Οποτε λογικο να βλεπεις ΙΧΕ εκει μεσα...

  • 4 Ιουλίου 2010 στις 11:56 μ.μ.

    Υπήρχε στενάκι και θέση στάθμευσης σε αυτό στο οποίο έστριψε αργότερα το φορτηγό, όταν ήρθε το τραμ, επομένως μικρό το κακό. Επίσης, απ' όσον είδα δεν επρόκειτο για φορτοεκφόρτωση αλλά για chating του ιδιοκτήτη του φορτηγού με τον καταστηματάρχη, γιατί ήμουν παρών από την έναρξη μέχρι τη λήξη και καμία φορτοεκφόρτωση δεν έγινε.

    Για τα σταθμευμένα μηχανάκια (όπως και τα αυτοκίνητα) πάνω στα πεζοδρόμια, είμαι σίγουρος πως μπορούν να βρεθούν πολλοί λογοί και δικαιολογίες (άλλες μπορεί να ευσταθούν όπως ότι δεν υπάρχουν άλλες θέσεις, άλλες να είναι ανόητες όπως βαριόμουν να ψάξω παρακάτω ή και γελοίες, μην παρκάρω το μηχανάκι μου στο δρόμο, για να μην φαω θέση στάθμευσης από τα αυτοκίνητα), ΚΑΜΙΑ όμως δεν αναιρεί την παράβαση που έγινε και ταλαιπώρησε στην διάρκεια της τους πεζούς και ειδικά τα ΑμΕΑ. Έχουμε καταντήσει, μόνο οι free-runners να μπορούν να κυκλοφορούν στα πεζοδρόμια της Ελλάδος, κάνοντας ταυτόχρονα και την εξάσκηση τους. Αυτό δεν τιμά κανέναν. Και φυσικά δεν μπορούμε όλοι να αρχίσουμε εντατικά μαθήματα free-running για να μπορούμε μετά από κάμποσα χρόνια να κυκλοφορούμε στα πεζοδρόμια...

    Τέλος, το ότι δεν υπάρχουν θέσεις, είναι απόλυτα λογικό. Η Αθήνα είναι μια πόλη κατασκευασμένη για 420.000 οχήματα ενώ σε αυτή κυκλοφορούν 2.200.000! Όσο αυτά αντί να μειώνονται, αυξάνονται, τόσο πιο οξύ θα είναι το πρόβλημα.

    Ταυτόχρονα, κατέχουμε την πρώτη θέση της πιο περιβαλλοντικά μολυσμένης πρωτεύουσας των χωρών της Ευρωζώνης.

    Οι υποδομές στάθμευσης και καινούργιων δρόμων, το μόνο που προκάλεσαν όπου εφαρμόστηκαν, είναι γεωμετρική αύξηση των σε κυκλοφορία αυτοκινήτων και μηχανών λόγω συνειδητοποίησης αυτών των υποδομών ως κινήτρο, απαξιώνοντας τάχιστα τόσο αυτές τις υποδομές, όσο και το περιβάλλον.

    Αν μου επιτρέπεις, το παράδειγμα με την Ομόνοια θα το θεωρούσα ατυχές, καθώς η συγκεκριμένη συνοικία εξυπηρετείται με 2 γραμμές μετρό και δεκάδες λεωφορεία και τρόλλεϋ.

    Αν λάβουμε υπόψιν κιόλας πως η Ομόνοια είναι και το κέντρο της πόλης, τότε σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, θα έπρεπε να είναι πεζοδρομημένη και η μόνη πρόσβαση σε αυτή να γίνεται με τα πόδια, με ποδήλατο ή με μετρό. (Ασφαλώς, στην γενικότερη κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη στιγμή τόσο αυτή όσο και το υπόλοιπο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, το τελευταίο που θα ήθελα θα ήταν να εφαρμοστεί το Ευρωπαϊκό πρότυπο...)

    Όσο τα ποσοστά μετακίνησης με ποδήλατα + ΜΜΜ στην Αθήνα είναι κολλημένα στο... 23% (!) -> 20% ΜΜΜ + 3% ποδήλατα, ενώ σε άλλες χώρες της Ευρώπης μόνο το ποδήλατο κατέχει το 33% των μετακινήσεων, νομίζω πως και οι οδηγοί και οι πεζοί θα ταλαιπωρούνται και οι δυό κατηγορίες μαζί θα απολαμβάνουν τον πιο μολυσμένο αέρα στην Ευρώπη...

  • 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:39 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    ο σαφέστερος λόγος για τα σταθμευμένα μηχανάκια (όπως και τα αυτοκίνητα) πάνω στα πεζοδρόμια,και το free running είναι οι σταθμευμένες στο πεζοδρόμιο μοτοσυκλέτες της αστυνομίας και το αναλογο free running τους- γιατί να μην το κάνει ο απλός πολίτης;

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget