ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Ιουνίου
(43)
- ΣΤΑΣΥ: Με το μετρό διακομίζονται τραυματίες των επ...
- Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011: 48ωρη απεργία ...
- ΟΑΣΑ: Έρχεται το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων
- ΟΣΕ: Τρίτη 28 Ιουνίου 2011: Ηλέκτριση τμήματος ΣΚΑ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Πως διώχνουν τον κόσμο από τα ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τέσσερις αντιπεριβαλλ...
- ΕΘΕΛ: Νεαρός λουόμενος ξυλοκόπησε τον οδηγό γιατί ...
- ΟΑΣΘ: Πορτοφολάς ξυλοκόπησε οδηγό λεωφορείου!
- ΠΑΤΡΑ: Πυροβόλησε τον προαστιακό για εκπαίδευση στ...
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Autobahn για... ποδηλάτες! - ΕΛΛΑΔΑ: Λεω...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυριακή 19 Ιουνίου 2011: Νέα δρομολόγια ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Για 3η φορά "παγώνει" η επέκταση προ...
- ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ: Υιοθέτηση των θέσεων της πρωτοβου...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η Αθήνα αποκτά την πρώτη «πράσι...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απολύσεις ζητούν υποψήφιος αγοραστής και...
- ΟΣΕ: 1 τόνο χαλκό βρήκαν σε καταυλισμό οι αστυνομι...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδρε...
- ΣΕΣ: Όχι τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες - Δημιο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόταση για LRT κάτω από την διαδρομ...
- ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ!: Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011: Απεργίες και...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Η υπηρεσία παρέχεται "ως έχειν" - Του...
- ΟΣΕ: Συνεχίζονται αμείωτες οι κλοπές χαλκού - 500 ...
- ΕΜΠ: ΤΡΑΜ: Ένα διαμάντι για μια πόλη που το κάνει ...
- ΑΜΕΛ: Το στέκι των πορτοφολάδων!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στις ανύπαρκτες λεωφορειολωρίδες (-π...
- ΑΛΛΑΓΕΣ!: Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία σε ...
- ΒΕΛΓΙΟ: Παρθενικό ταξίδι τρένου με μηδενικό "ανθρα...
- ΤΡΑΜ: Αποστολή δικογραφίας στη Βουλή από τον Άρειο...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ετοιμάζει νέες υπηρεσίες, διαδικτυακές π...
- ΗΣΑΠ: Τρίτη 7 Ιουνίου 2011: Μερική αποκατάσταση κυ...
- ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ: Με μια νεροποντή έκλεισε η γραμμή - Από...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011: Στάση εργασία...
- Κυριακή 5 Ιουνίου 2011: Ποδηλατοπορεία και κυκλοφο...
- ΟΣΕ: Κλειστά εκδοτήρια (για δωρεάν μετακινήσεις) σ...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΦΗΜΕΣ: Θα παραιτηθεί ο υπουργός;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & Ν2669/98: Καθυστέρησε και...
- ΗΛΠΑΠ: Οι εργαζόμενοι επιμένουν στην πρόταση τους ...
- ΗΣΑΠ: Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ενδιαφέρθηκαν 9 φορείς για την Υλοπο...
- ΟΣΕ: ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ: Έκοψαν τις σιδηροτροχιές και θα τ...
- ΕΘΕΛ: Τροχαίο ατύχημα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού
- ΕΘΕΛ: Υλικές ζημιές από λιθοβολισμό λεωφορείου στα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απολύσεις ζητούν υποψήφιος αγοραστής και τροϊκά
Στο βωμό της ανάγκης για ιδιωτικοποιήσεις και μπροστά στον κίνδυνο να χαθούν οι Γάλλοι επενδυτές, το υπουργείο Μεταφορών εξετάζει το σενάρια της απόλυσης περίπου 600 εργαζόμενων από τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ικανοποιώντας και το αίτημα των δανειστών της χώρας.
Οι διαπραγματεύσεις με τη γαλλική πλευρά, που έχουν ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο, έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, αλλά η εμπλοκή του προσωπικού παραμένει. Οι μετατάξεις δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζουν να έχουν πάνω από 5.000 εργαζόμενους, αριθμός απαγορευτικός για τους Γάλλους επενδυτές.
Απόλυτα έγκυρες πληροφορίες από τη γαλλική πλευρά επιβεβαιώνουν το αίτημα της περαιτέρω εξυγίανσης, συνδέοντας ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία, με περικοπές περίπου 600 θέσεων εργασίας. Με τις ιδιωτικοποιήσεις να έχουν «παγώσει», το οικονομικό επιτελείο ψάχνει απεγνωσμένα επενδυτές, για να πείσει την ΕΕ ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Μπροστά σε αυτό το διακύβευμα, κινδυνεύουν 600 εργαζόμενοι να μείνουν στον δρόμο.
Οι επαφές με εκπροσώπους των γαλλικών σιδηροδρόμων (SNCF) και της ALSTOM Transport έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο, όταν ελληνική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον ίδιο τον υπουργό Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, επισκέφθηκε το Παρίσι για συνομιλίες με την απέναντι πλευρά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ίδιος ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών, Dominique Bussereau, είχε δηλώσει τότε ότι «αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι ανεπτυγμένο. Θα θέλαμε να δούμε μια γραμμή υψηλών ταχυτήτων να διατρέχει όλη την Ελλάδα», υποδηλώνοντας έτσι έμπρακτα το γαλλικό ενδιαφέρον για επενδύσεις στη χώρα μας.
Οι Γάλλοι έχουν ξεκαθαρίσει ότι εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουν να αξιοποιήσουν και την γραμμή του προαστιακού σιδηρόδρομου, αρκεί να επεκταθεί ως το Λαύριο, με βάση κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουν όλη την γραμμή και φυσικά καρπώνονται μεγαλύτερα οφέλη από το διαμετακομιστικό εμπόριο, αφού είναι γνωστό ότι το λιμάνι του Λαυρίου πρόκειται να αναβαθμιστεί σημαντικά, για να αποσυμφορηθεί ο Πειραιάς. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για να γίνουν όλα τα παραπάνω είναι να «θυσιαστούν» 600 θέσεις εργασίας.
Είναι άγνωστο ως αυτή τη στιγμή αν θα προκύψει νέος γύρος μετατάξεων στον Οργανισμό, αφού τόσο οι διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και το υπουργείο Μεταφορών κρατούν «κλειστά χαρτιά». Με δεδομένο όμως ότι πλέον ο ΑΣΕΠ αποκτά και ένα ρόλο απομάκρυνσης προσωπικού, που δεν πληροί κάποια ακαθόριστα κριτήρια, είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για να μειωθούν οι εργαζόμενοι δια αυτής της οδού.
Ας σημειωθεί ότι με την ψήφιση της νομοθετικής ρύθμισης στη Βουλή, πέρσι το φθινόπωρο, που προβλέπει την ίδρυση Εθνικής Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων, οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορεί να υποβάλλει σχετικό αίτημα και να ξεκινήσει να εκτελεί μεταφορικό έργο, ταυτόχρονα με τον ΟΣΕ, με αρχή τις εμπορευματικές μεταφορές ή να αγοράσει το 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τώρα πια όμως, η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πουληθεί στο σύνολό της, αρκεί να βρεθεί αντίστοιχος αγοραστής. Συνεπώς, ετοιμάζεται πωλητήριο των ελληνικών σιδηροδρόμων, μαζί με «ταφόπλακα» σε 600 θέσεις εργασίας.
ΠΗΓΗ: www.newsbomb.gr
ΣΧΟΛΙΟ: Αν δεν υπήρχαν ρουσφέτια (=υπεράριθμο προσωπικό), υπάλληλοι δυο ταχυτήτων, μίζες, υπερτιμολογήσεις, ανίκανες διοικήσεις με προκλητικές αμοιβές, άχρηστοι, ξελιγωμένοι πολιτικοί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα συζητούσε καν σενάριο πώλησης της. Φανταζόμαστε ότι με την ίδια προθυμία να απολυθούν 600 υπάλληλοι (εκ των οποίων κάποιοι μπορεί να έχουν μπει με ρουσφέτι και η απόλυση να είναι θεία δίκη), το υπουργείο υποδομών θα καλέσει στη δικαιοσύνη και όλους που έχουν διατελέσει διοικητές των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ αλλά και υπουργοί μεταφορών για παράβαση καθήκοντος και καταστρεπτική διοίκηση, θα ελεγχθεί το πόθεν έσχες τους και θα δημευθούν τυχόν παρανομίες με ταυτόχρονη φυλάκιση. Αλλιώς, δεν υπάρχει ηθική νομιμοποίηση. Πάλι, αν υπήρχε ηθική να γίνει αυτό, θα είχε συμβεί εδώ και χρόνια και το πιθανότερο θα ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συζητούσε για επενδύσεις, ενώ την ύπαρξη του ομολογουμένως "αποτυχημένου" ΔΝΤ θα την ήξεραν στην Ελλάδα μόνο τα μέλη του Οικονομικού της Επιμελητηρίου και οχι και ο συνταξιούχος που παρά την άνοια, την θυμάται πολύ καλά.
Το αναξιοκρατικό σύστημα κατέστρεψε ολοσχερώς τα πάντα. Χώρα, πολιτεία, εξουσίες, κοινωνία αλλά και ΔΕΚΟ που θα μπορούσαν να είναι ακόμη και κερδοφόρες... Αλλά και αυτές που είναι κερδοφόρες και μάλιστα στρατηγικής σημασίας όπως ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κτλ έχουν καταφέρει να της ποντάρουν στην γνωστή ελληνική προτίμηση: "Δεν με νοιάζει να έχω γαϊδαρό, αρκεί να ψοφήσει και του γείτονα", στρέφοντας την κοινή γνώμη ενάντια σε αυτές και ζητώντας άμεσα μαζικές αποκρατικοποιήσεις στρατηγικών "ασημικών" για να πονέσουν και οι εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα και όλοι μαζί (ιδιωτικοί και δημόσιοι) να κάνουν παρηγοριά ο ένας στον άλλον.
Πραγματικά θλιβερό μα και αληθινό χαρακτηριστικό της "εμφυλιοφιλίας" μας.
Αυτή τη κατάσταση, ενισχύουν οι προκλητικές απειλές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, οι παράνομες επιδοτήσεις της από την εταιρεία, ο "ανθυγιεινός" συνδικαλισμός που εκτελεί, οι υπάλληλοι δύο ταχυτήτων που ακόμη υπάρχουν στην εταιρεία αλλά και η ξεπερασμένη και αδρανής της διοίκηση.
Γίνεται πλέον φανερό ότι το γνωστό χάλι όλων των ΔΕΚΟ δεν ήταν μονό όφελος πολιτικών σκοπιμοτήτων αλλά τελικά καταλήγει σε διπλή ζημιά για το κράτος. Τόσο στο ξεχαρβάλωμα της και τον γαλακτισμό της από τους κρατικούς προϋπολογισμούς οσό και στην μετέπειτα εξευτελιστική πώληση τους σε ιδιώτες.
Το χάλι μας δεν έχει τελειωμό καθώς βυθιζόμαστε εις την άβυσσο του χρέους, της ατιμωρησίας αυτών που άνοιξαν την κάνουλα του βούρκου, των διλημμάτων, του αλληλοσπαραγμού μας αλλά και των λαθών του παρελθόντος...
Οι διαπραγματεύσεις με τη γαλλική πλευρά, που έχουν ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο, έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, αλλά η εμπλοκή του προσωπικού παραμένει. Οι μετατάξεις δεν έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίζουν να έχουν πάνω από 5.000 εργαζόμενους, αριθμός απαγορευτικός για τους Γάλλους επενδυτές.
Απόλυτα έγκυρες πληροφορίες από τη γαλλική πλευρά επιβεβαιώνουν το αίτημα της περαιτέρω εξυγίανσης, συνδέοντας ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία, με περικοπές περίπου 600 θέσεων εργασίας. Με τις ιδιωτικοποιήσεις να έχουν «παγώσει», το οικονομικό επιτελείο ψάχνει απεγνωσμένα επενδυτές, για να πείσει την ΕΕ ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Μπροστά σε αυτό το διακύβευμα, κινδυνεύουν 600 εργαζόμενοι να μείνουν στον δρόμο.
Οι επαφές με εκπροσώπους των γαλλικών σιδηροδρόμων (SNCF) και της ALSTOM Transport έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Ιούλιο, όταν ελληνική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον ίδιο τον υπουργό Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, επισκέφθηκε το Παρίσι για συνομιλίες με την απέναντι πλευρά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ίδιος ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών, Dominique Bussereau, είχε δηλώσει τότε ότι «αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Ελλάδας δεν είναι ανεπτυγμένο. Θα θέλαμε να δούμε μια γραμμή υψηλών ταχυτήτων να διατρέχει όλη την Ελλάδα», υποδηλώνοντας έτσι έμπρακτα το γαλλικό ενδιαφέρον για επενδύσεις στη χώρα μας.
Οι Γάλλοι έχουν ξεκαθαρίσει ότι εκτός από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουν να αξιοποιήσουν και την γραμμή του προαστιακού σιδηρόδρομου, αρκεί να επεκταθεί ως το Λαύριο, με βάση κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουν όλη την γραμμή και φυσικά καρπώνονται μεγαλύτερα οφέλη από το διαμετακομιστικό εμπόριο, αφού είναι γνωστό ότι το λιμάνι του Λαυρίου πρόκειται να αναβαθμιστεί σημαντικά, για να αποσυμφορηθεί ο Πειραιάς. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως για να γίνουν όλα τα παραπάνω είναι να «θυσιαστούν» 600 θέσεις εργασίας.
Είναι άγνωστο ως αυτή τη στιγμή αν θα προκύψει νέος γύρος μετατάξεων στον Οργανισμό, αφού τόσο οι διοικήσεις ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και το υπουργείο Μεταφορών κρατούν «κλειστά χαρτιά». Με δεδομένο όμως ότι πλέον ο ΑΣΕΠ αποκτά και ένα ρόλο απομάκρυνσης προσωπικού, που δεν πληροί κάποια ακαθόριστα κριτήρια, είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για να μειωθούν οι εργαζόμενοι δια αυτής της οδού.
Ας σημειωθεί ότι με την ψήφιση της νομοθετικής ρύθμισης στη Βουλή, πέρσι το φθινόπωρο, που προβλέπει την ίδρυση Εθνικής Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων, οποιοσδήποτε ιδιώτης θα μπορεί να υποβάλλει σχετικό αίτημα και να ξεκινήσει να εκτελεί μεταφορικό έργο, ταυτόχρονα με τον ΟΣΕ, με αρχή τις εμπορευματικές μεταφορές ή να αγοράσει το 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τώρα πια όμως, η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να πουληθεί στο σύνολό της, αρκεί να βρεθεί αντίστοιχος αγοραστής. Συνεπώς, ετοιμάζεται πωλητήριο των ελληνικών σιδηροδρόμων, μαζί με «ταφόπλακα» σε 600 θέσεις εργασίας.
ΠΗΓΗ: www.newsbomb.gr
ΣΧΟΛΙΟ: Αν δεν υπήρχαν ρουσφέτια (=υπεράριθμο προσωπικό), υπάλληλοι δυο ταχυτήτων, μίζες, υπερτιμολογήσεις, ανίκανες διοικήσεις με προκλητικές αμοιβές, άχρηστοι, ξελιγωμένοι πολιτικοί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα συζητούσε καν σενάριο πώλησης της. Φανταζόμαστε ότι με την ίδια προθυμία να απολυθούν 600 υπάλληλοι (εκ των οποίων κάποιοι μπορεί να έχουν μπει με ρουσφέτι και η απόλυση να είναι θεία δίκη), το υπουργείο υποδομών θα καλέσει στη δικαιοσύνη και όλους που έχουν διατελέσει διοικητές των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ αλλά και υπουργοί μεταφορών για παράβαση καθήκοντος και καταστρεπτική διοίκηση, θα ελεγχθεί το πόθεν έσχες τους και θα δημευθούν τυχόν παρανομίες με ταυτόχρονη φυλάκιση. Αλλιώς, δεν υπάρχει ηθική νομιμοποίηση. Πάλι, αν υπήρχε ηθική να γίνει αυτό, θα είχε συμβεί εδώ και χρόνια και το πιθανότερο θα ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συζητούσε για επενδύσεις, ενώ την ύπαρξη του ομολογουμένως "αποτυχημένου" ΔΝΤ θα την ήξεραν στην Ελλάδα μόνο τα μέλη του Οικονομικού της Επιμελητηρίου και οχι και ο συνταξιούχος που παρά την άνοια, την θυμάται πολύ καλά.
Το αναξιοκρατικό σύστημα κατέστρεψε ολοσχερώς τα πάντα. Χώρα, πολιτεία, εξουσίες, κοινωνία αλλά και ΔΕΚΟ που θα μπορούσαν να είναι ακόμη και κερδοφόρες... Αλλά και αυτές που είναι κερδοφόρες και μάλιστα στρατηγικής σημασίας όπως ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κτλ έχουν καταφέρει να της ποντάρουν στην γνωστή ελληνική προτίμηση: "Δεν με νοιάζει να έχω γαϊδαρό, αρκεί να ψοφήσει και του γείτονα", στρέφοντας την κοινή γνώμη ενάντια σε αυτές και ζητώντας άμεσα μαζικές αποκρατικοποιήσεις στρατηγικών "ασημικών" για να πονέσουν και οι εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα και όλοι μαζί (ιδιωτικοί και δημόσιοι) να κάνουν παρηγοριά ο ένας στον άλλον.
Πραγματικά θλιβερό μα και αληθινό χαρακτηριστικό της "εμφυλιοφιλίας" μας.
Αυτή τη κατάσταση, ενισχύουν οι προκλητικές απειλές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, οι παράνομες επιδοτήσεις της από την εταιρεία, ο "ανθυγιεινός" συνδικαλισμός που εκτελεί, οι υπάλληλοι δύο ταχυτήτων που ακόμη υπάρχουν στην εταιρεία αλλά και η ξεπερασμένη και αδρανής της διοίκηση.
Γίνεται πλέον φανερό ότι το γνωστό χάλι όλων των ΔΕΚΟ δεν ήταν μονό όφελος πολιτικών σκοπιμοτήτων αλλά τελικά καταλήγει σε διπλή ζημιά για το κράτος. Τόσο στο ξεχαρβάλωμα της και τον γαλακτισμό της από τους κρατικούς προϋπολογισμούς οσό και στην μετέπειτα εξευτελιστική πώληση τους σε ιδιώτες.
Το χάλι μας δεν έχει τελειωμό καθώς βυθιζόμαστε εις την άβυσσο του χρέους, της ατιμωρησίας αυτών που άνοιξαν την κάνουλα του βούρκου, των διλημμάτων, του αλληλοσπαραγμού μας αλλά και των λαθών του παρελθόντος...
3 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
τουλάχιστο μια επιβεβαίωση σε όσα γράφετε θα ήταν χρήσιμη .
σήμερα στον όμιλο δεν εργάζονται πάνω απο 3 χιλιάδες άνθρωποι , αφού το 90% των μετατάξεων έχει πραγματοποιηθεί .
Στην νύφη ΤΡΑΙΝΟΣΕ , είναι πλέον λιγότεροι απο 1000 με εμφανείς ελλείψεις προσωπικού , - οι μηχανοδηγοί πληρώθηκαν πάλι ρεπό - , και αυτό μετά τον εξορθολογισμό των κυκλωμάτων εργασίας , αλλά και την εντατικοποίηση της εργασίας του προσωπικού σε ένα δίκτυο ερείπιο και πάντα σε βάρος της ασφάλειας κυκλοφορίας .
Το μυστικό βέβαια είναι ότι μετά τον 3891 , ο ιδιώτης θα κάνει προσλήψεις σε μια νύχτα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού καταργούνται οι διατάξεις του ΑΣΕΠ .
Είναι σίγουρο ότι θα είναι αξιοκρατικές βέβαια , ιδιαίτερα όταν ακόμα και για μια θέση σε σούπερ μάρκετ , μόνιμη και σταθερή επεμβαίνουν βουλευτικά γραφεία .Η μήπως δεν είναι έτσι ?
Τέλος καμία απόλυση δεν είναι θεία δίκη .Το προβλημα δεν λύνεται τιμωρόντας όσους χρησιμοποίησαν το σύστημα , αλλά αλάζοντας και τιμωρόντας αυτούς που το έχτισαν.
Υ.Γ.
Ενημερωτικά , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για φέτος δεν θα είναι ελλειματική .Και σε αυτό βοηθάν και οι εργαζόμενοι με την υπεύθυνη στάση τους .
ενοούσα σε όσα γράφονται ....
Συμφωνώ μαζί σας στην τιμωρία ΚΑΙ αυτών που το έκτισαν (η οποία πρέπει να είναι και πολύ βάναυση) αλλά δεν μπορώ να διαφωνήσω και στην τιμωρία αυτών που ΑΡΧΙΚΑ το αποδέχτηκαν, δλδ αυτούς που το ΠΡΩΤΟενίσχυσαν και μετέπειτα το εγκαθίδρυσαν ως απαραίτητο. Η ζούγκλα είχε ήδη επέλθει και ακόμη και οι "νομιμοφρωνές" δεν μπορούσαν παρά να το αποδεχτούν και να πέσουν στα δίκτυα του.
Οι τελευταίοι "ρουσφετοδόχοι" δεν είχαν επιλογή και δεν κατηγορώ αυτούς. Τους πρώτους που ταϊσαν το φίδι, όμως, τους κατακεραυνώνω μαζί με αυτούς που το γέννησαν.
Κάπως έτσι, φτάσαμε και στο παράδειγμα με το σούπερ μάρκετ.
Η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι όντως ελεύθερη να βάλει όποιον θέλει. Φυσικά, εκεί παίζει ρόλο το τμήμα Ανθρώπινων Πόρων της εταιρείας. Σε ουδεμία περίπτωση δεν πρέπει ο μέτοχος να πατρονάρει το προσωπικό που θα διαλέξει ο διευθυντής. Όμως, οι έχοντες τις γνώσεις, επιμελώς τις παραβλέπουν για να ευχαριστήσουν το αφεντικό και μετά αναρωτιόμαστε τι σκ@τ@ μαθαίνουν οι οικονομολόγοι αφού όλα πάνε τόσο χάλια.
Τέλος προσυπογράφω τα λεγόμενα σας και πραγματικά θλίβομαι, όπως και εσείς φαντάζομαι, για αυτή την κατάσταση που θα ήταν τόσο διαφορετική αν εφαρμοζόταν τόσα χρόνια το νομικό πλαίσιο για όσους ευθύνονται για τα σημερινά χάλια.