ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
-
▼
Νοεμβρίου
(19)
- ΟΑΣΑ: Σχέδιο αλλαγών για τα Mέσα Mεταφοράς για τα ...
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010: Ολιγόωρες απεργίες...
- ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να ...
- ΗΣΑΠ: Αρχαιολογικός θησαυρός το τμήμα ΟΜΟΝΟΙΑ-ΘΗΣΕΙΟ
- ΟΣΕ: ΠΑΤΡΑ: ΣΟΚ! Καταυλισμοί λαθρομεταναστών και σ...
- ΑΜΕΛ: Κλείσιμο σταθμών λόγω πορείας
- ΗΣΑΠ: ΒΙΝΤΕΟ: Διερχόμενα τρένα στο τμήμα "Ειρήνη-Η...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Απενεργοποιημένοι ανελκυστήρες και κυ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ατύχημα και δυστύχημα σε Παρανέστι και Κ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: ΟΣΕ, Συγχωνεύσεις αστικών συγκοινωνι...
- ΑΜΕΛ: Απόπειρα ληστείας και... αυτοκτονίας!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά τω...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σ...
- ΟΣΕ: Ατύχημα εκτροχιασμού βαγονιού στη Λάππα Αχαϊας
- ΟΑΣΑ: Ληστές πυροβόλησαν τον φύλακα του κτιρίου το...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δηλώσεις μετά από σύσκεψη εργασίας στ...
- ΟΑΣΑ: Μεταβολές δρομολογίων την περίοδο των Δημοτι...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθ...
- ΗΣΑΠ: 3 Νοεμβρίου 2010: Στάση εργασίας 12:00 - 16:...
- ► Σεπτεμβρίου (19)
Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
21 Νοεμβρίου 2010 και ώρα 10:43μμ ανώνυμος μας γνωστοποίησε στην ανάρτηση μας (εδώ) το παρακάτω συμβάν στο δίκτυο του ΗΣΑΠ και σας το παρουσιάζουμε αυτούσιο...
Σημερα στις 6μιση περιπου ημουν στον ηλεκτρικο στα πετραλωνα πηγαινοντας προς κηφισια (τουλαχιστον προσπαθουσα με ολα αυτα τα εργα που γινονται). Λοιπον καποια στιγμη εμφανιζεται μια ομαδα "ατιθασων νιατων" με καλυμενα τα προσωπα κι αρχισαν να βαφουν ολο το βαγονι στο οποιο βρισκομουν. Δεν ξερω τι εκανε ο οδηγος, δεν ξερω τι εκακαν οι σεκιουρηταδες. Ειχαν κλεισει οι πορτες του τρενου αλλα το τρενο δεν ξεκινουσε. Ημασταν εγκλωβισμενοι σαν ποντικια και το μονο που καναμε ηταν να βλεπουμε τα ζωα να ζωγραφιζουν το τρενο. Φυσικα τα αερια αυτα περνουσαν μεσα στο βαγονι, χωρις να δινουν καμια σημασια αν μεσα στο τρενο υπηρχαν ατομα με αναπνεστικα προβληματα, εγκυοι, αλλεργικοι στις βαφες. Εχουν αποθρασυνθει τοσο πολυ ωστε να σταματανε τρενο για να το βαψουνε! Λοιπον δεν ξερω για σας αλλα εχω βαρεθει αυτη την ιστορια με τον ησαπ! Δε μας φτανει ολη αυτη η ταλαιπωρια με τα εργα που δειχνουν πως θα κρατησουν αιωνιως, δε μας φτανουν τα κλεφτρονια που εκμεταλλευονται το συνωστισμο που προκαλουν αυτα τα εργα, τωρα θα πρεπει να ανεχομαστε και τον καθε ηλιθιο που του ηρθε να σταματησει το τρενο!
ΣΧΟΛΙΟ: Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά... Ας θυμηθούμε ότι πριν καιρό οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ μηχανοδηγοί προχώρησαν σε απεργία για αυτή την κατάσταση. Μάλιστα, μια ομάδα νεαρών είχε κεραυνοβοληθεί από το σύστημα ηλεκτροκίνησης των ΗΣΑΠ στην προσπάθεια τους να διασχίσουν τις γραμμές. Δεν φτάνει ότι η συντριπτική πλειοψηφεία των εσωτερικών των συρμών είναι βανδαλισμένο, πλέον δεν αρκούνται σε αυτό και επιδίδονται και στο εξωτερικό. Αυτό, ίσως να εξηγεί γιατί τις τελευταίες μέρες, όλοι οι συρμοί της γραμμής 1 βρίσκονται σε άθλια εξωτερική εμφάνιση. Προφανώς, αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη ότι ζούμε σε μια απόλυτη Μπανανία όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Ας προσέχαμε...
Σημερα στις 6μιση περιπου ημουν στον ηλεκτρικο στα πετραλωνα πηγαινοντας προς κηφισια (τουλαχιστον προσπαθουσα με ολα αυτα τα εργα που γινονται). Λοιπον καποια στιγμη εμφανιζεται μια ομαδα "ατιθασων νιατων" με καλυμενα τα προσωπα κι αρχισαν να βαφουν ολο το βαγονι στο οποιο βρισκομουν. Δεν ξερω τι εκανε ο οδηγος, δεν ξερω τι εκακαν οι σεκιουρηταδες. Ειχαν κλεισει οι πορτες του τρενου αλλα το τρενο δεν ξεκινουσε. Ημασταν εγκλωβισμενοι σαν ποντικια και το μονο που καναμε ηταν να βλεπουμε τα ζωα να ζωγραφιζουν το τρενο. Φυσικα τα αερια αυτα περνουσαν μεσα στο βαγονι, χωρις να δινουν καμια σημασια αν μεσα στο τρενο υπηρχαν ατομα με αναπνεστικα προβληματα, εγκυοι, αλλεργικοι στις βαφες. Εχουν αποθρασυνθει τοσο πολυ ωστε να σταματανε τρενο για να το βαψουνε! Λοιπον δεν ξερω για σας αλλα εχω βαρεθει αυτη την ιστορια με τον ησαπ! Δε μας φτανει ολη αυτη η ταλαιπωρια με τα εργα που δειχνουν πως θα κρατησουν αιωνιως, δε μας φτανουν τα κλεφτρονια που εκμεταλλευονται το συνωστισμο που προκαλουν αυτα τα εργα, τωρα θα πρεπει να ανεχομαστε και τον καθε ηλιθιο που του ηρθε να σταματησει το τρενο!
ΣΧΟΛΙΟ: Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά... Ας θυμηθούμε ότι πριν καιρό οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ μηχανοδηγοί προχώρησαν σε απεργία για αυτή την κατάσταση. Μάλιστα, μια ομάδα νεαρών είχε κεραυνοβοληθεί από το σύστημα ηλεκτροκίνησης των ΗΣΑΠ στην προσπάθεια τους να διασχίσουν τις γραμμές. Δεν φτάνει ότι η συντριπτική πλειοψηφεία των εσωτερικών των συρμών είναι βανδαλισμένο, πλέον δεν αρκούνται σε αυτό και επιδίδονται και στο εξωτερικό. Αυτό, ίσως να εξηγεί γιατί τις τελευταίες μέρες, όλοι οι συρμοί της γραμμής 1 βρίσκονται σε άθλια εξωτερική εμφάνιση. Προφανώς, αυτό είναι μια ακόμη απόδειξη ότι ζούμε σε μια απόλυτη Μπανανία όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Ας προσέχαμε...
9 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Προφανώς, κάποιος προώθησε το λινκ για κρίση από τους "συναδέλφους" του.
Δεν μας ενδιαφέρει αν είσαστε καλλιτέχνες, μας ενδιαφέρει ότι κάνατε κάτι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ, όπως ορίζει ο νόμος. Και όχι μόνο αυτό, αλλά σταματήσατε και την κυκλοφορία των συρμών. Απορώ γιατί ο οδηγός δεν ξεκίνησε. Του ρίξατε κανά εμπόδιο μπροστά, όπως συνηθίζετε;
Τώρα, για το αν οι υπόλοιποι νόμοι παραβιάζονται, πρώτον δεν είναι εντός του θέματος του ιστολογίου να σχολιαστούν και δεύτερον φανερώνουν μια διαταραγμένη και μονοπλευρική αντίληψη. Δηλαδή επειδή παραβιάζονται κάποιοι άλλοι νόμοι, πρέπει και εμείς να παραβιάσουμε αυτούς που μας συμφέρουν; Ή επειδή οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι σε λήθαργο θα έπρεπε να ενισχύουμε την παραβατικότητα; Αυτά που κοροϊδεύετε (την λοιπή παραβατικότητα) πάτε και κάνετε, απλά στην κλίμακα σας. Αυτό δεν έχετε καταλάβει. Γίνεστε σαν τα μούτρα αυτών που κοροϊδεύετε και μισήτε, απλά στο υπόβαθρο που μπορείτε. Και αυτό είναι το χαρακτηριστικό κατατεθέν του νεοέλληνα.
Συνοπτικά, οσο δεν λαμβάνετε την άδεια και βανδαλίζετε με tags (αυτό δεν είναι τέχνη, αν δεχτούμε ότι το γκράφιτι είναι τέχνη), εμείς βάνδαλους θα σας αποκαλούμε. Το (καλλιτεχνικό και γενικό) επίπεδο σας, άλλωστε, φαίνεται και από το λεξιλόγιο σας...
Αν συνεχίσετε, θα με αναγκάσετε να ενεργοποιήσω τον μετριασμό σχολίων...
Διαλυθείτε ησύχως, οι 17αρηδες να πάνε να διαβάσουν για τις Πανελλήνιες και να αφήσουν το ίντερνετ, οι υπόλοιποι (ενήλικοι) βάνδαλοι να αρχίσουν τα comment σε άλλα ιστολόγια, εκείνα που θεματολογούν περί καταστροφής της δημόσιας περιουσίας... (Για την επισκευή της οποίας θα απαιτηθεί δεκαπλάσια δαπάνη ελέω διαφθοράς)
Λυπάμαι, αλλά με αναγκάζετε να ενεργοποιήσω τον μετριασμό, όπως προειδοποίησα και ακριβώς από πάνω. Οποιαδήποτε συνέχιση της εν λόγω άτοπης διαμάχης ΔΕΝ θα δημοσιεύεται. Μάθετε ότι αυτό που κάνετε, εκτός από παράνομο και ανήθικο τυγχάνει να είναι και αθέμιτο από τη συντριπτική πλειοψηφεία των πολιτών. Μην προσπαθείτε, λοιπόν, να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
Η ανάρτηση ήταν απαραίτητη να γίνει για να πληροφορηθεί ο αναγνώστης. Οποιοδήποτε παράλογο στοιχείο είναι ανεπιθύμητο στο παρών ιστολόγιο.
Αναγκαστήκαμε να αφαιρέσουμε και τα υπόλοιπα σχόλια λόγω υβριστικού περιεχομένου. Όσοι θέλουν να εναντιωθούν στο νόμο και στις υποχρεώσεις που υπάρχουν να ΜΗΝ το κάνουν στο δικό μας ιστολόγιο. Ειδικά με δικαιολογίες τύπου "έχουμε δημοκρατία και θα κάνουμε ό,τι θέλουμε". Να μάθουν ότι δημοκρατία δεν σημαίνει μόνο ελευθερίες αλλά και απαγορεύσεις/περιορισμοί/ποινές που αποτελούν τις ασφαλιστικές δικλείδες για μια ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ δημοκρατία. Χωρίς απαγορεύσεις/περιορισμοί/ποινές αλλά μόνο ελευθερίες, αυτή η "δημοκρατία" ονομάζεται αναρχία.
Καλά τα όσα λες αλλά τα Ελληνικά σου θέλουν βελτίωση. Είναι ενοχλητικό να διαβάζεις κείμενα με ορθογραφικά λάθη.
Η κριτική είναι καλοπροαίρετη με σκοπό τη βελτίωση της εικόνας του site αλλά και την ικανοποίηση του επισκέπτη.
Αντί να κατηγορήσετε ευθέως το πρόσωπο μου για ανορθογραφία, μάλλον θα έπρεπε να κατηγορήσετε το δικό σας για έλλειψη συγκέντρωσης κατά την ανάγνωση. Το άρθρο που είναι με μαύρα γράμματα ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ, αλλά ένας ανώνυμος σχολιαστής (το λεω στην αρχή της ανάρτησης) και εγώ το μετέφερα ΑΥΤΟΥΣΙΟ, καθώς δεν είχα την άδεια να κάνω οποιαδήποτε αλλαγή στο κείμενο του.
ΕΜΠΕΙΡΕΣ ΠΗΓΕΣ ΒΛΕΠΩ
"Αντί να κατηγορήσετε ευθέως το πρόσωπο μου για ανορθογραφία"
Το ύφος σου για διαχειριστή ιστοσελίδας είναι πολύ επιθετικό.
Έχω διαβάσει άλλα άρθρα σου στο παρελθόν με ορθογραφικά λάθη. Δικά σου.
Αντί να επιτίθεσαι στους σχολιαστεές, θα μπορούσες να εξηγήσεις ήρεμα και ωραία.
Ξύδι
gamato graffiti