ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(19)
- ΣΦΣ: Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι: Πλανόμεθα Πλάνην Οικτράν
- Απεργία 29 Σεπτεμβρίου 2010
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος με μηδενικού...
- ΠΑΤΡΑ: "Αθέμιτοι" παραλογισμοί από τα ΚΤΕΛ!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η "περαίωση" των τρένων
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ακυρώσεις δρομολογίων 26-29 Σεπτεμβρίου ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΑΤΡΩΝ: Επιτυχές εγχείρημα!
- ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ: Ενθουσιασμός από την Ομοσπονδία Πολιτικ...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απεργίες 22 & 23 Σεπτεμβρίου 2010
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για ...
- ΤΡΑΜ: Εκδηλώσεις Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μετακινήσεων...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Καταπατήσεις στην περιουσία το...
- 16 - 22 Σεπτεμβρίου 2010: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακ...
- ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ: Ανησυχία για τις καθυστερήσεις ολο...
- ΟΑΣΑ: Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010: Αναδιάρθρωση λε...
- Τετάρτη 8 & Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΕΕ: Αντίθεση και πιθανή απαίτηση επιστροφής κονδυλ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Αυγούστου 2010
Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
στις
12:59 π.μ.
Αναρτήθηκε από
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών
5
σχόλια
Σήμερα παρακολουθήσαμε την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών να απαντά σε ερώτηση στη Βουλή για τα δημόσια έργα.
Πέραν του γνωστού γεγονότος, ότι δηλαδή υπήρξε μια λεπτομερής αναφορά στα πολλαπλά οδικά έργα κόστους δισεκατομμυρίων ευρω (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας - Ε65, ΠΑΘΕ: Ελευσίνα- Κόρινθος – Πάτρα, Ιόνια Οδός: Πάτρα - Πύργος – Τσακώνα, Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, Ιόνια Οδός: Αντίρριο - Ιωάννινα, ΠΑΘΕ: Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια), Σχηματάρι - Χαλκίδα, ΠΑΘΕ: Μαλιακός Κλειδί, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης,κτλ) και ασφαλώς καμία αναφορά σε εξυγίανση/επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου (όυτε καν για τον Προαστιακό Ξυλοκάστρου, για τον οποίο ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου αναφέρθηκε πρίν καιρό ειρωνικά απαντώντας: "Αν θέλετε να μετακινηθείτε στο Ξυλόκαστρο, υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"), ένα τεράστιο, βιαστικό και ανόητο πυροτέχνημα έσκασε στο "ναό της δημοκρατίας" δια στόματος της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών.
Αναφέρθηκε στην ακατανόητη επέκταση της γραμμής μετρό 1 (ΗΣΑΠ) που είχε ψελιστεί αλλά γρήγορα θάφτηκε το 2007 από τον σταθμό ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ με παρακλάδι και διπλή υπόγεια σιδηροδρομική γραμμή μήκους 9 χιλιομέτρων μέχρι τον Άλιμο/Καλαμάκι!
Η ηγεσία του υπουργείου αποκάλυψε ότι έχει ήδη προκηρυχθεί μελέτη σκοπιμότητας για αυτήν την επέκταση!
Η εν λόγω επέκταση αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ανοησίας και κατασπατάλησης πόρων στα οποία η χώρα μας εδώ και δεκαετίες βγαίνει "ολυμπιονίκης"!
Χωρίς να θέλουμε να κάνουμε εικασίες, αλλά λόγω έλλειψης πληροφοριών για αυτή την μυστηριώδη επέκταση, αλλά κυρίως λόγω έλλειψης εναλλακτικών επιλογών (κοιτάζοντας την απόσταση Νέο Φάληρο-Άλιμος/Καλαμάκι), εικάζουμε ότι πρόκειται για μία παραλιακή επέκταση - ξεπατικοσούρα της υφιστάμενης τροχιοδρομικής γραμμής ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ-ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ.
Δηλαδή, ακόμη και ως πυροτέχνημα, το Υπουργείο Υποδομών αναφέρει ότι μελετά μία επέκταση που σε όλη την διαδρομή της ήδη εξυπηρετείται από ένα μέσο σταθερής τροχιάς, το οποίο σε αυτό το τμήμα έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες λόγω της σχεδίασης, πολύ σύντομα θα αποκτήσει προτεραιότητα στα φανάρια (πράσινο κύμα) και θα μπορούσε να είναι πραγματικός ανταγωνιστής αν καταργούσαν κάποιες από τις συχνές στάσεις του δικτύου.
Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που εμφανίζονται επεκτάσεις των ΗΣΑΠ που δεν έχουν γίνει ευρέως γνωστές. Παρόμοια επέκταση είχε εμφανιστεί πρίν καιρό προς το κέντρο του Πειραιά (Τζάνειο Νοσοκομείο,κτλ), ακολουθώντας την προτεινόμενη τροχιοδρομική επέκταση από το τμήμα Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο).
Τώρα, για την πραγματικά αναγκαία επέκταση του δικτύου των ΗΣΑΠ, αυτή δηλαδή προς τη Νεα Ερυθραία - Καστρί - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας και σε Β' φάση προς Άνοιξη και Άγιο Στέφανο (για τη β' φάση έχουμε αμφιβολίες για την βιωσιμότητα της), η ηγεσία μας επιφύλαξε άσχημα νέα, ουσιαστικά απορρίπτοντας το ενδεχόμενο υλοποίησης της (ίσως γι' αυτό και η ΗΣΑΠ πολύ ήσυχη θα ανακαινίσει και το τμήμα ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ-το οποίο αναμένεται να υπογειοποιηθεί για να γίνει η επέκταση).
Πιο συγκεκριμένα, η αναφορά είχε ως εξής: "Για την επέκταση προς Άγιο Στέφανο είχαν προκηρυχθεί 7 μελέτες εκ των οποίων ανατέθηκαν 2 χωρίς να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή τους. Οι υπόλοιπες 5 ακυρώθηκαν λόγω λανθασμένου σχεδιασμού."
Για τις γραμμές μετρό 3 & 4 αναγγέλθηκαν τα εξής:
α. Η επέκταση από το Αιγάλεω στο Χαϊδάρι είναι υπό κατασκευή με προβλεπόμενο χρόνο ολοκλήρωσης στις αρχές του επόμενου έτους.
β. Η επέκταση Χαϊδάρι – Πειραιάς βρίσκεται υπό δημοπράτηση. Έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το Α’ Στάδιο του διαγωνισμού και αναμένεται η περαίωση της δικαστικής διαδικασίας, λόγω προσφυγών ορισμένων διαγωνιζομένων στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, προκειμένου να προχωρήσει το Β’ στάδιο του διαγωνισμού.
γ. Η Γραμμή 4 βρίσκεται υπό μελέτη. Έχει βελτιωθεί ο σχεδιασμός του έργου, ώστε ένας κλάδος της γραμμής αυτής να καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στο Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς, ενώ πρόκειται σύντομα να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάθεση των υπολειπόμενων μελετών του μεγάλου αυτού έργου, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 2,7 δισ. ευρώ.
Για την επέκταση του τραμ στον Πειραία αναγγέλθηκαν τα εξής:
Το έργο «Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά» έχει ενταχθεί στον ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 με προϋπολογισμό 127.650.000 ευρώ και δημοπρατήθηκε στις 5.3.09 με Ανοικτό Δημόσιο Διεθνή Διαγωνισμό. Η διαγωνιστική διαδικασία έλαβε χώρα στις 05.05.2009, οπότε αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης.
Δεδομένης της σημαντικής καθυστέρησης που είχε παρατηρηθεί στην προώθηση του θέματος και εκτιμώντας τη σημαντικότητα του έργου, η νέα Διοίκηση της εταιρίας, η οποία ορίστηκε και συγκροτήθηκε στις 12.3.2010, εξέτασε και ενέκρινε την κατακύρωση του διαγωνισμού στις 27.05.2010, σε χρονικό διάστημα μικρότερο του τριμήνου από τη σύστασή της.
Κατά της προαναφερόμενης απόφασης ορισμένοι υποψήφιοι έχουν ασκήσει τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις ένδικα μέσα, τα οποία και εκκρεμούν. Επίσης τον Ιούλιο του 2010 υποβλήθηκε καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επί της οποίας η ΤΡΑΜ Α.Ε. πρόσφατα έχει απαντήσει.
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Πέραν του γνωστού γεγονότος, ότι δηλαδή υπήρξε μια λεπτομερής αναφορά στα πολλαπλά οδικά έργα κόστους δισεκατομμυρίων ευρω (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας - Ε65, ΠΑΘΕ: Ελευσίνα- Κόρινθος – Πάτρα, Ιόνια Οδός: Πάτρα - Πύργος – Τσακώνα, Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, Ιόνια Οδός: Αντίρριο - Ιωάννινα, ΠΑΘΕ: Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια), Σχηματάρι - Χαλκίδα, ΠΑΘΕ: Μαλιακός Κλειδί, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης,κτλ) και ασφαλώς καμία αναφορά σε εξυγίανση/επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου (όυτε καν για τον Προαστιακό Ξυλοκάστρου, για τον οποίο ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου αναφέρθηκε πρίν καιρό ειρωνικά απαντώντας: "Αν θέλετε να μετακινηθείτε στο Ξυλόκαστρο, υπάρχουν και τα ΚΤΕΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"), ένα τεράστιο, βιαστικό και ανόητο πυροτέχνημα έσκασε στο "ναό της δημοκρατίας" δια στόματος της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών.
Αναφέρθηκε στην ακατανόητη επέκταση της γραμμής μετρό 1 (ΗΣΑΠ) που είχε ψελιστεί αλλά γρήγορα θάφτηκε το 2007 από τον σταθμό ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ με παρακλάδι και διπλή υπόγεια σιδηροδρομική γραμμή μήκους 9 χιλιομέτρων μέχρι τον Άλιμο/Καλαμάκι!
Η ηγεσία του υπουργείου αποκάλυψε ότι έχει ήδη προκηρυχθεί μελέτη σκοπιμότητας για αυτήν την επέκταση!
Η εν λόγω επέκταση αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ανοησίας και κατασπατάλησης πόρων στα οποία η χώρα μας εδώ και δεκαετίες βγαίνει "ολυμπιονίκης"!
Χωρίς να θέλουμε να κάνουμε εικασίες, αλλά λόγω έλλειψης πληροφοριών για αυτή την μυστηριώδη επέκταση, αλλά κυρίως λόγω έλλειψης εναλλακτικών επιλογών (κοιτάζοντας την απόσταση Νέο Φάληρο-Άλιμος/Καλαμάκι), εικάζουμε ότι πρόκειται για μία παραλιακή επέκταση - ξεπατικοσούρα της υφιστάμενης τροχιοδρομικής γραμμής ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ-ΑΣΚΛΗΠΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ.
Δηλαδή, ακόμη και ως πυροτέχνημα, το Υπουργείο Υποδομών αναφέρει ότι μελετά μία επέκταση που σε όλη την διαδρομή της ήδη εξυπηρετείται από ένα μέσο σταθερής τροχιάς, το οποίο σε αυτό το τμήμα έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες λόγω της σχεδίασης, πολύ σύντομα θα αποκτήσει προτεραιότητα στα φανάρια (πράσινο κύμα) και θα μπορούσε να είναι πραγματικός ανταγωνιστής αν καταργούσαν κάποιες από τις συχνές στάσεις του δικτύου.
Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που εμφανίζονται επεκτάσεις των ΗΣΑΠ που δεν έχουν γίνει ευρέως γνωστές. Παρόμοια επέκταση είχε εμφανιστεί πρίν καιρό προς το κέντρο του Πειραιά (Τζάνειο Νοσοκομείο,κτλ), ακολουθώντας την προτεινόμενη τροχιοδρομική επέκταση από το τμήμα Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο).
Τώρα, για την πραγματικά αναγκαία επέκταση του δικτύου των ΗΣΑΠ, αυτή δηλαδή προς τη Νεα Ερυθραία - Καστρί - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας και σε Β' φάση προς Άνοιξη και Άγιο Στέφανο (για τη β' φάση έχουμε αμφιβολίες για την βιωσιμότητα της), η ηγεσία μας επιφύλαξε άσχημα νέα, ουσιαστικά απορρίπτοντας το ενδεχόμενο υλοποίησης της (ίσως γι' αυτό και η ΗΣΑΠ πολύ ήσυχη θα ανακαινίσει και το τμήμα ΚΑΤ-ΚΗΦΙΣΙΑ-το οποίο αναμένεται να υπογειοποιηθεί για να γίνει η επέκταση).
Πιο συγκεκριμένα, η αναφορά είχε ως εξής: "Για την επέκταση προς Άγιο Στέφανο είχαν προκηρυχθεί 7 μελέτες εκ των οποίων ανατέθηκαν 2 χωρίς να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή τους. Οι υπόλοιπες 5 ακυρώθηκαν λόγω λανθασμένου σχεδιασμού."
Για τις γραμμές μετρό 3 & 4 αναγγέλθηκαν τα εξής:
α. Η επέκταση από το Αιγάλεω στο Χαϊδάρι είναι υπό κατασκευή με προβλεπόμενο χρόνο ολοκλήρωσης στις αρχές του επόμενου έτους.
β. Η επέκταση Χαϊδάρι – Πειραιάς βρίσκεται υπό δημοπράτηση. Έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το Α’ Στάδιο του διαγωνισμού και αναμένεται η περαίωση της δικαστικής διαδικασίας, λόγω προσφυγών ορισμένων διαγωνιζομένων στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, προκειμένου να προχωρήσει το Β’ στάδιο του διαγωνισμού.
γ. Η Γραμμή 4 βρίσκεται υπό μελέτη. Έχει βελτιωθεί ο σχεδιασμός του έργου, ώστε ένας κλάδος της γραμμής αυτής να καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στο Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς, ενώ πρόκειται σύντομα να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάθεση των υπολειπόμενων μελετών του μεγάλου αυτού έργου, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 2,7 δισ. ευρώ.
Για την επέκταση του τραμ στον Πειραία αναγγέλθηκαν τα εξής:
Το έργο «Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά» έχει ενταχθεί στον ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 με προϋπολογισμό 127.650.000 ευρώ και δημοπρατήθηκε στις 5.3.09 με Ανοικτό Δημόσιο Διεθνή Διαγωνισμό. Η διαγωνιστική διαδικασία έλαβε χώρα στις 05.05.2009, οπότε αναδείχθηκε προσωρινός μειοδότης.
Δεδομένης της σημαντικής καθυστέρησης που είχε παρατηρηθεί στην προώθηση του θέματος και εκτιμώντας τη σημαντικότητα του έργου, η νέα Διοίκηση της εταιρίας, η οποία ορίστηκε και συγκροτήθηκε στις 12.3.2010, εξέτασε και ενέκρινε την κατακύρωση του διαγωνισμού στις 27.05.2010, σε χρονικό διάστημα μικρότερο του τριμήνου από τη σύστασή της.
Κατά της προαναφερόμενης απόφασης ορισμένοι υποψήφιοι έχουν ασκήσει τα προβλεπόμενα από τις ισχύουσες διατάξεις ένδικα μέσα, τα οποία και εκκρεμούν. Επίσης τον Ιούλιο του 2010 υποβλήθηκε καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επί της οποίας η ΤΡΑΜ Α.Ε. πρόσφατα έχει απαντήσει.
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
5 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Χαιρεται.ΑΝ υπαρχουν λεφτα,αυτα πρεπει να δωθουν εκει που υπαρχει αναγκη,αυτο σημαινει να γινει επιτελους η επεκταση της γρ.3 προς πειραια,της 2 προς Ιλιον και να ξεκινησει η γραμμη4.Ολα τα υπολοιπα ειναι αερολογιες του υπουργειου...
Δεν ήταν της γραμμής 1 η επέκταση η παραλιακή άλλα της γραμμής 3 ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!
Υπερφύαλα μπουρδολογήματα του κουφο-Σουφλιά!!!
ΣΧεδιασμός επάνω στο χάρτη με μαρκαδόρο!!!
Όσο για την επέκταση της γραμμής 1 προς τα βόρεια, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ!!!
Ακόμα και για τους 3 νέους ενδιάμεσους σταθμούς, τήρειται στάση αναμονής.
3 νέους ενδιάμεσους σταθμούς.
Α λες για Καμίνια,Ιλισό, Ψαλίδι.
Ιλισός και Ψαλίδι 10 εκατ κοστίζουν. Ωστόσο αν δεν θέλουν να ''κόψουν΄΄ με Ψαλίδι ας μην.!
Ο Ιλισός θα κόψει την ωραία ταχύτητα του ΗΣΑΠ.
per88
Mηπως θα έπρεπε να αρχισούν να σκέφτονται επίγειες επεκτάσεις των γραμμών 1, 2 και 3 του αστικού σιδηροδρόμου, τσεκουρώνοντας υπέροχες, ασφαλτοστρωμένες και μόνιμα μποτιλιαρισμένες λεωφόρους; [με παράλληλη κατασκευή οδικών διαβάσεων ανα 1000m και πεζοδιαβάσεων ανα 100m] Kαι ας ουρλιάζουν και ας χτυπιούνται καταγής, "περίοικοι" και Ι.Χ.δες!!!!
Σήμερα έφριξα στο δρομολόγιο μου Βικτώρια-Βύρωνας. Ειλικρινά, καθώς περίμενα στις άκρως μποτιλιαρισμένη Πατησίων (ως συνάρτησης των πολλών ΙΧ, του κλεισίματος του μετρό στην Βικτώρια και των προεκλογικών συγκεντρώσεων), σκεφτόμουν πόσο ωραία θα ήταν αντί της συνεχώς παραβιασμένης λεωφορειολωρίδας, να είχε γίνει εκείνη η επέκταση του τραμ που τόσο συζητιέται και φυσικά τον τραμόδρομο να τον φύλαγαν κάγκελα, κράσπεδα, μπάρες και ενίοτε ναρκοπέδια! χαχα! ;-)