
Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα διαρκέσει 4 μήνες. Στο τέλος Ιουνίου θα αξιολογηθεί η λειτουργικότητα του εν λόγω μέτρου για πολίτες και ποδηλάτες.
Ο κ. Βούγιας δήλωσε: «Το μέτρο θα διαφυλαχθεί, διαφημιστεί και προωθηθεί και από τους ίδιους τους ποδηλάτες. Νομίζω ότι αυτό είναι καλό για όλους για να ενθαρρύνουμε την ποδηλατοκίνηση και να ενισχύσουμε τη ζωντάνια και τη χαρά της μετακίνησης με το μετρό. Μας ενδιαφέρουν οι συνδυασμένες μεταφορές. Είμαι βέβαιος ότι θα πάει πολύ καλά και ενδεχομένως να το επεκτείνουμε και σε κάποιες άλλες ώρες και μέρες, που δεν θα έχει συσσωρευμένη κίνηση.»
ΠΗΓΗ: Υπουργείο Υποδομών
ΣΧΟΛΙΟ: Να υπενθυμίσουμε ότι ήδη η ΤΡΑΜ, η ΗΣΑΠ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (προαστιακός) επιτρέπουν τη μεταφορά ποδηλάτων άνευ περιορισμού ημέρας και ώρας. Απορώ πως η νέα εταιρεία ΣΤΑΣΥ θα επιτρέπει τα ποδήλατα χωρίς περιορισμούς στο τροχιοδρομικό δίκτυο και στη γραμμή 1 του μητροπολιτικού δικτύου, αλλά με περιορισμούς στις γραμμές 2 και 3. Είναι δυσλειτουργικό και πάνω απ' όλα απαράδεκτο. Πως θα ενθαρρυνθεί η χρήση ποδηλάτου; ΟΛΑ τα μέσα σταθερής τροχιάς πρέπει να επιτρέπουν τα ποδήλατα χωρίς περιορισμούς σε ημέρες και ώρες. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να ευχηθούμε να επεκταθεί και να καθιερωθεί απόλυτα... Μάλιστα, το μέτρο αποτελεί άριστη ευκαιρία να ασκήσουν οι ποδηλάτες επιρροή και για άμεση κατασκευή ποδηλατοδρόμων. Είναι ένα μέτρο προς τη σωστή κατεύθυνση που ίσως να δημιουργήσει τη σπίθα εξάπλωσης της μετακίνησης με τα συμπαθέστατα και πάνω απ' ολα οικολογικά δίτροχα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.