Γράφει ο Θάνος Βλαστός στην Καθημερινή 6/3/2005,
Αναπλ.Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), Συγκοινωνιολόγος-Πολεοδόμος
Αυτό που ξέραμε για το τραμ είναι ότι η εισαγωγή του σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, ταυτίστηκε με την αναγέννησή τους. Aνοιξε κυριολεκτικά τον δρόμο, για θεαματικές πολιτικές ανάπλασης με απομάκρυνση του αυτοκινήτου από τα κέντρα, πεζοδρομήσεις, προώθηση του περπατήματος και του ποδηλάτου, ανάδειξη της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς κ.λπ. Πολιτικές που οδήγησαν σε εντυπωσιακούς αναπτυξιακούς μετασχηματισμούς και έκαναν τις πόλεις ανταγωνιστικές και ελκυστικές σε κεφάλαια και επισκέπτες.
Αν γίνει ένας απολογισμός συνολικά των έργων για τη δημόσια συγκοινωνία και για το αυτοκίνητο, από το 1996 μέχρι σήμερα, αυτός που φαίνεται να κέρδισε τα πιο πολλά είναι το αυτοκίνητο. Η Αττική Oδός, η περιφερειακή Υμηττού, ο υπέργειος αυτοκινητόδρομος στον Κηφισσό, η επέκταση της Ποσειδώνος στον Πειραιά, η Μαραθώνος, οι ανισόπεδοι κόμβοι στην Κηφισίας, η Κύμης, η κατάργηση πολλών αριστερών στροφών και τόσα άλλα έργα και ρυθμίσεις που διαχέονται μέσα και έξω από το Λεκανοπέδιο, ξεμπλόκαραν αρκετές ροές.
Συγχρόνως, με τα νέα γκαράζ στο κέντρο και με την εντυπωσιακή απουσία αστυνόμευσης, η εύρεση χώρου στάθμευσης έγινε ακόμη πιο εύκολη, έστω και στα πεζοδρόμια (η χωρητικότητά τους κάθε άλλο παρά έχει εξαντληθεί και προβλέπεται ότι θα καλύψουν πολλές μελλοντικές ανάγκες). Συνολικά οι χρόνοι μετακίνησης με αυτοκίνητο μειώθηκαν εντυπωσιακά. Ενώ τα έργα για το αυτοκίνητο αφορούν στο σύνολο της Αθήνας, οι βελτιώσεις για τη δημόσια συγκοινωνία είναι πολύ περιορισμένες χωρικά και έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα, χάρη στο μετρό, μόνο στο κέντρο. Τελικά μπορεί να υποστηριχτεί ότι στα τελευταία οκτώ χρόνια η μετακίνηση με αυτοκίνητο έγινε ακόμη πιο φτηνή από τη μετακίνηση με δημόσια συγκοινωνία και αυτό καταγράφεται πολύ καθαρά από το ποιο μέσον επιλέγουν οι κάτοικοι.
Eτσι διαμορφώνεται το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο εντάχθηκε το τραμ. Κυριαρχείται από παροχές προς το αυτοκίνητο.
Επιπλέον η διαδρομή του τραμ, που ακολουθεί τους περίπλοκους δρόμους του Ν. Κόσμου, της Ν. Σμύρνης και του Π. Φαλήρου, είχε την ατυχία να την ανταγωνίζονται αυτοκινητόδρομοι, όπως η Λ. Ποσειδώνος και η Λ. Συγγρού. Γιατί να πάρεις το τραμ, αφού τρέχεις στη Συγγρού με 100 και το κέντρο είναι γκαράζ;
Σε εποχές που πια οι περισσότεροι διαθέτουν αυτοκίνητο, η δημόσια συγκοινωνία δεν έχει μέλλον παρά μόνον αν γίνει πιο γρήγορη από αυτό. Μόνο κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην περίπτωση της Αθήνας. Ευτυχώς; Ευτυχώς που έχουμε το προνόμιο να ζούμε σε μια πόλη η οποία μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε και να σταθμεύουμε ελεύθερα, απολαμβάνοντας τις απίστευτες ανέσεις της καταπληκτικότερης ίσως εφεύρεσης του 20ού αιώνα;
Με το αυτοκίνητο δεν είσαι υποχρεωμένος να δοκιμάζεις την τύχη σου περιμένοντας στη στάση, κάθεσαι αναπαυτικά στην πολυθρόνα, διαλέγεις ποιον ή ποια θα έχεις δίπλα σου, παίζεις με το ραδιόφωνο, αποφασίζεις εσύ για το από πού θα πας και πού θα σταματήσεις, φτάνεις στην πόρτα του προορισμού σου, απολαμβάνεις την οδήγηση, επιδεικνύεις τα εισοδήματά σου.
Πώς τα καταφέραμε τόσο καλά στην Ελλάδα; Γιατί απέτυχαν οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες, που στο κάτω κάτω αυτές είναι που παράγουν αυτοκίνητα;
Διότι καταβάλαμε ένα τίμημα, που στην υπόλοιπη Ευρώπη φυσικά δεν διανοήθηκαν να πληρώσουν. Το τίμημα είναι η πόλη. Την παραδώσαμε στο αυτοκίνητο. Eτσι κι αλλιώς δεν είμαστε συνηθισμένοι να την υπερασπιζόμαστε. Δεν αποτελεί πια σήμερα παρά μια κακοήθη δυσπλασία της πόλης που κληρονομήσαμε. Μέσα σε πενήντα χρόνια τη θέση της Αθήνας των νεοκλασικών κατέλαβε μια άλλη Αθήνα, αυτή της απρόσωπης πολυκατοικίας, μια άσχημη Αθήνα, χωρίς ταυτότητα. Αφού δεν υπερασπιστήκαμε τα κτίρια και την ιστορία τους, ούτε καν την Ακρόπολη που σχεδόν έγινε ασβέστης, θα υπερασπιζόμαστε τους δρόμους;
Γιατί να περπατήσεις όταν τίποτα δεν σε κρατάει στον δρόμο; Διέρχεσαι αδιάφορα, και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι με το αυτοκίνητό σου. Για τούτη την Αθήνα το τραμ είναι άχρηστο. Για τούτη την Αθήνα, που ζητάει απλώς να επικοινωνεί, η μόνη, αν και πανάκριβη, λύση που τη βολεύει, είναι το μετρό, το οποίο δεν την αγγίζει, την αφήνει στην τύχη της. Αντίθετα το τραμ κινείται στον δρόμο και είναι ασύμβατο με ό,τι αυτός σήμερα είναι. Το τραμ χρειάζεται χώρο. Τον αφαιρεί από το αυτοκίνητο και τον δίνει στην πόλη. Ή τραμ ή αυτοκίνητο. Oσοι διαφωνούν με το τραμ μην κάνουν ότι δεν ξέρουν τι υπερασπίζονται. Αρνούνται την προοπτική μιας διαφορετικής Αθήνας και υπερασπίζονται μια αδιέξοδη κατάσταση γεμάτη προβλήματα.
Κανείς δεν υποστήριξε το τραμ για να το στριμώξουμε και αυτό στην κορεσμένη Αθήνα. Το τραμ θα αντιστοιχούσε σε μια άλλη Αθήνα. Σε μια Αθήνα που θα οραματιζόταν να ξανακάνει τις κεντρικές της λεωφόρους ανθρώπινες, την Αλεξάνδρας, την Πανεπιστημίου, τη Βασ. Σοφίας, την Ακαδημίας, την Πατησίων, τη Συγγρού, με λιγότερα αυτοκίνητα, με φαρδιά πεζοδρόμια γεμάτα κόσμο, με αναψυχή, πολιτισμό, εμπόριο αντί για βενζινάδικα, συνεργεία και εκθέσεις αυτοκινήτων. Θα αντιστοιχούσε σε μια Αθήνα με μικρότερη ρύπανση, λιγότερο επικίνδυνη στα παιδιά της και στην ιστορία της, με λιγότερο θόρυβο, λιγότερα ατυχήματα. Τι πιο ασφαλές από μια πόλη στηριγμένη σε ένα εκτεταμένο δίκτυο τραμ;
Το τραμ είναι ένας διαφορετικός τρόπος ζωής, ένα όπλο για τη διεκδίκηση ενός διαφορετικού δικαιώματος στην πόλη. Δεν είναι γι' αυτούς που δεν έχουν αυτοκίνητο, αλλά αντάλλαγμα κυρίως για εκείνους που έχουν και τους οποίους η πόλη αποθαρρύνει να το χρησιμοποιούν.
Eισάγεται στις πόλεις της Ευρώπης γιατί έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και είναι πολύ πιο γρήγορο από το λεωφορείο, έστω και όταν το τελευταίο κινείται σε αποκλειστικές λωρίδες. Το τραμ εισάγεται ως μια πολύ πιο γρήγορη λύση ακόμη και από το αυτοκίνητο. Γίνεται πιο γρήγορο σε πόλεις που του παραχωρούν με φωτεινή σηματοδότηση προτεραιότητα στις διασταυρώσεις, που δεν διστάζουν να το βυθίζουν τοπικά σε κάποια δύσκολα κεντρικά σημεία (π.χ. Βρυξέλλες), που πεζοδρομούν τα κέντρα τους και μειώνουν αποφασιστικά τις θέσεις στάθμευσης σε αυτά (ίσως το μεγαλύτερο μάθημα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ότι δεν παίρνεις το αυτοκίνητό σου όταν δεν έχεις πού να το παρκάρεις).
Εδώ κατασκευάζουμε γκαράζ στο κέντρο (μετατρέπουμε τζάμπα σε γκαράζ ακόμη και ιερούς για την ιστορία της Αθήνας χώρους, όπως το Ζάππειο) για να φέρουμε και άλλα αυτοκίνητα, και «αναβαθμίζουμε» τις ακτινικές αρτηρίες, ώστε να φτάνουν ακόμη πιο γρήγορα στο κέντρο τα αυτοκίνητα των προαστίων. Το μοναδικό περιοριστικό μέτρο, ο «δακτύλιος» έπειτα από είκοσι χρόνια χωρίς προσαρμογή, με τα χιλιάδες ελευθέρας που μοιράστηκαν και το δεύτερο αυτοκίνητο που απέκτησαν οι οικογένειες, είναι για γέλια. Τι σχέδια υπάρχουν για το κέντρο της Αθήνας; Κανένα. Μας παρουσιάστηκε πρόσφατα από το υπουργείο Mεταφορών ο νέος Συγκοινωνιακός Χάρτης χωρίς να λέει λέξη για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Είναι δυνατόν κάποιοι να παραβλέπουν ότι δημόσια συγκοινωνία και Ι.Χ. είναι ένα αναπόσπαστο δίδυμο και ότι οι οποιεσδήποτε βελτιώσεις στη δημόσια συγκοινωνία ακυρώνονται αν δεν συνοδεύονται με μέτρα κατά του Ι.Χ.; Για πόσο ακόμη θα υφιστάμεθα αυτήν τη σαχλαμάρα της διχοτόμησης των μεταφορών σε δύο διαρκώς αντιμαχόμενα υπουργεία;
Οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν το ήθελαν το τραμ για να μη συγκρουστούν με το αυτοκίνητο. Το σαμποτάρισε το μετρό που το φοβήθηκε σαν ανταγωνιστή, το σαμποτάρισε και το ΥΠΕΧΩΔΕ που νομίζει ότι είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος υπερασπιστής του αυτοκινήτου, προτιμώντας να ξεχνάει ότι είναι αρμόδιο και για την κυκλοφορία του πεζού και του ποδηλάτη (αλήθεια, πότε θα αναζητηθούν ευθύνες από εκείνους που επέβαλαν με τους σχεδιασμούς τους να μην υπάρχουν ποδηλάτες στις ελληνικές πόλεις;).
Τελικά το βάλαμε το τραμ με το ζόρι. Πώς να το φανταστεί η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή ότι θα το αντιμετωπίζαμε σαν κάρο; Είναι κωμικό να φοράς σμόκιν στο βούρκο ή να κυκλοφορείς με 4x4 στο Κολωνάκι. Κάτι ανάλογο έγινε με το τραμ. Το βάλαμε στην πόλη που ξέραμε. Προστατέψαμε την άσφαλτο και πήραμε χώρο από πεζοδρόμια και κεντρικές νησίδες. Δεν τολμήσαμε να περιορίσουμε τις λωρίδες στην Ποσειδώνος και αποφύγαμε τη διέλευση από τη Συγγρού για να παραμείνει ένας αυτοκινητόδρομος που κόβει στα δυο την Αθήνα (σε Συγγρού δεν μετατρέψαμε με τους ανισόπεδους και την Κηφισίας;)
Σε μια διαφορετική Αθήνα ένα δίκτυο τραμ θα ήταν το ουσιαστικότερο πλεονέκτημά της. Επειδή κατασκευάζεται γρήγορα και σχετικά φτηνά θα μπορούσε να αναπτυχθεί προς κάθε κατεύθυνση σε όλο το Λεκανοπέδιο, και όχι μόνο. Τώρα που το Θριάσιο και τα Μεσόγεια αρχίζουν να πατάνε στα πόδια τους, τώρα είναι που τους χρειάζεται ένας κορμός για να αρθρώσει και να προγραμματίσει την ανάπτυξή τους. Είναι σημαντικό για το Λεκανοπέδιο να μη χτίσουν μια σχέση μαζί του, εξαρτημένη από το αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό του Λεκανοπεδίου υπάρχουν διαδρομές που θα προσέφεραν πολλά στην Αθήνα αν μετατρέπονταν σε ζώνες μιας διαφορετικής αστικής ποιότητας.
Η διαδρομή Ν. Φάληρο - Πειραιάς, σε επέκταση της γραμμής που τερματίζει στο ΣΕΦ, μπροστά στην πόρτα του Πειραιά. Θα συνοδευόταν με θεαματική ανάπλαση των Β. Γεωργίου και Γρ. Λαμπράκη.
Η διαδρομή πλατεία Συντάγματος - Πατήσια κατά μήκος των Πανεπιστημίου και Πατησίων. Τουλάχιστον η μισή διατομή τους θα δινόταν στο τραμ, στον πεζό και στο πράσινο.
Η διαδρομή σταθμός Λαρίσης - νοσοκομεία παίδων - Πολυτεχνειούπολη/Πανεπιστημιούπολη με ένταξη του τραμ στη Λ. Αλεξάνδρας, που θα ξανάβρισκε τον ρόλο που της ανήκε στην πολιτιστική ζωή της Αθήνας.
Η διαδρομή πλ. Συντάγματος - Παγκράτι - Καισαριανή - Πανεπιστημιούπολη, με ανάπλαση μεταξύ άλλων των Εθν. Αντιστάσεως (από πολεοδομικός κορμός της Καισαριανής μετατράπηκε σε κλάδο του κόμβου της περ. Υμηττού) και Βασ. Κωνσταντίνου.
Οι παραπάνω τέσσερις διαδρομές έχουν μελετηθεί από το ΕΜΠ (επιτροπή εμπειρογνωμόνων) για λογαριασμό του υπουργείου Mεταφορών και είναι οι πρώτες από τις πολλές που χρειάζεται η Αθήνα.
Μήπως μπήκε το νερό στο αυλάκι; Eχουμε ένα τραμ που όσο επεκτείνεται, τόσο θα γίνεται πιο ελκυστικό. Είναι από τις ελάχιστες κληρονομιές των Ολυμπιακών Αγώνων για την πόλη, που δεν ξηλώνεται, γιατί τόσα χρήματα δεν μπορούν να πεταχτούν και τότε, προσοχή, θα αναζητούνταν ευθύνες, όχι από αυτούς που το έφτιαξαν, αλλά από αυτούς που το εμπόδισαν να λειτουργήσει σωστά.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
-
▼
Ιουνίου
(43)
- ΣΤΑΣΥ: Με το μετρό διακομίζονται τραυματίες των επ...
- Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011: 48ωρη απεργία ...
- ΟΑΣΑ: Έρχεται το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων
- ΟΣΕ: Τρίτη 28 Ιουνίου 2011: Ηλέκτριση τμήματος ΣΚΑ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Πως διώχνουν τον κόσμο από τα ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τέσσερις αντιπεριβαλλ...
- ΕΘΕΛ: Νεαρός λουόμενος ξυλοκόπησε τον οδηγό γιατί ...
- ΟΑΣΘ: Πορτοφολάς ξυλοκόπησε οδηγό λεωφορείου!
- ΠΑΤΡΑ: Πυροβόλησε τον προαστιακό για εκπαίδευση στ...
- ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Autobahn για... ποδηλάτες! - ΕΛΛΑΔΑ: Λεω...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κυριακή 19 Ιουνίου 2011: Νέα δρομολόγια ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Για 3η φορά "παγώνει" η επέκταση προ...
- ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ: Υιοθέτηση των θέσεων της πρωτοβου...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η Αθήνα αποκτά την πρώτη «πράσι...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Απολύσεις ζητούν υποψήφιος αγοραστής και...
- ΟΣΕ: 1 τόνο χαλκό βρήκαν σε καταυλισμό οι αστυνομι...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδρε...
- ΣΕΣ: Όχι τα ποδήλατα στις λεωφορειολωρίδες - Δημιο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόταση για LRT κάτω από την διαδρομ...
- ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ!: Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011: Απεργίες και...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Η υπηρεσία παρέχεται "ως έχειν" - Του...
- ΟΣΕ: Συνεχίζονται αμείωτες οι κλοπές χαλκού - 500 ...
- ΕΜΠ: ΤΡΑΜ: Ένα διαμάντι για μια πόλη που το κάνει ...
- ΑΜΕΛ: Το στέκι των πορτοφολάδων!
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Σε Πανεπιστημίου, Πατησίων, Αργυρο...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στις ανύπαρκτες λεωφορειολωρίδες (-π...
- ΑΛΛΑΓΕΣ!: Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία σε ...
- ΒΕΛΓΙΟ: Παρθενικό ταξίδι τρένου με μηδενικό "ανθρα...
- ΤΡΑΜ: Αποστολή δικογραφίας στη Βουλή από τον Άρειο...
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ετοιμάζει νέες υπηρεσίες, διαδικτυακές π...
- ΗΣΑΠ: Τρίτη 7 Ιουνίου 2011: Μερική αποκατάσταση κυ...
- ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ: Με μια νεροποντή έκλεισε η γραμμή - Από...
- ΑΜΕΛ & ΗΣΑΠ: Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011: Στάση εργασία...
- Κυριακή 5 Ιουνίου 2011: Ποδηλατοπορεία και κυκλοφο...
- ΟΣΕ: Κλειστά εκδοτήρια (για δωρεάν μετακινήσεις) σ...
- ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΦΗΜΕΣ: Θα παραιτηθεί ο υπουργός;
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ & Ν2669/98: Καθυστέρησε και...
- ΗΛΠΑΠ: Οι εργαζόμενοι επιμένουν στην πρόταση τους ...
- ΗΣΑΠ: Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011: 24ωρη απεργία
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Ενδιαφέρθηκαν 9 φορείς για την Υλοπο...
- ΟΣΕ: ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ: Έκοψαν τις σιδηροτροχιές και θα τ...
- ΕΘΕΛ: Τροχαίο ατύχημα στο Αμαξοστάσιο Ελληνικού
- ΕΘΕΛ: Υλικές ζημιές από λιθοβολισμό λεωφορείου στα...
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.