Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά

0 σχόλια
Την είδηση της χρονιάς έχουμε σήμερα και αφορά το Μετρό της Αθήνας καθώς μετά από 5 χρόνια από την προκήρυξη του πρώτου διαγωνισμού, 2,5 χρόνια μετά την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού φτάσαμε σήμερα στο σημείο να ανοιχτούν οι οικονομικές προσφορές των διαγωνιζομένων και να έχουμε και τον μειοδότη για την επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό από το Σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο κέντρο του Πειραιά.

Η κοινοπραξία των J&P Άβαξ - Ghella SPA - Alstom Transport μειοδότησε για το έργο που αφορά στην επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό από το Χαϊδάρι στον Πειραιά με τους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.

Η μειοδότρια κοινοπραξία υπέβαλε προσφορά προϋπολογισμού 343,9 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 21,49%. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 515.000.000 ευρώ και είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός για Μετρό στην Ελλάδα από το 2006 (από τον διαγωνισμό για τη βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης με 1,1 δις ευρώ).

Δεύτερη αναδείχθηκε η κοινοπραξία των Άκτωρ - Τέρνα, της οποίας η προσφορά είναι με έκπτωση 20,34% και τρίτη η κοινοπραξία των FCC Construccion - Alpine Bau που προσέφερε έκπτωση 20,17% (τα ποσά είναι χωρίς ΦΠΑ). Σημειώνεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι κοινοπραξίες Impregilo - ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική - Seli - Ansaldo STS και Dragados - Μοχλός.

Η επέκταση του Μετρό στην πόλη του Πειραιά θα προσθέσει τουλάχιστον 120.000 νέους επιβάτες καθώς θα διέρχεται από πυκνοκατοικημένες περιοχές ενώ θα λειτουργήσει ευεργετικά στην κίνηση στους δρόμους καθώς λόγω της λειτουργίας του θα μειωθεί η χρήση των ι.χ κατά τουλάχιστον 40.000 οχήματα. Επίσης λόγω της επέκτασης θα κοπούν πολλές λεωοφορειακές γραμμές και τρόλεϊ.

Την ίδια στιγμή, αγνοείται πότε θα παραδοθούν στην κυκλοφορία οι επτά σταθμοί του μετρό -ολοκληρωμένοι κατασκευαστικά κατά 95%- των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη και πλέον ο κίνδυνος να χαθούν τα κονδύλια με τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδότησε το έργο είναι ορατός περισσότερο από ποτέ.


Πηγή:www.ypodomes.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας

Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget