Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Το ιστολόγιο μας προτείνει...

6 σχόλια
Με την εξαγγελία της ενεργοποίησης του "πράσινου κύματος" (εκτός από το τμήμα Μουσών-Έδεμ και Μουσών-Μπάτης - διασταύρωση Prapas), το ιστολόγιο μας έχει να κάνει μερικές προτάσεις για το τραμ, εκτός φυσικά από την επέκταση προς Πειραιά με διπλή γραμμή από Τζαβέλλα (και όχι αυτό το έκτρωμα που έχει προταθεί με διαφορετική χάραξη της κάθε γραμμής και σπάσιμο της σε δύο μονές).

Θα πάρουμε ως παράδειγμα το δρομολόγιο Σύνταγμα-Βούλα που είναι και το πιο πολύπαθο με χρόνο δρομολογίου... 65 λεπτά (!)

:arrow: Με το "πράσινο κύμα" με εκτός την διασταύρωση στον Prapas, σύμφωνα με το Υπ.Υποδομών θα κερδίσει 23% στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, δηλαδή 65 λεπτά - 23% = 50 λεπτά.

Προτείνουμε, λοιπόν:

:arrow: Με πράσινο κύμα παντού (και στον Prapas) θα κερδίσει σχεδόν 25% (Άρα 65 λεπτά - 25% = 48 λεπτά)

:arrow: Με την μετατροπή του τμήματος ΣΥΝΤΑΓΜΑ-Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ σε αποκλειστικό διάδρομο (που γίνεται πολύ εύκολα με ένα διαχωριστικό στη λωρίδα που έχει και στην Λ.Αμαλίας, θα κερδίσουμε από 1% σε ώρα "ελεύθερη" μέχρι 4% σε νορμάλ ώρα αιχμής. Σε φρακάρισμα, μιλάμε για κέρδος ακόμη και 7%. Άρα ας πάρουμε το μέσο όρο, δηλασή 4%. Άρα 65 λεπτά - 29% = 46 λεπτά

:arrow: Με την προσωρινή κατάργηση στάσεων που βρίσκονται πολύ κοντά σε άλλες, όπως Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ευαγγελική Σχολή, Αμφιθέας, Παναγίτσα, Ζέφυρος, 1η Αγίου Κοσμά, 2η Αγίου Κοσμά, Ελλήνων Ολυμπιονικών θα κερδίσει συνολικά περίπου 36%, δηλαδή 65 λεπτά - 36% = 41 λεπτά. (Μετά την παράδοση των σταθμών του μετρό μέχρι Ελληνικό και την ταυτόχρονη επέκταση του τραμ προς Αργυρούπολη -αρχές 2011-, οι στάσεις Μεγάλου Αλεξάνδρου, Ευαγγελική Σχολή, Αμφιθέας, Παναγίτσα, μπορούν να επαναλειτουργήσουν. Μετά την επέκταση του μετρό προς Γλυφάδα -2015-, μπορούν να επαναλειτουργήσουν και οι Ζέφυρος, 1η Αγίου Κοσμά, 2η Αγίου Κοσμά, Ελλήνων Ολυμπιονικών.)

:arrow: Να εφαρμοστεί και η τεχνική στάσης όπως στα λεωφορεία/τρόλλεϋ, δηλαδή αν δεν έχουν πατήσει στάση από μέσα, εσύ στην στάση θα πρέπει να σηκώσεις το χέρι για να σταματήσει. Το λέω αυτό, γιατί στο τμήμα ΣΕΦ-Έδεμ-Βούλα, σταματά πολύ συχνά σε στάσεις με 1 ή 2 άτομα που είτε περιμένουν αυτό προς Σύνταγμα, είτε απλά κάθονται στην στάση του τραμ, με αποτέλεσμα αυτό να χάνει πολύτιμο χρόνο. Μια εξοικονόμηση άλλο 1% εδώ (γιατί δεν είναι μόνο η αναμονή στη στάση αλλά και η ακινητοποίηση του συρμού και μετέπειτα επανά-απόκτηση ταχύτητας) και έτσι 65 λεπτά - 37% = 40 λεπτά (!)

Έτσι, από εκεί που τώρα θέλει 65 λεπτά, με αυτό που θα κάνει το Υπουργείο θα πάει στα 50 λεπτά (μείωση 23%) ενώ με αυτά που προτείνουμε πάμε στα μόλις 40 λεπτά (μείωση 37%)

--------------------------------------------------------------------------

Τα σχόλια δικά σας!

6 σχόλια:

  • 14 Ιουνίου 2010 στις 6:31 μ.μ.

    Επειδη δεν προκειτε ΠΟΤΕ να γινει αποκλειστικης κυκλοφοριας η Αρδηττου, το τραμ να πηγαινει μεχρι τις 20:00 μεχρι την Λ. Βουλιαγμενης (για να μην πω μεχρι τον Νεο Κοσμο) και μετα τις 20:00 και ειδικα τις μερες που ειναι 24ωρο να πηγαινει μεχρι το Συνταγμα. Αλλωστε εγω που μενω Νεο Κοσμο δεν χρησιμοποιω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ το τραμ για να παω Συνταγμα. Ευτυχως υπαρχει το μετρο...

  • 14 Ιουνίου 2010 στις 9:06 μ.μ.

    Ποτέ μην λέτε ποτέ...Όλα μπορούν να γίνουν... Αρκεί να υπάρχει θέληση..

  • 15 Ιουνίου 2010 στις 7:42 μ.μ.

    χαχαχα. Ζουμε στην Ελλαδα που ο Ελληναρας δεν αφηνει το αυτοκινητακι του για να παει με τα ΜΜΜ. Θα πεσει το επιπεδο του. Τρανταχτο παραδειγμα οι αντιδρασεις στην πεζοδρομιση - αποκλειστικο "τραμοδρομο" της Πανεπιστημιου....

  • 16 Ιουνίου 2010 στις 3:20 μ.μ.

    Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να τους... πείσεις να πάρουν ΜΜΜ. Αναφέρω ενδεικτικά:

    -"Καπέλο" στην βενζίνη των πρατηρίων που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών

    -"Καπέλο" στα πάρκινγκ που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών

    -Αύξηση των τελών κυκλοφορίας

    -Αύξηση των ασφαλίστρων

    -Πεζοδρομήσεις οδών

    -Ποδηλατοδρομήσεις οδών

    -Τροχιοδρομήσεις οδών

    -Ακύρωση επεκτάσεων Αττικής Οδού και δρόμων εντός της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών,

    -κτλ,κτλ,κτλ.


    Αρκεί να υπάρχει θέληση από το κράτος και ο πολίτης θα μπορέσει, έστω και αργά, να καταλάβει ότι είναι για το καλό του, για την ποιότητα ζωής του, για τα πνευμόνια του.

    Άλλωστε, δεν νομίζω πως η πλειοψηφεία των Αθηναίων ενστερνίζονται τα νεο-Ελληναράδικα πρότυπα. Ένα μεγάλο ποσοστό ναι, αλλά όχι η πλειοψηφεία.

  • 18 Ιουνίου 2010 στις 1:31 π.μ.

    ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΡΕΥΜΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΒΟΥΣ ΠΥΚΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑ -ΒΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΣΥΓΓΡΟΥ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ;

  • 20 Ιουνίου 2010 στις 12:20 π.μ.

    Με την λειτουργία της επέκτασης του μετρό στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ, προβλέπεται παρακλάδι από το μηχανοστάσιο του τραμ που απέχει μόλις 1χλμ από τον σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ ή από την Λ.Αλίμου.

    Το κακό είναι πως θα έπρεπε να έχει ήδη δημοπρατηθεί αυτή η μικρή επέκταση για να είναι έτοιμη όταν λειτουργήσει η επέκταση του μετρό (αρχές 2011).

    Με αυτό τον συνδυασμό, δηλαδή ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΗ με μετρό και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ-ΓΛΥΦΑΔΑ με τραμ "πράσινου κύματος", η χρονοαπόσταση ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ υπολογίζεται σε περίπου 20 λεπτά (!)

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget