ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Ιουνίου
(38)
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Το Κίνα Εξπρές... σφύριξε!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Το μετρό μας... αδυνατίζει!
- ΟΣΕ: Νέα ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- Τρίτη 29 Ιουνίου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τη "μπλέ" γραμμή του μετρό μεταφέ...
- ΗΣΑΠ: Πολλαπλές μεταβολές δρομολογίων μέχρι 2 Ιουλ...
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Κίνα: Το τραίνο-σφαίρα που δεν σταματά ...
- ΤΡΑΜ: Απετράπη σύγκρουση με ΙΧ στο Ν.Κόσμο
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Δάνειο 150 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Δυστύχημα σε πεζοδιάβαση
- ΟΑΣΑ: Τετάρτη και Πέμπτη 16 & 17 Ιουνίου 2010: Απε...
- ΤΡΑΜ: Ανατροπή σκηνικού στην επέκταση του Πειραιά
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πεζοδρόμηση Βασ.Όλγας και...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργήσεις & αναδιοργάνωση λε...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 νέοι σταθμοί και 2 επεκτά...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Το ιστολόγιο μας προτείνει...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα αμαξοστοιχίας-ποδηλάτη στην Αμαλιάδα
- ΤΡΑΜ: Ηλεκτρονική παρουσίαση για το "πράσινο κύμα"
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: «Ράμπο» για τους τζαμπατζήδες
- Σ.Φ.Τ. Κορινθίας: Πρόταση δημιουργίας επίγειου μετ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Τρία νέα έργα τέχνης στους σταθμούς
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στόχος για το 2012, το 50% των...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προωθείται η ενεργοποίηση του ...
- Νέο δάνειο 1,4 δισ. ευρώ ψάχνει ο ΟΣΕ
- ΟΣΕ: Ατύχημα με ΙΧ που παραβίασε τις μπάρες και αυ...
- ΟΣΕ: Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία Πανελλή...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Καταργήσεις και αναδιαρθρώσεις...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Αφανίζεται ο Σιδηρόδρομος από ...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα στον Σ.Σ. Λάρισας
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: "Φεύγει" και το Μητροπ...
- Όταν οι Σύλλογοι Περιβαλλοντικής Προστασίας...ξεφτ...
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Νέα εκστρατεία του ΣΚΑΪ από 7 μέχρι 13...
- Ο Χαρίλαος Τρικούπης πενθεί για τον σιδηρόδρομο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Μαϊου 2010
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία όλων τω...
- Αντιδράσεις στην Μεσσηνία για την επικείμενη σιδηρ...
- Η ΓΑΙΑΟΣΕ αναστήθηκε! Ή μάλλον δεν πέθανε (απορροφ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Προκήρυξη διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού γ...
Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Τρία νέα έργα τέχνης στους σταθμούς
Η Αττικό Μετρό Α.Ε., για πρώτη φορά σε δημόσιο έργο, κατάφερε να εντάξει την τέχνη στην καθημερινότητα των πολιτών, χάρις στα 30 σύγχρονα έργα τέχνης καταξιωμένων Ελλήνων καλλιτεχνών που κοσμούν σήμερα τους Σταθμούς του Μετρό της Αθήνας.
Το πρόγραμμα αισθητικής πλαισίωσης της Αττικό Μετρό συνεχίζεται με την τοποθέτηση νέων έργων, τόσο στους παλαιότερους όσο και μελλοντικά στους νέους Σταθμούς που κατασκευάζονται σήμερα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.Στα πλαίσια του προγράμματος εικαστικής πλαισίωσης, η Αττικό Μετρό Α.Ε. αναδεικνύει τρία νέα έργα τέχνης στους Σταθμούς Χαλάνδρι (της Ρένας Παπασπύρου), Αγιο Δημήτριο (του Κώστα Ηρακλή Γεωργίου) και Μοναστηράκι (της Λήδας Παπακωνσταντίνου).
Συγκεκριμένα, στον Σταθμό Χαλάνδρι, το έργο «Εικόνες στην Ύλη» της Ρένας Παπασπύρου καταλαμβάνει επιφάνεια 10,2 μ. πλάτους επί 2,7 μ. ύψους, γεμάτη οικείες και απρόσμενες εικόνες. Οι μωσαϊκές πλάκες του έργου δουλεύτηκαν το Φθινόπωρο του 2009 όπου η καλλιτέχνιδα ενσωμάτωσε και αγαπημένα σχεδιαστικά στοιχεία της περιόδου ‘90-‘94 (βλέπετε συνημμένη φωτογραφία).
Στον Σταθμό Αγιος Δημήτριος, ο καλλιτέχνης Κώστας Ηρακλής Γεωργίου δημιούργησε ένα έργο «εις ανάμνηση του Αλέξανδρου Παναγούλη» ως ελάχιστο φόρο τιμής αναγνωρίζοντας τη μεγάλη προσφορά του. Το έργο αυτό πλαισιώνει τον ανελκυστήρα που βρίσκεται στις αποβάθρες του σταθμού και αποτελείται από διαφορετικά κομμάτια plexiglass τα οποία συνθέτουν τη προσωπογραφία του Αλ.Παναγούλη Στον Σταθμό Μοναστηράκι, το έργο «Χρόνος στα Χέρια μου» της καλλιτέχνιδας Λήδας Παπακωνσταντίνου αναπτύσσεται σχεδόν σε όλη την έκταση της οροφής του σταθμού καταλαμβάνοντας 134 τμ. Το έργο αποτελείται από 324 κομμάτια plexiglass, τα οποία συνθέτουν μια εντυπωσιακή παράσταση που είναι ορατή τόσο μέσα από τον σταθμό του Μετρό όσο και από τους εξωτερικούς χώρους.
Τίτλος έργου: Εικόνες στην ύλη
Καλλιτέχνης: Ρένα Παπασπύρου
Σταθμός: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο αποβαθρών
Τίτλος έργου: Είς ανάμνηση του Αλέξανδρου Παναγούλη
Καλλιτέχνης: Κώστας Ηρακλής Γεωργίου
Σταθμός: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο αποβαθρών
Τίτλος έργου: Χρόνος στα χέρια μου
Καλλιτέχνης: Λύδα Παπακωνσταντίνου
Σταθμός: ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο εισιτηρίων
ΠΗΓΗ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Το πρόγραμμα αισθητικής πλαισίωσης της Αττικό Μετρό συνεχίζεται με την τοποθέτηση νέων έργων, τόσο στους παλαιότερους όσο και μελλοντικά στους νέους Σταθμούς που κατασκευάζονται σήμερα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.Στα πλαίσια του προγράμματος εικαστικής πλαισίωσης, η Αττικό Μετρό Α.Ε. αναδεικνύει τρία νέα έργα τέχνης στους Σταθμούς Χαλάνδρι (της Ρένας Παπασπύρου), Αγιο Δημήτριο (του Κώστα Ηρακλή Γεωργίου) και Μοναστηράκι (της Λήδας Παπακωνσταντίνου).
Συγκεκριμένα, στον Σταθμό Χαλάνδρι, το έργο «Εικόνες στην Ύλη» της Ρένας Παπασπύρου καταλαμβάνει επιφάνεια 10,2 μ. πλάτους επί 2,7 μ. ύψους, γεμάτη οικείες και απρόσμενες εικόνες. Οι μωσαϊκές πλάκες του έργου δουλεύτηκαν το Φθινόπωρο του 2009 όπου η καλλιτέχνιδα ενσωμάτωσε και αγαπημένα σχεδιαστικά στοιχεία της περιόδου ‘90-‘94 (βλέπετε συνημμένη φωτογραφία).
Στον Σταθμό Αγιος Δημήτριος, ο καλλιτέχνης Κώστας Ηρακλής Γεωργίου δημιούργησε ένα έργο «εις ανάμνηση του Αλέξανδρου Παναγούλη» ως ελάχιστο φόρο τιμής αναγνωρίζοντας τη μεγάλη προσφορά του. Το έργο αυτό πλαισιώνει τον ανελκυστήρα που βρίσκεται στις αποβάθρες του σταθμού και αποτελείται από διαφορετικά κομμάτια plexiglass τα οποία συνθέτουν τη προσωπογραφία του Αλ.Παναγούλη Στον Σταθμό Μοναστηράκι, το έργο «Χρόνος στα Χέρια μου» της καλλιτέχνιδας Λήδας Παπακωνσταντίνου αναπτύσσεται σχεδόν σε όλη την έκταση της οροφής του σταθμού καταλαμβάνοντας 134 τμ. Το έργο αποτελείται από 324 κομμάτια plexiglass, τα οποία συνθέτουν μια εντυπωσιακή παράσταση που είναι ορατή τόσο μέσα από τον σταθμό του Μετρό όσο και από τους εξωτερικούς χώρους.
Τίτλος έργου: Εικόνες στην ύλη
Καλλιτέχνης: Ρένα Παπασπύρου
Σταθμός: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο αποβαθρών
Τίτλος έργου: Είς ανάμνηση του Αλέξανδρου Παναγούλη
Καλλιτέχνης: Κώστας Ηρακλής Γεωργίου
Σταθμός: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο αποβαθρών
Τίτλος έργου: Χρόνος στα χέρια μου
Καλλιτέχνης: Λύδα Παπακωνσταντίνου
Σταθμός: ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ
Επίπεδο σταθμού: Επίπεδο εισιτηρίων
ΠΗΓΗ: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
5 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Για άλλη μια φορά η ΑΜΕΛ μας έδειξε το πόσο σοβαρή εταιρία είναι...Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΆΚΙ
Συμφωνώ απολύτως φίλε μου στα λεγόμενα σου... Για αυτό περιμένω εγώ (όπως και όλοι μας φαντάζομαι) την πλήρη απορρόφηση της ΗΣΑΠ από την ΑΜ και ΑΜΕΛ.
Πάντως, τα έργα τέχνης ΔΕΝ είναι της θυγατρικής εταιρείας ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) αλλά της μητρικής της, την ΑΜ (Αττικό Μετρό). Πάντως, όπως παρατήρησες και εσύ, και οι δύο αυτές εταιρείες είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ δημοσίων εταιρειών. Οι υπόλοιπες των ΜΜΜ είναι (δυστυχώς) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ δημοσίων εταιρειών.
Ευχαριστώ για την πληροφορία ...Αν και εγώ που ήμουν κάθετος στην συγχώνευση ΗΣΑΠ - ΜΕΤΡΟ πιστεύω πλέον οτι μόνο καλό μπορεί να είναι για τον πολύπαθο ΗΣΑΠ . Αν συγχωνευτούν τελικά η γραμμή 1 θα λέγεται 1 του μετρο ή θα συνεχίσει να ονομάζεται ''ηλεκτρικός'' ή ησαπ ? o king_george...ειμαι εγώ
Μα ασφαλώς η απορρόφηση θα προκαλέσει μόνο καλό, αφού η Γραμμή 1 θα λειτουργεί από την ΑΜΕΛ και η ποιότητα της θα εκτοξευθεί. Μόνο τοτε θα υπάρχει το υπόβαθρο να λέγεται άξια Γραμμή 1 του μετρό και όχι τρένο, ηλεκτρικός, κτλ.(χαχα!) Επίσης, θα μειωθεί το κόστος λειτουργίας, αφού θα υπάρχει 1 Δ.Σ. (και τώρα 1 υπάρχει, κοινό ΑΜΕΛ-ΗΣΑΠ που ήταν το πρώτο βήμα για την απορρόφηση) και γενικά από 1 γραφείο παραπόνων, 1 γραφείο μισθοδοσίας, κτλ
Όπως λέει και ο ΗΣΑΠ, ο ηλεκτρικός για περισσότερα από 100 χρόνια προσέφερε πολλά αλλά σήμερα χρειάζεται ανανέωση.
Η λαθρεπιβίβαση του να μειωθεί στο 4% (ΑΜΕΛ) από το... 20% (ΗΣΑΠ) (!)
Να αποκτήσει ταχύτητες μετρό (80χλμ/ωρα), αναμονή στις στάσεις 7 δευτερόλεπτα και όχι 7...λεπτά (!)
Να λειτουργήσει τηλεματική και σε κάθε σταθμό να διαμορφωθεί στα πρότυπα της ΑΜΕΛ (ταμπέλα ΜΕΤΡΟ απ 'εξω από το σταθμό, φωτειζόμενες πινακίδες στάσης,κτλ)
Ο ΗΣΑΠ μπορεί να αναπαυθεί άξιος για τις υπηρεσίες του τόσα χρόνια (και ΕΗΣ,κτλ)
Ήρθε η ώρα της ΑΜ και της ΑΜΕΛ να αναλάβει τα ηνία της Γραμμής 1! ;-)
Αρκεί τα ωραριά του ΗΣΑΠ να μην συμπυκνωθούν και να παραμείνουν πιο εκτενή σε σχέση με της ΑΜΕΛ.
{Πρώτο δρομολόγιο:
ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ > 05:30
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ > 05:30
ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ > 05:30
ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ > 05:30
ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 04:49
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 05:00
ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ > 05:00
Τελευταία διέλευση* από ΣΥΝΤΑΓΜΑ:
προς ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ > 00:20
προς ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ > 00:20
προς ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ > 00:20
προς ΑΙΓΑΛΕΩ > 00:20
Τελευταίο δρομολόγιο*
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 00:15
ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ > 00:15
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ > 00:30
ΚΗΦΙΣΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ > 00:30}
-----
Τον Φεβρουάριο και τον Ιούνιο του 2006 αντίστοιχα, δρομολογήθηκαν οι λεωφορειακές γραμμές
500_ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ
790_ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ.
Όμως από τότε μέχρι σήμερα κανένας φορέας
(Ο.Α.Σ.Α., Ε.ΘΕ.Λ., Η.Σ.Α.Π., Α.Μ.Ε.Λ.)
δεν φρόντισε να υπάρχει ενημερωτικό υλικό στους σταθμούς των γραμμών 1 και 2 του μετρό,
την λειτουργία των οποίων γραμμών, υποκαθιστούν τις μεταμεσονύχτιες ώρες.
[*]Δρομολόγηση Κυριακής έως Πέμπτης