ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Ιουνίου
(38)
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Το Κίνα Εξπρές... σφύριξε!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Το μετρό μας... αδυνατίζει!
- ΟΣΕ: Νέα ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- Τρίτη 29 Ιουνίου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τη "μπλέ" γραμμή του μετρό μεταφέ...
- ΗΣΑΠ: Πολλαπλές μεταβολές δρομολογίων μέχρι 2 Ιουλ...
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Κίνα: Το τραίνο-σφαίρα που δεν σταματά ...
- ΤΡΑΜ: Απετράπη σύγκρουση με ΙΧ στο Ν.Κόσμο
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Δάνειο 150 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Δυστύχημα σε πεζοδιάβαση
- ΟΑΣΑ: Τετάρτη και Πέμπτη 16 & 17 Ιουνίου 2010: Απε...
- ΤΡΑΜ: Ανατροπή σκηνικού στην επέκταση του Πειραιά
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πεζοδρόμηση Βασ.Όλγας και...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργήσεις & αναδιοργάνωση λε...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 νέοι σταθμοί και 2 επεκτά...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Το ιστολόγιο μας προτείνει...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα αμαξοστοιχίας-ποδηλάτη στην Αμαλιάδα
- ΤΡΑΜ: Ηλεκτρονική παρουσίαση για το "πράσινο κύμα"
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: «Ράμπο» για τους τζαμπατζήδες
- Σ.Φ.Τ. Κορινθίας: Πρόταση δημιουργίας επίγειου μετ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Τρία νέα έργα τέχνης στους σταθμούς
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στόχος για το 2012, το 50% των...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προωθείται η ενεργοποίηση του ...
- Νέο δάνειο 1,4 δισ. ευρώ ψάχνει ο ΟΣΕ
- ΟΣΕ: Ατύχημα με ΙΧ που παραβίασε τις μπάρες και αυ...
- ΟΣΕ: Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία Πανελλή...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Καταργήσεις και αναδιαρθρώσεις...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Αφανίζεται ο Σιδηρόδρομος από ...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα στον Σ.Σ. Λάρισας
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: "Φεύγει" και το Μητροπ...
- Όταν οι Σύλλογοι Περιβαλλοντικής Προστασίας...ξεφτ...
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Νέα εκστρατεία του ΣΚΑΪ από 7 μέχρι 13...
- Ο Χαρίλαος Τρικούπης πενθεί για τον σιδηρόδρομο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Μαϊου 2010
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία όλων τω...
- Αντιδράσεις στην Μεσσηνία για την επικείμενη σιδηρ...
- Η ΓΑΙΑΟΣΕ αναστήθηκε! Ή μάλλον δεν πέθανε (απορροφ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Προκήρυξη διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού γ...
Κυριακή 13 Ιουνίου 2010
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 νέοι σταθμοί και 2 επεκτάσεις αποβαθρών σκουριάζουν σφραγισμένα...
Μετά την ολοκλήρωση των υπερτιμολογημένων έργων, μετά την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων, μετά τις εξοφλητικές πληρωμές προς τις εργολαβικές εταιρείες, 4 σταθμοί και 2 επεκτάσεις αποβαθρών στον προαστιακό σκουριάζουν σφραγισμένοι, προκαλώντας οργή στους συνεπιβάτες αλλά και υποψίες για νέα σκάνδαλα στον ΟΣΕ για έργα που έγιναν χωρίς να υπάρχει σκοπός να λειτουργήσουν, ώστε να αποσβεστεί το κόστος τους...
Σταθμός Μεταμόρφωση
Ο γνωστός "αυθαίρετος" σταθμός του προαστιακού επί της νησίδας της Αττικής Οδού. Πρόσφατα, η Πολεοδομία Βορείου Τομέα καταλόγισε πρόστιμο στην ΕΡΓΟΣΕ για τον αυθαίρετο σταθμό. Ο Υπουργός Υποδομών επαναφέρθηκε στο θέμα, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση άξια για βραβείο παραλογισμού και βεβαίωσε πως ο σταθμός θα ανοίξει μέχρι τον Ιούλιο. Η κατασκευή του σταθμού έχει ολοκληρωθεί εδώ και 20 μήνες (!)
Σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι, Ταύρος και Ζευγολατιό
Αν και οι 3 αυτοί σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μήνες, παραμένουν σφραγισμένοι και κλειστοί. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει (χωρίς να ντρέπεται) πως είναι και σε αυτήν άγνωστο (!) το "πότε" θα λειτουργήσουν (!), ενώ αυτή είναι η αρμόδια για την λειτουργία των σταθμών (!). Ο σταθμός ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ χωροθετείται στην συνοικία Μυκονιάτικα του ομώνυμου δήμου Αγίων Αναργύρων, απέναντι από το 301 στρατόπεδο, ο σταθμός ΤΑΥΡΟΣ μεταξύ των σταθμών ΡΟΥΦ και ΡΕΝΤΗΣ μεταξύ των οδών Χρυσοστόμου Γρεβενών και Αγίου Γεωργίου ενώ ο σταθμός ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ μεταξύ των σταθμών ΚΟΡΙΝΘΟΣ και ΚΙΑΤΟ.
Επεκτάσεις αποβαθρών σταθμών ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
Φημολογείται ότι οι επεκτάσεις των αποβαθρών αυτών των 2 σταθμών έγιναν για τις μελλοντικές επεκτάσεις του προαστιακού. Παρόλα αυτά, σε συζήτηση μας με πιο ενημερομένα άτομα από το Amnizia Forum (και τους ευχαριστώ για τις πληροφορίες), οι αποβάθρες τόσο του σταθμού ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και του ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ έγιναν για να μπορούν να δρομολογούνται συρμοί μεγαλύτερης χωρητικότητας, οι οποίοι δεν θα "χώραγαν" σε μήκος στις υφιστάμενες αποβάθρες, για την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Πάντως, εμείς προτείνουμε να λειτουργήσουν όταν και όποτε γίνουν οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο...
Πιο συγκεκριμένα, για να διευκολύνει τους επιβάτες προς Ραφήνα ή Λαύριο, καθώς η επέκταση έχει σχεδιαστεί να γίνει με χάραξη λίγο μετά τον σταθμό ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ για τη Ραφήνα και λίγο μετά το ΚΟΡΩΠΙ για Λαύριο. Πιθανότατα τα δρομολόγια να ήταν ΣΚΑ-Ραφήνα, ΣΚΑ-Λαύριο, παιρνώντας από τους σταθμούς ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ και ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ.
Λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης των σταθμών, πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστές αποβάθρες, για να μην συνωστίζονται και να μην μένουν όρθιοι οι επιβάτες προς Ραφήνα και Λαύριο.
Τέλος, τόσο αυτή της ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και η επέκταση της αποβάθρας στον σταθμό ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντικαταστάτες του καθυστερημένου ΣΚΑ (Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών, μεταξύ των σταθμών ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ και ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ) για τα δρομολόγια που ΘΑ μπορούσαν να ξεκινούσαν από το Αεροδρόμιο και να κατευθυνόντουσαν προς Χαλκίδα.
Ως γνωστόν, κανένα δρομολόγιο προς Χαλκίδα δεν πραγματοποιείται από "πραγματικό προαστιακό", παρά μόνο από την γραμμή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθήνα (Στ.Λαρίσης)-Χαλκίδα. Είναι μια ευκαρία, λοιπόν, να χρησιμοποιηθούν στην μετατροπή της γραμμής Αχαρναί-Χαλκίδα σε "πραγματική" προαστιακή γραμμή, κάτι που έχει καθυστερήσει παραπάνω από 2 χρόνια.
Σταθμός Μεταμόρφωση
Ο γνωστός "αυθαίρετος" σταθμός του προαστιακού επί της νησίδας της Αττικής Οδού. Πρόσφατα, η Πολεοδομία Βορείου Τομέα καταλόγισε πρόστιμο στην ΕΡΓΟΣΕ για τον αυθαίρετο σταθμό. Ο Υπουργός Υποδομών επαναφέρθηκε στο θέμα, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση άξια για βραβείο παραλογισμού και βεβαίωσε πως ο σταθμός θα ανοίξει μέχρι τον Ιούλιο. Η κατασκευή του σταθμού έχει ολοκληρωθεί εδώ και 20 μήνες (!)
Σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι, Ταύρος και Ζευγολατιό
Αν και οι 3 αυτοί σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μήνες, παραμένουν σφραγισμένοι και κλειστοί. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει (χωρίς να ντρέπεται) πως είναι και σε αυτήν άγνωστο (!) το "πότε" θα λειτουργήσουν (!), ενώ αυτή είναι η αρμόδια για την λειτουργία των σταθμών (!). Ο σταθμός ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ χωροθετείται στην συνοικία Μυκονιάτικα του ομώνυμου δήμου Αγίων Αναργύρων, απέναντι από το 301 στρατόπεδο, ο σταθμός ΤΑΥΡΟΣ μεταξύ των σταθμών ΡΟΥΦ και ΡΕΝΤΗΣ μεταξύ των οδών Χρυσοστόμου Γρεβενών και Αγίου Γεωργίου ενώ ο σταθμός ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ μεταξύ των σταθμών ΚΟΡΙΝΘΟΣ και ΚΙΑΤΟ.
Επεκτάσεις αποβαθρών σταθμών ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
Φημολογείται ότι οι επεκτάσεις των αποβαθρών αυτών των 2 σταθμών έγιναν για τις μελλοντικές επεκτάσεις του προαστιακού. Παρόλα αυτά, σε συζήτηση μας με πιο ενημερομένα άτομα από το Amnizia Forum (και τους ευχαριστώ για τις πληροφορίες), οι αποβάθρες τόσο του σταθμού ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και του ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ έγιναν για να μπορούν να δρομολογούνται συρμοί μεγαλύτερης χωρητικότητας, οι οποίοι δεν θα "χώραγαν" σε μήκος στις υφιστάμενες αποβάθρες, για την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Πάντως, εμείς προτείνουμε να λειτουργήσουν όταν και όποτε γίνουν οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο...
Πιο συγκεκριμένα, για να διευκολύνει τους επιβάτες προς Ραφήνα ή Λαύριο, καθώς η επέκταση έχει σχεδιαστεί να γίνει με χάραξη λίγο μετά τον σταθμό ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ για τη Ραφήνα και λίγο μετά το ΚΟΡΩΠΙ για Λαύριο. Πιθανότατα τα δρομολόγια να ήταν ΣΚΑ-Ραφήνα, ΣΚΑ-Λαύριο, παιρνώντας από τους σταθμούς ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ και ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ.
Λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης των σταθμών, πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστές αποβάθρες, για να μην συνωστίζονται και να μην μένουν όρθιοι οι επιβάτες προς Ραφήνα και Λαύριο.
Τέλος, τόσο αυτή της ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και η επέκταση της αποβάθρας στον σταθμό ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντικαταστάτες του καθυστερημένου ΣΚΑ (Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών, μεταξύ των σταθμών ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ και ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ) για τα δρομολόγια που ΘΑ μπορούσαν να ξεκινούσαν από το Αεροδρόμιο και να κατευθυνόντουσαν προς Χαλκίδα.
Ως γνωστόν, κανένα δρομολόγιο προς Χαλκίδα δεν πραγματοποιείται από "πραγματικό προαστιακό", παρά μόνο από την γραμμή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθήνα (Στ.Λαρίσης)-Χαλκίδα. Είναι μια ευκαρία, λοιπόν, να χρησιμοποιηθούν στην μετατροπή της γραμμής Αχαρναί-Χαλκίδα σε "πραγματική" προαστιακή γραμμή, κάτι που έχει καθυστερήσει παραπάνω από 2 χρόνια.
4 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Απαράδεκτοι απλά...
να υποθέσω δε γνωρίζουμε πότε θα ανοίξει ο σταθμός στους Αγ.Αναργύρους?
Κανένας από τον όμιλο ΟΣΕ δεν γνωρίζει και δεν ασχολείται...
Πρόκειται για πραγματική ξεφτίλα! Να είναι οι σταθμοί έτοιμοι και να μην δίνονται για ανεξήγητο λόγο!
Αφου ειναι proastiakos και το Κιατο ας βαλουμε και το Κιατο Διακοφτο που ειναι κλειστο ενω ηταν υποχρεωση του εργολαβου να κραταει ανοιχτο το κομματι με παραλλαγες το γειωσε....
Οι φιλοι του κανονικου τρενου που απομονωσε απειρες περιοχες για να φτιαχτει μια ΣΓΥΤ στο πουθενα ας απολαυσουν τα μεγαλοπρεπη εργα...
Δεν θελαν μετρικη με εκτενεις παραλλαγες βλεπεις...
Ριξτε μια ματια και στον προυπολογισμο του Κιατο Διακοφτο που κοντευει σε διπλασσιαμο του κοστους....
Παιδιά δεν ξέρω με ποιον μιλήσατε από το Αμνίζια άλλα μάλλον αρκούδες σας είπε για τις μεγάλου μήκους αποβάθρες...
Οι αποβάθρες αυτές βρίσκονται στους σταθμούς:
•Αγ. Ανάργυροι
•Νεραντζιώτισσα
•Δουκ. ΠΛακεντίας
•Κάτζα-Παιανία και
•Αεροδρόμιο
Κατασκευάστηκαν έτσι ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν δίδυμο συρμό Desiro που θα εκτελούσε δρομολόγιο EXPRESS Πειραιάς-Αθήνα-Αεροδρόμιο...
Ως συνήθως οι Οζετζήδες στην κοσμάρα τους!!!
Εδώ είδαν και έπαθαν να συνδέσουν τον κλάδο του Αεροδρομίου στη Λυκότρυπα -και με παρανομίες+παρατυπίες οριακά- και θα είχαν και δρομολόγια Express ...
ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!!!
Τα σενάρια για την διακλάδωση ΡΑφήνας και ΛΑυρίου δεν έχουν καμία δουλειά με το μεγάλο μήκος αποβαθρών.
Μα καμία.
Τα δρομολόγια αυτά θα συμμετέχουν μέσα στο πλέγμα από τον Πειραιά και την Αθήνα κανονικά και θα διακλαδίζονται μετά κανονικά για τα τέρματά τους...
Σημειωτέον ότι μιας και το έφερε η κουβέντα, στον κλάδο της Ραφήνας -όποτε αυτός κατασκευαστεί- θα έχουμε 3 δρομολόγια μετρό και μετα βίας 1 του προαστιακού -και αυτό με επιφύλαξη-, ενώ στον κλάδο Λαυρίου θα έχουμε 2 την ώρα μετρό και 2 προαστιακού.
Αυτά τα ολίγα.