
Σταθμός Μεταμόρφωση
Ο γνωστός "αυθαίρετος" σταθμός του προαστιακού επί της νησίδας της Αττικής Οδού. Πρόσφατα, η Πολεοδομία Βορείου Τομέα καταλόγισε πρόστιμο στην ΕΡΓΟΣΕ για τον αυθαίρετο σταθμό. Ο Υπουργός Υποδομών επαναφέρθηκε στο θέμα, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση άξια για βραβείο παραλογισμού και βεβαίωσε πως ο σταθμός θα ανοίξει μέχρι τον Ιούλιο. Η κατασκευή του σταθμού έχει ολοκληρωθεί εδώ και 20 μήνες (!)
Σταθμοί Άγιοι Ανάργυροι, Ταύρος και Ζευγολατιό
Αν και οι 3 αυτοί σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μήνες, παραμένουν σφραγισμένοι και κλειστοί. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει (χωρίς να ντρέπεται) πως είναι και σε αυτήν άγνωστο (!) το "πότε" θα λειτουργήσουν (!), ενώ αυτή είναι η αρμόδια για την λειτουργία των σταθμών (!). Ο σταθμός ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ χωροθετείται στην συνοικία Μυκονιάτικα του ομώνυμου δήμου Αγίων Αναργύρων, απέναντι από το 301 στρατόπεδο, ο σταθμός ΤΑΥΡΟΣ μεταξύ των σταθμών ΡΟΥΦ και ΡΕΝΤΗΣ μεταξύ των οδών Χρυσοστόμου Γρεβενών και Αγίου Γεωργίου ενώ ο σταθμός ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟ μεταξύ των σταθμών ΚΟΡΙΝΘΟΣ και ΚΙΑΤΟ.
Επεκτάσεις αποβαθρών σταθμών ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ
Φημολογείται ότι οι επεκτάσεις των αποβαθρών αυτών των 2 σταθμών έγιναν για τις μελλοντικές επεκτάσεις του προαστιακού. Παρόλα αυτά, σε συζήτηση μας με πιο ενημερομένα άτομα από το Amnizia Forum (και τους ευχαριστώ για τις πληροφορίες), οι αποβάθρες τόσο του σταθμού ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και του ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ έγιναν για να μπορούν να δρομολογούνται συρμοί μεγαλύτερης χωρητικότητας, οι οποίοι δεν θα "χώραγαν" σε μήκος στις υφιστάμενες αποβάθρες, για την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Πάντως, εμείς προτείνουμε να λειτουργήσουν όταν και όποτε γίνουν οι επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο...
Πιο συγκεκριμένα, για να διευκολύνει τους επιβάτες προς Ραφήνα ή Λαύριο, καθώς η επέκταση έχει σχεδιαστεί να γίνει με χάραξη λίγο μετά τον σταθμό ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ για τη Ραφήνα και λίγο μετά το ΚΟΡΩΠΙ για Λαύριο. Πιθανότατα τα δρομολόγια να ήταν ΣΚΑ-Ραφήνα, ΣΚΑ-Λαύριο, παιρνώντας από τους σταθμούς ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ και ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ.
Λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης των σταθμών, πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστές αποβάθρες, για να μην συνωστίζονται και να μην μένουν όρθιοι οι επιβάτες προς Ραφήνα και Λαύριο.
Τέλος, τόσο αυτή της ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ όσο και η επέκταση της αποβάθρας στον σταθμό ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αντικαταστάτες του καθυστερημένου ΣΚΑ (Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών, μεταξύ των σταθμών ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ και ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ) για τα δρομολόγια που ΘΑ μπορούσαν να ξεκινούσαν από το Αεροδρόμιο και να κατευθυνόντουσαν προς Χαλκίδα.
Ως γνωστόν, κανένα δρομολόγιο προς Χαλκίδα δεν πραγματοποιείται από "πραγματικό προαστιακό", παρά μόνο από την γραμμή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθήνα (Στ.Λαρίσης)-Χαλκίδα. Είναι μια ευκαρία, λοιπόν, να χρησιμοποιηθούν στην μετατροπή της γραμμής Αχαρναί-Χαλκίδα σε "πραγματική" προαστιακή γραμμή, κάτι που έχει καθυστερήσει παραπάνω από 2 χρόνια.
Απαράδεκτοι απλά...
να υποθέσω δε γνωρίζουμε πότε θα ανοίξει ο σταθμός στους Αγ.Αναργύρους?
Κανένας από τον όμιλο ΟΣΕ δεν γνωρίζει και δεν ασχολείται...
Πρόκειται για πραγματική ξεφτίλα! Να είναι οι σταθμοί έτοιμοι και να μην δίνονται για ανεξήγητο λόγο!
Αφου ειναι proastiakos και το Κιατο ας βαλουμε και το Κιατο Διακοφτο που ειναι κλειστο ενω ηταν υποχρεωση του εργολαβου να κραταει ανοιχτο το κομματι με παραλλαγες το γειωσε....
Οι φιλοι του κανονικου τρενου που απομονωσε απειρες περιοχες για να φτιαχτει μια ΣΓΥΤ στο πουθενα ας απολαυσουν τα μεγαλοπρεπη εργα...
Δεν θελαν μετρικη με εκτενεις παραλλαγες βλεπεις...
Ριξτε μια ματια και στον προυπολογισμο του Κιατο Διακοφτο που κοντευει σε διπλασσιαμο του κοστους....
Παιδιά δεν ξέρω με ποιον μιλήσατε από το Αμνίζια άλλα μάλλον αρκούδες σας είπε για τις μεγάλου μήκους αποβάθρες...
Οι αποβάθρες αυτές βρίσκονται στους σταθμούς:
•Αγ. Ανάργυροι
•Νεραντζιώτισσα
•Δουκ. ΠΛακεντίας
•Κάτζα-Παιανία και
•Αεροδρόμιο
Κατασκευάστηκαν έτσι ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν δίδυμο συρμό Desiro που θα εκτελούσε δρομολόγιο EXPRESS Πειραιάς-Αθήνα-Αεροδρόμιο...
Ως συνήθως οι Οζετζήδες στην κοσμάρα τους!!!
Εδώ είδαν και έπαθαν να συνδέσουν τον κλάδο του Αεροδρομίου στη Λυκότρυπα -και με παρανομίες+παρατυπίες οριακά- και θα είχαν και δρομολόγια Express ...
ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!!!
Τα σενάρια για την διακλάδωση ΡΑφήνας και ΛΑυρίου δεν έχουν καμία δουλειά με το μεγάλο μήκος αποβαθρών.
Μα καμία.
Τα δρομολόγια αυτά θα συμμετέχουν μέσα στο πλέγμα από τον Πειραιά και την Αθήνα κανονικά και θα διακλαδίζονται μετά κανονικά για τα τέρματά τους...
Σημειωτέον ότι μιας και το έφερε η κουβέντα, στον κλάδο της Ραφήνας -όποτε αυτός κατασκευαστεί- θα έχουμε 3 δρομολόγια μετρό και μετα βίας 1 του προαστιακού -και αυτό με επιφύλαξη-, ενώ στον κλάδο Λαυρίου θα έχουμε 2 την ώρα μετρό και 2 προαστιακού.
Αυτά τα ολίγα.