Από τις 14 Ιουνίου καταργούνται οι γραμμές:
103 (Καλαμάκι - Ακαδημία)
108 (Ανω Καλαμάκι - Ακαδημία)
111 (Αγιος Δημήτριος - Ακαδημία)
Για την εξυπηρέτηση των επιβατών που χρησιμοποιούσαν τις ανωτέρω γραμμές ενισχύονται τα δρομολόγια στις γραμμές:
141 (Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη)
109 (Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου)
112 (Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη)
Λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης αποφασίστηκε να διακοπεί η λειτουργία της "τουριστικής" γραμμής 400 (Αξιοθέατα Αθήνας), καθώς και μία γραμμή που εξυπηρετεί το "Ελευθέριος Βενιζέλος" (Χ92 Κηφισιά - Αεροδρόμιο). Επίσης καταργούνται οι γραμμές:
242 (Πολυτεχνείο - Νέος Κόσμος)
525 (Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά), που καταργείται στις 30 Ιουνίου
340 (Γλυφάδα - Παλλήνη)
746 (Ανω Λιόσια - ΟΔΔΥ), η οποία συγχωνεύεται με την 711 (Αχαρναί - Ζωφριά) με ημερομηνία εφαρμογής την 30η Ιουνίου
Τέλος, στη γραμμή Α7 (Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία) καταργείται το τμήμα από τον Πλάτανο της Κηφισιάς ως το σημερινό τέρμα, καθώς το υπουργείο και ο ΟΑΣΑ διαπίστωσαν πως υπάρχει επαρκής κάλυψη από άλλες λεωφορειακές γραμμές. Η αναδιοργάνωση των δρομολογίων στη γραμμή θα τεθεί σε ισχύ στις 30 Ιουνίου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, με την εφαρμογή των ανωτέρω ρυθμίσεων θα εξοικονομηθούν 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί που θα καλύψουν ανάγκες σε περιοχές με μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.
Ανάλογες παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές μέχρι το τέλος του 2010, προκειμένου να εξοικονομηθούν 25 λεωφορεία και 75 οδηγοί.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"
Επιτέλους!!!!!!!!!!!!Μένοντας στον Άλιμο μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η κατάργηση των 103,108 ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει πολλά χρόνια πρίν.Πριν απο την έλευση του μετρό στην Δάφνη τα 103,108 είχαν μια αρκετά καλή συχνότητα διέλευσης ανα δεκάλεπτο και με το που έγιναν οι 109 και 141 τα λεωφορεία περνούσαν ανα εικοσάλεπτο και πολλές φορές το ένα πίσω από το άλλο με αποτέλεσμα το επόμενο να έρχεται μετα απο μισή ώρα και βάλε...Θα μου άρεσε πολύ περισσότερο εαν γίνονταν και συνενώσεις γραμμων,π.χ το 103/141 με το 237,το οποίο δεν εχει λόγο να συνεχίζει προς Αθήνα,όπως και τα 111/112 με το 206 και 131 με το 213.Θα μπορούσα να γράψω ένα ολόκληρο κατεβατό με τις συνενώσεις που έχω σκεφτεί αλλά αυτό δεν ειναι της παρούσης.Ίσως όμως θα μπορούσατε να το κάνετε εσείς κάποια στιγμή ως διαχειριστής,εαν τα πράγματα δεν πάνε καλα με τις επεκτάσεις των Μ.Σ.Τ,και αναγκαστούμε να ασχοληθούμε με μια πάρα πολύ σοβαρή αναδιοργάνωση των λεωφορειακών γραμμών.Ευχαριστώ
Mια διόρθωση,εαν επιτρέπεται,η γραμμή Πολυτεχνειούπολη-Νέος Κοσμος είναι η 245 ενώ η 242 Πολυτεχνειούπολη-Στ.Κατεχάκη
Αν και δεν το έχω σκεφτεί να προτείνω αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών, σε περίπτωση που το αποφασίσω, η βοήθεια σας θα είναι απαραίτητη, φίλε jwudalas.
Στο παρών, έχω ήδη έτοιμη ανάρτηση και αναμένω την κατάλληλη στιγμή να την δημοσιεύσω, με 10 προτάσεις για τα ΜΜΜ της Αθήνας με στόχο κυρίως την αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών, ώστε να παρουσιαστούν ως πραγματικές εναλλακτικές επιλογές στον οικονομικά δύσκολα δοκιμαζόμενο Αθηναίο αλλά και να παρουσιασθούν ως τα θεμέλια για μια ανθρώπινη και βιώσιμη πόλη.