Προγραμματίστε τις μετακινήσεις σας στην Αθήνα με τις αστικές συγκοινωνίες χρησιμοποιώντας τους Χάρτες Google
youdrive.gr
Βρείτε πως θα φτάσετε στον προορισμό σας με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προστατεύοντας το περιβάλλον.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου). Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...! ;-)
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
Νέο τροχαίο ατύχημα προκλήθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ, στο ύψος της οδού Μπότσαρη, ευτυχώς με ελαφρύ, μόνο, τραυματισμό ενός ηλικιωμένου οδηγού αυτοκινήτου. Ι. Χ. επιβατικό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ένας 72χρονος Βολιώτης παρασύρθηκε από την υπ’ αριθμ. 1570 αμαξοστοιχία του ΟΣΕ που ερχόταν από Λάρισα. Από τη σφοδρή πλαγιομετωπική σύγκρουση το Ι. Χ. του ηλικιωμένου άνδρα σύρονταν για αρκετά μέτρα από την αμαξοστοιχία και δεν ακινητοποιήθηκε παρά μόνο όταν επέπεσε διαδοχικά σε δύο κολώνες του ΟΣΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Ι. Χ. μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών, ενώ από θαύμα σώθηκε ο 72χρονος οδηγός του αυτοκινήτου. Ο ηλικιωμένος ανασύρθηκε σώος και με τις αισθήσεις του από το αυτοκίνητο από άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βόλου που τον απεγκλώβισαν. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που κλήθηκε στο σημείο παρέλαβε και μετέφερε τον ηλικιωμένο στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Στο μεταξύ από τη μέχρι τώρα έρευνα της Τροχαίας Βόλου προκύπτει ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου παραβίασε φωτεινό σηματοδότη.ο 72χρονος προσδοκούσε ότι θα κατάφερνε να διασχίσει τις σιδηροδρομικές γραμμές πριν φτάσει η αμαξοστοιχία, όμως δεν υπολόγισε σωστά. Προφανώς Μάρτυρες του περιστατικού επιβεβαίωσαν ότι οι φωτεινοί σηματοδότες λειτουργούσαν κανονικά και απέδωσαν το ατύχημα σε επιπολαιότητα του οδηγού του αυτοκινήτου.
Όπως επισημάνθηκε και από τον προϊστάμενο του ΟΣΕ Γιάννη Αντωνιάδη ο οδηγός του αυτοκινήτου που ερχόταν από Νέα Ιωνία και κατευθύνονταν προς Αγίους Αναργύρους έκανε ελιγμό, προσπερνώντας τα αυτοκίνητα που είχαν σταματήσει στο φωτεινό σηματοδότη, έσπασε την μπάρα του ΟΣΕ, που είχε κατέβει, κι έπεσε στις ρόδες του τρένου. Να σημειωθεί ότι από το τροχαίο ατύχημα προκλήθηκαν ζημιές και σε προσκυνητάρι που έστησε οικογένεια δικυκλιστή που σκοτώθηκε πριν από εφτά χρόνια σε τροχαίο ατύχημα στο εν λόγω σημείο. Σε κάθε περίπτωση το τροχαίο ατύχημα επαναφέρει το θέμα της απομάκρυνσης των σιδηροδρομικών γραμμών που χωρίζουν την πόλη στα δύο. Ο κ. Αντωνιάδης, πάντως, σημείωσε ότι ο ΟΣΕ δεν είναι αρνητικός στην αντικατάσταση των ισόπεδων διαβάσεων με ανισόπεδους, αρκεί να εξασφαλιστούν οι προβλεπόμενες χρηματοδοτήσεις.
ΠΗΓΗ: «Νέος Τύπος» Μαγνησίας
-------------------------------------------------------- ΣΧΟΛΙΟ: Έχουμε λοιπόν έναν ηλικιωμένο βιαστικό, που παραβιάζει τον φωτεινό σηματοδότη, προσπερνά (και σπάει) τις μπάρες, περνάει την διάβαση και παρασύρεται από τον συρμό. Ο Τύπος, αντί να περάσει μήνυμα ότι αυτές οι ανόητες συμπεριφορές πρέπει να σταματήσουν, της τόσης εγωπάθειας των Ελλήνων οδηγών που δεν μπορούν να φυτέψουν στο μυαλό τους πως ο σιδηρόδρομος και όχι το ΙΧ τους έχει την απόλυτη προτεραιότητα, αναρωτιούνται πως θα απομακρύνουν τις σιδηροδρομικές γραμμές από την πόλη που προκαλούν ατυχήματα και τη χωρίζουν στα δύο...
Αυτές οι καταστροφικές συμπεριφορές συντέλεσαν εν μέρει στην λανθασμένη χάραξη του προαστιακού και στο κλείσιμο της παλιάς γραμμής που πέρναγε από τα κέντρα των πόλεων.
Είναι η ίδια συμπεριφορά που απειλεί και την επέκταση στο Λουτράκι. Ο προαστιακός πρέπει όχι μόνο στην οδό Αιγαίου να φτάσει, αλλά να μπει και μέσα στην πόλη και να τερματίζει στον παλιό σταθμό. Κάτοικοι και δήμαρχος δεν θέλουν, γιατί θέλουν να μετατρέψουν τον παλιό σταθμό μέσα στην πολη σε πάρκινγκ και τη γραμμή από το Καζίνο μέχρι την πόλη σε δρόμο/λωρίδα στάθμευσης (!)
Ενώ στις υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης, ο σιδηροδρομικός σταθμός βρίσκεται στο πεζοδρομημένο κέντρο της, εμείς αναρωτιόμαστε πως θα τον διώξουμε όσο το δυνατόν πιο μακριά από τις πόλεις για να μπορούν να κυκλοφορούν πιο άνετα και ανεμπόδιστα τα ΙΧ...
Εγώ θα πρότεινα να ξηλώσουμε και τα πεζοδρόμια και να τα κάνουμε πάρκινγκ (όχι ότι δεν είναι ήδη) ή πρόσθετες λωρίδες κυκλοφορίας, να ξηλώσουμε το τραμ για να αποδοθεί ξανά στον οδηγό το άδικα χαμένο κομμάτι οδικού δικτύου, να απαγορεύσουμε την κυκλοφορία των πεζών (ή να τους απομακρύνουμε από τις πόλεις), να γκρεμίσουμε τα ελάχιστα πάρκα, πλατείες και σταθμοί για να τα κάνουμε γκαράζ, να ξηλώσουμε και τις γραμμές του μετρό να τις κάνουμε υπόγειο οδικό τούνελ και οι σταθμοί του να γίνουν πάρκινγκ για να διευκολυνθούν ακόμη περισσότερο τα αυτοκίνητα...
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!...
Ο ΟΣΕ προειδοποιεί... Η παραβίαση των διαβάσεων ισοδυναμεί με αυτοκτονία...
2
σχόλια:
9 Ιουνίου 2010 στις 2:17 μ.μ.
#
τρενομανής
:
Ο 72χρονος πήγαινε γυρεύοντας και πάλι στάθηκε πολύ τυχερός! Δεν έχει ευθύνη το τρένο και κάθε τρένο. Επίσης δεν γίνεται όλες οι ισόπεδες διαβάσεις να γίνουν ανισόπεδες. Το τρένο οφείλει να μας πηγαίνει στα κέντρα των πόλεων, όπως μας πηγαίνουν και τα άλλα Μ.Μ.Μ. όταν κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Σίγουρα οι περισσότεροι φορείς δημοσιογραφικού λόγου [έντυπα, ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί...] δέχονται διαφημίσεις του ευρύτερου κύκλου της αυτοκίνησης [αυτοκίνητα. ελαστικά, καύσιμα...] και δεν θα έκαναν κάτι που ενδεχομένως θα τις περιόριζε. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως διάφοροι συντάκτες θα θελήσουν να αρκεστούν απλά στο επίπεδο του πρωταγωνιστή του θεάτρου σκιών και δεν θα διεκδικήσουν να συνταυτιστούν με τον Χατζηαβάτη!
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν". Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
wibiya widget
ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
ΠΕΡΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ...
Περάστε από την ομάδα μας στο Google Groups, όπου μπορούμε να συζητήσουμε σε θεματικές ενότητες! Κάντε κλικ στα μπαλονάκια!
ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ... ΟΑΣΑ!
ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ... ΕΞΥΠΝΑ!
ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο ιστολόγιο αυτό θα βρίσκετε σχεδόν καθημερινά ειδήσεις που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) της Αθήνας, μετρό,ηλεκτρικός,τραμ,προαστιακός,λεωφορεία,τρόλλεϋ, χωρίς να λείπουν οι αναφορές και στο Εθνικό Δίκτυο (ΟΣΕ). Μερικές φορές θα δείτε και αναρτήσεις για την ποιότητα ζωής, πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους, αναρτήσεις για το περιβάλλον αλλά και άλλα θέματα που έχουν άμεση σχέση με τα ΜΜΜ που είναι η βάση για μια πιο ανθρώπινη, πιο οικολογική και πάνω από ολα πιο βιώσιμη πόλη...Γενικές ειδήσεις, απεργίες, πρόοδος έργων, έκτακτες ανακοινώσεις, μεταβολές δρομολογίων και ο,τι νεο υπάρχει για αυτά!... Υπάρχει διαχωρισμός σε συνοπτικούς πίνακες ανά κατηγορία ΜΜΜ για να βρείτε εύκολα την είδηση που σας ενδιαφέρει.
Και μην ξεχνάμε... Τα μέσα μαζικής μεταφοράς διατηρούν μία πόλη χωροταξιακά άνετη και ατμοσφαρικά καθαρή!...
Γραμμή Μετρό 1: Μήκος 25,6 χιλιόμετρα, Σταθμοί 24 (υπόγειο τμήμα: 3,2 χιλιόμετρα) Κατά Μέσο Όρο: 1,0667 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 2: Μήκος 10,9 χιλιόμετρα, Σταθμοί 14 Κατά Μέσο Όρο: 0,7786 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 3: Μήκος 16,4 χιλιόμετρα, Σταθμοί 14 Κατά Μέσο Όρο: 1,1714 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 3 (τμήμα προαστιακού): Μήκος 21,2 χιλιόμετρα, Σταθμοί 4 Κατά Μέσο Όρο: 5,3 χιλιόμετρα / σταθμό
Σύνολο Μετρό Μήκος 74,1 χιλιόμετρα, Σταθμοί 56 Κατά Μέσο Όρο: 1,3232 χιλιόμετρα / σταθμό
Τραμ Μήκος 27 χιλιόμετρα, Σταθμοί 48 Κατά Μέσο Όρο: 0,5625 χιλιόμετρα / σταθμό
Σύνολο Μετρό & Τραμ Μήκος 101,1 χιλιόμετρα, Σταθμοί 104 Κατά Μέσο Όρο: 0,9721 χιλιόμετρα / σταθμό
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς διατηρούν μία πόλη χωροταξιακά άνετη και ατμοσφαρικά καθαρή!...
Τα ποιοτικά και εκτενή ΜΣΤ είναι η απαραίτητη προϋπόθεση, το κύριο αίτιο και το άξιο αποτέλεσμα για μια βιώσιμη και ανθρώπινη πόλη.
Επίλογος απάντησης επιστολής της ΤΡΑΜ ΑΕ προς το περιοδικό "ΙΧ Αυτοκίνητο" για το δημοσιεύμα με τίτλο "Προσοχή στα τραμ": Αντιλαμβανόμαστε και οφείλουμε να σεβαστούμε την αγάπη σας για το αυτοκίνητο. Καλούμε, όμως, εσάς και τους αναγνώστες του περιοδικού σας να φανταστούν πόσο πιο εύκολη θα γινόταν η ζωή όλων, εάν προτιμούσαμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μας μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού. Με εκτίμηση Κατερίνα Δεμερούτη Τομεάρχης Επικοινωνίας & Ενημέρωσης ΤΡΑΜ ΑΕ.
-Οι άλλοι πρωταγωνιστές Υπάρχει ζωή και χωρίς βενζίνη, Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
Δεν έχουμε δικό μας αυτοκίνητο, ούτε το χρειαζόμαστε. Δεν μας αρέσουν καθόλου τα αυτοκίνητα παρά μόνο για μεγάλα παράξενα ταξίδια.
Βενζίνη έβαλα τελευταία φορά τον Ιούλιο που έπρεπε να πάω σε έναν γάμο στο Λαγονήσι. Μένω στο Κολωνάκι και σε καθημερινή βάση πηγαίνω στο «Αλεξάνδρα», τους Αμπελόκηπους αλλά και το Γκάζι. Κάποιες μέρες πηγαίνω στο Χαλάνδρι, στα Βριλήσσια αλλά και στο Γαλάτσι που μένει η γιαγιά μου. Ακόμη και το βράδυ βγαίνω με το ποδήλατο. Ντυμένη, βαμμένη καμιά φορά και με τακούνια. Λυπάμαι λίγο για τη ζωή των άλλων ανθρώπων που τους βλέπω το πρωί να βγαίνουν από το τσιμεντένιο τους κουτί (σπίτι) για να μπουν σε ένα μεταλλικό κουτί (αυτοκίνητο) για να ξαναμπούν μέσα σε ένα άλλο τσιμεντένιο κουτί (δουλειά) και κοιτάζουν νευρικά ή μελαγχολικά τη ζωή τους να φεύγει έξω από το παράθυρο. Τα πρώτα χρόνια, και με το μωρό ειδικά, οι άλλοι μάς κοιτούσαν με ένα μείγμα θαυμασμού, απορίας, λίγο οίκτο, και τέλος πάντων πώς είναι δυνατόν να υπάρχει ζωή χωρίς αυτοκίνητο.
Δεν μπορώ να μπω σε ένα κουτί και να αργοκυλάω μισοπαρκαρισμένη πίσω από εξατμίσεις. Θυμάμαι κάποιο πρωί στην Ολλανδία μια οικογένεια με ποδήλατα στον δρόμο. Μπροστά πήγαινε η μαμά με το μικρό στην πίσω θέση, στη μέση ένα κοριτσάκι με το ποδηλατάκι της και οπισθοφυλακή ο μπαμπάς. Φορούσαν όλοι κίτρινα αδιάβροχα κι είχαν σημαιάκια στα ποδηλατάκια τους. Εμοιαζαν με παπάκια. Το πρωί ολόκληρες οικογένειες μετακινούνται έτσι. Αλλη λύση δεν υπάρχει. Εκτός αν πούμε: ΕΧΙΤ ΡLΑΝΕΤ ΕΑRΤΗ (= Εγκαταλείψτε τον πλανήτη Γη). Αλλά δεν ξέρω αν θα μας δεχτούν σε άλλον πλανήτη.
-Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου:
Με το τραίνο ταξιδεύεις, δεν μεταφέρεσαι…
Γιατί το τραίνο είναι αισθαντικό και η διέλευσή του συνιστά ένα γεγονός. Κάθε σιδηροδρομικός σταθμός είναι σημείο αναφοράς μιας πόλης. Ο σιδηρόδρομος εμπνέει δημιουργούς, το ρυθμικό μουρμουρητό των τροχών συνοδεύει τραγούδια ψυχής και το σφύριγμα του περαστικού τραίνου παραπέμπει σε μιαν ονειρική ουτοπία…
"Ο σιδηρόδρομος όχι μόνο δεν πλήγωσε τη φύση, αλλά βρέθηκε σαν ένα στοιχείο ομορφιάς στον όμορφο κόσμο της...", Κωστής Παλαμάς
ΒΟΟΚΜΑRK US!
Βάλτε μας στα αγαπημένα/σελιδοδείκτες σας, για εύκολη πρόσβαση οποτεδήποτε το επιθυμήσετε! Το ιστολόγιο ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά με ειδήσεις για τα ΜΜΜ Αθηνών! Απλά, πατήστε το κουμπάκι BOOKMARK που ακολουθεί!
Ο 72χρονος πήγαινε γυρεύοντας και πάλι στάθηκε πολύ τυχερός! Δεν έχει ευθύνη το τρένο και κάθε τρένο. Επίσης δεν γίνεται όλες οι ισόπεδες διαβάσεις να γίνουν ανισόπεδες. Το τρένο οφείλει να μας πηγαίνει στα κέντρα των πόλεων, όπως μας πηγαίνουν και τα άλλα Μ.Μ.Μ. όταν κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Σίγουρα οι περισσότεροι φορείς δημοσιογραφικού λόγου [έντυπα, ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί...] δέχονται διαφημίσεις του ευρύτερου κύκλου της αυτοκίνησης
[αυτοκίνητα. ελαστικά, καύσιμα...]
και δεν θα έκαναν κάτι που ενδεχομένως θα τις περιόριζε.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως διάφοροι συντάκτες θα θελήσουν να αρκεστούν απλά στο επίπεδο του πρωταγωνιστή του θεάτρου σκιών και δεν θα διεκδικήσουν να συνταυτιστούν με τον Χατζηαβάτη!