Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΟΣΕ: Ατύχημα με ΙΧ που παραβίασε τις μπάρες και αυτοί αναρωτιούνται πως θα απομακρύνουν τις σιδηροδρομικές γραμμές από την πόλη!

2 σχόλια
Νέο τροχαίο ατύχημα προκλήθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ, στο ύψος της οδού Μπότσαρη, ευτυχώς με ελαφρύ, μόνο, τραυματισμό ενός ηλικιωμένου οδηγού αυτοκινήτου. Ι. Χ. επιβατικό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ένας 72χρονος Βολιώτης παρασύρθηκε από την υπ’ αριθμ. 1570 αμαξοστοιχία του ΟΣΕ που ερχόταν από Λάρισα. Από τη σφοδρή πλαγιομετωπική σύγκρουση το Ι. Χ. του ηλικιωμένου άνδρα σύρονταν για αρκετά μέτρα από την αμαξοστοιχία και δεν ακινητοποιήθηκε παρά μόνο όταν επέπεσε διαδοχικά σε δύο κολώνες του ΟΣΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Ι. Χ. μετατράπηκε σε άμορφη μάζα σιδερικών, ενώ από θαύμα σώθηκε ο 72χρονος οδηγός του αυτοκινήτου. Ο ηλικιωμένος ανασύρθηκε σώος και με τις αισθήσεις του από το αυτοκίνητο από άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βόλου που τον απεγκλώβισαν. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που κλήθηκε στο σημείο παρέλαβε και μετέφερε τον ηλικιωμένο στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Στο μεταξύ από τη μέχρι τώρα έρευνα της Τροχαίας Βόλου προκύπτει ότι
ο οδηγός του αυτοκινήτου παραβίασε φωτεινό σηματοδότη.ο 72χρονος προσδοκούσε ότι θα κατάφερνε να διασχίσει τις σιδηροδρομικές γραμμές πριν φτάσει η αμαξοστοιχία, όμως δεν υπολόγισε σωστά. Προφανώς Μάρτυρες του περιστατικού επιβεβαίωσαν ότι οι φωτεινοί σηματοδότες λειτουργούσαν κανονικά και απέδωσαν το ατύχημα σε επιπολαιότητα του οδηγού του αυτοκινήτου.
Όπως επισημάνθηκε και από τον προϊστάμενο του ΟΣΕ Γιάννη Αντωνιάδη ο οδηγός του αυτοκινήτου που ερχόταν από Νέα Ιωνία και κατευθύνονταν προς Αγίους Αναργύρους έκανε ελιγμό, προσπερνώντας τα αυτοκίνητα που είχαν σταματήσει στο φωτεινό σηματοδότη, έσπασε την μπάρα του ΟΣΕ, που είχε κατέβει, κι έπεσε στις ρόδες του τρένου. Να σημειωθεί ότι από το τροχαίο ατύχημα προκλήθηκαν ζημιές και σε προσκυνητάρι που έστησε οικογένεια δικυκλιστή που σκοτώθηκε πριν από εφτά χρόνια σε τροχαίο ατύχημα στο εν λόγω σημείο. Σε κάθε περίπτωση το τροχαίο ατύχημα επαναφέρει το θέμα της απομάκρυνσης των σιδηροδρομικών γραμμών που χωρίζουν την πόλη στα δύο. Ο κ. Αντωνιάδης, πάντως, σημείωσε ότι ο ΟΣΕ δεν είναι αρνητικός στην αντικατάσταση των ισόπεδων διαβάσεων με ανισόπεδους, αρκεί να εξασφαλιστούν οι προβλεπόμενες χρηματοδοτήσεις.

ΠΗΓΗ: «Νέος Τύπος» Μαγνησίας

--------------------------------------------------------

ΣΧΟΛΙΟ: Έχουμε λοιπόν έναν ηλικιωμένο βιαστικό, που παραβιάζει τον φωτεινό σηματοδότη, προσπερνά (και σπάει) τις μπάρες, περνάει την διάβαση και παρασύρεται από τον συρμό. Ο Τύπος, αντί να περάσει μήνυμα ότι αυτές οι ανόητες συμπεριφορές πρέπει να σταματήσουν, της τόσης εγωπάθειας των Ελλήνων οδηγών που δεν μπορούν να φυτέψουν στο μυαλό τους πως ο σιδηρόδρομος και όχι το ΙΧ τους έχει την απόλυτη προτεραιότητα, αναρωτιούνται πως θα απομακρύνουν τις σιδηροδρομικές γραμμές από την πόλη που προκαλούν ατυχήματα και τη χωρίζουν στα δύο...


Αυτές οι καταστροφικές συμπεριφορές συντέλεσαν εν μέρει στην λανθασμένη χάραξη του προαστιακού και στο κλείσιμο της παλιάς γραμμής που πέρναγε από τα κέντρα των πόλεων.

Είναι η ίδια συμπεριφορά που απειλεί και την επέκταση στο Λουτράκι. Ο προαστιακός πρέπει όχι μόνο στην οδό Αιγαίου να φτάσει, αλλά να μπει και μέσα στην πόλη και να τερματίζει στον παλιό σταθμό. Κάτοικοι και δήμαρχος δεν θέλουν, γιατί θέλουν να μετατρέψουν τον παλιό σταθμό μέσα στην πολη σε πάρκινγκ και τη γραμμή από το Καζίνο μέχρι την πόλη σε δρόμο/λωρίδα στάθμευσης (!)

Ενώ στις υπόλοιπες πόλεις της Ευρώπης, ο σιδηροδρομικός σταθμός βρίσκεται στο πεζοδρομημένο κέντρο της, εμείς αναρωτιόμαστε πως θα τον διώξουμε όσο το δυνατόν πιο μακριά από τις πόλεις για να μπορούν να κυκλοφορούν πιο άνετα και ανεμπόδιστα τα ΙΧ...

Εγώ θα πρότεινα να ξηλώσουμε και τα πεζοδρόμια και να τα κάνουμε πάρκινγκ (όχι ότι δεν είναι ήδη) ή πρόσθετες λωρίδες κυκλοφορίας, να ξηλώσουμε το τραμ για να αποδοθεί ξανά στον οδηγό το άδικα χαμένο κομμάτι οδικού δικτύου, να απαγορεύσουμε την κυκλοφορία των πεζών (ή να τους απομακρύνουμε από τις πόλεις), να γκρεμίσουμε τα ελάχιστα πάρκα, πλατείες και σταθμοί για να τα κάνουμε γκαράζ, να ξηλώσουμε και τις γραμμές του μετρό να τις κάνουμε υπόγειο οδικό τούνελ και οι σταθμοί του να γίνουν πάρκινγκ για να διευκολυνθούν ακόμη περισσότερο τα αυτοκίνητα...

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!...

Ο ΟΣΕ προειδοποιεί... Η παραβίαση των διαβάσεων ισοδυναμεί με αυτοκτονία...




2 σχόλια:

  • 9 Ιουνίου 2010 στις 2:17 μ.μ.
    τρενομανής :

    Ο 72χρονος πήγαινε γυρεύοντας και πάλι στάθηκε πολύ τυχερός! Δεν έχει ευθύνη το τρένο και κάθε τρένο. Επίσης δεν γίνεται όλες οι ισόπεδες διαβάσεις να γίνουν ανισόπεδες. Το τρένο οφείλει να μας πηγαίνει στα κέντρα των πόλεων, όπως μας πηγαίνουν και τα άλλα Μ.Μ.Μ. όταν κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

  • 9 Ιουνίου 2010 στις 6:39 μ.μ.

    Σίγουρα οι περισσότεροι φορείς δημοσιογραφικού λόγου [έντυπα, ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί...] δέχονται διαφημίσεις του ευρύτερου κύκλου της αυτοκίνησης
    [αυτοκίνητα. ελαστικά, καύσιμα...]
    και δεν θα έκαναν κάτι που ενδεχομένως θα τις περιόριζε.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει πως διάφοροι συντάκτες θα θελήσουν να αρκεστούν απλά στο επίπεδο του πρωταγωνιστή του θεάτρου σκιών και δεν θα διεκδικήσουν να συνταυτιστούν με τον Χατζηαβάτη!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget