
Η νέα διοίκηση της Τραμ ΑΕ (διευθύνων σύμβουλος Βασίλης Σπυράκος) αποφάσισε, για διαφόρους λόγους (εσφαλμένη μετάφραση ξένου υπεργολάβου, πιστοποιητικό Βούλας) να απορρίψει τους ανωτέρω συμμετέχοντες, κατοχυρώνοντας το έργο στην κοινοπραξία Τέρνα Ενεργειακή - Τομή.
Αν δεν υποβληθούν ενστάσεις από τους απορριφθέντες, φαίνεται ότι το έργο προϋπολογισμού 92 εκατ. ευρώ κατοχυρώνεται στον τέταρτο μειοδότη, με ορίζοντα υλοποίησης τα τέλη 2012 - αρχές 2013.
Εκτός από το Τραμ στον Πειραιά, εξελίξεις δρομολογούνται και στην ανακατασκευή του δικτύου του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά ως το Φάληρο, προϋπολογισμού 79 εκατ. ευρώ. Η ανακαίνιση της γραμμής του ΗΣΑΠ, ένα αρκετά δύσκολο έργο, υπογράφτηκε στα τέλη Φεβρουαρίου 2008.
Η αρχική σύμβαση, με ανάδοχο την Ελλάκτωρ, προέβλεπε ολοκλήρωση των εργασιών σε διάστημα 75 εβδομάδων (περίπου 1,5 χρόνο), όπερ σημαίνει ότι η νέα γραμμή του ηλεκτρικού θα έπρεπε ήδη να λειτουργεί. Παρ’ όλα ταύτα, λόγω και αρχαιολογικών ευρημάτων, ο ΗΣΑΠ δίνει διαδοχικές παρατάσεις, με νέο ορίζοντα ολοκλήρωσης του έργου το προσεχές φθινόπωρο.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "Ισοτιμία"
-------------------------------------------------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟ: Δεν συμβιβαζόμαστε με καμία επέκταση του τραμ στον Πειραιά πλήν της διπλής γραμμής από Τζαβέλλα (στην φωτό με την κίτρινη συνεχή γραμμή).

Η χάραξη αυτή η οποία εξυπηρετούσε με 100% αποτελεσματικό τρόπο όλο το κέντρο του Πειραιά, προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο οδικό δίκτυο που θα είχε ως αποτέλεσμα. Κάτοικοι και δήμος αντέδρασαν σε αυτή και ζήτησαν να αλλάξει για να μην ενοχληθούν τόσο πολύ τα αυτοκίνητα, όπως και έγινε.
Όμως, οποιαδήποτε άλλη πρόταση επέκτασης, είναι επιεικώς απαράδεκτη και γίνεται μόνο και μόνο για να ρεύσει το χρήμα, όπως αυτή η οποία έχει δημοπρατηθεί και είναι με μονή γραμμή, η παρακάτω. Η προμελετημένη απαξίωση του μέσου φαίνεται από την χάραξη του. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, η εξυπηρέτηση που θα προσφέρει είναι ελάχιστη αφού, για να πάει κάποιος από Ακτή Ποσειδώνος στην Πλ.Δεληγιάννη θα πρέπει να κάνει μια βόλτα από Γηπ.Καραϊσκάκη, να περάσει απέναντι στην στάση ΣΕΦ και να ξαναπάρει το τραμ!



Εμείς προτείνουμε, με σειρά προτεραιότητας:

αν όχι τότε

αν όχι τότε

αν όχι τότε

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.