tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post8276367523036378595..comments2023-08-20T18:39:27.989+03:00Comments on Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών: ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Τρία νέα έργα τέχνης στους σταθμούςΜέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttp://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-19375455526860768462010-06-19T02:17:12.024+03:002010-06-19T02:17:12.024+03:00Αρκεί τα ωραριά του ΗΣΑΠ να μην συμπυκνωθούν και ν...Αρκεί τα ωραριά του ΗΣΑΠ να μην συμπυκνωθούν και να παραμείνουν πιο εκτενή σε σχέση με της ΑΜΕΛ.<br />{Πρώτο δρομολόγιο:<br />ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ > 05:30<br />ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ > 05:30<br />ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΑΙΓΑΛΕΩ > 05:30<br />ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ > 05:30<br /><br />ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 04:49<br />ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 05:00<br />ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ > 05:00<br /><br />Τελευταία διέλευση* από ΣΥΝΤΑΓΜΑ:<br />προς ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ > 00:20<br />προς ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟ > 00:20<br />προς ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ > 00:20<br />προς ΑΙΓΑΛΕΩ > 00:20<br /><br />Τελευταίο δρομολόγιο*<br />ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ > 00:15<br />ΚΗΦΙΣΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ > 00:15<br />ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΟΜΟΝΟΙΑ > 00:30<br />ΚΗΦΙΣΙΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ > 00:30}<br />-----<br />Τον Φεβρουάριο και τον Ιούνιο του 2006 αντίστοιχα, δρομολογήθηκαν οι λεωφορειακές γραμμές <br />500_ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ<br />790_ΓΛΥΦΑΔΑ-ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ. <br />Όμως από τότε μέχρι σήμερα κανένας φορέας<br />(Ο.Α.Σ.Α., Ε.ΘΕ.Λ., Η.Σ.Α.Π., Α.Μ.Ε.Λ.)<br />δεν φρόντισε να υπάρχει ενημερωτικό υλικό στους σταθμούς των γραμμών 1 και 2 του μετρό, <br />την λειτουργία των οποίων γραμμών, υποκαθιστούν τις μεταμεσονύχτιες ώρες.<br /><br />[*]Δρομολόγηση Κυριακής έως ΠέμπτηςEmmXyrihttps://www.blogger.com/profile/09766119682366978457noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-19232397422047872192010-06-13T01:02:55.630+03:002010-06-13T01:02:55.630+03:00Μα ασφαλώς η απορρόφηση θα προκαλέσει μόνο καλό, α...Μα ασφαλώς η απορρόφηση θα προκαλέσει μόνο καλό, αφού η Γραμμή 1 θα λειτουργεί από την ΑΜΕΛ και η ποιότητα της θα εκτοξευθεί. Μόνο τοτε θα υπάρχει το υπόβαθρο να λέγεται άξια Γραμμή 1 του μετρό και όχι τρένο, ηλεκτρικός, κτλ.(χαχα!) Επίσης, θα μειωθεί το κόστος λειτουργίας, αφού θα υπάρχει 1 Δ.Σ. (και τώρα 1 υπάρχει, κοινό ΑΜΕΛ-ΗΣΑΠ που ήταν το πρώτο βήμα για την απορρόφηση) και γενικά από 1 γραφείο παραπόνων, 1 γραφείο μισθοδοσίας, κτλ<br /><br />Όπως λέει και ο ΗΣΑΠ, ο ηλεκτρικός για περισσότερα από 100 χρόνια προσέφερε πολλά αλλά σήμερα χρειάζεται ανανέωση.<br /><br />Η λαθρεπιβίβαση του να μειωθεί στο 4% (ΑΜΕΛ) από το... 20% (ΗΣΑΠ) (!)<br /><br />Να αποκτήσει ταχύτητες μετρό (80χλμ/ωρα), αναμονή στις στάσεις 7 δευτερόλεπτα και όχι 7...λεπτά (!)<br /><br />Να λειτουργήσει τηλεματική και σε κάθε σταθμό να διαμορφωθεί στα πρότυπα της ΑΜΕΛ (ταμπέλα ΜΕΤΡΟ απ 'εξω από το σταθμό, φωτειζόμενες πινακίδες στάσης,κτλ)<br /><br />Ο ΗΣΑΠ μπορεί να αναπαυθεί άξιος για τις υπηρεσίες του τόσα χρόνια (και ΕΗΣ,κτλ)<br /><br />Ήρθε η ώρα της ΑΜ και της ΑΜΕΛ να αναλάβει τα ηνία της Γραμμής 1! ;-)Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-34607018873530617712010-06-12T18:35:24.554+03:002010-06-12T18:35:24.554+03:00Ευχαριστώ για την πληροφορία ...Αν και εγώ που ήμο...Ευχαριστώ για την πληροφορία ...Αν και εγώ που ήμουν κάθετος στην συγχώνευση ΗΣΑΠ - ΜΕΤΡΟ πιστεύω πλέον οτι μόνο καλό μπορεί να είναι για τον πολύπαθο ΗΣΑΠ . Αν συγχωνευτούν τελικά η γραμμή 1 θα λέγεται 1 του μετρο ή θα συνεχίσει να ονομάζεται ''ηλεκτρικός'' ή ησαπ ? o king_george...ειμαι εγώUnknownhttps://www.blogger.com/profile/02161778648483501345noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-65248263430192184342010-06-12T01:49:22.227+03:002010-06-12T01:49:22.227+03:00Συμφωνώ απολύτως φίλε μου στα λεγόμενα σου... Για ...Συμφωνώ απολύτως φίλε μου στα λεγόμενα σου... Για αυτό περιμένω εγώ (όπως και όλοι μας φαντάζομαι) την πλήρη απορρόφηση της ΗΣΑΠ από την ΑΜ και ΑΜΕΛ.<br /><br />Πάντως, τα έργα τέχνης ΔΕΝ είναι της θυγατρικής εταιρείας ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) αλλά της μητρικής της, την ΑΜ (Αττικό Μετρό). Πάντως, όπως παρατήρησες και εσύ, και οι δύο αυτές εταιρείες είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ δημοσίων εταιρειών. Οι υπόλοιπες των ΜΜΜ είναι (δυστυχώς) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ δημοσίων εταιρειών.Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνώνhttps://www.blogger.com/profile/05095778947585305098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7964871365452322790.post-46810811003016292042010-06-12T01:03:25.391+03:002010-06-12T01:03:25.391+03:00Για άλλη μια φορά η ΑΜΕΛ μας έδειξε το πόσο σοβαρή...Για άλλη μια φορά η ΑΜΕΛ μας έδειξε το πόσο σοβαρή εταιρία είναι...Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΆΚΙUnknownhttps://www.blogger.com/profile/10987491480245023888noreply@blogger.com