ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Ιουνίου
(38)
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Το Κίνα Εξπρές... σφύριξε!
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Το μετρό μας... αδυνατίζει!
- ΟΣΕ: Νέα ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- Τρίτη 29 Ιουνίου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Με τη "μπλέ" γραμμή του μετρό μεταφέ...
- ΗΣΑΠ: Πολλαπλές μεταβολές δρομολογίων μέχρι 2 Ιουλ...
- ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ: Κίνα: Το τραίνο-σφαίρα που δεν σταματά ...
- ΤΡΑΜ: Απετράπη σύγκρουση με ΙΧ στο Ν.Κόσμο
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Δάνειο 150 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκ...
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Δυστύχημα σε πεζοδιάβαση
- ΟΑΣΑ: Τετάρτη και Πέμπτη 16 & 17 Ιουνίου 2010: Απε...
- ΤΡΑΜ: Ανατροπή σκηνικού στην επέκταση του Πειραιά
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πεζοδρόμηση Βασ.Όλγας και...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργήσεις & αναδιοργάνωση λε...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 νέοι σταθμοί και 2 επεκτά...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΤΡΑΜ: Το ιστολόγιο μας προτείνει...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα αμαξοστοιχίας-ποδηλάτη στην Αμαλιάδα
- ΤΡΑΜ: Ηλεκτρονική παρουσίαση για το "πράσινο κύμα"
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: «Ράμπο» για τους τζαμπατζήδες
- Σ.Φ.Τ. Κορινθίας: Πρόταση δημιουργίας επίγειου μετ...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Τρία νέα έργα τέχνης στους σταθμούς
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Στόχος για το 2012, το 50% των...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Προωθείται η ενεργοποίηση του ...
- Νέο δάνειο 1,4 δισ. ευρώ ψάχνει ο ΟΣΕ
- ΟΣΕ: Ατύχημα με ΙΧ που παραβίασε τις μπάρες και αυ...
- ΟΣΕ: Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία Πανελλή...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Καταργήσεις και αναδιαρθρώσεις...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Αφανίζεται ο Σιδηρόδρομος από ...
- ΟΣΕ: Δυστύχημα στον Σ.Σ. Λάρισας
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ: "Φεύγει" και το Μητροπ...
- Όταν οι Σύλλογοι Περιβαλλοντικής Προστασίας...ξεφτ...
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Νέα εκστρατεία του ΣΚΑΪ από 7 μέχρι 13...
- Ο Χαρίλαος Τρικούπης πενθεί για τον σιδηρόδρομο...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Μαϊου 2010
- ΟΑΣΑ: Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010: 24ωρη απεργία όλων τω...
- Αντιδράσεις στην Μεσσηνία για την επικείμενη σιδηρ...
- Η ΓΑΙΑΟΣΕ αναστήθηκε! Ή μάλλον δεν πέθανε (απορροφ...
- ΓΑΙΑΟΣΕ: Προκήρυξη διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού γ...
Κυριακή 13 Ιουνίου 2010
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργήσεις & αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών από Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010
Έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκο Σηφουνάκη, με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, Δημήτρη Δημητρίου και αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, από τη Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010 τίθενται σε ισχύ αλλαγές στα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ.
Οι εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις - καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών είναι οι εξής:
1. Καταργούνται οι γραμμές:
• 103 «Καλαμάκι - Ακαδημία»
(Σύμφωνα με τον GeorgeOASA από το chat του ιστολογίου, η λεωφορειακή γραμμή 103 ΔΕΝ θα ακυρωθεί από 14 Ιουνίου 2010, λόγω μεγάλων αντιδράσεων)
• 108 «Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 111 «Άγιος Δημήτριος - Ακαδημία»
Η κατάργηση των παραπάνω γραμμών αποφασίστηκε στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των δρομολογίων στις Αστικές Συγκοινωνίες για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών για μετακίνηση στην Αθήνα, στη βάση της συμπληρωματικότητας των μεταφορικών μέσων και της τροφοδότησης των σταθμών μετρό (υφιστάμενων και υπό κατασκευή).
Ταυτόχρονα, ενισχύονται οι παράλληλες γραμμές:
• 141 «Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη»
• 109 «Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου»
• 112 «Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη»
2. Συγχωνεύονται οι γραμμές που έχουν παρόμοια διαδρομή και καταργούνται συγκεκριμένες γραμμές με πολύ μικρή επιβατική κίνηση.
Έτσι, συγχωνεύεται η γραμμή 746 «Άνω Λιόσια - ΟΔΔΥ» (η οποία καταργείται) με τη γραμμή 711 «Αχαρναί - Ζωφριά» (από 30 Ιουνίου 2010), ενώ καταργούνται, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης οι γραμμές:
• 400 «Αξιοθέατα Αθήνας» (από 1 Ιουνίου 2010-καταργήθηκε ήδη)
• Χ92 «Κηφισιά - Αεροδρόμιο» (από 14 Ιουνίου 2010)
• 245 «Πολυτεχνείο - Ν. Κόσμος» (από 14 Ιουνίου 2010)
• 525 «Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά» (από 30 Ιουνίου 2010)
• 340 «Γλυφάδα - Παλλήνη» (από 14 Ιουνίου 2010)
3. Καταργείται το τμήμα της γραμμής Α7 «Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία», από τον Πλάτανο στην Κηφισιά έως τη Ν. Ερυθραία, δεδομένου ότι το τμήμα αυτό καλύπτεται από πληθώρα άλλων λεωφορειακών γραμμών (από 30 Ιουνίου 2010).
Για τη λήψη των ανωτέρω αποφάσεων, ελήφθησαν υπόψη ορισμένα βασικά κριτήρια, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι:
• Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετούν οι λεωφορειακές γραμμές
• Ο σκοπός των μετακινήσεων που καλύπτουν
• Η χρονική περίοδος που παρέχεται η συγκοινωνία
• Η παραγωγικότητα των γραμμών
• Η δυνατότητα τροφοδότησης σταθμών σταθερής τροχιάς από τις λεωφορειακές γραμμές
• Η ύπαρξη παράλληλων ή και ταυτιζόμενων γραμμών σε σημαντικό μήκος
• Η παλαιότητα των γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 14 Ιουνίου, πλην εκείνων που αφορούν στις γραμμές 746, 711, 525, Α7 (θα ισχύσουν από τις 30 Ιουνίου), τελικά εξοικονομούνται 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί της ΕΘΕΛ, οι οποίοι θα καλύψουν ανάγκες σε συγκοινωνιακούς άξονες με υψηλή ζήτηση.
Σε δεύτερο στάδιο και μέχρι το τέλος του 2010 θα εφαρμοστούν νέες ρυθμίσεις που εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσουν 25 λεωφορεία και 75 οδηγούς της ΕΘΕΛ. Ανάλογες επεμβάσεις προγραμματίζονται για το 2011 σε συνδυασμό με τους νέους σταθμούς του μετρό.
«Οι αλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δικτύου αστικών συγκοινωνιών, με προσανατολισμό στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αστικών συγκοινωνιών.
Το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας αντιμετωπίζεται πλέον όχι τμηματικά και αποσπασματικά αλλά συνολικά σαν ένα συντονισμένο σύστημα, όπου οι λεωφορειακές γραμμές λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς του και την εξοικονόμηση πόρων, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία», δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Δημήτρης Δημητρίου σε δήλωσή του επισημαίνει:
«Το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και τους Εκτελεστικούς Φορείς Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΦΣΕ), προχωρά στον εξορθολογισμό του συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη-επιβάτη, τη βελτίωση της προσφοράς συγκοινωνιακού έργου και την εξοικονόμηση πόρων.
Στόχος για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ είναι η ιεράρχηση τόσο των συγκοινωνιακών αναγκών όσο και η βελτιστοποίηση των συγκοινωνιακών παραμέτρων του συστήματος Α.Σ. προς τη κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας και τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου στους συγκοινωνιακούς άξονες υψηλής ζήτησης. Με βασικό κριτήριο σχεδιασμού την συνδυασμένη μετακίνηση μεταξύ επίγειων και υπόγειων μεταφορικών συστημάτων, σήμερα, παρουσιάζουμε μέρος αυτού του σχεδιασμού, που περιλαμβάνει την αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές οδηγούμαστε:
α) στην ενίσχυση βασικών λεωφορειακών γραμμών υψηλής ζήτησης, και
β) στην εξοικονόμηση πόρων (19 λεωφορείων και 57 οδηγών της ΕΘΕΛ), που θα χρησιμοποιηθούν σε υφιστάμενες γραμμές με στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου και τη μείωση του κόστους λειτουργίας των θερμικών λεωφορείων».
Οι εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις - καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών είναι οι εξής:
1. Καταργούνται οι γραμμές:
• 103 «Καλαμάκι - Ακαδημία»
(Σύμφωνα με τον GeorgeOASA από το chat του ιστολογίου, η λεωφορειακή γραμμή 103 ΔΕΝ θα ακυρωθεί από 14 Ιουνίου 2010, λόγω μεγάλων αντιδράσεων)
• 108 «Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 111 «Άγιος Δημήτριος - Ακαδημία»
Η κατάργηση των παραπάνω γραμμών αποφασίστηκε στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των δρομολογίων στις Αστικές Συγκοινωνίες για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών για μετακίνηση στην Αθήνα, στη βάση της συμπληρωματικότητας των μεταφορικών μέσων και της τροφοδότησης των σταθμών μετρό (υφιστάμενων και υπό κατασκευή).
Ταυτόχρονα, ενισχύονται οι παράλληλες γραμμές:
• 141 «Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη»
• 109 «Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου»
• 112 «Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη»
2. Συγχωνεύονται οι γραμμές που έχουν παρόμοια διαδρομή και καταργούνται συγκεκριμένες γραμμές με πολύ μικρή επιβατική κίνηση.
Έτσι, συγχωνεύεται η γραμμή 746 «Άνω Λιόσια - ΟΔΔΥ» (η οποία καταργείται) με τη γραμμή 711 «Αχαρναί - Ζωφριά» (από 30 Ιουνίου 2010), ενώ καταργούνται, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης οι γραμμές:
• 400 «Αξιοθέατα Αθήνας» (από 1 Ιουνίου 2010-καταργήθηκε ήδη)
• Χ92 «Κηφισιά - Αεροδρόμιο» (από 14 Ιουνίου 2010)
• 245 «Πολυτεχνείο - Ν. Κόσμος» (από 14 Ιουνίου 2010)
• 525 «Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά» (από 30 Ιουνίου 2010)
• 340 «Γλυφάδα - Παλλήνη» (από 14 Ιουνίου 2010)
3. Καταργείται το τμήμα της γραμμής Α7 «Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία», από τον Πλάτανο στην Κηφισιά έως τη Ν. Ερυθραία, δεδομένου ότι το τμήμα αυτό καλύπτεται από πληθώρα άλλων λεωφορειακών γραμμών (από 30 Ιουνίου 2010).
Για τη λήψη των ανωτέρω αποφάσεων, ελήφθησαν υπόψη ορισμένα βασικά κριτήρια, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι:
• Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετούν οι λεωφορειακές γραμμές
• Ο σκοπός των μετακινήσεων που καλύπτουν
• Η χρονική περίοδος που παρέχεται η συγκοινωνία
• Η παραγωγικότητα των γραμμών
• Η δυνατότητα τροφοδότησης σταθμών σταθερής τροχιάς από τις λεωφορειακές γραμμές
• Η ύπαρξη παράλληλων ή και ταυτιζόμενων γραμμών σε σημαντικό μήκος
• Η παλαιότητα των γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 14 Ιουνίου, πλην εκείνων που αφορούν στις γραμμές 746, 711, 525, Α7 (θα ισχύσουν από τις 30 Ιουνίου), τελικά εξοικονομούνται 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί της ΕΘΕΛ, οι οποίοι θα καλύψουν ανάγκες σε συγκοινωνιακούς άξονες με υψηλή ζήτηση.
Σε δεύτερο στάδιο και μέχρι το τέλος του 2010 θα εφαρμοστούν νέες ρυθμίσεις που εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσουν 25 λεωφορεία και 75 οδηγούς της ΕΘΕΛ. Ανάλογες επεμβάσεις προγραμματίζονται για το 2011 σε συνδυασμό με τους νέους σταθμούς του μετρό.
«Οι αλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δικτύου αστικών συγκοινωνιών, με προσανατολισμό στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αστικών συγκοινωνιών.
Το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας αντιμετωπίζεται πλέον όχι τμηματικά και αποσπασματικά αλλά συνολικά σαν ένα συντονισμένο σύστημα, όπου οι λεωφορειακές γραμμές λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς του και την εξοικονόμηση πόρων, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία», δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Δημήτρης Δημητρίου σε δήλωσή του επισημαίνει:
«Το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και τους Εκτελεστικούς Φορείς Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΦΣΕ), προχωρά στον εξορθολογισμό του συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη-επιβάτη, τη βελτίωση της προσφοράς συγκοινωνιακού έργου και την εξοικονόμηση πόρων.
Στόχος για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ είναι η ιεράρχηση τόσο των συγκοινωνιακών αναγκών όσο και η βελτιστοποίηση των συγκοινωνιακών παραμέτρων του συστήματος Α.Σ. προς τη κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας και τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου στους συγκοινωνιακούς άξονες υψηλής ζήτησης. Με βασικό κριτήριο σχεδιασμού την συνδυασμένη μετακίνηση μεταξύ επίγειων και υπόγειων μεταφορικών συστημάτων, σήμερα, παρουσιάζουμε μέρος αυτού του σχεδιασμού, που περιλαμβάνει την αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές οδηγούμαστε:
α) στην ενίσχυση βασικών λεωφορειακών γραμμών υψηλής ζήτησης, και
β) στην εξοικονόμηση πόρων (19 λεωφορείων και 57 οδηγών της ΕΘΕΛ), που θα χρησιμοποιηθούν σε υφιστάμενες γραμμές με στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου και τη μείωση του κόστους λειτουργίας των θερμικών λεωφορείων».
2 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Αξιώθηκαν και προσωράνε την εφαρμογή της μελέτης μας που προβλέπει τις καταργήσεις ακτινικών γραμμών και την ριζική αναδιάρθωση του δικτύου των επιφανειακών ΜΜΜ προς ώφελος των επιβατών και της καλύτερης εξυπηρέτησής τους από την διαλειτουργικότητα και την διεπαφή των μέσων.
Δεν λέω περισσότερα, απλά πηγαίνετε και διαβάστε τη μελέτη από το www.epivatis.gr ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΔΙαβάστε το και σας λέω περισσότερα.
Και όσο για τις...αντιδράσεις για το 103, μάλλον ένας δημοτικός παράγοντας από τον Δήμο Αγ. Δημητρίου ή Αλίμου (δεν το έχω τσεκάρει ακόμα) φοβήθηκε για τα ψηφαλάκια του και μιας και είναι και στο ΔΣ του ΟΑΣΑ, ε, έβαλε και λίγο το χεράκι του...
Δεν πάνε στο διάλολο οι κολοπαράγοντες και γιδοπρούχωντες με τις προσωπικές τους πολιτικές έχουν ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ!!!!
ΑΝΤΕ ΠΙΑ!!!!!!!
Ο βλαχοδήμαρχος που μπλόκαρε το κόψιμο του 103 είναι ο ίδιος ο δήμαρχος του Αλίμου και μέλος του ΔΣ του ΟΑΣΑ!!!!!!!
Α,ρε βλαχοδήμαρχοι με τα ελλείματα των ΔΕΚΟ μαζεύετε ψηφαλάκια...
Αίσχος σας και ντροπή σας!!!
http://www.oasa.gr/index.asp?tml=1&pageid=64&menu=1&pg=1