Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργήσεις & αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών από Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

2 σχόλια
Έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκο Σηφουνάκη, με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, Δημήτρη Δημητρίου και αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, από τη Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010 τίθενται σε ισχύ αλλαγές στα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ.

Οι εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις - καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών είναι οι εξής:

1. Καταργούνται οι γραμμές:

• 103 «Καλαμάκι - Ακαδημία»
(Σύμφωνα με τον GeorgeOASA από το chat του ιστολογίου, η λεωφορειακή γραμμή 103 ΔΕΝ θα ακυρωθεί από 14 Ιουνίου 2010, λόγω μεγάλων αντιδράσεων)

• 108 «Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία»

• 111 «Άγιος Δημήτριος - Ακαδημία»

Η κατάργηση των παραπάνω γραμμών αποφασίστηκε στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των δρομολογίων στις Αστικές Συγκοινωνίες για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών για μετακίνηση στην Αθήνα, στη βάση της συμπληρωματικότητας των μεταφορικών μέσων και της τροφοδότησης των σταθμών μετρό (υφιστάμενων και υπό κατασκευή).

Ταυτόχρονα, ενισχύονται οι παράλληλες γραμμές:

• 141 «Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη»

• 109 «Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου»

• 112 «Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη»

2. Συγχωνεύονται οι γραμμές που έχουν παρόμοια διαδρομή και καταργούνται συγκεκριμένες γραμμές με πολύ μικρή επιβατική κίνηση.

Έτσι, συγχωνεύεται η γραμμή 746 «Άνω Λιόσια - ΟΔΔΥ» (η οποία καταργείται) με τη γραμμή 711 «Αχαρναί - Ζωφριά» (από 30 Ιουνίου 2010), ενώ καταργούνται, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης οι γραμμές:

• 400 «Αξιοθέατα Αθήνας» (από 1 Ιουνίου 2010-καταργήθηκε ήδη)
• Χ92 «Κηφισιά - Αεροδρόμιο» (από 14 Ιουνίου 2010)

• 245 «Πολυτεχνείο - Ν. Κόσμος»
(από 14 Ιουνίου 2010)

• 525 «Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά» (από 30 Ιουνίου 2010)

• 340 «Γλυφάδα - Παλλήνη»
(από 14 Ιουνίου 2010)

3. Καταργείται το τμήμα της γραμμής Α7 «Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία», από τον Πλάτανο στην Κηφισιά έως τη Ν. Ερυθραία, δεδομένου ότι το τμήμα αυτό καλύπτεται από πληθώρα άλλων λεωφορειακών γραμμών (από 30 Ιουνίου 2010).

Για τη λήψη των ανωτέρω αποφάσεων, ελήφθησαν υπόψη ορισμένα βασικά κριτήρια, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι:
• Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετούν οι λεωφορειακές γραμμές
• Ο σκοπός των μετακινήσεων που καλύπτουν
• Η χρονική περίοδος που παρέχεται η συγκοινωνία
• Η παραγωγικότητα των γραμμών
• Η δυνατότητα τροφοδότησης σταθμών σταθερής τροχιάς από τις λεωφορειακές γραμμές
• Η ύπαρξη παράλληλων ή και ταυτιζόμενων γραμμών σε σημαντικό μήκος
• Η παλαιότητα των γραμμών.

Με τις ρυθμίσεις αυτές, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 14 Ιουνίου, πλην εκείνων που αφορούν στις γραμμές 746, 711, 525, Α7 (θα ισχύσουν από τις 30 Ιουνίου), τελικά εξοικονομούνται 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί της ΕΘΕΛ, οι οποίοι θα καλύψουν ανάγκες σε συγκοινωνιακούς άξονες με υψηλή ζήτηση.

Σε δεύτερο στάδιο και μέχρι το τέλος του 2010 θα εφαρμοστούν νέες ρυθμίσεις που εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσουν 25 λεωφορεία και 75 οδηγούς της ΕΘΕΛ. Ανάλογες επεμβάσεις προγραμματίζονται για το 2011 σε συνδυασμό με τους νέους σταθμούς του μετρό.

«Οι αλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δικτύου αστικών συγκοινωνιών, με προσανατολισμό στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αστικών συγκοινωνιών.
Το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας αντιμετωπίζεται πλέον όχι τμηματικά και αποσπασματικά αλλά συνολικά σαν ένα συντονισμένο σύστημα, όπου οι λεωφορειακές γραμμές λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς του και την εξοικονόμηση πόρων, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία»
, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Δημήτρης Δημητρίου σε δήλωσή του επισημαίνει:
«Το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και τους Εκτελεστικούς Φορείς Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΦΣΕ), προχωρά στον εξορθολογισμό του συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη-επιβάτη, τη βελτίωση της προσφοράς συγκοινωνιακού έργου και την εξοικονόμηση πόρων.
Στόχος για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ είναι η ιεράρχηση τόσο των συγκοινωνιακών αναγκών όσο και η βελτιστοποίηση των συγκοινωνιακών παραμέτρων του συστήματος Α.Σ. προς τη κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας και τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου στους συγκοινωνιακούς άξονες υψηλής ζήτησης. Με βασικό κριτήριο σχεδιασμού την συνδυασμένη μετακίνηση μεταξύ επίγειων και υπόγειων μεταφορικών συστημάτων, σήμερα, παρουσιάζουμε μέρος αυτού του σχεδιασμού, που περιλαμβάνει την αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές οδηγούμαστε:
α) στην ενίσχυση βασικών λεωφορειακών γραμμών υψηλής ζήτησης, και
β) στην εξοικονόμηση πόρων (19 λεωφορείων και 57 οδηγών της ΕΘΕΛ), που θα χρησιμοποιηθούν σε υφιστάμενες γραμμές με στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου και τη μείωση του κόστους λειτουργίας των θερμικών λεωφορείων».

2 σχόλια:

  • 27 Ιουνίου 2010 στις 10:30 μ.μ.
    O405N :

    Αξιώθηκαν και προσωράνε την εφαρμογή της μελέτης μας που προβλέπει τις καταργήσεις ακτινικών γραμμών και την ριζική αναδιάρθωση του δικτύου των επιφανειακών ΜΜΜ προς ώφελος των επιβατών και της καλύτερης εξυπηρέτησής τους από την διαλειτουργικότητα και την διεπαφή των μέσων.

    Δεν λέω περισσότερα, απλά πηγαίνετε και διαβάστε τη μελέτη από το www.epivatis.gr ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

    ΔΙαβάστε το και σας λέω περισσότερα.

    Και όσο για τις...αντιδράσεις για το 103, μάλλον ένας δημοτικός παράγοντας από τον Δήμο Αγ. Δημητρίου ή Αλίμου (δεν το έχω τσεκάρει ακόμα) φοβήθηκε για τα ψηφαλάκια του και μιας και είναι και στο ΔΣ του ΟΑΣΑ, ε, έβαλε και λίγο το χεράκι του...

    Δεν πάνε στο διάλολο οι κολοπαράγοντες και γιδοπρούχωντες με τις προσωπικές τους πολιτικές έχουν ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ!!!!

    ΑΝΤΕ ΠΙΑ!!!!!!!

  • 8 Ιουλίου 2010 στις 1:12 μ.μ.
    O405N :

    Ο βλαχοδήμαρχος που μπλόκαρε το κόψιμο του 103 είναι ο ίδιος ο δήμαρχος του Αλίμου και μέλος του ΔΣ του ΟΑΣΑ!!!!!!!

    Α,ρε βλαχοδήμαρχοι με τα ελλείματα των ΔΕΚΟ μαζεύετε ψηφαλάκια...

    Αίσχος σας και ντροπή σας!!!

    http://www.oasa.gr/index.asp?tml=1&pageid=64&menu=1&pg=1

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget