Ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους φαίνεται να θέτει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Σε πρόσφατη συνένετευξη τύπου της ηγεσίας του Υπουργείου, αυτό αποκάλυψε πως στόχος του για το έτος 2012 είναι το 50% των μετακινήσεων στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας να γίνεται με Μ.Μ.Μ. Αν λάβει κανείς υπ' όψιν πως σε παλαιά έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρίν το 2008 (όπου άρχισε η οικονομική κρίση), οι μετακινήσεις στην ΕΠΑ (Ευρύτερη Περιοχή Αθήνας) γίνονταν με ΜΜΜ μόλις σε ποσοστό 20% ενώ ήδη σε μερικές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες το ποσοστό ξεπερνούσε το 60%, μπορεί κανείς να σχολιάσει τον στόχο ως ιδαίτερα φιλόδοξο αλλά ασφαλώς επιθυμητό από όλους μας. Μάλιστα, η ηγεσία του Υπουργείου ανέφερε πως το ποσοστό μετακινήσεων με ΜΜΜ στην ΕΠΑ για το α' εξάμηνο του 2010 υπολογίζεται στο 30%, αποδίδοντας την αύξηση της επιβατικής κίνησης σε αύξηση της τιμής της βενζίνης κατά 50% και των λοιπών εξόδων του ΙΧ.
Ο ΟΑΣΑ αναφέρει πως η αύξηση της επιβατικής κίνησης του α' εξαμήνου 2010 σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2009 και χωρίς να υπολογίζεται για τον Ιούνιο αξιοσημείωτη μεταβολή, υπολογίστηκε στο 2%.
Το Υπουργείο αναφέρει πως η αλματώδη αύξηση κατά 20% μέχρι το 2012 θα συμβεί λόγω:
- Των παραδόσεων των επεκτάσεων του μετρό σε Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι, Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό
- Της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά
- Την αναδιοργάνωση των λεωφορειακών γραμμών,
- Την δημιουργία νέων λεωφορειολωρίδων,
- Την ολοκλήρωση του ποδηλατοδρόμου Αθήνα-Εκάλη και
- Της αργής και σταδιακής έξωσης των ΙΧ από το κέντρο της Αθήνας με πεζοδρομήσεις όπως της λεωφόρου Βασ. Όλγας.
Να αναφέρουμε πάντως, πως και οι πεζοδρομήσεις σχεδόν όλου του κέντρου Αμαρουσίου, δεν εμπόδισε και δεν εμποδίζει σε τίποτα τα αυτοκίνητα να κινούνται πάνω στους πεζόδρομους.
Όσο για την πεζοδρόμηση της Βασ.Όλγας, τα ΙΧ κάλλιστα θα χρησιμοποιούν, όπως κάνουν και τώρα για να γλυτώσουν κίνηση, τον αποκλειστικό διάδρομο του τραμ, εκτός και αν προφυλαχτεί με μπαριέρες που θα ενεργοποιούνται με το "πράσινο κύμα"...
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.