Προγραμματίστε τις μετακινήσεις σας στην Αθήνα με τις αστικές συγκοινωνίες χρησιμοποιώντας τους Χάρτες Google
youdrive.gr
Βρείτε πως θα φτάσετε στον προορισμό σας με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, προστατεύοντας το περιβάλλον.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου). Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...! ;-)
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
Στο έπακρο έχουν εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας οι φίλοι μας Κινέζοι, κατασκευάζοντας για οικονομία χρόνου το... τρένο που δε σταματά ποτέ!
Πρόκειται για το γνωστό bullet train, ή στα ελληνικά «τρένο σφαίρα», το οποίο συνδέει το Πεκίνο με το Γκουαντζού με ενδιάμεσες περίπου 30 στάσεις για αποβίβαση κι επιβίβαση.
Αν υπολογίσουμε πως σε κάθε στάση χρειάζονται 5 λεπτά για αυτήν την διαδικασία, σημαίνει ότι για τις 30 στάσεις απαιτούνται περίπου δυόμισι ώρες ταξίδι!
Πώς λύνεται αυτό το πρόβλημα; Εύκολα!
Πάνω στην οροφή του τρένου -όπως θα δείτε και στο βίντεο- υπάρχει προσαρμοσμένη μία πλατφόρμα η οποία συνδέεται με το εσωτερικό του τρένου.
Σε αυτήν μπαίνουν οι επιβάτες που θέλουν να αποβιβαστούν στον επόμενο σταθμό.
Εκείνοι που βρίσκονται ήδη στην επόμενη στάση και περιμένουν να επιβιβαστούν στο τρένο, μπαίνουν σε μία άλλη πλατφόρμα και περιμένουν εκεί.
Μόλις φτάσει το τρένο αφήνει την πλατφόρμα, που είναι προσαρμοσμένη στην οροφή του και προσαρμόζει επάνω του την καινούργια, με τους νέους επιβάτες.
Κάθε φορά η νέα πλατφόρμα που εισάγει τους επιβάτες μέσα στο τρένο, στη συνέχεια προσαρμόζεται στο πίσω μέρος του βαγονιού για να αποβιβαστούν οι επιβάτες.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τώρα πόσο μικρότερη γίνεται αυτή η διαδρομή με το τρένο «σφαίρα» ή σε πιο ελεύθερη μετάφραση το τρένο «αστραπή»!
ΠΗΓΗ: www.supa.gr
0
σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν". Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
wibiya widget
ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
ΠΕΡΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ...
Περάστε από την ομάδα μας στο Google Groups, όπου μπορούμε να συζητήσουμε σε θεματικές ενότητες! Κάντε κλικ στα μπαλονάκια!
ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ... ΟΑΣΑ!
ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ... ΕΞΥΠΝΑ!
ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο ιστολόγιο αυτό θα βρίσκετε σχεδόν καθημερινά ειδήσεις που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) της Αθήνας, μετρό,ηλεκτρικός,τραμ,προαστιακός,λεωφορεία,τρόλλεϋ, χωρίς να λείπουν οι αναφορές και στο Εθνικό Δίκτυο (ΟΣΕ). Μερικές φορές θα δείτε και αναρτήσεις για την ποιότητα ζωής, πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους, αναρτήσεις για το περιβάλλον αλλά και άλλα θέματα που έχουν άμεση σχέση με τα ΜΜΜ που είναι η βάση για μια πιο ανθρώπινη, πιο οικολογική και πάνω από ολα πιο βιώσιμη πόλη...Γενικές ειδήσεις, απεργίες, πρόοδος έργων, έκτακτες ανακοινώσεις, μεταβολές δρομολογίων και ο,τι νεο υπάρχει για αυτά!... Υπάρχει διαχωρισμός σε συνοπτικούς πίνακες ανά κατηγορία ΜΜΜ για να βρείτε εύκολα την είδηση που σας ενδιαφέρει.
Και μην ξεχνάμε... Τα μέσα μαζικής μεταφοράς διατηρούν μία πόλη χωροταξιακά άνετη και ατμοσφαρικά καθαρή!...
Γραμμή Μετρό 1: Μήκος 25,6 χιλιόμετρα, Σταθμοί 24 (υπόγειο τμήμα: 3,2 χιλιόμετρα) Κατά Μέσο Όρο: 1,0667 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 2: Μήκος 10,9 χιλιόμετρα, Σταθμοί 14 Κατά Μέσο Όρο: 0,7786 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 3: Μήκος 16,4 χιλιόμετρα, Σταθμοί 14 Κατά Μέσο Όρο: 1,1714 χιλιόμετρα / σταθμό
Γραμμή Μετρό 3 (τμήμα προαστιακού): Μήκος 21,2 χιλιόμετρα, Σταθμοί 4 Κατά Μέσο Όρο: 5,3 χιλιόμετρα / σταθμό
Σύνολο Μετρό Μήκος 74,1 χιλιόμετρα, Σταθμοί 56 Κατά Μέσο Όρο: 1,3232 χιλιόμετρα / σταθμό
Τραμ Μήκος 27 χιλιόμετρα, Σταθμοί 48 Κατά Μέσο Όρο: 0,5625 χιλιόμετρα / σταθμό
Σύνολο Μετρό & Τραμ Μήκος 101,1 χιλιόμετρα, Σταθμοί 104 Κατά Μέσο Όρο: 0,9721 χιλιόμετρα / σταθμό
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς διατηρούν μία πόλη χωροταξιακά άνετη και ατμοσφαρικά καθαρή!...
Τα ποιοτικά και εκτενή ΜΣΤ είναι η απαραίτητη προϋπόθεση, το κύριο αίτιο και το άξιο αποτέλεσμα για μια βιώσιμη και ανθρώπινη πόλη.
Επίλογος απάντησης επιστολής της ΤΡΑΜ ΑΕ προς το περιοδικό "ΙΧ Αυτοκίνητο" για το δημοσιεύμα με τίτλο "Προσοχή στα τραμ": Αντιλαμβανόμαστε και οφείλουμε να σεβαστούμε την αγάπη σας για το αυτοκίνητο. Καλούμε, όμως, εσάς και τους αναγνώστες του περιοδικού σας να φανταστούν πόσο πιο εύκολη θα γινόταν η ζωή όλων, εάν προτιμούσαμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μας μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού. Με εκτίμηση Κατερίνα Δεμερούτη Τομεάρχης Επικοινωνίας & Ενημέρωσης ΤΡΑΜ ΑΕ.
-Οι άλλοι πρωταγωνιστές Υπάρχει ζωή και χωρίς βενζίνη, Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
Δεν έχουμε δικό μας αυτοκίνητο, ούτε το χρειαζόμαστε. Δεν μας αρέσουν καθόλου τα αυτοκίνητα παρά μόνο για μεγάλα παράξενα ταξίδια.
Βενζίνη έβαλα τελευταία φορά τον Ιούλιο που έπρεπε να πάω σε έναν γάμο στο Λαγονήσι. Μένω στο Κολωνάκι και σε καθημερινή βάση πηγαίνω στο «Αλεξάνδρα», τους Αμπελόκηπους αλλά και το Γκάζι. Κάποιες μέρες πηγαίνω στο Χαλάνδρι, στα Βριλήσσια αλλά και στο Γαλάτσι που μένει η γιαγιά μου. Ακόμη και το βράδυ βγαίνω με το ποδήλατο. Ντυμένη, βαμμένη καμιά φορά και με τακούνια. Λυπάμαι λίγο για τη ζωή των άλλων ανθρώπων που τους βλέπω το πρωί να βγαίνουν από το τσιμεντένιο τους κουτί (σπίτι) για να μπουν σε ένα μεταλλικό κουτί (αυτοκίνητο) για να ξαναμπούν μέσα σε ένα άλλο τσιμεντένιο κουτί (δουλειά) και κοιτάζουν νευρικά ή μελαγχολικά τη ζωή τους να φεύγει έξω από το παράθυρο. Τα πρώτα χρόνια, και με το μωρό ειδικά, οι άλλοι μάς κοιτούσαν με ένα μείγμα θαυμασμού, απορίας, λίγο οίκτο, και τέλος πάντων πώς είναι δυνατόν να υπάρχει ζωή χωρίς αυτοκίνητο.
Δεν μπορώ να μπω σε ένα κουτί και να αργοκυλάω μισοπαρκαρισμένη πίσω από εξατμίσεις. Θυμάμαι κάποιο πρωί στην Ολλανδία μια οικογένεια με ποδήλατα στον δρόμο. Μπροστά πήγαινε η μαμά με το μικρό στην πίσω θέση, στη μέση ένα κοριτσάκι με το ποδηλατάκι της και οπισθοφυλακή ο μπαμπάς. Φορούσαν όλοι κίτρινα αδιάβροχα κι είχαν σημαιάκια στα ποδηλατάκια τους. Εμοιαζαν με παπάκια. Το πρωί ολόκληρες οικογένειες μετακινούνται έτσι. Αλλη λύση δεν υπάρχει. Εκτός αν πούμε: ΕΧΙΤ ΡLΑΝΕΤ ΕΑRΤΗ (= Εγκαταλείψτε τον πλανήτη Γη). Αλλά δεν ξέρω αν θα μας δεχτούν σε άλλον πλανήτη.
-Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου:
Με το τραίνο ταξιδεύεις, δεν μεταφέρεσαι…
Γιατί το τραίνο είναι αισθαντικό και η διέλευσή του συνιστά ένα γεγονός. Κάθε σιδηροδρομικός σταθμός είναι σημείο αναφοράς μιας πόλης. Ο σιδηρόδρομος εμπνέει δημιουργούς, το ρυθμικό μουρμουρητό των τροχών συνοδεύει τραγούδια ψυχής και το σφύριγμα του περαστικού τραίνου παραπέμπει σε μιαν ονειρική ουτοπία…
"Ο σιδηρόδρομος όχι μόνο δεν πλήγωσε τη φύση, αλλά βρέθηκε σαν ένα στοιχείο ομορφιάς στον όμορφο κόσμο της...", Κωστής Παλαμάς
ΒΟΟΚΜΑRK US!
Βάλτε μας στα αγαπημένα/σελιδοδείκτες σας, για εύκολη πρόσβαση οποτεδήποτε το επιθυμήσετε! Το ιστολόγιο ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά με ειδήσεις για τα ΜΜΜ Αθηνών! Απλά, πατήστε το κουμπάκι BOOKMARK που ακολουθεί!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.