Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δηλώσεις σοκ για την σχεδιαζόμενη τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ

3 σχόλια
Σε δηλώσεις σοκ προχώρησε στη ΝΕΤ ο υφυπουργός Υποδομών κ. Σπύρος Βούγιας, δηλώνοντας ότι το απλό εισιτήριο μιας διαδρομής που καταργήθηκε ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ πριν από περίπου 2 έτη, θα ξαναεπανέλθει με τιμή 1,2 ευρώ, το ενιαίο εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών διάρκειας 90 λεπτών θα αυξήσει την τιμή του στα 1,4 ευρώ, από 1 ευρώ που είναι σήμερα ενώ η κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα θα εκτοξευθεί στα 45 ευρώ από τα 35 σήμερα. Όλες οι αλλαγές θα λάβουν χώρα μάλλον τον Φεβρουάριο.
ΣΧΟΛΙΟ: ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ κ. υφυπουργέ!!! Η ανικανότητα των υπερανίκανων εταιρειών (θέλουν να ανήκουν και στις ανώνυμες κεφαλαιουχικές, τρομάρα τους!) που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του OASA Corporation (σικ!),
μαζί με τον ίδιο, δεν μπορούν να πατάξουν με τίποτα την λαθρεπιβίβαση, γιατί ακόμη και στους ελάχιστους ελέγχους, οι ελεγκτές έχουν μολυνθεί,
όπως και ο υπόλοιπος ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ πληθυσμός από τον ιο Anomia/Atimorisia Vιrus (κωδική ονομασία An/At-Vιrus) με τα εδώ και χρόνια γνωστά αποτελέσματα. Χιλιάδες λαθρεπιβάτες, ΟΥΤΕ ΕΝΑ πρόστιμο! (Μηδενική πρόληψη διαφυγόντων εσόδων). Γιατί η "καλή καρδιά" των νεοελλήνων, χτυπά δίπλα στην ανομία, την ατιμωρησία και την έλλειψη στοιχειωδών οικονομικών γνώσεων. Προκαλώ όλους τους παράλογους σχολιαστές που με υστερικά λογρίδια μιλούσαν για "κοινωνικά αγαθά" και "δωρεάν εισιτήρια" και "ευχαρίστηση με την λαθρεπιβίβαση", αναλώνοντας φαιά ουσία για να παρουσιάζουν ένα παραδεισένιο κόσμο, σε μια χώρα που μπορεί να παρομοιαστεί με κόλαση, αγνοοώντας πλήρως τις οικονομικές ζημιές που προκαλεί στους οργανισμούς η λαθρεπιβίβαση, μεταξύ άλλων (υπερτιμολογήσεις, υπερστελέχωση, μίζες, ρουσφέτια, κτλ) από που προτείνουν να βρουν τα έσοδα που χρειάζονται οι οργανισμοί για να συνεχίσουν την λειτουργία τους. Τι θα γίνει για άλλη μια φορά; Ό,τι γίνεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα; (Τους "έξυπνους" θα τους πληρώσει ο νομοταγής).

3 σχόλια:

  • 9 Ιανουαρίου 2011 στις 10:01 μ.μ.

    H κάρτα μόνο για τα "ζώα-μου-αργά" [ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ-Τραμ], το ημερήσιο και το εβδομαδιαίο εισητήριο, το εισητήριο για την ζώνη Βάρκιζα-Σαρωνιδα του Ε22, πόσο θα πάνε; Ολόκληρος υφυπουργός βγήκε στην τηλεόραση - αλλά μισές δουλειές έκανε...

  • 10 Ιανουαρίου 2011 στις 11:23 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Ειναι απαραδεκτο εν μεσω αυτης της αθλιας οικονομικης καταστασης να γινονται αυξησεις 40% στα εισιτηρια των ΜΜΜ οταν ταυτοχρονα κοβονται συνεχεια δρομολογια ειδικα τα Σαβ/κα!!!!!
    Υποτιμουν την νοημοσυνη μας λεγοντας οτι το απλο εισιτηριο 1,20 ισχυει μονο για μια διαδρομη σε ολα τα ΜΜΜ εκτος του Μετρο.Αν εγω απο τα Πατησια θελω να παω στο Φαληρο δεν θα παρω Μετρο?Αφου το κομματι ΑΤΤΙΚΗ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ειναι εκτος λειτουργιας και θα συνεχισει να ειναι μεχρι το Μαιο τουλαχιστον...To αντιτιμο του εισιτηριου δεν ανταποκρινεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες...

  • 12 Ιανουαρίου 2011 στις 9:57 μ.μ.

    Προφανώς το εισητήριο της απλής διαδρομής θα ισχύει σε όλη την διαδρομή ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΚΗΦΙΣΙΑ είτε γίνεται με ΗΣΑΠ, είτε λόγω έργων με ΑΜΕΛ και ΕΘΕΛ [π.χ. Χ5 ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ]
    θα ισχυει όμως για δωρεαν μετεπιβίβαση από γραμμή-κορμό ή διαδημοτική σε τοπικές γραμμες;

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget