Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

ΟΣΕ: ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Εικόνες οργής λίγο πριν το τέλος...

2 σχόλια

Όπως παροτρυνθήκαμε από φίλους του Amnizia Forum, σας παραθέτουμε τις παρακάτω πληροφορίες και εικόνες οργής, πνευματικής ιδιοκτησίας του αντιπροέδρου του ΣΦΣ Μεσσηνίας. (Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση με μεγαλύτερη ανάλυση των εικόνων στην περιορισμένη ιστοσελίδα μας, ΕΔΩ)

-----------------------------------------------------------------------------

Η κατάσταση στο μηχανοστάσιο της Καλαμάτας είναι τραγική λίγο πριν το τέλος. Είναι η εγκατάσταση που μάλλον δέχεται το μεγαλύτερο πλήγμα της "εξυγίανσης" μιας και παύει εντελώς κάθε δραστηριότητά του και μετατρέπεται σε απλή αποθήκη υλικού.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, ΟΛΟ το προσωπικό φεύγει με μετάταξη σε άλλες υπηρεσίες ή μετάθεση στην Αθήνα. Παραμένει μόνον ένας ΜΕΚ και ένας φύλακας για τυπικούς λόγους και εάν χρειαστεί να λειτουργήσει ο τόρνος (που δεν πιστεύει κανείς πως θα χρειαστεί ποτέ) θα γίνεται με ημερήσια μετακίνηση υπαλλήλου από την Αθήνα. Η οργή και η απογοήτευση στο προσωπικό είναι πολύ έντονη, μιας και ακόμα κι αυτοί που δεν ήθελαν να δηλώσουν μετάταξη αναγκάστηκαν να το κάνουν κατόπιν άνωθεν πιέσεων. Η κυρίαρχη αίσθηση είναι πως το μετρικό δίκτυο πουλήθηκε κάτω από το τραπέζι για να σωθεί το υπόλοιπο δίκτυο....

Κατά τ' άλλα, ακόμη κι αν το δίκτυο είναι ακόμη σε λειτουργία, έχει ήδη πάψει κάθε είδους εργασία έστω για τα στοιχειώδη. Το αποτέλεσμα:
:arrow:
Δεν βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΝ-4 (μόνο σε ένα λειτουργούν οι κινητήρες του αλλά δεν έχει τροχούς και δεν υπάρχει κανείς να "μεταγγίσει" φορεία από κάποιο άλλο που ακινητεί)
:arrow:
Από τα 10 διαθέσιμα ΜΑΝ-1, λειτουργούν μόνο τα 5 (ένα εκ των οποίων με έναν κινητήρα) ίσα για να βγαίνουν τα δρομολόγια της Πάτρας και της Μεσσήνης.
:arrow:
Από τα 12 RALBUS τα 7 είναι ακινητοποιημένα λόγω σοβαρών βλαβών, εκ των οποίων τα 3 είναι ήδη εκτός δύναμης. Στα υπόλοπα λείπουν ποδιές, ταμπόνια κτλ... Τα 5 λειτουργικά βρίσκονται όλα σε Πάτρα Πύργο εδώ και 10 μέρες και ήδη άρχισαν να βγάζουν βλάβες (πως θα συντηρηθούν αφού οι λίγοι που απέμειναν δεν διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία;). Αλήθεια τι θα γίνει με τον επιτυχημένο Προαστιακό της Πάτρας υπό αυτές τις συνθήκες;;;
:arrow:
Ψευτολειτουργούν οι 2 από τις 4 ALCO (και το Mitsubishi...)

Στο Μηχανοστάσιο επικρατεί το αδιαχώρητο, καθώς έχει συσσωρευθεί όλο το τροχαίο υλικό για αποθήκευση. Μόνο μια γραμμή είναι ελεύθερη, στην οποία διανυκτερεύουν τα 3 κυκλοφορούντα ΜΑΝ-1 το ένα πίσω από το άλλο...
Το θέαμα για όποιον περιπλανηθεί στο χώρο είναι πραγματικά ανατριχιαστικό με τις εικόνες εγκατάλειψης και μαρασμού των εγκαταστάσεων και ιδίως των συρμών που μέχρι πριν λίγο καιρό έτρεχαν πάνω κάτω στο δίκτυο, και εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς την κατάσταση που θα υπάρχει σε ένα μήνα... :cry:


Ορισμένες φωτό από το.... νέο Σύρτη....

Παροπλισμένο RAILBUS
Εικόνα

Όλη η ΣΠΑΠ σε παράταξη.... εγκατάλειψης...
Εικόνα

Όλα εκτός λειτουργίας
Εικόνα

Φρίκη.......
Εικόνα

Το έρμο το GMN
Εικόνα

Εγκατάλειψη... Κρίμα...
Εικόνα

Τουλάχιστον η ρυμούλκα μπήκε μέσα στο Μηχανοστάσιο μήπως διασωθεί τίποτα... Ας είναι καλά γνωστός πανάξιος ΜΕΚ... :allrightman:

Εικόνα

Τουλάχιστον, μετά απ' όλ' αυτά θα μπορεί να καυχιέται ο Ζηλιασκόπουλος ότι κατάφερε να μειώσει το έλλειμα του ΟΣΕ, να τον καταστήσει βιώσιμο και να εξασφαλίσει τη συνέχεια της ύπαρξης του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.... Τον ευχαριστούμε θερμά.......
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

2 σχόλια:

  • 1 Φεβρουαρίου 2011 στις 7:03 μ.μ.

    Δεν είμαι σίγουρος αλλά μάλλον όταν ήμουν τοσοδούλης πιτσιρικάς, πρέπει να έχω μπεί σε τραίνο παρόμοιο με της πέμπτης φωτογραφίας, στην διαδρομή Αγιος Στέφανος-Χαλκίδα....

  • 19 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:00 π.μ.
    Νώντας Κ. :

    Το ωραίο είναι ότι ο διευθύνων του ΟΣΕ είναι από το Θούριο Έβρου όπου καθημερινά θα περνάνε...2 τρένα!! Το ωραίο είναι ότι κατήργησαν γραμμές όπως Ναύπλιο και Φλώρινα που μπορούν να είναι και τουριστικές!

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget