Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011
24ωρη απεργία σε ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2& 3) και ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1)
Στάση εργασίας 11:00 με 16:00 σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία)
Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011
24ωρη απεργία σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία), ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) και ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2 & 3)
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011
24ωρη απεργία σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία), ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1) και ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2 & 3)
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011
(Καμία εξαγγελθείσα απεργία)
Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011
Στάση εργασίας 11:00 με 15:00 στα ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), 11:00 με 15:30 στην ΕΘΕΛ (λεωφορεία) και 12:00 με 16:00 σε ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1) και ΤΡΑΜ.
Σταδιακή απόσυρση οχημάτων και πλήρης αποκατάσταση δρομολογίων -+1 ώρα αντίστοιχα για ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ.
Σύμφωνα με το site των εργαζομένων της ΕΘΕΛ (λεωφορεία), το δικό τους αναλυτικό πρόγραμμα κινητοποιήσεων έχει ως εξής:
► 31-1-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 1-2-2011 και 2-2-2011 48ωρη απεργία... ( 1-2-2011 συγκέντρωση στην ομόνοια και πορεία )
► 4-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 7-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00
► 9-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 11-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 14-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 24ωρη απεργία όταν θα πάει το νομοσχέδιο για ψήφιση
Ως γνωστόν, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών θα καταγγείλουν τις απεργίες στην δικαιοσύνη, επομένως να είστε συνεχώς συντονισμένοι για αλλαγές της τελευταίας στιγμής!
Όλες οι κινητοποιήσεις, βέβαια, δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα πλέον, αφού η κατάθεση του νομοσχεδίου στην Βουλή σημαίνει ότι δεν υπάρχει σκέψη τροποποιήσης του και είναι θέμα χρόνου να γίνει νόμος του κράτους. Άλλωστε, πως να υπάρχει σκέψη τροποποίησης του, όταν φήμες κυκλοφορούν ότι ο πλέον αποτυχημένος οργανισμός του πλανήτη (και τον καλούμε αποτυχημένο γιατί ως τώρα δεν έχει καταφέρει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτό που υποτίθεται οτι κάνει) που τιτλοφορείται ως "Διεθνές Νομισματικό Ταμείο - ΔΝΤ" θα προτείνει με τον ερχομό αυτή την εβδομάδα, την μερική ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών;