Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου - Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011: Απεργίες στα ΜΜΜ

H εβδομάδα που ακολουθεί (και όχι μόνο) θα είναι ιδιαίτερα ταλαιπωριακή. Με μια κίνηση ανωριμότητας, η κυβέρνηση κατέθεσε το νομοσχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών ΠΡΙΝ τελειώσει ο διάλογος με τους εργαζομένους, κοροϊδεύοντας τους, ουσιαστικά, ότι είχαν δήθεν δυνατότητα να το συζητήσουν με τον υπουργό. Έτσι, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν νέο μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων, όπως φαίνεται παρακάτω:

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

24ωρη απεργία σε ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2& 3) και ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1)
Στάση εργασίας 11:00 με 16:00 σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία)

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

24ωρη απεργία σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία), ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) και ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2 & 3)

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

24ωρη απεργία σε ΕΘΕΛ (λεωφορεία), ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1) και ΑΜΕΛ (γραμμές μετρό 2 & 3)

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

(Καμία εξαγγελθείσα απεργία)

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Στάση εργασίας 11:00 με 15:00 στα ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), 11:00 με 15:30 στην ΕΘΕΛ (λεωφορεία) και 12:00 με 16:00 σε ΗΣΑΠ (γραμμή μετρό 1) και ΤΡΑΜ.

Σταδιακή απόσυρση οχημάτων και πλήρης αποκατάσταση δρομολογίων -+1 ώρα αντίστοιχα για ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ και ΤΡΑΜ.


Σύμφωνα με το site των εργαζομένων της ΕΘΕΛ (λεωφορεία), το δικό τους αναλυτικό πρόγραμμα κινητοποιήσεων έχει ως εξής:


► 31-1-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 1-2-2011 και 2-2-2011 48ωρη απεργία... ( 1-2-2011 συγκέντρωση στην ομόνοια και πορεία )
► 4-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 7-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00
► 9-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 11-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 15.30
► 14-2-2011 στάση εργασίας 11.00 - 16.00 ( και γενική συνέλευση )
► 24ωρη απεργία όταν θα πάει το νομοσχέδιο για ψήφιση

Ως γνωστόν, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών θα καταγγείλουν τις απεργίες στην δικαιοσύνη, επομένως να είστε συνεχώς συντονισμένοι για αλλαγές της τελευταίας στιγμής!

Όλες οι κινητοποιήσεις, βέβαια, δεν έχουν κανένα
απολύτως νόημα πλέον, αφού η κατάθεση του νομοσχεδίου στην Βουλή σημαίνει ότι δεν υπάρχει σκέψη τροποποιήσης του και είναι θέμα χρόνου να γίνει νόμος του κράτους. Άλλωστε, πως να υπάρχει σκέψη τροποποίησης του, όταν φήμες κυκλοφορούν ότι ο πλέον αποτυχημένος οργανισμός του πλανήτη (και τον καλούμε αποτυχημένο γιατί ως τώρα δεν έχει καταφέρει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αυτό που υποτίθεται οτι κάνει) που τιτλοφορείται ως "Διεθνές Νομισματικό Ταμείο - ΔΝΤ" θα προτείνει με τον ερχομό αυτή την εβδομάδα, την μερική ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών;

Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget