Η επένδυση στο έξυπνο εισιτήριο μαζί με συστήματα ελέγχου πρόσβασης θα μειώσει δραστικά τη λαθρεπιβίβαση και θα αποφέρει, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, αύξηση των εσόδων κατά 5 εκατ. ευρώ το 2011, 10 εκατ. ευρώ το 2012 και 15 εκατ. ευρώ το 2013.
Θα κυκλοφορεί σε τρεις βασικούς τύπους....
► Πολλαπλό: Εξυπνη κάρτα μνήμης χωρίς μικροεπεξεργαστή, στην οποία θα αποθηκεύεται χρηματική αξία. Θα αφορά κυρίως σε περιστασιακούς επιβάτες ή τουρίστες και η χρηματική της αξία θα μειώνεται κατά την ακύρωση, ενώ θα επαναφορτίζεται από τα σημεία πώλησης.
► Κάρτα: Εξυπνη κάρτα με μικροτσίπ, η οποία θα υποκαταστήσει τις μηνιαίες, ετήσιες και ελευθέρας κάρτες και θα περιέχει ηλεκτρονικά τη χρονική ισχύ των απεριόριστων διαδρομών ανήκοντας αποκλειστικά στον κάτοχό της. Θα απευθύνεται σε τακτικούς χρήστες και θα έχει χαμηλότερο κόμιστρο από το πολλαπλό.
► Γραπτό μήνυμα μέσω κινητού τηλεφώνου για την περίπτωση μεμονωμένης διαδρομής. Οι έξυπνες κάρτες θα επαναφορτίζονται από τα σημεία πώλησής τους, από τα ΑΤΜ, μέσω e-banking, διαδικτύου, σταθερού ή κινητού τηλεφώνου ενώ θα δίνεται η δυνατότητα υποστήριξης ζωνικής και χρονικής χρέωσης.
Διαδικασία
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχωρεί άμεσα στην προκήρυξη σχετικού διαγωνισμού που αφορά το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου (ηλεκτρονικό εισιτήριο), αρχικού προϋπολογισμού 82 εκατ. ευρώ και αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του Φεβρουαρίου ώστε μέσα στο 2011 να αναδειχθεί ο ανάδοχος.
ΠΗΓΗ: Blog ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΘΕΛ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Καλημέρα,
μήπως γνωρίζει κάποιος με ποιο τρόπο το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα αποτρέπει τη λαθρεπιβίβαση;
Ευχαριστώ
Μόνο στο μετρο και τον ηλεκτρικο εφοσον τοποθετηθουν μπαρες εισοδου-εξοδου....
Πολύ καλό!Θα δώσουν 82 εκ.(στην καλύτερη) και ίσως να πάρουν πίσω τα 30 στην πρώτη τριετία!Δηλαδή απόσβεση σε καμιά δεκαετία κ αυτό σε περίοδο κρίσης
@1 Ανώνυμος: Θα μειωθεί οχι η λαθρεπιβίβαση αλλά η (κατά)χρηση του ενιαίου εισιτηρίου από πολλά άτομα. Η λαθρεπιβίβαση θα μειωθεί ΜΟΝΟ στην περίπτωση όπου αστυνομικές δυνάμεις συνοδεύουν τους ελεγκτές και σε περίπτωση άρνησης πληρωμής προστίμου ΚΑΙ άρνηση επίδειξης ταυτότητας για καταλογισμό του προστίμου, θα υπάρχει οδήγηση στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για αναγνώριση και τελική επιβολή προστίμου. Το παραπάνω προστάζει ο νόμος (με την διαφορά ότι ο ελεγκτής έχει τον ρόλο ΚΑΙ του αστυνομικού) εδώ και χρόνια. Βέβαια, το τι γίνεται στην χώρα της ατιμωρησίας και της ανομίας είναι τελείως διαφορετικό και το ξέρουμε όλοι...
@3 Ανώνυμος: Συμφωνώ.