ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
▼
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
-
▼
Ιανουαρίου
(31)
- ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ,...
- Δευτέρα 31 Ιανουαρίου - Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 20...
- ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκ...
- ΟΑΣΑ: Ισχύς – Αλλαγή παλαιών εισιτηριών
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπό...
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Μέχρι και... αρσενικό στην ατμόσφαιρα ...
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι κα...
- ΤΡΑΜ: "Πάμε Θέατρο & Λυρική με τραμ"
- Τρίτη 25 - Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011: Απεργίες ΟΣΕ...
- ΟΣΕ: ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Εικόνες οργής λίγο πριν το τέλος...
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά ...
- ΟΑΣΑ: Από 1η Φεβρουαρίου, αυξήσεις 40% σε εισιτήρι...
- ΟΑΣΑ: Η διοίκηση ασφαλίζεται για... αστική ευθύνη!
- ΟΑΣΑ: Έρχεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο...
- Δευτέρα 17 - Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011: Απεργίες σ...
- ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ανάγκη οι ποδηλατόδρομοι και στ...
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Πρόταση ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου...
- ΤΡΑΜ: Αναστολή 24ωρης λειτουργίας Παρασκευής & Σαβ...
- ΟΣΕ: Εξαρθρώθηκε σπείρα κλοπής καλωδίων ηλεκτροκίν...
- Τετάρτη 12 & Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011: Απεργίες σ...
- Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011: Ολιγόωρες απεργίες στα ΜΜΜ
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Δηλώσεις σοκ για την σχεδιαζόμενη τι...
- Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011: Ολιγόωρες απεργίες στα...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΣΤΕΙΑ: Ψάξτε το λίγακι παραπάνω πριν πρ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Πολλά τα παράπονα...
- Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011: Ολιγόωρη απεργία σε μετ...
- ΣΦΣ Αρκαδίας: Δελτίο τύπου για την αναστολή δρομολ...
- ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Εργατικ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: Τρόμος στην ΑΜΕΛ από καταγγελίες εργ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον...
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011
ΟΑΣΑ: Από 1η Φεβρουαρίου, αυξήσεις 40% σε εισιτήρια και 30% σε κάρτες
Δημοσιεύθηκαν σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως οι νέες τιμές των εισιτηρίων για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των Αθηνών, που θα ισχύσουν από την 1η Φεβρουαρίου.
Η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα είναι 1,40 ευρώ και θα ισχύει για 90 λεπτά σε όλα τα μέσα μεταφοράς μέχρι το Κορωπί. Εάν η ισχύς του 90λεπτου παρέλθει ενόσω ο επιβάτης βρίσκεται καθ’ οδόν, υποχρεούται να το επικυρώσει για δεύτερη φορά. Το εισιτήριο δεν θα ισχύει για τις μετακινήσεις με τις γραμμές express της ΕΘΕΛ για Αεροδρόμιο και Σαρωνίδα. Η τιμή του αντίστοιχου μειωμένου εισιτηρίου θα είναι 0,70 ευρώ.
Η τιμή του εισιτηρίου μίας διαδρομής και χρήσης, το οποίο θα ισχύει μόνο για τα λεωφορεία (ΕΘΕΛ), τα τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ) και το Τραμ, θα είναι 1,20 ευρώ, ενώ το μειωμένο 0,60 ευρώ.
Το ημερήσιο εισιτήριο για όλα τα μέσα μεταφοράς αναπροσαρμόζεται στα 4 ευρώ, ενώ το εβδομαδιαίο στα 14 ευρώ.
Το εισιτήριο της ΕΘΕΛ για Σαρωνίδα αναπροσαρμόζεται στα 1,60 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 0,80 ευρώ.
Από και προς αεροδρόμιο
Το εισιτήριο των λεωφορείων της ΕΘΕΛ για τις γραμμές express προς Αεροδρόμιο αυξάνεται στα 5 ευρώ, ενώ το μειωμένο αναπροσαρμόζεται στα 2,50 ευρώ. Τα εισιτήριο του Μετρο (ΑΜΕΛ και ΗΣΑΠ) από και προς το «Ελ. Βενιζέλος» αυξάνεταιι στα 8,00 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 4,00. Τα εισιτήρια δύο και τριών ατόμων της ίδιας κατηγορίας αναπροσαρμόζονται στα 14,00 και 20,00 ευρώ αντίστοιχα. Τα μετ’ επιστροφής εισιτήρια από και προς το αεροδρόμιο καθορίζονται πλέον στα 14,00 ευρώ. Τα εισιτήρια θα ισχύουν για όλα τα μέσα για 90 λεπτά. Επίσης, και τα εισιτήρια του προαστιακού (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) θα ισχύουν για όλα τα μέσα μεταφοράς για 90 λεπτά. Οι μηνιαίες κάρτες του Μετρό από και προς αεροδρόμιο αναπροσαρμόζονται στα 140 ευρώ, ενώ οι ετήσιες αυξάνονται στα 1.000 ευρώ.
Μηνιαίες και ετήσιες κάρτες
Η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία (ΕΘΕΛ) αναπροσαρμόζεται στα 20,00 ευρώ, ενώ η αξία της μειωμένης στα 10,00.
Η τιμή της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα θα φτάσει τα 45,00 ευρώ, ενώ η μειωμένη τα 23,00.
Η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα φτάνει τα 200 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη κάρτα για όλα τα μέσα μεταφοράς θα αγγίξει τα 450 ευρώ.
Ωστόσο, κατά πληροφορίες, έχει αποφασιστεί η διεύρυνση της τιμολογιακής πολιτικής του ΟΑΣΑ και σε άλλες οργανωμένες σε συλλόγους ή σωματεία ομάδες του πληθυσμού, οι οποίες θα έχουν σημαντική έκπτωση, με την ετήσια κάρτα να φτάνει τα σημερινά επίπεδα, δηλαδή τα 350 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν συντόμως.
Επίσης, καταργούνται τόσο οι μηνιαίες όσο και οι ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ) και του Μετρό (μέχρι το Κορωπί).
Τιμές εισιτηρίων κοινωνικής πολιτικής
Δικαίωμα για μειωμένο εισιτήριο, κατά 50% σε όλα τα μέσα μεταφοράς, παρέχεται στις εξής κατηγορίες:
- Άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.
- Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.
- Μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές που είναι κάτοχοι δελτίου ΟΑΣΑ
- Νέους ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.
- Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.
- Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (Ε.Ε.Σ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, μέχρι την ηλικία των 22 ετών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.
- Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας «student card university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου
- Πολύτεκνους γονείς και μέλη των οικογενειών τους, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.
Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης
Δωρεάν μετακινούνται:
- Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών
- Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων, με την επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας
- Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα Το Βήμα
Η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα είναι 1,40 ευρώ και θα ισχύει για 90 λεπτά σε όλα τα μέσα μεταφοράς μέχρι το Κορωπί. Εάν η ισχύς του 90λεπτου παρέλθει ενόσω ο επιβάτης βρίσκεται καθ’ οδόν, υποχρεούται να το επικυρώσει για δεύτερη φορά. Το εισιτήριο δεν θα ισχύει για τις μετακινήσεις με τις γραμμές express της ΕΘΕΛ για Αεροδρόμιο και Σαρωνίδα. Η τιμή του αντίστοιχου μειωμένου εισιτηρίου θα είναι 0,70 ευρώ.
Η τιμή του εισιτηρίου μίας διαδρομής και χρήσης, το οποίο θα ισχύει μόνο για τα λεωφορεία (ΕΘΕΛ), τα τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ) και το Τραμ, θα είναι 1,20 ευρώ, ενώ το μειωμένο 0,60 ευρώ.
Το ημερήσιο εισιτήριο για όλα τα μέσα μεταφοράς αναπροσαρμόζεται στα 4 ευρώ, ενώ το εβδομαδιαίο στα 14 ευρώ.
Το εισιτήριο της ΕΘΕΛ για Σαρωνίδα αναπροσαρμόζεται στα 1,60 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 0,80 ευρώ.
Από και προς αεροδρόμιο
Το εισιτήριο των λεωφορείων της ΕΘΕΛ για τις γραμμές express προς Αεροδρόμιο αυξάνεται στα 5 ευρώ, ενώ το μειωμένο αναπροσαρμόζεται στα 2,50 ευρώ. Τα εισιτήριο του Μετρο (ΑΜΕΛ και ΗΣΑΠ) από και προς το «Ελ. Βενιζέλος» αυξάνεταιι στα 8,00 ευρώ, ενώ το μειωμένο στα 4,00. Τα εισιτήρια δύο και τριών ατόμων της ίδιας κατηγορίας αναπροσαρμόζονται στα 14,00 και 20,00 ευρώ αντίστοιχα. Τα μετ’ επιστροφής εισιτήρια από και προς το αεροδρόμιο καθορίζονται πλέον στα 14,00 ευρώ. Τα εισιτήρια θα ισχύουν για όλα τα μέσα για 90 λεπτά. Επίσης, και τα εισιτήρια του προαστιακού (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) θα ισχύουν για όλα τα μέσα μεταφοράς για 90 λεπτά. Οι μηνιαίες κάρτες του Μετρό από και προς αεροδρόμιο αναπροσαρμόζονται στα 140 ευρώ, ενώ οι ετήσιες αυξάνονται στα 1.000 ευρώ.
Μηνιαίες και ετήσιες κάρτες
Η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία (ΕΘΕΛ) αναπροσαρμόζεται στα 20,00 ευρώ, ενώ η αξία της μειωμένης στα 10,00.
Η τιμή της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα θα φτάσει τα 45,00 ευρώ, ενώ η μειωμένη τα 23,00.
Η ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα φτάνει τα 200 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη κάρτα για όλα τα μέσα μεταφοράς θα αγγίξει τα 450 ευρώ.
Ωστόσο, κατά πληροφορίες, έχει αποφασιστεί η διεύρυνση της τιμολογιακής πολιτικής του ΟΑΣΑ και σε άλλες οργανωμένες σε συλλόγους ή σωματεία ομάδες του πληθυσμού, οι οποίες θα έχουν σημαντική έκπτωση, με την ετήσια κάρτα να φτάνει τα σημερινά επίπεδα, δηλαδή τα 350 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν συντόμως.
Επίσης, καταργούνται τόσο οι μηνιαίες όσο και οι ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ) και του Μετρό (μέχρι το Κορωπί).
Τιμές εισιτηρίων κοινωνικής πολιτικής
Δικαίωμα για μειωμένο εισιτήριο, κατά 50% σε όλα τα μέσα μεταφοράς, παρέχεται στις εξής κατηγορίες:
- Άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.
- Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.
- Μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές που είναι κάτοχοι δελτίου ΟΑΣΑ
- Νέους ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.
- Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.
- Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (Ε.Ε.Σ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, μέχρι την ηλικία των 22 ετών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.
- Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας «student card university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου
- Πολύτεκνους γονείς και μέλη των οικογενειών τους, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.
Δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης
Δωρεάν μετακινούνται:
- Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών
- Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων, με την επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας
- Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα Το Βήμα
1 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
>>Η τιμή της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα θα φτάσει τα 45,00 ευρώ, ενώ η μειωμένη τα 23,00.
>>Επίσης, καταργούνται τόσο οι μηνιαίες όσο και οι ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών του ηλεκτρικού (ΗΣΑΠ) και του Μετρό (μέχρι το Κορωπί).
Πώς μπορεί να συμβεί αυτό;Αφού η κάρτα για τα λεωφορεία της Εθέλ,ισχύει και για ΗΛΠΑΠ,ΤΡΑΜ.
Μπορείτε να μου πείτε για ποία μέσα είναι η κάρτα για όλα τα μέσα;Γιάτι με μπέρδεψε το σημείο με τον ΗΣΑΠ και το Μετρό.
Ευχαριστώ