
Παράλληλα με την μείωση της αξίας του μέσου για τους αστικούς επιβάτες, αναμενόταν μια αύξηση για τους υπεραστικούς. Όμως, και πάλι, τα δρομολόγια έμειναν ανα 1 ώρα σε όλο το δρομολογιακό πλέγμα και οι καθυστερήσεις συνεχίζουν γιατί μερικοί οδηγοί αρνούνται να αυξήσουν την ταχύτητα των συρμών, λόγω μη λειτουργίας της τηλεδιοίκησης του τμήματος ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ-ΚΙΑΤΟ. Συνεπώς, ακόμη και η νέα γραμμή που κατασκευάστηκε μόλις πριν 6 χρόνια υπολειτουργεί, χωρίς τηλεματική, χωρίς τηλεδιοίκηση, χωρίς τηλεπικοινωνίες (;;;), πανάκριβες προσθήκες, απαραίτητες σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, τις οποίες πλήρωσε ο Έλληνας πολίτης, χωρίς όμως αυτές να τον εξυπηρέτησαν ποτέ.
Τέλος, μην ξεχνάμε ότι εδώ και 2 μήνες τουλάχιστον, δεν λειτουργούν κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες στους προαστιακούς σταθμούς, λόγω μη ανανέωσης της σύμβασης συντήρησης εκ μέρους του ΟΣΕ.
Η σαπίλα του πελατειακού και αδηφάγου δημόσιου συστήματος που εκτελεί έργα μόνο για το "Θεαθήναι" συνεχίζεται...
Την ίδια ώρα που κλείνει όλο το περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο, παραμένοντας σε λειτουργία ουσιαστικά μόνο ο προαστιακός Αττικής-Κορινθίας και η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, χιλιάδες χιλιόμετρα οδικού δικτύου μικτής χρηματοδότησης (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας - Ε65, ΠΑΘΕ: Ελευσίνα- Κόρινθος – Πάτρα, Ιόνια Οδός: Πάτρα - Πύργος – Τσακώνα, Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη, Ιόνια Οδός: Αντίρριο - Ιωάννινα, ΠΑΘΕ: Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια), Σχηματάρι - Χαλκίδα, ΠΑΘΕ: Μαλιακός Κλειδί, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης,κτλ) κατασκευάζονται σε ολόκληρη τη χώρα, κάνοντας οριστικά πέρα το καλύτερο υπεραστικό μέσο μεταφοράς... Το τρένο.
Επιπλέον, έχουν γίνει πολύ πιο αναξιόπιστα τα δρομολόγια από τότε που ξεκίνησε το νέο αυτό σύστημα... Δε φτάνει δηλαδή που αραιώσανε...