

Πρόκειται για το σύστημα ηλεκτρονικής σηματοδότησης των συγκεκριμένων επεκτάσεων και σταθμών που έχει αναδειχθεί ανάδοχος η Siemens ύστερα από σχετικό διαγωνισμό και όπως είπε ο υπουργός «υπάρχει ένα μεγάλο ερώτημα: μπορείς να προχωρήσεις στη συνεργασία αυτή, όταν υπάρχει εν εξελίξει έρευνα για την εταιρεία από τη Βουλή;».

Επίσης πρόβλημα υπάρχει και με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά, καθώς η Siemens μετέχει σε κοινοπρακτικό σχήμα, που διεκδικεί το έργο.
Ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε ακόμη ότι σχεδιάζεται η κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό, με κάποιες τροποποιήσεις, που θα ξεκινά από το Γαλάτσι και θα καταλήγει στο Χαλάνδρι, εξυπηρετώντας τις πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας, με αλλαγή στο ύψος του ξενοδοχείου Χίλτον, ώστε να εξυπηρετούνται και οι περιοχές του Βύρωνα και της Καισαριανής. Το έργο θα κατασκευαστεί από το Δημόσιο και η δαπάνη θα καλυφθεί με χαμηλότοκα δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, για τα οποία η ηγεσία του υπουργείου έχει συζητήσει και συμφωνήσει με τους εκπροσώπους της τράπεζας.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Την ίδια στιγμή στην εφημερίδα Capital ενημερωνόμαστε πως αν και οι μελέτες για την γραμμή 4 του μετρό θα γίνουν, εντούτοις η δημοπράτηση της θα αργήσει πολύ (μετά το 2012) λόγω εξοικονόμησης κεφαλαίων!
Την ίδια στιγμή, όμως, τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το Υπουργείο Υποδομών θα δημοπρατήσει την επέκταση της Αττικής Οδού εντός του 2010, ίδιου κόστους με την Γραμμή 4 του μετρό και θα προσθέσει στο οδικό δίκτυο περίπου 30 χιλιομέτρα ακόμη 4 λωρίδων κυκλοφορίας ανα κατεύθυνση... Υπάρχει μια ελπίδα στο υπουργείο η επέκταση αυτή να γίνει με 100% δημόσια δαπάνη, αν και πολύ αμφιβάλλεται...
Το πιο σκανδαλώδες είναι, πως παρότι το Υπουργείο Υποδομών φιλοδοξεί για αυτή την επέκταση εις βάρος της Γραμμής 4 του μετρό, κανένας σχεδιασμός δεν υπάρχει για προαστιακό σιδηρόδρομο (ή έστω τραμ) επί της κεντρικής νησίδας της επέκτασης της Αττικής Οδού, όπως στην υφιστάμενη...
(Υπάρχει σχετική ψηφοφορία στα δεξιά του ιστολογίου...Πείτε μας την γνώμη σας για το πιο έργο είναι πιο αναγκαίο...)
Η Γραμμή 4 του μετρό θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι και μέσω Κυψέλης, Εξαρχείων, Κολωνακίου, Παγκρατίου, Βύρωνα, Καισαριανής, Ζωγράφου, Ψυχικού, Φιλοθέης και Χαλανδρίου θα καταλήγει στο Μαρούσι με ανταπόκριση στην Γραμμή 1 (ΗΣΑΠ)...
Η τροποποίηση της από το νεο Υπ.Υποδομών είναι απαραίτητη για να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι συνοικίες του Παγκρατίου και του Βύρωνα, οι οποίες είναι πολύ πυκνοκατοικημένες και με οξύτατο πρόβλημα κυκλοφοριακής συμφόρησης, καθώς τα ελάχιστα λεωφορεία με τα αραιά δρομολόγια που εξυπηρετούν τις περιοχές αυτές, είναι ιδιαίτερα αποτρεπτικά για την χρήση τους. Μάλιστα, στην αρχική χάραξη του ΥΠΕΧΩΔΕ, ο Βύρωνας δεν συμπεριλαμβανόταν στην επέκταση.

Το Παγκράτι και ο Βύρωνας χρειάζονται αθροιστικά τουλάχιστον 4 σταθμούς.
Ενδεικτικά αναφέρω:
-Παγκράτι: 1 σταθμό στο ύψος της Υμηττού/Ευτυχίδου-συνοικία "Νεο Παγκράτι" και 1 σταθμό στον Προφ.Ηλία (υπάρχει απέναντι και μικρή πλατεία, εξαιρετική για την τοποθέτηση της εισόδου του σταθμού)
-Βύρωνας: 1 σταθμό στην Πλ.Μεταμορφώσεως της συνοικίας "Μεταμόρφωση" και 1 σταθμό στην συνοικία "Ανάληψη" κοντά στην εκκλησία (αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση του σταθμού της Ανάληψης, καθώς εκτός της απίστευτα πυκνοκατοικημένης συνοικίας, υπάρχει η πιο σημαντική εκκλησία του Βύρωνα, υπάρχει το δημοτικό ιατρείο, τρια πάρκα με παιδικές χαρές, καφετέριες και γήπεδο μπάσκετ, ένα εκ των οποίων και το πιο σημαντικό πάρκο του Βύρωνα, γνωστό και ως "Πάρκο Αναψυχής"...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.