Κυριακή 2 Μαΐου 2010

ΑΜΕΛ: Μπαράζ συνεχών ελέγχων την τελευταία εβδομάδα

5 σχόλια

Μπαράζ συνεχών ελέγχων εισιτηρίων σε σταθμούς και συρμούς της ΑΜΕΛ, σχεδόν όλη την ημέρα, ακόμη και στα τελευταία δρομολόγια, έχει αρχίσει η εταιρεία λειτουργίας του μετρό την τελευταία εβδομάδα, μετά την συνειδητοποίηση της εταιρείας για τα πρώτα ελλείματα της αλλά και την υποβάθμιση των υπηρεσιών του μετρό από ενοχλητικούς λαθρεπιβάτες που άρχισαν την εμφάνιση τους (ναρκωμανείς, επαίτες, κτλ) κυρίως τροφοδοτούμενοι από την Γραμμή 1 των ΗΣΑΠ.

Ασφαλώς, οι υπόλοιπες εταιρείες με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ζημιών (ΗΣΑΠ,ΕΘΕΛ,ΗΛΠΑΠ,ΤΡΑΜ) συνεχίζουν να έχουν τους ελεγκτές εισιτηρίων ως ιδιαίτερα σπάνιο είδος στα βαγόνια τους, ενώ σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, οι λαθρεπιβάτες αγγίζουν και το 20% των επιβατών σε ΗΣΑΠ και ΕΘΕΛ (16% σε ΗΛΠΑΠ, 14% σε ΤΡΑΜ και μόλις 4% σε ΑΜΕΛ). Περιττό να τονίσουμε ότι τους ενοχλητικούς λαθρεπιβάτες, η ΗΣΑΠ ειδικά, τους έχει ατραξιόν και σήμα κατατεθέν των βαγονιών και των σταθμών της εδώ και πολλά χρόνια, οργίζοντας το επιβατικό της κοινό, ιδιαίτερα αυτή την "άσχημη" περίοδο που η Γραμμή 1 υπολειτουργεί. Το σίγουρο είναι πως και μετά την ανακαίνιση της επιδομής/υποδομής της, αν η ΗΣΑΠ δεν χαρακτηριστεί από τον επαγγελματισμό της ΑΜΕΛ (ή αν δεν συγχωνευθεί πλήρως με αυτή με απαραίτητη την επανεκπαίδευση του εργατικού δυναμικού της ΗΣΑΠ καθώς συνηθίζει να είναι αγενές και να επιδεικνύει γενική αντιεπαγγελματική συμπεριφορά), η Γραμμή 1 θα συνεχίζει να είναι το "μαύρο πρόβατο" του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας και ποτέ οι επιβάτες δεν θα μπορέσουν να την αποκαλέσουν μετρό, παρότι δεν θα έχει τεχνικώς τίποτε να ζηλέψει από τις γραμμές 2 και 3 (ίδια ταχύτητα, τηλεματική, υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας, σύστημα προστασίας συρμών,κτλ)...

5 σχόλια:

  • 3 Μαΐου 2010 στις 2:20 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Ναι αλά άλλη ηλικία έχει ο ΗΣΑΠ άλλη η ΑΜΕΛ και κατά την άποψή μου ούτε λόγος για συγκρίσεις

  • 3 Μαΐου 2010 στις 6:31 μ.μ.

    Με την ανακαίνιση της επιδομής/υποδομής η Γραμμή 1 δεν θα έχει κανένα τεχνικό μειονέκτημα έναντι των Γραμμών 2 και 3. Η αναβάθμιση που συντελείται αυτή τη στιγμή, πρόκειται ουσιαστικά για στρώσιμο ολοκαίνουργιας γραμμής και εξίσωση της τεχνικής ποιότητας των γραμμών αυτών.
    Η εταιρεία λειτουργίας της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) προσέφερε πολλά, αλλά δεν μπορεί η ανακαινισμένη Γραμμή 1 να συνεχίσει να λειτουργεί από μια εταιρεία που δεν ενδιαφέρεται για ποιοτικές και άνετες μετακινήσεις του επιβατικού της κοινού. Επίσης, είναι ανόητο να υπάρχουν 2 διαφορετικές εταιρείες λειτουργίας του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου στην Αθήνα, πρόκειται για πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία!
    Η εταιρεία ΗΣΑΠ, λόγω και των δύσκολων οικονομικών συγκυριών, πρέπει να συγχωνευθεί πλήρως από την ΑΜ και ΑΜΕΛ, με επανεκπαίδευση του προσωπικού της ΗΣΑΠ, ώστε και η Γραμμή 1 να έχει την απαιτούμενη ποιότητα ώστε να αποκαλείται "μετρό".

  • 4 Μαΐου 2010 στις 3:52 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    Έχουν το θράσσος για έλεγχο..
    το 1 ευρώ είναι αυτό που πληρώνω ως αντίτιμο για ποιοτικές υπηρεσίες.

    Τα συμπεράσματα
    δικά σας.

  • 9 Μαΐου 2010 στις 9:10 π.μ.
    Ανώνυμος :

    Η συγχώνευση είναι κάτι που θέλει πολύ δουλειά από τους αρμόδιους νομικούς που θα ασχοληθούν. Διότι οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ έχουν άλλη σύμβαση εργασίας με τον εργοδότη, σε σχέση με αυτούς της ΑΜΕΛ. Και πολύ πιο ευνοική, σε θέματα μονιμότητας κλπ. Όχι ότι δε γίνεται να υπάρξει συγχώνευση-απορρόφηση κλπ, αλλά θα πρέπει οι διοικήσεις να είναι έτοιμες για αντιδράσεις από την πλέυρά των εργαζομένων. Και καλό είναι, οι παράλογες για την εποχή αντιδράσεις να αντιμετωπιστούν σκληρά και εν τη γενέσει!

  • 24 Μαΐου 2010 στις 12:59 μ.μ.
    KONNECTORAS :

    Η σχέση εργασίας του προσωπικού των ΗΣΑΠ είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ με αυτήν του προσωπικού της ΑΜΕΛ!

    Αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου.

    Καμία διαφορά. Και βεβαίως ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ σε ΚΑΜΙΑ εταιρεία κοινής ωφέλειας.... Βεβαίως υφίσταται κανονισμός προσωπικού που ρυθμίζει κάποια θέματα άλλα σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει η έννοια της μονιμότητας όπως στον στενό δημόσιο τομέα!

    Οι όποιες διαφορές υπάρχουν είναι σε θέματα ΤΑΞΗΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ των μισθολογίων και ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ!!!

    Και βέβαια οι όποιες αντιδράσεις αν είναι κάποιους βολεμένους της γραμμής 1 νυχτοφύλακες του δημοτικού που λαμβάνουν 8+9 χιλιάρικα το μήνα, ε, αυτά κάπου θα τελειώσουν...

    Με μέτρο και μετρό όλα θα γίνουν...

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget