Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

12 άτομα ξήλωσαν μέσα σε 3 μέρες την ηλεκτροκίνηση της πολύπαθης Θήβας!

0 σχόλια

Στην σύλληψη 12 ατόμων για διατάραξη ασφάλειας σιδηροδρόμων, κλοπή και διακεκριμένη περίπτωση φθοράς καθώς και για αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος προχώρησε η Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας σημειώνοντας ακόμα σημαντική επιτυχία. Πιο συγκεκριμένα η υπόθεση αφορά στην κλοπή εναέριων χάλκινων καλωδίων ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ αλλά και διάφορες άλλες κλοπές στην περιοχή της Βοιωτίας.


Οι Αστυνομικοί της Ασφάλειας Λιβαδειάς, στο πλαίσιο στοχευμένης δράσης περιπολούσαν κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου του Ο.Σ.Ε., όταν εντόπισαν ΙΧΕ αυτοκίνητο να κινείται ύποπτα στο χώρο.

Οι πέντε Πακιστανοί που επέβαιναν στο αυτοκίνητο, κατά τον έλεγχο δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν την παρουσία τους εκεί ενώ στα ρούχα τους έφεραν εμφανή εντυπώματα τριβής, εξαιτίας μεταφοράς των καλωδίων και κοντά στην σιδηροδρομική γραμμή, στο ύψος του Χ / Σ 135 000, βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένα μέσα σε αυτοσχέδια κρύπτη 12 τμήματα εναέριου χάλκινου καλωδίου, τυλιγμένα σε αντίστοιχες αυτοσχέδιες κουλούρες, συνολικού μήκους 380 μέτρων περίπου, τα οποία είχαν κόψει.

Μετά από δυο μέρες οι Αστυνομικοί, Ο.Π.Κ.Ε με την συνδρομή της Α ', εντόπισαν άλλο ΙΧΕ αυτοκίνητο να κινείται κοντά στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Χ / Σ 135 000.

Έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει, αλλά αυτός ανέπτυξε ταχύτητα προσπαθώντας να διαφύγει, χωρίς όμως να τα καταφέρει, με αποτέλεσμα (άλλοι) 3 Πακιστανοί να συλληφθούν.

Όπως προέκυψε στη συνέχεια ήταν αυτοί που την προηγούμενη ημέρα είχαν κόψει 600 μέτρα καλώδια ηλεκτροκίνησης από το Χ / Σ 133 300 έως το Χ / Σ 133 900, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί για 15 λεπτά η επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Μάλιστα, μετά την ομολογία τους, κοντά στο σημείο βρέθηκε ένας χειροκίνητος κόφτης μετάλλων, επιμελώς κρυμμένος, ενώ σε έρευνα στο σπίτι τους, στην Μάνδρα βρέθηκαν 45 αυτοσχέδιες κουλούρες εναερίου χάλκινου καλωδίου ηλεκτροκίνησης, συνολικού μήκους 740 μέτρων, καθώς επίσης και σημαντικός αριθμός ενδιάμεσων συνδετήρων.


Την επόμενη ημέρα καθ υπόδειξη ενός από τους δράστες, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λιβαδειάς με την συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Μανδρας και της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής, πήγαν σε μάνδρα εμπορίας παλαιών σιδήρων, επί της Λ. Νάτο στα Άνω Λιόσια, και ενδιαφέρθηκαν να πουλήσουν 64 κιλά καμένα καλώδια, εισπράττοντας από τον ιδιοκτήτη της μάνδρας 254 ευρώ.

Ο ιδιοκτήτης συνελήφθη για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος και στην έρευνα που επακολούθησε, από κλιμάκιο της ΥΠ.Ε.Ε, διαπιστώθηκε ότι κάτω από νάιλον και μεταλλικά παραπετάσματα., έκρυβε ποσότητα χαλκού, την κατοχή του οποίου δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει: είχε 1.120 κιλά καθαρού χαλκού και 2.120 κιλά οξειδωμένου και αναμεμειγμένου με άλλα μέταλλα χαλκού, τα οποία κατασχέθηκαν και παραδόθηκαν στον Ο.Δ.Δ.Υ. για φύλαξη.

Στην Θήβα, οι Αστυνομικοί της Ασφάλειας, μαζί με συναδέλφους τους των Βαγίων και Αλιάρτου, περιπολούσαν επίσης το σιδηροδρομικό δίκτυο, όταν εντόπισαν ένα Ϊ.Χ.Φ. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τρεις Τσιγγάνοι!

Ο οδηγός του φορτηγού σε σχετικό σήμα στάθμευσης, ανέπτυξε ταχύτητα και τράπηκε σε φυγή, οι Αστυνομικοί το ακολούθησαν και το «μπλόκαραν» σε αγροτική περιοχή, βρίσκοντας μέσα υλικό του Ο.Σ.Ε. (15 μέτρα φέροντος αγωγού και 30 μέτρα μαλακά καλώδια) με ίχνη πρόσφατης κοπής.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι το υλικό είχε αφαιρεθεί από το Χ / Σ 112 000 του σιδηροδρομικού δικτύου Αθηνών - Θεσσαλονίκης, ενώ οι συλληφθέντες μαζί με άγνωστο αριθμό συνεργών τους και σε άγνωστο χρόνο, είχαν συστήσει σπείρες και αφαιρούσαν τα εναέρια χάλκινα καλώδια ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Οι δράστες δρούσαν νυχτερινές κυρίως ώρες και αφού προσέγγιζαν την γραμμή με Ι.Χ.Ε, αυτοκίνητα τα οποία τους αποβίβαζαν σε απόσταση τριακοσίων έως πεντακοσίων μέτρων από το δίκτυο, στη συνέχεια κινούμενοι πεζοί κατέφθαναν στο δίκτυο, όπου με χειροκίνητους κόφτες, που από προηγούμενες δράσεις τους είχαν κρύψει κοντά, προέβαιναν στην κοπή των καλωδίων και την συγκέντρωση αυτών σε προεπιλεγμένο σημείο.

Οι οδηγοί των ΙΧΕ αυτοκινήτων τους περίμεναν σε κεντρικούς δρόμους και γύρω στις 05,00 αφού ενημερώνονταν ότι οι συνεργοί τους έχουν συγκεντρώσει το υλικό, τότε μόνο πλησίαζαν, φόρτωναν συνεργούς και υλικό και κατευθύνονταν προς Αθήνα στα σπίτια τους, όπου και τα έκρυβαν.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι τα καλώδια ηλεκτροκίνησης χαλκού πωλούνταν από τους δράστες σε καταστήματα «μάνδρες» συλλογής παλαιών σιδήρων και μετάλλων στη Δυτική Αττική, αντί του ποσού των 4 ευρώ το κιλό και αφού, υπόδειξη καθ 'των ιδιοκτητών, έκαιγαν πριν τα καλώδια, προκειμένου να μην αναγνωρίζονται.

Αρμόδιοι υπάλληλοι του Ο.Σ.Ε. αναγνώρισαν τα καλώδια, διευκρινίζοντας ότι από τις δολιοφθορές θα μπορούσε να προκληθεί κίνδυνος στην ασφαλή διέλευση των διερχόμενων αμαξοστοιχιών και τραυματισμός των επιβαινόντων σε αυτές.

Οι συλληφθέντες με τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες σε βαθμό κακουργήματος παραπέμφθηκαν στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται μια σειρά ενεργειών, από Αστυνομικούς και συναρμόδιες υπηρεσίες δίωξης οικονομικού εγκλήματος, που συνεχίζουν τους ελέγχους σε μάνδρες μετάλλων, χαλκού και σιδήρου, σε περιοχές της Βοιωτίας και της Αττικής, καθώς και σε χυτήρια που προμηθεύονται κλεμμένες ποσότητες χαλκού, από διάφορους προμηθευτές τους.

ΠΗΓΗ: Athens-Online Blog

-----------------------------------------------------------------------

Να σημειώσουμε πως οι κλοπές των καλωδίων ηλεκτροκίνησης στην περιοχή της Θήβας έχει καταντήσει πλέον ρουτίνα για την Αστυνομία της περιοχής...
Τα καλώδια ξηλώνονται σιγά-σιγά, απομακρύνοντας το όνειρο της ηλεκτροκίνησης Αθήνα-Θεσσαλονίκη που καρκινοβατεί εδώ και 20 χρόνια...
Απλά η Θήβα θα καταλήξει όπως και όλο το τμήμα ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΟΙΝΟΗ που παρότι είχε εγκατασταθεί η ηλεκτροκίνηση, ξηλώθηκε όλη κατά καιρούς...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget