ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Μαΐου
(28)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Βανδαλισμένοι ανελκυστήρες στον σταθμ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κλοπή χάλκινων καλωδιών τηλεπι...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η Επιτροπή Κατοίκων Άνω Κυψέλη...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στροφή στα ΜΜΜ... (Τώρα που αλ...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Απόσπασμα συνέντευξης τύπου απ...
- Συνέλαβαν 72 «πορτοφολάδες» στον ΗΣΑΠ
- ΕΘΕΛ: Πέμπτη 27 Μαϊου 2010: Απεργία λεωφορείων από...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η πεζοδρόμηση της Βασ.Όλγας θα αποτύχει ...
- ΟΛΠ: Ενδιαφέρον 7 κατασκευαστικών οίκων για το mon...
- 12 άτομα ξήλωσαν μέσα σε 3 μέρες την ηλεκτροκίνηση...
- ΗΣΑΠ: Απεγκλωβισμός 75χρονού από το σιδηροδρομικό ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τελική πρόταση του ιστολογίου μας για ολ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μια πρόταση για την επαναχάραξη του τμήμ...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: H καχυποψία μας για τη Siemens...
- ΣΦΣ: Επιστολή ΣΦΣ Αρκαδίας για την απειλούμενη με ...
- ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σχέδιο για μετατάξεις, Μαχαίρι ...
- ΟΑΣΑ: 20 Μαϊου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τραμ, ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο ...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα με ένα νεκρό στις Τζιτζιφιές
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Απριλίου 2010
- ΤΡΑΜ: "Περίεργη" προκήρυξη για επαναπρογραμματισμό...
- ΗΣΑΠ: Παραδόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΤΑΥΡΟΣ
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Πρόστιμο 110.000 ευρώ από την Πολεοδο...
- Αφιέρωμα: Αστεία περί μετακίνησης: Να τους τα πάρε...
- Κυριακή 9 Μαϊου 2010: Πανελλαδική ποδηλατοπορεία κ...
- ΟΑΣΑ: 5 Μαϊου 2010: Απεργία
- ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 και 5 Μαϊου 2010: Απεργία
- ΑΜΕΛ: Μπαράζ συνεχών ελέγχων την τελευταία εβδομάδα
Τετάρτη 26 Μαΐου 2010
12 άτομα ξήλωσαν μέσα σε 3 μέρες την ηλεκτροκίνηση της πολύπαθης Θήβας!
στις
10:58 π.μ.
Αναρτήθηκε από
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών
0
σχόλια
Στην σύλληψη 12 ατόμων για διατάραξη ασφάλειας σιδηροδρόμων, κλοπή και διακεκριμένη περίπτωση φθοράς καθώς και για αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος προχώρησε η Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας σημειώνοντας ακόμα σημαντική επιτυχία. Πιο συγκεκριμένα η υπόθεση αφορά στην κλοπή εναέριων χάλκινων καλωδίων ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ αλλά και διάφορες άλλες κλοπές στην περιοχή της Βοιωτίας.
Οι Αστυνομικοί της Ασφάλειας Λιβαδειάς, στο πλαίσιο στοχευμένης δράσης περιπολούσαν κατά μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου του Ο.Σ.Ε., όταν εντόπισαν ΙΧΕ αυτοκίνητο να κινείται ύποπτα στο χώρο.
Οι πέντε Πακιστανοί που επέβαιναν στο αυτοκίνητο, κατά τον έλεγχο δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν την παρουσία τους εκεί ενώ στα ρούχα τους έφεραν εμφανή εντυπώματα τριβής, εξαιτίας μεταφοράς των καλωδίων και κοντά στην σιδηροδρομική γραμμή, στο ύψος του Χ / Σ 135 000, βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένα μέσα σε αυτοσχέδια κρύπτη 12 τμήματα εναέριου χάλκινου καλωδίου, τυλιγμένα σε αντίστοιχες αυτοσχέδιες κουλούρες, συνολικού μήκους 380 μέτρων περίπου, τα οποία είχαν κόψει.
Μετά από δυο μέρες οι Αστυνομικοί, Ο.Π.Κ.Ε με την συνδρομή της Α ', εντόπισαν άλλο ΙΧΕ αυτοκίνητο να κινείται κοντά στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Χ / Σ 135 000.
Έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει, αλλά αυτός ανέπτυξε ταχύτητα προσπαθώντας να διαφύγει, χωρίς όμως να τα καταφέρει, με αποτέλεσμα (άλλοι) 3 Πακιστανοί να συλληφθούν.
Όπως προέκυψε στη συνέχεια ήταν αυτοί που την προηγούμενη ημέρα είχαν κόψει 600 μέτρα καλώδια ηλεκτροκίνησης από το Χ / Σ 133 300 έως το Χ / Σ 133 900, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί για 15 λεπτά η επιβατική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Μάλιστα, μετά την ομολογία τους, κοντά στο σημείο βρέθηκε ένας χειροκίνητος κόφτης μετάλλων, επιμελώς κρυμμένος, ενώ σε έρευνα στο σπίτι τους, στην Μάνδρα βρέθηκαν 45 αυτοσχέδιες κουλούρες εναερίου χάλκινου καλωδίου ηλεκτροκίνησης, συνολικού μήκους 740 μέτρων, καθώς επίσης και σημαντικός αριθμός ενδιάμεσων συνδετήρων.
Την επόμενη ημέρα καθ υπόδειξη ενός από τους δράστες, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λιβαδειάς με την συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Μανδρας και της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής, πήγαν σε μάνδρα εμπορίας παλαιών σιδήρων, επί της Λ. Νάτο στα Άνω Λιόσια, και ενδιαφέρθηκαν να πουλήσουν 64 κιλά καμένα καλώδια, εισπράττοντας από τον ιδιοκτήτη της μάνδρας 254 ευρώ.
Ο ιδιοκτήτης συνελήφθη για αποδοχή προϊόντων εγκλήματος και στην έρευνα που επακολούθησε, από κλιμάκιο της ΥΠ.Ε.Ε, διαπιστώθηκε ότι κάτω από νάιλον και μεταλλικά παραπετάσματα., έκρυβε ποσότητα χαλκού, την κατοχή του οποίου δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει: είχε 1.120 κιλά καθαρού χαλκού και 2.120 κιλά οξειδωμένου και αναμεμειγμένου με άλλα μέταλλα χαλκού, τα οποία κατασχέθηκαν και παραδόθηκαν στον Ο.Δ.Δ.Υ. για φύλαξη.
Στην Θήβα, οι Αστυνομικοί της Ασφάλειας, μαζί με συναδέλφους τους των Βαγίων και Αλιάρτου, περιπολούσαν επίσης το σιδηροδρομικό δίκτυο, όταν εντόπισαν ένα Ϊ.Χ.Φ. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τρεις Τσιγγάνοι!
Ο οδηγός του φορτηγού σε σχετικό σήμα στάθμευσης, ανέπτυξε ταχύτητα και τράπηκε σε φυγή, οι Αστυνομικοί το ακολούθησαν και το «μπλόκαραν» σε αγροτική περιοχή, βρίσκοντας μέσα υλικό του Ο.Σ.Ε. (15 μέτρα φέροντος αγωγού και 30 μέτρα μαλακά καλώδια) με ίχνη πρόσφατης κοπής.
Από την προανάκριση προέκυψε ότι το υλικό είχε αφαιρεθεί από το Χ / Σ 112 000 του σιδηροδρομικού δικτύου Αθηνών - Θεσσαλονίκης, ενώ οι συλληφθέντες μαζί με άγνωστο αριθμό συνεργών τους και σε άγνωστο χρόνο, είχαν συστήσει σπείρες και αφαιρούσαν τα εναέρια χάλκινα καλώδια ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
Οι δράστες δρούσαν νυχτερινές κυρίως ώρες και αφού προσέγγιζαν την γραμμή με Ι.Χ.Ε, αυτοκίνητα τα οποία τους αποβίβαζαν σε απόσταση τριακοσίων έως πεντακοσίων μέτρων από το δίκτυο, στη συνέχεια κινούμενοι πεζοί κατέφθαναν στο δίκτυο, όπου με χειροκίνητους κόφτες, που από προηγούμενες δράσεις τους είχαν κρύψει κοντά, προέβαιναν στην κοπή των καλωδίων και την συγκέντρωση αυτών σε προεπιλεγμένο σημείο.
Οι οδηγοί των ΙΧΕ αυτοκινήτων τους περίμεναν σε κεντρικούς δρόμους και γύρω στις 05,00 αφού ενημερώνονταν ότι οι συνεργοί τους έχουν συγκεντρώσει το υλικό, τότε μόνο πλησίαζαν, φόρτωναν συνεργούς και υλικό και κατευθύνονταν προς Αθήνα στα σπίτια τους, όπου και τα έκρυβαν.
Από την προανάκριση προέκυψε ότι τα καλώδια ηλεκτροκίνησης χαλκού πωλούνταν από τους δράστες σε καταστήματα «μάνδρες» συλλογής παλαιών σιδήρων και μετάλλων στη Δυτική Αττική, αντί του ποσού των 4 ευρώ το κιλό και αφού, υπόδειξη καθ 'των ιδιοκτητών, έκαιγαν πριν τα καλώδια, προκειμένου να μην αναγνωρίζονται.
Αρμόδιοι υπάλληλοι του Ο.Σ.Ε. αναγνώρισαν τα καλώδια, διευκρινίζοντας ότι από τις δολιοφθορές θα μπορούσε να προκληθεί κίνδυνος στην ασφαλή διέλευση των διερχόμενων αμαξοστοιχιών και τραυματισμός των επιβαινόντων σε αυτές.
Οι συλληφθέντες με τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες σε βαθμό κακουργήματος παραπέμφθηκαν στις αρμόδιες Εισαγγελικές Αρχές, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται μια σειρά ενεργειών, από Αστυνομικούς και συναρμόδιες υπηρεσίες δίωξης οικονομικού εγκλήματος, που συνεχίζουν τους ελέγχους σε μάνδρες μετάλλων, χαλκού και σιδήρου, σε περιοχές της Βοιωτίας και της Αττικής, καθώς και σε χυτήρια που προμηθεύονται κλεμμένες ποσότητες χαλκού, από διάφορους προμηθευτές τους.
ΠΗΓΗ: Athens-Online Blog
-----------------------------------------------------------------------
Να σημειώσουμε πως οι κλοπές των καλωδίων ηλεκτροκίνησης στην περιοχή της Θήβας έχει καταντήσει πλέον ρουτίνα για την Αστυνομία της περιοχής...
Τα καλώδια ξηλώνονται σιγά-σιγά, απομακρύνοντας το όνειρο της ηλεκτροκίνησης Αθήνα-Θεσσαλονίκη που καρκινοβατεί εδώ και 20 χρόνια...
Απλά η Θήβα θα καταλήξει όπως και όλο το τμήμα ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ-ΟΙΝΟΗ που παρότι είχε εγκατασταθεί η ηλεκτροκίνηση, ξηλώθηκε όλη κατά καιρούς...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.