ΠΡΟΣΟΧΗ!
Στο chat room, ακριβώς από κάτω, μην ξεχνάτε ότι κατά τον ορισμό ονόματος/ψευδώνυμου πρέπει να γράφετε με ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να ΜΗΝ αφήσετε κενό μεταξύ των λέξεων (πχ. ονόματος-επωνύμου).
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
Όταν γράφεται το μήνυμα, παρακαλείστε να γράφετε με ΕΛΛΗΝΙΚΑ, τα greeklish, εκτός από προσβολή στην γλώσσα μας, μας κάνουν να ξεχνάμε και την ορθογραφία...!
;-)
CHAT ROOM
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Ακολουθούν οι "ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ" ανά κατηγορία ΜΜΜ, όπου θα βρείτε πληροφορίες και αναρτήσεις για το μέσο που σας ενδιαφέρει.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ
ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Μόνο ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ από τις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ αναρτούν τις αποδοχές των διευθύνοντων συμβούλων!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΕ: Δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ, βάζουμε μπρος τα ΙΧ!
ΕΘΕΛ: Ο out of date εκπαιδευτικός ξεφτιλίζει τους out of date ελεγκτές με τα νομικά παίγνια του ΟΑΣΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Στον αέρα η αναδιάρθρωση - Ζημιές για τον Ιανουάριο για όλες τις συγκοινωνιακές εταιρείες πλην της κερδοφόρας ΑΜΕΛ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Γιατί το πταίσμα είναι απαραίτητο...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Καταργούμε ΜΜΜ, επιδοτούμε ΙΧ!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα πολλά αυτοκίνητα προκαλούν μέχρι και... εγκεφαλικό!
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Συνοπτική παρουσίαση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των Αστικών Συγκοινωνιών
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Υποψήφιοι δήμαρχοι σε παράκρουση με τη σταθερή τροχιά!...
ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Η ανικανότητα μας στην πάταξη της λαθρεπιβίβασης θα επιβαρύνει τους νομοταγείς επιβάτες! (Κλασική Νεοελληνική Προσέγγιση!)
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μετατροπές των λεωφορειολωρίδων σε λωρίδες στάθμευσης!
ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου μέσω ΣΔΙΤ
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΟΑΣΑ: 4 Απριλίου 2011: Ενεργοποιείται Σώμα Ελεγκτών Κομίστρου και (σύντομα) έρχονται οι νέες συγκοινωνιακές εταιρείες (με 13 χρόνια καθυστέρηση...)
ΟΑΣΑ: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ΚΑΙ μπάρες στον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο
ΟΑΣΑ: Αντιμετώπιση διακίνησης πλαστών εισιτηρίων και λαθρεπιβίβασης
ΟΑΣΑ: Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για την Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Συστήματος Τηλεματικής μέσω ΣΔΙΤ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Αν συνεχιστεί η λαθρεπιβίβαση, θα αυξηθούν περαιτέρω τα κόμιστρα!
ΣΤΑΣΥ (ΗΣΑΠ)
ΚΑΣ: Προσωρινή κατάχωση του βωμού των 12 θεών - Πυροτεχνήματα υπογειοποίησης για κατευνασμό των διαμαρτυριών από ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
-Από 25 Ιουνίου 2010 και μέχρι νεωτέρας αναστέλλεται η μεταμεσονύκτια λειτουργία της Παρασκευής και του Σαββάτου της γραμμής μετρό 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ από 00:15 έως 02:00, λόγω ανάγκης επιτάχυνσης των εργασιών ανακαίνισης.
ΗΣΑΠ: Νεαροί βάνδαλοι ακινητοποίησαν συρμό για να τον... "στολίσουν"!
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Βιαστικά πυροτεχνήματα για τον ΗΣΑΠ...
ΣΤΑΣΥ (ΑΜΕΛ)
ΑΜΕΛ: Πληροφορίες σχετικά με το Πιλοτικό Πρόγραμμα Μεταφορά Ποδηλάτων
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
Εκστρατεία Ενημέρωσης προς το Επιβατικό Κοινό από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.)
ΑΜΕΛ: 1η Μαρτίου 2011: Πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς ποδηλάτων
ΑΜΕΛ: Νόμιμες... απειλές!
ΑΜΕΛ: Συστηματική υποβάθμιση υπηρεσιών a la New York Subway!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Σύγχρονοι, οικολογικοί, ελαφρύτεροι οι συρμοί 3ης γενιάς
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Αποτελέσματα διαγωνισμού για την επέκταση στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Μίζες 300.000 ευρώ με Siemens και Deutsche Βahn Ιnternational
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: "Τσουλάει" αργά και αθόρυβα η επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Προσθήκη αρχαιολογικών ευρημάτων στις προθήκες του σταθμού ΑΙΓΑΛΕΩ
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Η Siemens μας κρατά αιχμάλωτους! (;)
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: (Κι άλλη!) Χρηματοδότηση για μερικά από τα ηδη χρηματοδοτημένα των ηδη χρηματοδοτούμενων έργων!
ΤΡΑΜ
ΣΤΑΣΥ: Επερώτηση στη Βουλή για την επέκταση του τραμ στην Αργυρούπολη
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΚΟΚ: 500% αύξηση στο πρόστιμο παρεμπόδισης κυκλοφορίας τραμ
ΤΡΑΜ: "Ήρωες" οι μηχανοδηγοί - Καθημερινή "οδύσσεια" από κάφρους οδηγούς και απρόσεκτους πεζούς
ΤΡΑΜ & ΗΛΠΑΠ: Δολιοφθορές σε ακυρωτικά μηχανήματα από εισιτήρια με κόλλα!
ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ: Δεν θέλουμε τραμ, θέλουμε μετρό!
ΤΡΑΜ: Σε εθνικά και διεθνή δικαστήρια για την επέκταση στον Πειραιά!
ΤΡΑΜ: Συνεχίζονται οι βελτιώσεις του "πράσινου κύματος"
ΟΣΕ / ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων προαστιακού και δρομολογίων Χαλκίδας λόγω εργασιών αναβάθμισης (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012: Μεταβολές δρομολογίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012: Νέο πλέγμα δρομολογίων για τα λεωφορεία Πάτρας - Κιάτου (κάντε κλίκ εδώ)
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αύξηση εισιτηρίων στον "προαστιακό" Χαλκίδας
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Παράτησαν φορτηγό πάνω στις γραμμές στη Νέα Πέραμο!
ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπράτηση της νέας διπλής ΣΓΥΤ Κιάτο - Ροδοδάφνη
Εξυπηρέτηση με αστικά μέσα μεταφοράς του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ )»
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Κίνδυνος ατυχήματος στο Λιανοκλάδι από την εγκληματική αδιαφορία της διοίκησης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σε αργό θάνατο καταδικασμένο το μέσο - Δεκάδες προβλήματα - Μεγάλες δυνατότητες - Μηδαμινή αξιοποίηση
HOT! Amnizia: Ολοκληρωτική καταστροφή για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο η αντισιδηροδρομική πολιτική εσκεμμένης απαξίωσης και η ανικανότητα!
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών μας το αναλαμβάνουν οι... φίλοι του τρένου!
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011: Εγκαίνια σταθμού ΑΧΑΡΝΕΣ
ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Μονόδρομος η διάλυση της εργολαβίας του προαστιακού
ΑΣΤΕΙΑ: Αλλαγές στις θυγατρικές και στον όμιλο επιχειρήσεων ΟΣΕ
ΓΑΙΑΟΣΕ: Μετατροπή των ανενεργών σιδ.γραμμών σε ποδηλατόδρομους - "Άλλοθι για το ξήλωμα του σιδηροδρόμου" καταλογίζουν σιδηροδρομόφιλοι και οικολόγοι
ΠΑΤΡΑ: Για τα καλά ο προαστιακός στη ζωή των κατοίκων!
Amnizia: Καταγγελία για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Επιστολή διαμαρτυρίας από το Δίκτυο Επιβατών
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 30 Ιανουαρίου 2011: Κλείνουμε και τα υπόλοιπα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κινηματογραφικά γυρίσματα στον (υπό κατάργηση από 01/01/2011) Σ.Σ. Καλαμάτας
ΟΣΕ: ΑΙΣΧΟΣ!: Οι υπάλληλοι ξηλώνουν ό,τι έχει απομείνει! Ζημιές και εκτροχιασμός από κλοπές καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σιδηροτροχιών!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Άλση/Πάρκα/Πλατείες (4)
- ΑΜΕΛ (66)
- Απεργίες (123)
- Απολύσεις (2)
- Αστεία (10)
- Αστυνομία (2)
- Ασφάλεια (7)
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (60)
- Ατυχήματα (24)
- Αφιερώματα (36)
- Βανδαλισμοί (19)
- Βελτιώσεις (55)
- Βίντεο (1)
- ΓΑΙΑΟΣΕ (6)
- ΔΕΚΟ (3)
- Δελτία Τύπου (1)
- Δήμοι (12)
- Δημοσιεύματα τύπου (61)
- Διαμαρτυρίες (25)
- Διοίκηση (22)
- Δυστυχήματα (11)
- ΕΔΙΣΥ (3)
- ΕΕ (2)
- ΕΘΕΛ (67)
- Εισιτήρια (21)
- Εκδηλώσεις (17)
- Εκπτώσεις (2)
- Εξυγίανση (1)
- Εξωτερικό (20)
- Επεκτάσεις (63)
- ΕΠΙΒΑΤΗΣ (7)
- ΕΡΓΟΣΕ (20)
- Έρευνες (4)
- Ευρήματα (7)
- Ηλεκτροκίνηση (4)
- ΗΛΠΑΠ (49)
- ΗΣΑΠ (89)
- Ιδιωτικοποίηση (15)
- ΙΧ (5)
- Κάπνισμα (1)
- Καταγγελίες (21)
- Κινήματα (5)
- Κλοπές/Δολιοφθορές (30)
- ΚΤΕΛ (1)
- Κυβέρνηση (11)
- Λαθρεπιβίβαση (20)
- Λεωφορειολωρίδες (9)
- Μεταβολές/Ακυρώσεις δρομολογίων (191)
- ΝΕΟ INKA (2)
- ΟΑΣΑ (133)
- ΟΑΣΘ (3)
- Οδοντωτός (3)
- Οικολογία/Περιβάλλον (33)
- ΟΣΕ (130)
- ΟΣΥ (65)
- Παραβιάσεις (25)
- Παραλείψεις (3)
- Παρανομίες (15)
- Πάρκα (3)
- Πεζόδρομοι (11)
- Ποδήλατα (18)
- Ποδηλατόδρομοι (14)
- Ποιότητα ζωής (68)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ (107)
- Προτάσεις (2)
- ΣΔΙΤ (7)
- ΣΕΣ (2)
- ΣΠΑΠ (3)
- ΣΤΑΣΥ (105)
- Συγχωνεύσεις (4)
- Συντήρηση (4)
- ΣΦΣ (4)
- Σωματεία (11)
- Τηλεματική (5)
- ΤΡΑΙΝΟΣΕ (91)
- ΤΡΑΜ (92)
- Τρομοκρατικές επιθέσεις (8)
- Υποβαθμίσεις (50)
- Υπουργείο Περιβάλλοντος (14)
- Υπουργείο Υποδομών (86)
- Φήμες (4)
- Amnizia (3)
- LRT (1)
- Monorail (2)
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2013
(41)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(124)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2011
(308)
- ► Δεκεμβρίου (19)
- ► Σεπτεμβρίου (17)
- ► Φεβρουαρίου (31)
- ► Ιανουαρίου (31)
-
▼
2010
(222)
- ► Δεκεμβρίου (39)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
-
▼
Μαΐου
(28)
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Βανδαλισμένοι ανελκυστήρες στον σταθμ...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Κλοπή χάλκινων καλωδιών τηλεπι...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Η Επιτροπή Κατοίκων Άνω Κυψέλη...
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ: Στροφή στα ΜΜΜ... (Τώρα που αλ...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: Απόσπασμα συνέντευξης τύπου απ...
- Συνέλαβαν 72 «πορτοφολάδες» στον ΗΣΑΠ
- ΕΘΕΛ: Πέμπτη 27 Μαϊου 2010: Απεργία λεωφορείων από...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η πεζοδρόμηση της Βασ.Όλγας θα αποτύχει ...
- ΟΛΠ: Ενδιαφέρον 7 κατασκευαστικών οίκων για το mon...
- 12 άτομα ξήλωσαν μέσα σε 3 μέρες την ηλεκτροκίνηση...
- ΗΣΑΠ: Απεγκλωβισμός 75χρονού από το σιδηροδρομικό ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τελική πρόταση του ιστολογίου μας για ολ...
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Μια πρόταση για την επαναχάραξη του τμήμ...
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ: H καχυποψία μας για τη Siemens...
- ΣΦΣ: Επιστολή ΣΦΣ Αρκαδίας για την απειλούμενη με ...
- ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Σχέδιο για μετατάξεις, Μαχαίρι ...
- ΟΑΣΑ: 20 Μαϊου 2010: Απεργία ΜΜΜ
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τραμ, ποδηλατόδρομοι και πεζοδρόμια στο ...
- ΤΡΑΜ: Δυστύχημα με ένα νεκρό στις Τζιτζιφιές
- ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Πρόοδος επεκτάσεων Απριλίου 2010
- ΤΡΑΜ: "Περίεργη" προκήρυξη για επαναπρογραμματισμό...
- ΗΣΑΠ: Παραδόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΤΑΥΡΟΣ
- ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Πρόστιμο 110.000 ευρώ από την Πολεοδο...
- Αφιέρωμα: Αστεία περί μετακίνησης: Να τους τα πάρε...
- Κυριακή 9 Μαϊου 2010: Πανελλαδική ποδηλατοπορεία κ...
- ΟΑΣΑ: 5 Μαϊου 2010: Απεργία
- ΟΣΕ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: 4 και 5 Μαϊου 2010: Απεργία
- ΑΜΕΛ: Μπαράζ συνεχών ελέγχων την τελευταία εβδομάδα
Τετάρτη 26 Μαΐου 2010
ΟΛΠ: Ενδιαφέρον 7 κατασκευαστικών οίκων για το monorail Λιμένα Πειραιώς
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης ενημέρωσε ότι στη διαδικασία πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εγκατάσταση υπερυψωμένου συστήματος μεταφοράς προσώπων (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένα Πειραιώς, υποβλήθηκαν τεχνικές προτάσεις από τις ακόλουθες εταιρείες και ενώσεις εταιρειών:
1. BOMBARDIER TRANSPORTATION ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της BOMBARDIER TRANSPORTATION G.m.b.H. (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία).
2. Ένωση εταιρειών J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. (Κατασκευαστική εταιρεία) – INTAMIN TRANSPORTATION LTD (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Λιχτενστάιν και εγκαταστάσεις σε Ελβετία, Γερμανία και Ολλανδία)
3. METRAIL AG (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Ην. Βασίλειο)
4. SCOMI ENGINEERING (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Μαλαισία) – 2π ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
5. SIEMENS ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της SIEMENS A.G. (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία)
6. Ένωση εταιρειών ARCHIRODON (Κατασκευαστική εταιρεία) – URBANAUT COMPANY (Εταιρεία ανάπτυξης μεταφορικών συστημάτων με έδρα τις Η.Π.Α.) – ROWIN Co (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Ν. Κορέα)
7. FCC CONSTRUCTION (Κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Ισπανία)
Ήδη ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει συγκροτήσει ομάδες εργασίας για την τεχνική, νομική και οικονομική επεξεργασία του έργου, το οποίο αναβαθμίζει ποιοτικά και οικολογικά τη διακίνηση επιβατών στον Πειραιά, με στόχο το ταχύτερο δυνατό να εκδοθεί η τελική προκήρυξη κατασκευής του έργου. Για το έργο αυτό έχουν ήδη εκδοθεί οι απαιτούμενοι περιβαλλοντικοί όροι και έχει καθολικά γίνει αποδεκτό από όλους τους φορείς της πόλης και του λιμανιού, αφού πέρα από τους διακινούμενους επιβάτες στα διάφορα σημεία του λιμανιού, θα το χρησιμοποιούν και οι κάτοικοι, αλλά κυρίως τα εκατομμύρια των τουριστών των κρουαζιερόπλοιων, τα οποία θα αποκτήσουν έτσι εύκολη πρόσβαση στο Κέντρο και την Αγορά του Πειραιά.
6 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.
ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).
Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η φωτό της εβδομάδας
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Θα μπορούσατε να δώσετε περισσότερες πληροφορίες,εαν είναι εύκολο,για το κόστος υλοποίησης του προγράμματος,την χωρητικότητα του συγκεκριμένου μέσου και την μέγιστη συχνότητα των δρομολογίων;Θα σας ήταν εύκολο να κάνετε συγκρίσεις με το τραμ και το μέτρο;
Βασικά σημεία monorail Πειραιά:
1.Χωρητικότητα παρόμοια με το τραμ (ίσως και λιγότερη)
2. Αραιά δρομολόγια ανα 10 λεπτά περίπου (Αν φτιαξουν μονή γραμμή, ακόμη χειρότερα)
3.Χάραξη περιμετρικά του Λιμένα Πειραιώς (πρόταση χάραξης τραμ από τον ΟΛΠ στο Υπ.Υποδομών)
4. Εξ ολοκλήρου κατασκευή και λειτουργία από ιδιώτη (ΟΛΠ- Οργανισμός Λιμένα Πειραιώς)
5. Ελεύθερη πρόσβαση όχι μόνο σε επιβάτες πλοίων αλλά και σε κατοίκους. (Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΟΛΠ)
6. Πλήρης ασυμβατότητα συρμών με οποιοδήποτε άλλο μέσο
7. Ταχύτητα παρόμοια του τραμ
8. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και διακοπής τροφοδοσίας, οι συρμοί σταματούν και οι επιβάτες εγκλωβίζονται σε 20 μέτρα ύψος(!)
Αλλά νομίζω πως δεν θα έπρεπε να ανησυχούμε για το τελευταίο, καθώς οι πιθανότητες είναι μηδαμινές...
Καλημέρα,ευχαριστώ...Γνωρίζετε πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός χιλιομέτρου monorail;Εαν πρόκειται να έχει αραιά δρομολόγια και χωρητικότητα ίση με το τραμ τότε ποιός ο λόγος να κατασκευαστεί;Δεν θα έχει κατι να προσφέρει στην ευρύτερη περιοχη...Στην Ιαπωνία υπάρχει γραμμη 18 χλμ η οποία εχει ημερήσια επιβατικη κίνηση 140.000!!!!Από την άλλη τα περισσότερα monorail χρησιμοποιούνται για πολύ μικρές αποστάσεις,αρκετά σε ζωολογικούς κήπους!!!!,πράγμα που σημαίνει οτι προορίζονται μάλλον για περιοχές με χαμηλή επιβατικη κίνηση,πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στον Πειραιά.Είμαι πολύ περίεργος να μάθω την συχνότητα των δρομολογίων,εαν θα σχεδιασεί να εξυπηρετεί όλη την περιοχή ή θα είναι αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση του λιμανιού 'εντός των τοιχών' του έχοντας αραιά δρομολόγια τα οποία θα αυξάνουν τις ώρες αιχμής,δηλαδή πριν τον απόπλου μεγάλων πλοίων και κατα την αποβίβαση των ταξιδιωτών απο αυτά
Προφανώς το δεύτερο (περιμετρικά μόνο για το λιμάνι) με περισσότερα δρομολόγια σε αναχωρήσεις/αφίξεις πλοίων... Μην ξεχνάμε πως δεν είναι μια δημόσια κατασκευή για το συμφέρον όλων των πολιτών, αλλά μια ιδιωτική κατασκευή για το συμφέρον των πελατών. Ευκαιριακά θα μπορούν να το χρησιμοποιούν και οι κάτοικοι. Αν φτιαχθεί διπλή γραμμή, νομίζω πως τα δρομολόγια θα είναι συχνά. Πάντως, μην ξεχνάμε πως θα είναι ένα περίεργο ΜΣΤ και πολύς κόσμος τις πρώτες μέρες, χωρίς να χρειάζεται να παει κάπου, θα κατέβει στον Πειραιά για να πάρει μια γεύση από το monorail, όπως ακριβώς είχε γίνει στα εγκαίνια μετρό και τραμ, απλά από περιέργεια. Για αυτό τις πρώτες μέρες πρέπει να έχει πολύ συχνά δρομολόγια, καθώς και πρέπει να κατασκευαστεί με διπλή γραμμή.
ΥΓ.Δεν γνωρίζω πόσο κοστίζει η κατασκευή, υποθέτω, όμως, λίγο περισσότερο από το τραμ, καθώς ουσιατικά είναι εναέριος τροχιόδρομος.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΠΛΗ Η ΓΡΑΜΜΗ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 1Ο ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ; ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΝΙΑΙΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΜΜ
θα ηθελα μονο να πω τη γνωμη μου για το εν λογω εργο:
το λιμανι του πειραια ειναι το ασχημοτερο λιμανι που εχω προσεγγισει με κρουζιεροπλοιο. τα κτιρια ειναι παλια και σαπια, οι δρομοι βρωμικοι, υποφωτισμενοι, τα δημοσια κτιρια καταθλιπτικα, γυφτοι τρεχουν πανω κατω ολη μερα και ολη νυχτα, το λιμανι μοιαζει με κακο φαντασμα της δεκαετιας 30 με ενα κυκλοφοριακο που μονο στο αφγανισταν βρισκεις.
αν το monorail μπει μεσα σε ολα αυτα που υπαρχουν ηδη τοτε θα ειναι ενα τραγικο τσιρκο. το masterplan ωραιο ειναι με τα μουσεια και τις επενδυσεις αλλα πρωτα ΠΡΕΠΕΙ να γινουν τα βασικα: να λυθει το κυκλοφοριακο προβλημα, να μην επιτρεπονται αυτοκινητα και να δημιουργηθουν μεγαλα παρκινγκ ΥΠΟΓΕΙΑ, να μπει πρασινο σε οοοολη την ακρογραμμη, να φωτιστει οοολη η ακτογραμμη, να δωθουν τα κτιρια σε ναυτιλιακες και αλλες επιχειρησεις να ανανεωθει ο αρχιτεκτονικος ιστος, να υπαρξει επιτελους μια ρυθμιση κυκλοφοριας αυτοκινητων στις προβλητες και τα αθλια περιπτερα εισητηριων να μεταφερθουν στα κτιρια που ερειπωνονται απο πισω, να γινουν ευρωπαικου τυπου καφετεριες και waiting lounges στις προβλητες. το λιμανι του πειραια θα μπορουσε να ηταν αστραφτερο σα το λιμανι του hong kong αλλα με τους αθλιους πολιτικους και το κοιμισμενο αμορφωτο νεοελληνα ολα ειναι χαμενα..