Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΟΛΠ: Ενδιαφέρον 7 κατασκευαστικών οίκων για το monorail Λιμένα Πειραιώς

6 σχόλια

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης ενημέρωσε ότι στη διαδικασία πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εγκατάσταση υπερυψωμένου συστήματος μεταφοράς προσώπων (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένα Πειραιώς, υποβλήθηκαν τεχνικές προτάσεις από τις ακόλουθες εταιρείες και ενώσεις εταιρειών:
1. BOMBARDIER TRANSPORTATION ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της BOMBARDIER TRANSPORTATION G.m.b.H. (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία).

2. Ένωση εταιρειών J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. (Κατασκευαστική εταιρεία) – INTAMIN TRANSPORTATION LTD (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Λιχτενστάιν και εγκαταστάσεις σε Ελβετία, Γερμανία και Ολλανδία)

3. METRAIL AG (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Ην. Βασίλειο)

4. SCOMI ENGINEERING (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Μαλαισία) – 2π ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

5. SIEMENS ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της SIEMENS A.G. (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία)

6. Ένωση εταιρειών ARCHIRODON (Κατασκευαστική εταιρεία) – URBANAUT COMPANY (Εταιρεία ανάπτυξης μεταφορικών συστημάτων με έδρα τις Η.Π.Α.) – ROWIN Co (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Ν. Κορέα)

7. FCC CONSTRUCTION (Κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Ισπανία)

Ήδη ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει συγκροτήσει ομάδες εργασίας για την τεχνική, νομική και οικονομική επεξεργασία του έργου, το οποίο αναβαθμίζει ποιοτικά και οικολογικά τη διακίνηση επιβατών στον Πειραιά, με στόχο το ταχύτερο δυνατό να εκδοθεί η τελική προκήρυξη κατασκευής του έργου. Για το έργο αυτό έχουν ήδη εκδοθεί οι απαιτούμενοι περιβαλλοντικοί όροι και έχει καθολικά γίνει αποδεκτό από όλους τους φορείς της πόλης και του λιμανιού, αφού πέρα από τους διακινούμενους επιβάτες στα διάφορα σημεία του λιμανιού, θα το χρησιμοποιούν και οι κάτοικοι, αλλά κυρίως τα εκατομμύρια των τουριστών των κρουαζιερόπλοιων, τα οποία θα αποκτήσουν έτσι εύκολη πρόσβαση στο Κέντρο και την Αγορά του Πειραιά.

6 σχόλια:

  • 27 Μαΐου 2010 στις 4:24 μ.μ.
    jwudalas :

    Θα μπορούσατε να δώσετε περισσότερες πληροφορίες,εαν είναι εύκολο,για το κόστος υλοποίησης του προγράμματος,την χωρητικότητα του συγκεκριμένου μέσου και την μέγιστη συχνότητα των δρομολογίων;Θα σας ήταν εύκολο να κάνετε συγκρίσεις με το τραμ και το μέτρο;

  • 28 Μαΐου 2010 στις 3:32 μ.μ.

    Βασικά σημεία monorail Πειραιά:

    1.Χωρητικότητα παρόμοια με το τραμ (ίσως και λιγότερη)

    2. Αραιά δρομολόγια ανα 10 λεπτά περίπου (Αν φτιαξουν μονή γραμμή, ακόμη χειρότερα)

    3.Χάραξη περιμετρικά του Λιμένα Πειραιώς (πρόταση χάραξης τραμ από τον ΟΛΠ στο Υπ.Υποδομών)

    4. Εξ ολοκλήρου κατασκευή και λειτουργία από ιδιώτη (ΟΛΠ- Οργανισμός Λιμένα Πειραιώς)

    5. Ελεύθερη πρόσβαση όχι μόνο σε επιβάτες πλοίων αλλά και σε κατοίκους. (Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ΟΛΠ)

    6. Πλήρης ασυμβατότητα συρμών με οποιοδήποτε άλλο μέσο

    7. Ταχύτητα παρόμοια του τραμ

    8. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και διακοπής τροφοδοσίας, οι συρμοί σταματούν και οι επιβάτες εγκλωβίζονται σε 20 μέτρα ύψος(!)

    Αλλά νομίζω πως δεν θα έπρεπε να ανησυχούμε για το τελευταίο, καθώς οι πιθανότητες είναι μηδαμινές...

  • 29 Μαΐου 2010 στις 10:16 π.μ.
    jwudalas :

    Καλημέρα,ευχαριστώ...Γνωρίζετε πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός χιλιομέτρου monorail;Εαν πρόκειται να έχει αραιά δρομολόγια και χωρητικότητα ίση με το τραμ τότε ποιός ο λόγος να κατασκευαστεί;Δεν θα έχει κατι να προσφέρει στην ευρύτερη περιοχη...Στην Ιαπωνία υπάρχει γραμμη 18 χλμ η οποία εχει ημερήσια επιβατικη κίνηση 140.000!!!!Από την άλλη τα περισσότερα monorail χρησιμοποιούνται για πολύ μικρές αποστάσεις,αρκετά σε ζωολογικούς κήπους!!!!,πράγμα που σημαίνει οτι προορίζονται μάλλον για περιοχές με χαμηλή επιβατικη κίνηση,πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στον Πειραιά.Είμαι πολύ περίεργος να μάθω την συχνότητα των δρομολογίων,εαν θα σχεδιασεί να εξυπηρετεί όλη την περιοχή ή θα είναι αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση του λιμανιού 'εντός των τοιχών' του έχοντας αραιά δρομολόγια τα οποία θα αυξάνουν τις ώρες αιχμής,δηλαδή πριν τον απόπλου μεγάλων πλοίων και κατα την αποβίβαση των ταξιδιωτών απο αυτά

  • 29 Μαΐου 2010 στις 12:36 μ.μ.

    Προφανώς το δεύτερο (περιμετρικά μόνο για το λιμάνι) με περισσότερα δρομολόγια σε αναχωρήσεις/αφίξεις πλοίων... Μην ξεχνάμε πως δεν είναι μια δημόσια κατασκευή για το συμφέρον όλων των πολιτών, αλλά μια ιδιωτική κατασκευή για το συμφέρον των πελατών. Ευκαιριακά θα μπορούν να το χρησιμοποιούν και οι κάτοικοι. Αν φτιαχθεί διπλή γραμμή, νομίζω πως τα δρομολόγια θα είναι συχνά. Πάντως, μην ξεχνάμε πως θα είναι ένα περίεργο ΜΣΤ και πολύς κόσμος τις πρώτες μέρες, χωρίς να χρειάζεται να παει κάπου, θα κατέβει στον Πειραιά για να πάρει μια γεύση από το monorail, όπως ακριβώς είχε γίνει στα εγκαίνια μετρό και τραμ, απλά από περιέργεια. Για αυτό τις πρώτες μέρες πρέπει να έχει πολύ συχνά δρομολόγια, καθώς και πρέπει να κατασκευαστεί με διπλή γραμμή.

    ΥΓ.Δεν γνωρίζω πόσο κοστίζει η κατασκευή, υποθέτω, όμως, λίγο περισσότερο από το τραμ, καθώς ουσιατικά είναι εναέριος τροχιόδρομος.

  • 1 Ιουνίου 2010 στις 11:51 π.μ.

    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΠΛΗ Η ΓΡΑΜΜΗ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 1Ο ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ; ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΝΙΑΙΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΜΜ

  • 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 6:57 μ.μ.
    Ανώνυμος :

    θα ηθελα μονο να πω τη γνωμη μου για το εν λογω εργο:

    το λιμανι του πειραια ειναι το ασχημοτερο λιμανι που εχω προσεγγισει με κρουζιεροπλοιο. τα κτιρια ειναι παλια και σαπια, οι δρομοι βρωμικοι, υποφωτισμενοι, τα δημοσια κτιρια καταθλιπτικα, γυφτοι τρεχουν πανω κατω ολη μερα και ολη νυχτα, το λιμανι μοιαζει με κακο φαντασμα της δεκαετιας 30 με ενα κυκλοφοριακο που μονο στο αφγανισταν βρισκεις.

    αν το monorail μπει μεσα σε ολα αυτα που υπαρχουν ηδη τοτε θα ειναι ενα τραγικο τσιρκο. το masterplan ωραιο ειναι με τα μουσεια και τις επενδυσεις αλλα πρωτα ΠΡΕΠΕΙ να γινουν τα βασικα: να λυθει το κυκλοφοριακο προβλημα, να μην επιτρεπονται αυτοκινητα και να δημιουργηθουν μεγαλα παρκινγκ ΥΠΟΓΕΙΑ, να μπει πρασινο σε οοοολη την ακρογραμμη, να φωτιστει οοολη η ακτογραμμη, να δωθουν τα κτιρια σε ναυτιλιακες και αλλες επιχειρησεις να ανανεωθει ο αρχιτεκτονικος ιστος, να υπαρξει επιτελους μια ρυθμιση κυκλοφοριας αυτοκινητων στις προβλητες και τα αθλια περιπτερα εισητηριων να μεταφερθουν στα κτιρια που ερειπωνονται απο πισω, να γινουν ευρωπαικου τυπου καφετεριες και waiting lounges στις προβλητες. το λιμανι του πειραια θα μπορουσε να ηταν αστραφτερο σα το λιμανι του hong kong αλλα με τους αθλιους πολιτικους και το κοιμισμενο αμορφωτο νεοελληνα ολα ειναι χαμενα..

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν ιστολόγιο αποτελεί μια προσωπική προσπάθεια ενός επιβάτη για ενημέρωση των συμπολιτών του σχετικά με τα ΜΜΜ της Αθήνας.

ΔΕΝ αποτελεί επίσημο ιστολόγιο του ΟΑΣΑ, ΥΠΟΜΕΔΙ, κτλ ούτε κάποιου σωματείου εργαζομένων και δεν έχει καμία διασύνδεση με τους αναφερθέντες (αρα και καμία ευθύνη για ό,τι αυτοί αποφασίζουν).

Ως εκ τούτου, οποιοδήποτε σχόλιο σε β' ενικό ή πληθυντικό καθώς και επίρριψη ευθυνών σε εμάς, θα καταργείται.


Η φωτό της εβδομάδας

Η φωτό της εβδομάδας




Δημιουργός: Μάνος Σομαράκης

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!

wibiya widget