Η ΗΣΑΠ, με δελτίο τύπου της, ανακοίνωσε την παράδοση σε κυκλοφορία του τμήματος ΦΑΛΗΡΟ-ΤΑΥΡΟΣ.
Τα δρομολόγια πλέον γίνονται σε όλο το δίκτυο ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ, με τους συρμούς να μην σταματούν στις αποβάθρες προς Πειραιά των σταθμών ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ και ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ.
Το επόμενο τμήμα που εικάζεται ότι θα έχει σειρά στο κλείσιμο θα είναι το ΕΙΡΗΝΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
To ιστολόγιο μας πρoσπαθεί να εξασφαλίσει την ακρίβεια των στoιχείων του, εξαντλώντας όλες τις πηγές αναφορών και με τακτική ενημέρωση στα διάφορα θέματα που ασχολείται. Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση λανθασμένων πληρoφoριών, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη (νομική, ηθική,κτλ). Οι πληροφορίες παρέχονται "ως έχειν".
Ειδικά για τις απεργίες, οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που τις αποφασίζουν (και ΟΧΙ οι συγκοινωνιακές εταιρείες). Συμβαίνει συχνά να αλλάζουν συνεχώς τις ώρες απεργιών τους, για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών να καταγγείλουν τις απεργίες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας κρατάμε ενήμερους.
Καθώς οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών καταγγέλουν τις εξαγγελθείσες απεργίες, τα συνδικαλιστικά σωματεία αλλάζουν συνεχώς τις αποφάσεις τους για να μην προλαβαίνουν οι διοικήσεις. Ως εκ τούτου, γίνονται συνεχώς αλλαγές στο "ποιά" μέσα θα απεργήσουν, "πότε" και "πόσο". Μείνετε συνεχώς συντονισμένοι και ελέγξτε πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μέσο!
Είμαι πολύ περίεργος τι θα γίνει με το τμήμα Αττική - Μοναστηράκι. Θα μείνει για το τέλος?
Δεν είναι Αττική - Μοναστηράκι, αλλά Θησείο - Μοναστηράκι. Κι επειδή ο σταθμός του θησείου είναι πολύ κοντά σε αυτόν του Μοναστηρίου, καλό...περπάτημα!
Νομίζω το νοσηρό μας μέλλον ονομάζετε Αττική - Θησείο :P
Και μου φαίνεται ότι θα πάρει πάρα πάρα πολλούς μήνες για να ολοκληρωθεί συν τα αρχαία που θα βρούνε γιατί είναι σίγουρο ότι θα βρούνε ... Καλό κουράγιο παιδιά και καλό περπάτημα !!!
Το κομμάτι Αττική-Ομόνοια καλύπτεται από την κόκκινη γραμμή. Το Ομόνοια-Θησείο είναι μικρή και εύκολη απόσταση για τα λεωφορεία, καμία σχέση με το Ταύρος-Φάληρο.
Αυτό που με ανησυχεί είναι μην ξανακλείσουν το τμήμα Φάληρο-Πειραιάς.
Έχετε απόλυτο δίκιο. Το τμήμα ΑΤΤΙΚΗ-ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, επειδή είναι υπόγειο, θα είναι το πιο δύσκολο στην αντικατάσταση.
Μην ξεχαστούμε πως στο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΟΜΟΝΟΙΑ θα ενισχυθεί και η υπόγεια σήραγγα ηλικίας 100 ετών περίπου, πράγμα που θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο το τμήμα αυτό.
Επίσης είναι 99% σίγουρο πως στο τμήμα ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΘΗΣΕΙΟ θα βρεθούν πολλά αρχαία (έχετε δει πως το περιβάλλον της γραμμής σε αυτό το τμήμα είναι σχεδόν επί της Αρχαίας Αγοράς).
Τέλος, το τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ θα κλείσει για πολλούς μήνες, αν αποφασιστεί η υπογειοποίηση του με την προσθήκη ενδιάμεσου σταθμού ονομασίας ΚΑΜΙΝΙΑ.
* Απο την λύση του λεωφορειου, μάλλον γρηγορότερη επιλογή πρεπει να είναι η διαδρομη ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΑΤΤΙΚΗ με τις γραμμες 3 και 2 του μετρό.
* Άραγε θα σκεφτεί κανεις, αντί να κλεισει τελειως το τμήμα ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ, να παραμεινει ως μονή γραμμή και ενας συρμος να ανεβοκατεβαινει εκτελωντας τοπικο δρομολόγιο ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ, ενω θα ανακατασκευάζεται η άλλη γραμμη;
* Εαν τελικα επαναδρομολογηθεί η γραμμή Χ5, τα λεωφορεία θα διερχονται και πάλι από την οδο Αγιου Κωνσταντινου με μεση ωριαία ταχυτητα σχεδόν 0,- km/h
[μηδέν-κόμμα-τίποτα-χιλιόμετρα-ανά-ώρα]
και αναμονή 6-7 κόκκινα φανάρια στην διασταύρωση με λ. Κηφισίας;
* Καμιά σκέψη, καμιά πιθανότητα για δημιουργια προσωρινης λεωφορειολωριδας στην Αγ. Κωνσταντινου;!
Είμαι κάτοικος της περιοχής Μοσχάτου κοντά στης γραμμές που έγινε αναβάθμιση .
ο θόρυβος έγινε μεγαλύτερος με της καινούργιες γραμμές. Δεν μπορεί να τοποθετηθεί κάτι αντίστοιχο όπως υπάρχει στην αττική οδό για να μειωθεί ο θόρυβος?
Αγαπητέ ανώνυμε,
Ο θόρυβος θα είναι προσωρινά μεγαλύτερος, μέχρι να "πατηθεί" η γραμμή από τους συρμούς. Με την πάροδο του χρόνου (σε 2-3 μήνες από την επανέναρξη των δρομολογίων), θα διαπιστώσετε πως ο θόρυβος θα μειώνεται σταδιακά και θα φτάσει σε ένα πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Ο Σταθμός στον ΤΑΥΡΟ έχει ξεχαστεί γιατί; Τώρα που είδη τέλειωσε και φάγαμε ότι φάγαμε δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον να λειτουργήσει;
Ο προαστιακός σταθμός ΤΑΥΡΟΣ κατασκευάστηκε χωρίς να έχει γίνει μελέτη για προσθήκη ανελκυστήρα. Σύμφωνα με τον νόμο, όλοι οι σταθμοί θα πρέπει να είναι προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ. Μέχρι να γίνει η προσθήκη ανελυστήρα, δεν νομίζω να ανοίξει. Αναρωτιέμαι αν ο νόμος υπαγορεύει όχι μόνο την ύπαρξη αλλά ΚΑΙ την ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ τους. Μάλλον όχι αν δει κανείς τους ανελκυστήρες των υπολοίπων σταθμών....
ο θόρυβος στην περιοχή του Νέου Φαλήρου παραμένει έντονος όσο και αν έχουν "πατηθεί" οι γραμμές! Προβλέπεται να τοποθετηθούν ηχομονοτικά πάνελ όπως στο Ν.Ηράκλειο? Ευχαριστώ
Έχουν τοποθετηθεί ηδη ηχοπετάσματα πριν τον σταθμό του Νεου Φαλήρου (προς Πειραιά). Που ακριβώς αναφέρεστε;
Καλημέρα, τα ηχοπετάσματα έχουν τοποθετηθεί στην "αλλαγή των γραμμών" λίγο πριν το σταθμό και καλύπτουν απόσταση περίπου 80μέτρων. Στην υπόλοιπη διαδρομή έως Μοσχάτο, αναφέρομαι που ο θόρυβος ανανακλάται στις πολυκατοικίες παραπλεύρως των γραμμών. Ευχαριστώ
Αν δεν έχουν τοποθετηθεί ως τώρα, μάλλον δεν προβλέπεται αν και θα γίνει τελική μέτρηση του θορύβου όταν τελειώσει ΟΛΟ το έργο. Επικοινωνήστε με την ΗΣΑΠ για να τους γνωστοποιησετέ το πρόβλημα ώστε να το έχουν στα υπόψιν τους.
Καλημέρα,
Ευχαριστώ.